Pluspunten
snelheid qua levering
Pluspunten
Leuke kleding, vriendelijk personeel, betaalbaar
Pluspunten
Mijn eerste bestelling, maar alles ging goed, vandaar mijn hoge cijfer voor betrouwbaarheid.
VerbeterpuntenIk had mezelf in de winkel geregistreerd als klant en kreeg punten bij mijn aankoop. Daarna maakte ik online een account aan, maar moest dat via de klantenservice kopoelen aan mijn registratie in de winkel. Dat mag wat mij betreft minder omslachtig.
Beste Anne-Marie, hartelijk dank voor uw mooie complimenten! Als u een account heeft aangemaakt in de winkel dan kunt u dit account ook gebruiken voor de webshop. Omdat het inderdaad omslachtig is om klantnummers te koppelen hebben wij een aanpassing gemaakt in het systeem zodat er geen meerdere klantnummer kunnen worden aangemaakt op 1 e-mailadres. Ik wens u heel veel plezier van het T-shirt van Vero Moda en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Super snelle levering en goede service
Pluspunten
Snelle reactie op de mail. Winkel in nieuw vennep top
Verbeterpuntenbij het bestellen van de T-shirts 2 voor 25 euro kon ik geen verschillende shirts aan klikken maar moest ik 2 dezelfde kiezen. in de winkel in nieuwvennep kon ik 1 shirt ruilen
Beste Hans, hartelijk dank voor uw beoordeling en dit mooie cijfer! Fijn dat mijn collega's in de winkel het voor u op hebben kunnen lossen door het ene artikel om te ruilen. Ik wens u veel plezier met de T-shirts van Only & Sons en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Zeer goede service in de winkel. Zijn eerlijk
VerbeterpuntenThuisbezorgen vrij duur, haal het nu op de in de winkel in de buurt
Beste mevrouw van Mil, hartelijk dank voor uw beoordeling en dit mooie cijfer. Onwijs fijn om van u te horen dat u tevreden bent over onze service in de winkel! En een goede oplossing om uw pakketje gratis af te halen in de winkel. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
top service bestellen makkelijk en overzichtelijk en je wordt gelijk door de winkel gebeld top winkel the Stone Pijnacker
Verbeterpuntenik heb toch al wel paar keer gehad dat je via website besteld hebt en dan een mailtje krijgt dat het er toch niet meer is
Beste Nicole, hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een artikel niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet en wij deze terug moeten sturen naar de leverancier. Ik wens u veel draagplezier van de artikelen die u gelukkig wel heeft ontvangen! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering
Pluspunten
Retour gratis mogelijk zodat je het product kunt passen. Duidelijke website.
VerbeterpuntenAls er op het retour formulier staat het zelfde artikel laten bezorgen omdat het beschadigd is en niet het geld terugstorten, maar overleggen wat ieder het beste uitkomt. Hier kan zorgvuldiger naar gekeken worden.
Beste Joep, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Ik heb het vorige week voor u nagekeken daar wij telefonisch contact hebben gehad. Nogmaals onze excuses dat de jas niet was omgeruild maar was terugbetaald. Ondanks het misverstand wens ik u alsnog veel plezier van de nieuwe jas die u opnieuw besteld heeft en heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering Klantvriendelijk Goede prijs kwaliteit verhouding
VerbeterpuntenNvt
Pluspunten
Ik heb eerst contact gehad met een winkel helaas waren de schoenen uitverkocht die ik graag wilde hebben maar ik kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon. Via internet besteld ging super!
Beste Joyce, hartelijk dank voor dit fantastisch mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat u de laarsjes alsnog via de webshop heeft kunnen bestellen. Ik wens u veel plezier met de stoere booties van Poelman en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Na een éérste slechte ervaring ( schade aan afgeleverde zending ) werd door de firma een schadevergoeding in de vorm van een korting van 20% terug betaald. Een zeer fijne geste die we zeker kunnen waarderen.
VerbeterpuntenDit was voor ons een éérste kennismaking. Gelieve de goederen na te zien op schade en dit "voor de verzending" Bij aflevering van de bestelling werd enkele dagen later schade ( niet volledig afgewerkte naai naad op een 3 tal plaatsen) waargenomen hetgeen ons erg verbaasde. Herstelling werd uitgevoerd door vriendin om terugstuur rompslom te vermijden.
Beste Hilda, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik betreur het zeer om te lezen dat u niet tevreden bent over het geleverde artikel. Waarschijnlijk is de top van Geisha door de kwaliteitscontrole geglipt zonder dat deze goed gecontroleerd was. Onze welgemeende excuses hiervoor! Ik heb u zojuist een e-mail verzonden om u voor deze teleurstelling tegemoet te komen. Ondanks dat uw eerste bestelling niet geheel vlekkeloos is verlopen hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering
Pluspunten
Behulpzaam
Pluspunten
Snel & goede service
Pluspunten
Veel mooie merken in alle prijsklassen en enthousiast personeel
VerbeterpuntenGa zo door
Pluspunten
Artikel was netjes verpakt en snelle levering.
VerbeterpuntenNvt
Pluspunten
Snelle service en doorklik naar postNL over dag en tijd van bezorgen.
Verbeterpuntenn.v.t.
Pluspunten
Snel en netjes
VerbeterpuntenNee
Pluspunten
Goed geregeld, pakketje was snel binnen !
VerbeterpuntenGa zo door
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.