Pakketje jumpsuit

Helaas was mijn jumpsuit te groot maar desondanks was de service goed qua retourneren en geld terug storten op bank.

Snelle levering, keurig verpakt Top!

Vriendelijk personeel

Mooie betaalbare kleding van goede kwaliteit!

Makkelijk te bestellen en ophalen in eigen winkel is fijn.

Vlotte correcte levering

Prima kwaliteit en vlotte levering. Ook als je iets retour moet sturen wordt dat snel en correct afgehandeld.

Fijne service!

Fijn dat kleding doe niet in de juiste maat op voorraad is besteld en naar het huisadres verstuurd kan worden!

Veel keus, mooie kleding, snelle levering.

Veel keus, mooie kleding, snelle levering

Top, je voelt je er thuis

TOP, heel vriendelijk personeel, je voelt je er thuis

Heel goed en snel

Mooi, snelle levering. Enige nadeel dat ik niet kon ruilen voor een andere maat. Als ik een nieuwe bestelling zou plaatsen om de goede maat te bestellen zou ik weer verzendkosten kwijt zijn. Dus dat niet gedaan. Maar verder prima

Mooie set, precies zoals online te zien was, perfecte pasvorm, mooie kleur, snel geleverd

Mijn ervaring is gewoon perfect.

Alle jaren klant. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Je kan er op je gemak winkelen en is wil he iets weten dan staan ze voor je klaar.

Toppie

Prima! Fijn dat je ook kan laten bezorgen bij een winkel en dat als je een deel van je bestelling terug wil sturen, dit ook heel soepel gaat en snel afgewikkeld is. Vriendelijk personeel in de winkel!

Snelle levering, goeie kwaliteit.

Mooie kleding . Wordt gelijk bezorgt De service is top

prima service, prima producten

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd en short en shorts zijn heel leuk

Snelle levering.

Zeer tevreden over de producten en de snelheid

Ik heb nu 2x iets bij The Stone besteld en beide keren werd m'n bestelling vlot geleverd en waren de producten volledig naar wens. Ik ontdekte deze winkel nog niet zo heel lang geleden, maar ben nu al fan van de website. Nu nog een keer een echte winkel bezoeken ;)

Ik koop er graag leuke kleding en fyn personeel

Fijne webwinkel. Snelle levering

Zeer snelle levering!

Correct geleverd

Mijn bestelling is correct geleverd!!

Is goed bevallen

Mijn ervaring met jullie is me goed bevallen Zal zeker weer wat bestellen in de toekomst

Goed service

Goed prestatie van de medewerkers. Snel binnen de bestelling

Leuke winkel

Vriendelijk, behulpzaam personeel! Leuke collectie!

Over The Stone.nl