Pluspunten
Snelle levering , duidelijk overzicht qua voorraden
VerbeterpuntenMeer sets aanbieden, keuze voor ander afhaalpunt dan winkel ,
Beste Diana, hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben de Looks pagina bijgewerkt met foto's van de nieuwe sets. U kunt deze Looks bekijken op onze website. Bij het plaatsen van een bestelling heeft u een keuze uit 3 afleveropties. Thuis, in de winkel of bij een afhaallocatie bij u in de buurt zoals bijvoorbeeld een boekenwinkel of supermarkt. Mocht u hier verder nog vragen over hebben dan mag u ons uiteraard mailen naar [email protected] Heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Verbeterpunten
Jurk geannuleerd van jullie kant maar mijn geld terug, tot op heden niet terug.
Beste mevrouw Buitendijk, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ontzettend jammer dat de jurk van Geisha niet geleverd kon worden. Als het goed is heeft u van ons een e-mail ontvangen waarin wij uitleggen wat de reden hiervan is. Nogmaals, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Het bedrag is op 26-05 terugbetaald op de rekening waar u mee betaald heeft. dit bedrag kunt u terugvinden onder de naam Ogone/Ingenico. (ons betaalsysteem) Ondanks deze teleurstelling hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Correcte levering!
VerbeterpuntenAlles wa ok
Verbeterpunten
Geen snelle levering en bestelling is niet compleet. 2 shirts ipv 4
Beste Monique, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Ik heb het voor u nagekeken en zie dat er 2 artikelen helaas niet meer leverbaar waren en zijn terugbetaald. Omdat wij ons uiterste best hebben gedaan om deze artikelen nog na te bestellen heeft uw order iets vertraging opgelopen. Excuses hiervoor! Ik wens u veel plezier van de leuke t-shirts en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Mooie website/collectie
VerbeterpuntenLevering te laat Klant wordt niet tijdig op de hoogte gesteld van de status van de order Dit is een van de belangrijkste punten bij het online bestellen van producten en gaat hier duidelijk fout
Beste Madelon, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen ons uiterste best om webshop bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. (binnen 24 uur op werkdagen) Helaas heeft uw pakketje vertraging opgelopen wegens Hemelvaartsdag en het weekend wat er tussen heeft gezeten. Ik begrijp dat heel fijn was geweest als u hiervan een berichtje had ontvangen. Onze excuses hiervoor! Ik wens u veel plezier met uw aankoop en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering, veel verschillende merken.
VerbeterpuntenIk zou zo niets kunnen verzinnen!
Beste Jolanda, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel fijn om te lezen dat uw bestelling naar wens door u is ontvangen! Heel veel draagplezier en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering na mail dat deze iets vertraging had opgelopen. Kwaliteit van de verkochte kleding is goed!
Pluspunten
Klantvriendelijk Altijd leuke suggesties Mooie kleding
VerbeterpuntenGeen eventueel grotere maten
Pluspunten
Snelle leveringen!
Pluspunten
0,0 klachten over dit bedrijf
Beste Arjan, Wauw! Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Hier doen wij het voor! Ik wens u heel veel plezier met uw T-shirt van PME Legend en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
communicatiefout keurig hersteld door The Stone . Mijn complimenten.
VerbeterpuntenOndanks dat ik bericht heb gekregen op 24/5 dat de kleding naar de winkel is gegaan , is er nog geen contact met mij opgenomen . En is de winkel onbereikbaar (telefonisch ) . De kleding was bedoeld als cadeau en nu heb ik niets te geven voor de verjaardag van mijn dochter morgen , dat zal ze niet leuk vinden.
Beste mevrouw Niemeijer, hartelijk dank voor uw beoordeling. Daar het ons teleurstelt dat uw eerste ervaring in onze webshop niet naar wens is verlopen, hebben wij u een e-mail verstuurd met een tegemoetkoming. Excuses voor het ongemak en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Duidelijke website
Pluspunten
was goed verpakt
Verbeterpunten-sneller leveren
Pluspunten
Leuk gevarieerd en leuk personeel
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
snelle levering, overzichtelijk. Dames in de winkel zijn vriendelijk, tikkeltje opdringerig. Daarom vind ik online iets bestellen fijner dan rondneuzen in de winkel.
VerbeterpuntenVoor de dames in de winkel: kom iets oprechter over, ipv iets vriendelijks zeggen om het zeggen.
Beste Renate, hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunt. Wij horen het graag als u vind dat onze service verbetert kan worden zodat wij hieraan kunnen blijven werken. Ik heb uw verbeterpunt intern opgepakt zodat hier rekening mee kan worden gehouden. Natuurlijk begroeten wij u graag terug in onze webshop maar weet dat u meer dan welkom bent in onze winkels! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering !
Pluspunten
Een jurkje van bijzonder goede kwaliteit. Dikke stof. Valt mooi! Precies zoals ik in gedachten had! Ben er heel blij mee!
VerbeterpuntenGeen
Beste Katarzyna, bedankt voor dit mooie cijfer! Leuk om te lezen dat de jurk van Only helemaal naar wens is en precies zoals u in gedachten had. Ik wens u heel veel draagplezier en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
snel afgehandeld
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.