Pluspunten
Makkelijk online bestellen, snel af te halen in de winkel en hele fijne service in de winkel!
VerbeterpuntenIk kan alleen maar zeggen dat ik graag zou willen dat mijn favoriete stone winkel in Voorburg een grotere ruimte krijgt zodat ze meer collecties in de winkel kunnen hangen.
Beste Marieke, hartelijk dank voor uw feedback en dit prachtige cijfer! Ik stuur uw compliment dan ook zeker door naar mijn collega's in Voorburg. De collectie is in deze winkel inderdaad niet aan de ruime kant. Bent u al eens in onze winkels geweest in Nootdorp en Pijnacker? Dit zijn voor u de dichtstbijzijnde grote winkels die gevuld zijn met een hele ruime collectie voor dames en heren. Ik wens u veel draagplezier van de spijkerjasjes en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering, Makkelijke site Leuke producten met perfecte omschrijving van het product
Pluspunten
mooie merken; goed aanbod voor vrouwen als ook voor heren; zowel winkel als online
Pluspunten
Personeel is altijd vriendelijk, hebben leuke collectie, ook voor mensen die geen 15 meer zijn
Pluspunten
Leuke kleding en goed personeel wat je goed helpt en eerlijk hun mening geeft.
VerbeterpuntenJammer dat je verzendkosten moet betalen ook al bestel je voor een groot bedrag.
Beste Cynthia, allereerst hartelijk dank voor dit mooie cijfer en dat u de moeite heeft genomen om ons een beoordeling te schrijven. Wij nemen de verbeterpunten van klanten altijd mee in ons overleg om onze service blijvend te verbeteren. Ook de verzendkosten pakken wij op in dit overleg om deze wellicht in de toekomst te wijzigen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenBij pakket ophalen in winkel ook de service geld terugkrijgen in de winkel aanbieden, ipv dit later teruggestort te krijgen.
Beste Iva, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is bij ons mogelijk om een webshop bestelling te retourneren in de winkel en dat u meteen het aankoopbedrag terug krijgt. Graag verneem ik van u in welke winkel u bent geweest zodat ik na kan kijken waarom dit niet voor u in orde gemaakt is. Bij voorbaat dank en ik wens u veel plezier met uw aankoop welke u behouden heeft. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Overzichtelijke webshop met veel keuze.
Pluspunten
snelle en goede service goede communicatie vriendelijke benadering breed assortiment
Verbeterpuntenbij de vip actie een tekentje of iets dergelijks in het systeem zetten bij klanten die een vip kaar hebben ontvangen. ik was mij. kaart vergeten en er waren meer mensen die dat zeiden. kleding werd wel apart gehouden en ben zareedag met kaart terug gegaan en alsnog korting gekregen.
Beste Caroline, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons deze mooie beoordeling en complimenten te geven. De VIP actie is speciaal en alleen voor onze VIP klanten. Als uw e-mailadres juist in ons klantenbestand staat dan heeft u als het goed is ook een e-mail ontvangen waarin u bent uitgenodigd voor onze VIP dagen. Daar deze actie niet voor iedereen geldig is maar alleen voor onze VIP klanten (waaronder u) is het alleen mogelijk om korting te ontvangen op vertoning van de flyer of e-mail. Ik wens u heel veel plezier met uw aankopen en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Snel
VerbeterpuntenAlleen open tijdens kantooruren
Pluspunten
Leuke, betaalbare kleding en goede sevice.
Pluspunten
Correcte levering leuke kleur van verpakking.Geen aan of opmerkingen.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snelle levering. Duidelijke site
VerbeterpuntenMeer foto's op de site en een foto waar het kledingstuk gedragen wordt.
Beste Yvonne, hartelijk dank voor uw beoordeling. Artikelen waarbij de pasvorm onduidelijk over kan komen, passen wij toe op ons model om zo duidelijk mogelijk te laten zien hoe het artikel valt. Artikelen zoals tops, t-shirts, blazers etc. fotograferen wij op onze mannequin. In de omschrijving zetten wij de pasvorm erbij. (bijvoorbeeld een oversized fit) Ik wens u veel plezier met uw jurk van EDC & wij begroeten u graag terug! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Kleine dames maten en leuke collectie
VerbeterpuntenEr zitten ook kledingstukken bij die behoorlijk duur zijn.
Beste Marja, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons een beoordeling te schrijven. Ons inkoop team doet haar uiterste best om voor al onze klanten een mooie collectie in te kopen. Van klein tot extra grote maten, van casual tot sexy en in verschillende prijscategorieën van fijne prijsjes tot duurdere prijzen. Ik wens u veel plezier met de jeans van LTB en wij begroeten u graag terug. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Goede service
VerbeterpuntenWeinig voorraad niet alle merken in dezelfde winkel te koop. Veel verkopers met te weinig ervaring circa kennis. Paskamers zijn vies en stoffig.
Beste Laura, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan onze winkel niet naar tevredenheid is verlopen. De gehele collectie is online verkrijgbaar en is verdeeld over onze winkels. Mocht een gewenst artikel niet voorradig zijn in de winkel waar u op dat moment bent dan kunnen zij deze snel en eenvoudig voor u nabestellen. Verder pak ik uw verbeterpunten intern op met de desbetreffende winkel om uw volgende bezoek wel naar tevredenheid te laten verlopen. Ik wens u veel plezier met de jeans van Para Mi en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Duidelijke communicatie over status bestelling en snelle levering
Pluspunten
Afwisselend assortiment kleding, veel verschillende merken.
VerbeterpuntenIn de winkels vind ik het erg jammer dat er in de pashokjes geen spiegels zijn, zodat je altijd uit je hokje moet om te kijken, vooral in de winkel in Naaldwijk vreselijk, dan sta je half in de winkel zo in het zicht van iedereen. Vandaar dat ik op internet bestel.
Pluspunten
Betrouwbaar en snel
Pluspunten
Leuke trendy kleding zowel betaalbaar als iets prijziger. Dus voor ieder wat wils!
VerbeterpuntenNvt
Pluspunten
Netjes via de mail word je op de hoogte gehouden.
VerbeterpuntenKlantvriendelijkheid aan de telefoon, geen advertentie sponseren met een levering binnen 24 uur. Mijn bestelling was er drie dagen later..
Beste mevrouw de Groot, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Het betreurt mij echter wel om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering van uw bestelling. Ik heb het daarom meteen nagekeken en zie dat uw bestelling van 27-03 ook dezelfde dag nog verzonden is. U had gekozen voor aflevering in onze winkel. Bent u de volgende dag niet gebeld door de winkel dat uw bestelling klaar lag? Ik hoor het graag zodat ik kan kijken wat ik voor u kan betekenen. Wij begroeten u natuurlijk graag nog een keer terug in onze winkel of webshop. Heel veel plezier met de bomber van Jacqueline de Yong. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Zo wel op de webshop als in de winkel prettig geholpen
Pluspunten
Ruim assortiment, goede aanbiedingen en mooie merken. Overzichtelijke website.
VerbeterpuntenLevering, kan sneller. En verzendkosten, misschien leuk om vanaf een x bedrag verzenden gratis te doen.
Beste Joyce, fijn dat u de moeite heeft genomen om ons een beoordeling te schrijven. Hartelijk dank daarvoor. Wij nemen de verbeterpunten van klanten altijd mee in ons overleg om onze service blijvend te verbeteren. Ook de verzendkosten pakken wij op in dit overleg om deze wellicht in de toekomst te wijzigen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.