voldoende, een redelijke ervaring
Pluspunten
De zending werd netjes geleverd.
VerbeterpuntenToen ik mijn bestelling deed, stond er aangegeven op de website dat deze binnen 24 uur zou worden verzonden. Ik had besteld op een zondag. Maandagavond was deze echter nog niet verzonden en ik had ook geen mail. Toen ik opnieuw op de website keek, stond er nu binnen 48 uur verzonden. Dit was echter niet aangegeven en vond ik ook niet zo netjes. Dinsdag wel een mail gekregen dat het was verzonden. Woensdagochtend kreeg ik een mail dat het die middag vanaf 15.00 uur beschikbaar was op het postkantoor, wat ik ook had aangegeven als afleveradres. Om 18.00 uur was de bezorger nog steeds onderweg en het postkantoor inmiddels dicht. 's Avonds om 20.00 uur kreeg ik een berichtje in de PostNL app dat 'ik helaas niet thuis was' en dat het pakket vrijdag opnieuw zou worden aangeboden (donderdag was Koningsdag). Beetje jammer dat dit niet duidelijker werd gecommuniceerd. Het had op zich deze keer geen haast, maar iets van communicatie zou fijn zijn. Natuurlijk ligt dit ook deels bij PostNL, maar als dit maandag gewoon verzonden was, had ik het waarschijnlijk dinsdag al gehad (of uiterlijk woensdag, en niet pas vrijdag).