Laden reviews...
Laden reviews...
833 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Kunden schätzen im Allgemeinen die schnelle Lieferung und einfache Rückgabe. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit, der Einkauf macht Spaß. Viele Bewertungen nennen ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis und eine große Auswahl, mit zuverlässiger Online-Bestellung und Abholung im Geschäft. Gelegentlich gibt es Probleme mit Lagerbeständen oder verzögerten Antworten, aber die allgemeine Zufriedenheit bleibt hoch.
Pluspunten
Alles makkelijk te vinden
VerbeterpuntenHelaas was 1 item niet meer te leveren ondanks dat t op de website nog stond, zoiets blijft jammer.
Beveelt aan
5 February 2017
Larisaa
Brielle
Beste Larissa, bedankt voor uw beoordeling. Ik kan uw teleurstelling heel goed begrijpen. Voordat wij onze artikelen versturen, worden deze eerst goed gecontroleerd op verkleuring of eventuele beschadigingen. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat het artikel niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet en wij deze terug moeten sturen naar de leverancier. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel aan u gecrediteerd. Onze excuses hiervoor! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten en dat uw bestelling dan wel kan worden verzonden. Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
Leuke winkels veel mode voor iedereen wat.
VerbeterpuntenNiet eigenlijk
Beveelt aan
4 February 2017
Alexandra
Lisse
Beveelt aan
4 February 2017
anoniem
Pluspunten
Combinatie webshop met winkel. Leuke acties!
VerbeterpuntenOp webshop mogelijkheid om voorraad per winkel in te zien.
Beveelt aan
4 February 2017
Marloes
Brielle
Pluspunten
Snelle verzending Ophaalmogelijkheid bij winkel zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen Telefoontje als het pakket binnen is bij de winkel
Beveelt aan
4 February 2017
Arlette Dobbe
Pijnacker
Verbeterpunten
Toch leuk als je al een beoordeling moet geven terwijl ik het product nog geeneens heb... Ik ga vandaag zelf maar bellen of mijn bestelling van vorige week al binnen is..?!
Beveelt aan
4 February 2017
anoniem
Pluspunten
The Stone levert snel. In mijn bestelling zaten ook Sale items, waar bij staat dat verzending dan tot 48 uur kan duren, maar ik heb op donderdagmiddag bestelt en het pakket werd op zaterdagmiddag al netjes geleverd. Verder was de kleding netjes verpakt, schoon, netjes en van goede kwaliteit. Je kan betalen middels AfterPay, waardoor je niet eerst hoeft te betalen wat je misschien toch niet houdt. Retourneren is gratis.
Beveelt aan
3 February 2017
Elizabeth
Waddinxveen
Beveelt aan
3 February 2017
isabelle
everdingen
Pluspunten
Snelle verzending, pakket goed te volgen.
VerbeterpuntenVerzendkosten 4.95 ondanks dat er ook nieuwe artikelen bij zaten en niet alleen sale.
Beveelt aan
2 February 2017
Annemarie
Vlissingen
Beveelt aan
2 February 2017
judith
krimpen aan den ijssel
Pluspunten
Super service!
Beveelt aan
2 February 2017
Romee
Berlicum
Pluspunten
Makkelijk bestelbaar, leuke kleding en zeer vriendelijk personeel in de winkel waar ik mijn bestelling kon ophalen.
VerbeterpuntenDuidelijker vermelden dat de zaterdag niet mee gerekend wordt als werkdag, woensdag bestelling gedaan en maandag na 16:00 uur kon ik het pas ophalen, dat viel mij wel tegen.
Beveelt aan
2 February 2017
Lysanne
Delft
Beste Lysanne, hartelijk dank voor het mooie cijfer! Wij hebben de tekst in de orderbevestiging aangepast door te melden dat onze werkdagen zijn van ma t/m vr. Als een bestelling op vrijdag wordt ingepakt dan gaat deze na het weekend weer mee met de chauffeur en kunt u inderdaad vanaf maandag uw bestelling afhalen in de winkel. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop & wij begroeten u graag terug! Met vriendelijke groet, Sharon
Pluspunten
mooie webshop, vriendelijke klantenservice, mooie prijzen.
Beveelt aan
1 February 2017
Sabien
Brunssum
Pluspunten
Leuke mode, snelle service!
Beveelt aan
1 February 2017
Leontine
Brielle
Beveelt aan
1 February 2017
Annet Koppert
Hillegom
Pluspunten
Leuke winkel, goed assortiment, je wordt in de winkel altijd uitstekend geholpen. Ze kennen de klanten en dat maakt het zo leuk. Vandaar dat ik liever niet via webwinkel shop. Meiden, ga vooral zo door!
VerbeterpuntenGeen. Watt ik al zei; ga vooral zo door!
Beveelt aan
1 February 2017
Saskia van Santen
Culemborg
Pluspunten
Pakket was niet op tijd binnen, gebeld met de winkel en zij hadden de jurk ook in de winkel hangen. Kon 2 dagen later pakket ophalen en de bestelde jurk meteen retour geven. Prima service!
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
1 February 2017
Sheila Boon
Scherpenzeel
Pluspunten
prima bedrijf en service
Beveelt aan
1 February 2017
Andrea
Pijnacker
Pluspunten
Goede service. Ook in de winkels. Niks is teveel.
Beveelt aan
1 February 2017
Jay
Amersfoort
Pluspunten
Leuke, exclusieve kleding. makkelijk af te halen in de winkel, waardoor de verzending gratis is. altijd goede service.
Verbeterpuntenga zo door!
Beveelt aan
1 February 2017
Shirley
Spijkenisse
Pluspunten
Het begint al op de website. Het is een overzichtelijke en duidelijke website. Ook goed duidelijk hoe je moet bestellen en welke maten er beschikbaar zijn. Binnen een dag werd ik gebeld door de winkel in Sassenheim omdat ik m'n bestelling in de winkel heb af laten leveren. De dames daar waren ook enthousiast over de bestelling en ik was helemaal blij. Al met al zeer tevreden over The Stone! Dikke pluim!
Beveelt aan
1 February 2017
Joyce
Sassenheim
Pluspunten
Prima service nav telefonisch contact over ruilen van kledingstuk!
Beveelt niet aan
1 February 2017
R.J. ter Braak
Bergambacht
Pluspunten
Fijn dat de bestelling in de winkel kan worden afgehaald en dat dat ook al zo snel kan. Andere webshops doen daar veel langer over.
Beveelt aan
1 February 2017
FJMW
Roelofarendsveen
Pluspunten
makkelijk bestellen , overzichtelijke site, mail hoeveelheid prima niet te veel , optijd de akties gemaild
Beveelt aan
1 February 2017
Monique
Lisse
Pluspunten
Pluspunt pakje ophalen en terug brengen in de winkel zelf. Verkoopsters in Brielle vakkundig klantvriendelijk en vrolijk afgehandeld en zo koop je ook gauw wat in de winkel!
VerbeterpuntenMisschien als het mogelijk is, de zending in zak te versturen ipv een onhandige doos
Beveelt aan
1 February 2017
Ilse
Spijkenisse
Lagosweg 19
2622 CZ Delft
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven