Pluspunten
eigen keuze in afleveradres: huis of winkel
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Ik zou t eerder geleverd krijgen dan verwacht maar had ik wel gehoopt ivm outfit voor feestje dus was erg blij!!!
VerbeterpuntenAndere post bezorgers nemen ipv PostNL, door hun heb ik het niet op tijd gekregen terwijl ze dat wel op de app hadden staan. Bovendien ergens anders bezorgd terwijl ik gewoon thuis was en geen kaartje in brievenbus gedaan!!!!!!! Conclusie kreeg shirtje te laat voor mijn feestje ☹️..... heel slecht van PostNL kunnen jullie ook niks aan doen maar moest t toch even kwijt ergens.....
Beste Petra, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het zeer dat de bezorging dit keer via PostNL niet naar behoren is verlopen. In principe levert PostNL vrijwel altijd de volgende dag de zending af. Helaas hebben zij eind juni een vertraging gehad op de depots waardoor sommige zending jammer genoeg vertraging opliepen. Ik heb echter wel gemeld bij PostNL dat uw pakketje niet op het afleveradres geleverd is. Namens PostNL excuses voor het ongemak. Ondanks deze kwestie hoop ik u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
GEWELDIG en heel lief personeel ik blijf een trouwe klant
Pluspunten
snelle en goede service
Pluspunten
Snelle levering
Pluspunten
Netjes gebeld toen het product binnen was.
Verbeterpunten
Snellere levering!! Graag geen verzendkosten
Beste Arend, hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunten. Ik heb u zojuist een e-mail verzonden met een tegemoetkoming i.v.m. de verzendkosten. Ik wens u veel plezier met de pet van Buddha to Buddha en heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Ik heb nog helemaal niets gehoord dat mijn pkket binnen zou zijn, dus.....
Beste Martin, hartelijk dank voor uw beoordeling. Waarschijnlijk is er ergens een miscommunicatie ontstaan daar uw bestelling de volgende dag meteen verzonden is. Kan het zijn dat uw telefoonnummer in de order onjuist is waardoor mijn collega's u niet konden bereiken? Wij horen het graag als wij nog iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Kwaliteit Service Prijs
VerbeterpuntenOpen filiaal in Zwolle
Beste Alfred, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Uw pluspunten passen perfect bij dit cijfer! Onze directie zit zeker niet stil als het gaat om openen van nieuwe winkels. Ik zal de tip intern doorgeven en wie weet komen we ooit uw kant op. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
snelle levering
Pluspunten
Duidelijke site, goede en snelle klantenservice. Goede service.
VerbeterpuntenNvt
Beste Jeanette, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Goede service, vriendelijk behulpzaam personeel. Leuk , uitgebreide collectie
Pluspunten
klantvriendelijk, behulpzaam, duidelijk
Verbeterpuntenop dit moment niets
Beste Coby, hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en wij begroeten u dan ook heel graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
snelle goede service
Verbeterpuntendat ik mijn cadeau kaart in 1x moet besteden in de webshop en het niet makkelijk te vinden is hoe ik die kan verzilveren
Beste Dominique, hartelijk dank voor uw beoordeling. De verificatiecode van een waardecheque kunt u invullen in de shopping bag. Nog voordat u de bestelling wilt afronden komt u deze mogelijkheid tegen. Ik zie in uw bestelling dat het gelukt is om de waardecheque te verzilveren. Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben van de klantenservice dan kunt u ons bereiken via de mail, chat, whats-app of natuurlijk telefonisch. Ik wens u veel draagplezier van de Only jas en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering. Doen wat ze beloven
Pluspunten
Leuke kleertjes, aardige verkopers, en leuke kortingen
Verbeterpunten
Het lag er allemaal zo ingegooid, ben ik niet gewend vergeleken bij andere shops waar ik online kleding bestel.
Beste Susan, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat de artikelen rommelig in de verpakking zaten. Waarschijnlijk is dit gekomen tijdens de transport daar de kledingstukken netjes nagekeken en opgevouwen worden voordat ze ingepakt worden. Excuses voor het ongemak. Ondanks dat wens ik u wel veel draagplezier van de leuke artikelen die u behouden heeft. Met vriendelijke groet, Sharon
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.