Pluspunten
Goede en vriendelijke service!
Pluspunten
Alles liep soepel je werd perfect op de hoogte gehouden via de mail van je zending.
VerbeterpuntenOp dit moment niet was de eerste keer en dat verliep perfect.
Beste Ron, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat uw eerste ervaring met ons zo soepel verlopen is. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Goede en snelle afwikkeling
Pluspunten
Vriendelijk personeel en een ruime keus in kleding
Pluspunten
Leuke collectie, goede sale
VerbeterpuntenLevering zou sneller moeten kunnen. Op 17_02 besteld, op 22-02 lag pakket pas klaar. Eén item van de 4 niet leverbaar.
Beste Helene, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u uw bestelling niet snel genoeg kon afhalen. Wij verzenden onze pakketten binnen 24-48 uur op werkdagen en bij het raadplegen van het systeem blijkt dat uw bestelling wel binnen deze termijn is verzonden. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat het artikel niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet en wij het artikel terug moeten sturen naar de leverancier. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel aan u gecrediteerd. Wij begrijpen uw teleurstelling maar hopen u nog graag te mogen begroeten in onze webshop of één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Melissa
Verbeterpunten
Op de factuur wordt een kortere periode beloofd, waarin het product de winkel zal bereiken waar het opgehaald kan worden, dan waar gemaakt wordt. (Donderdagochtend besteld, komt pas dinsdag aan in de winkel)
Beste Gerrit, hartelijk dank voor uw beoordeling en dit mooie cijfer! Wij verzenden onze webshop bestellingen binnen 24-48 uur op werkdagen. Als u donderdag besteld dan mag uw bestelling uiterlijk maandag verzonden worden. We hebben het net optijd gehaald om uw bestelling op tijd op te sturen maar ik begrijp dat het lang leek te duren daar het weekend er tussen zat. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop en wij begroeten u graag terug! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Aardig personeel.
Pluspunten
Goede prijs kwaliteit verhouding
VerbeterpuntenSnellere service
Beste Bryan, hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u uw bestelling niet snel genoeg kon afhalen. Wij verzenden onze pakketten binnen 24-48 uur. Ook uw bestelling was op tijd ingepakt (vrijdag). Daar onze chauffeurs niet rijden in het weekend is het helaas niet gelukt om uw bestelling voor het weekend in de winkel af te leveren. Wij begrijpen uw teleurstelling maar hopen u nog graag te mogen begroeten in onze webshop of één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Sharon
Verbeterpunten
Ik had pech, ik had woensdagavond een jurkje besteld in de hoop dat ik hem zaterdag kon ophalen, helaas werd hij zaterdag pas verzonden dus uiteindelijk lag hij maandag in de winkel om op te halen. Ben ik niet gewend, tegenwoordig is de verzending snel bij meeste bedrijven. Zal niet zo snel meer bij jullie bestellen. Beter gewoon winkelen in jullie stores.
Beste Linda, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat ontzettend jammer dat u uw bestelling niet snel genoeg kon afhalen. Wij verzenden onze pakketten binnen 24-48 uur. Ook uw bestelling was op tijd ingepakt (vrijdag). Daar onze chauffeurs niet rijden in het weekend is het helaas niet gelukt om uw bestelling voor het weekend in de winkel af te leveren. Wij begrijpen uw teleurstelling maar hopen u nog graag te mogen begroeten in onze webshop of één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Goede prijs. Netjes verzonden en goed verpakt.
Pluspunten
Overzichtelijke site en gemakkelijk te bestellen, in de winkel op te halen en retour ook weer via de winkel. Ideaal!
Pluspunten
Goeie service vriendelijk personeel in de winkel van maassluis
Verbeterpunten
Zou superfijn zijn als het binnen 24 uur in huis is.
Pluspunten
Snelle levering. Leuk assortiment.
VerbeterpuntenN.v.t.
Pluspunten
Gemakkelijk kiezen en bestellen !! Leuk assortiment. Enig verbeterpuntje: Afgeprijst overhemd (sale) gepast in de winkel. Helaas niet in mijn maat in de winkel op voorraad. Derhalve ditzelfde overhemd online besteld. Resultaat: online bestelde overhemd was ca. 7 euro duurder dan in de winkel. Dit komt niet echt klantvriendelijk over.
Pluspunten
Bij vertraging email ontvangen, wat heel fijn was
VerbeterpuntenKwaliteit foto Artikel toepassen op model
Beste Ozlem, hartelijk dank voor dit mooie cijfer en uw verbeterpunten. Artikelen waarbij de pasvorm onduidelijk over kan komen, passen wij toe op ons model om zo duidelijk mogelijk te laten zien hoe het artikel valt. Artikelen zoals tops, t-shirts, blazers etc. fotograferen wij op onze mannequin. In de omschrijving zetten wij de pasvorm erbij. (bijvoorbeeld een oversized fit) Ik wens u veel plezier met uw aankoop & wij begroeten u graag terug! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
snelle levering en contact door de winkel dat de bestelling binnen is.
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Snelle levering en terugbetaling in de winkel.
Pluspunten
Afterpay
Pluspunten
snelle levering overzichtelijk waar de bestelling zit in de status. fijn dat je kan ruilen ( had ik nog niet door, dus ik had eerst opnieuw besteld), en zag pas met invullen van de retour lijst dat dit de mogelijkheid was. de retour zending ook snel verwerkt- feedback dat deze ontvangen was, dit is wel erg fijn om te weten.
Verbeterpuntenkan ik nog niet bedenken, alles is eigenlijk wel goed georganiseerd.
Beste mevrouw van Doorn, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat uw bestelprocedure vlot is verlopen. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Vriendelijk personeel, leuke kleding.
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
Ik ben erg tevreden en zeer goed personeel hoe ze me helpen in de winkel van Den Bosch!!
VerbeterpuntenGeen
Beste Miek, hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Ik stuur uw beoordeling door naar mijn collega's in Den Bosch, dit zullen ze leuk vinden om te horen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop & graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
snelle levering ,klant vriendelijk
Verbeterpuntenjammer mijn bestelling lang vest van only was wel met (pis)vouwen ik moet het dus voor ik het gaat dragen eerst gaan strijken
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.