Pluspunten
,duidelijke website,makkelijk bestellen,goede sale prijzen,snelle levering.
VerbeterpuntenEen email sturen als het produkt bij de winkel afgeleverd is ipv een belletje?Geen pre,maar misschien handiger.
Beste Ditte, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden een goede en vooral duidelijke communicatie met onze klant erg belangrijk. Er wordt automatisch een e-mail verzonden zodra uw pakketje onderweg is naar de desbetreffende winkel. Zodra uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden nemen onze collega's uit de winkel telefonisch contact op. Mochten zij geen gehoord krijgen dan wordt er alsnog een e-mail verzonden dat uw pakketje klaar ligt. Op deze manier communiceren wij op meerdere efficiënte manieren om de klant te kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Goede service,snelle levering
Pluspunten
Snelle levering,super kleding!
Pluspunten
Winkel in Delft, hier wordt je als klant op de juiste manier geholpen. Klantvriendelijkheid +, service +, personeel +, je wordt op de juiste manier geholpen, vriendelijk, eerlijk, glimlach, met geduld. Top.
Beste Ali, hartelijk dank voor uw beoordeling en prachtige complimenten! Wij hopen u in de toekomst nog vaak genoeg te mogen begroeten in onze winkel en natuurlijk in de webshop. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Goed gekozen kleding en accesoires. winkel in nieuw vennep echt top met leuke verkoopsters.
VerbeterpuntenWebwinkel uitbreiden met retour service. Online aangeven wat terugkomt. Gratis bezorgen boven 50 euro?
Beste Susan, hartelijk dank voor dit mooie cijfer en uw verbeterpunt. Wij horen heel graag van onze klanten wat zij anders of beter willen zien zodat wij dit mee kunnen nemen in onze ontwikkelingen. Dank daarvoor. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop & wij begroeten u graag terug! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering
Pluspunten
Snelle levering
Pluspunten
Heel netjes en aardig geholpen bij het afhalen in de winkel.
VerbeterpuntenGeen
Verbeterpunten
Deze keer viel de levertijd wat tegen(.donderdag besteld.dinsdag geleverd)
Pluspunten
Duidelijke website
VerbeterpuntenIets duidelijker zijn m.b.t. de levertijd die in eerste instantie wordt afgegeven.
Beste Ron, hartelijk dank voor uw beoordeling en dit mooie cijfer! Ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat deze binnen 24 uur was verzonden. Had u misschien onduidelijkheid betreft PostNL? Wij horen het graag als wij hierin iets voor u kunnen betekenen. U kunt ons dan mailen via [email protected] Met vriendelijke groet, Sharon.
Pluspunten
Snelheid van levering Per mail werd ik op de hoogte gehouden van de status van bestelling Door de winkel werd ik gebeld dat het pakket klaar lag. In de winkel kon ik passen en evt meteen retourzenden( was niet nodig, ik wilde alle kledingstukken mee naar huis) Alles bij elkaar heb ik als zeer prettig ervaren.
Verbeterpunten-
Beste Janet, wat een mooie pluspunten! Fijn dat u alles zeer prettig heeft ervaren en dat u ons aanbeveelt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop & graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sharon.
Pluspunten
Goede website met mooie artikelen en goede prijzen. Supersnelle levering. Kortom: zeer goed en betrouwbaar bedrijf!
Pluspunten
Snel, makkelijk, kwaliteit
Verbeterpunten-Vooraf zelf de tijd/manier van bezorging bepalen (in de avond). -Geen duurdere bezorgkosten voor sale hanteren.
Pluspunten
Snel, duidelijk en tussentijds goed op de hoogte gegouden
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Correct geleverd in de winkel, netjes gebeld dat de bestelling klaar lag. Na het retourneren in de winkel binnen enkele dagen een bevestiging en verrekening van AfterPay.
VerbeterpuntenDe bestelling wordt geleverd in een gesealed tasje. Doordat het tasje 'dichtgesmolten' is, is deze niet netjes te openen. Hierdoor kan je het tasje niet meer opnieuw gebruiken.
Beste Marloes, hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunt. De reden waarom wij onze tasjes dicht smelten is zodat deze niet open gemaakt kunnen worden tijdens de transport. Jammer genoeg is het wel eens voorgekomen dat artikelen uit de verpakking werden gehaald en weer keurig netjes dicht werden geplakt. Nu met het dicht smelten is dat gelukkig niet meer mogelijk. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop en wij begroeten u graag terug! Met vriendelijke groet, Sharon.
Pluspunten
Ook bij zelf ophalen in de winkel prima service.
Pluspunten
De bestelling haalde ik in de winkel op en gelukkig bestelde de verkoopster direct een nieuw jasje voor mij! Gelukkig was deze er nog in mijn maat!
VerbeterpuntenIk had een jasje besteld via de webshop en deze had een enorme scheur in de mouw! Schandalig dat deze verzonden is. Dit heeft degene die dit inpakt toch moeten zien?
Beste Rosemarie, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat ontzettend jammer dat uw bestelling met een beschadigd artikel is verzonden! Wij hadden dit vanmiddag van onze collega's uit de winkel vernomen en willen als tegemoetkoming uw 2e bestelling kosteloos naar uw huisadres verzenden. Wij nemen ook nog even via de e-mail contact met u op. Gelukkig was het artikel nog wel voorradig in uw maat! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sharon.
Pluspunten
dat je zelf kan beslissen of je het ophaalt of thuis laat bezorgen
Pluspunten
Mooie collectie prima prijs kwaliteit verhouding
VerbeterpuntenMeer omschrijving betreffende de maat... lengte, mouwen etc
Beste Esther, hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunt. Ik heb uw feedback doorgegeven aan mijn collega's die de omschrijvingen van de artikelen maken. Zij pakken dit gelijk op. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Afhalen in de winkel verloopt vlot en de artikelen die niet passen oid kunnen direct retour worden verzonden.
VerbeterpuntenHet zou fijn zijn om ook foto's van de kleding op de site bij een model aan te kunnen zien. Dat kun je het kledingstuk beter beoordelen.
Beste Lenneke, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het afhalen en retourneren van uw bestelling. Wij maken het uiteraard graag zo soepel mogelijk voor de klant. Wij zijn een paar weken geleden begonnen met fotograferen op ons model. Voor sommige artikelen is het inderdaad beter te zien hoe een jurk/broek op lange tuniek precies valt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en wij begroeten u graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Sharon.
Pluspunten
-Erg leuke kleding. -Leveringen zijn altijd op tijd. -Gratis levering bij ophalen in de winkel en een vriendelijk telefoontje wanneer het opgehaald kan worden. -Gratis retourneren via PostNL of in de winkel.
Verbeterpunten-Een klein verbeterpuntje: Vereenvoudigen van het retourproces in de winkel voor de winkelmedewerker. Maar dit is niet een groot issue, aangezien je ook kan terugbrengen via een PostNL punt.
Beste Su Wan, bedankt voor uw beoordeling is dit mooie cijfer! Wij vinden het erg belangrijk dat het retoursproces zo makkelijk mogelijk verloopt voor zowel de klant als onze medewerkster. Wij pakken dit op met onze winkel te Delft. Ik wens u heel veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens. Met vriendelijke groet. Sharon
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.