goede service, goed behandeld
Pluspunten
Vriendelijk personeel. Je wordt erg goed geholpen in de winkel. Ook na sluitingstijd nemen ze echt de tijd voor je. Je wordt netjes gebeld wanneer een bestelling in de winkel is afgeleverd.
Erg prettig dat je op de website ook de achterkant van een kledingstuk snel kunt bewonderen door met je muis over de afbeelding te gaan.
Leuk dat er nu ook een winkel in Duiven komt :)
VerbeterpuntenHet zou fijn zijn wanneer je de zoekopdracht op de website ook kan verfijnen, denk aan kleur en uiterlijke kenmerken (korte, lange, mouwloze jurken etc.).
Bij nieuw op de website zou ik graag enkel nieuwe kledingstukken afgebeeld willen zien. Kledingstukken blijven op dit moment lang bij nieuw afgebeeld staan. Mogelijk kunnen jullie de termijn erbij vermelden of als keuzemogelijkheid aan de website toevoegen.