Uitstekend bestel en bezorgservice!

Vanaf moment van bestelling tot aan levering uitstekend verzorgd en netjes binnen gehad op de aangegeven datum. Kan niet anders zeggen dat online je net zo goed geholpen word als in de winkel zeker als je geen tijd hebt om de winkel te bezoeken.

Goede snelle levering

Slechte service

Een broek online besteld om in de winkel af te laten leveren. Vervolgens nooit meer na de betalingsbevestiging mail ontvangen van verzending of dat het al klaar ligt in hun winkel. Als ik de winkel belde namen ze niet op. Vervolgens de broek opgehaald die er al een paar dagen dus lag. De broek tijdens 1 etentje gedragen en meteen pillen en verdunning van de stof op mijn kont zichtbaar en bovenbenen achterkant ( broek van het merkje only) voor mij een reden om door deze slechte service en qwaliteit kleding hier nooit meer iets te kopen

Prima geholpen!

Online besteld en een paar dagen later kunnen ophalen in de winkel. In de winkel gelijk kunnen passen,de kleding zat perfect volgens maat. De hulp in de winkel was vriendelijk en goed,prima dus!

Snelle goede levering

Het bestelde artikel was snel af te halen in de winkel. In de winkel werd actief mee gedacht over wat ik met het bestelde artikel kon combineren.

Redelijk snelle levering

Bestelling was redelijk snel binnen (4 dagen), maar zou echt wel sneller mogen. Helaas zat er geen retoursticker bij mijn bestelling en moest ik terug naar de winkel om het pakket te kunnen retourneren, beetje jammer....

Slecht

Zit nog steeds te wachten op de bestelling

Snelle en goede service

Snel verzonden en goede service

Slechte service!

Ik heb online een trui besteld die online gewoon op voorraadwas. Eerst kreeg ik een mailtje dat de bestelling vertraagd was en vervolgens krijg ik een mailtje dat de bestelling geannuleerd is. Erg slecht!

Product conform omschrijving, goede ervaring.

Product was conform omschrijving en netjes verpakt. Het versturen van het product duurde wat langer dan dat ik gewend ben van andere bedrijven. Dit is voor mij geen probleem, meer een constatering.

Heerlijk op de bank je kleren kiezen. Niet in een pashokje lopen zweten. Thuis alles aandoen en in mijn geval alles oké.

Fijne communicatie en mooie producten

Helaas was de levertijd langer als aangegeven. Wel werd er meteen actie ondernomen op mijn e-mail en had ik de sieraden naar 4 dagen wel in huis. Precies zoals op de foto en mijn verwachting. Goed service!

Goed & snel

Goede snelle levering gehad

mooie kleding

ik ben erg blij met het truitje maar duurde echter wel lang voordat ik het kon ophalen bij het uitgekozen the stone filiaal.

Online bestelling veel te laat

Afgelopen dinsdag (4 dagen geleden) een jasje besteld met levertijd 2-3 werkdagen. Kreeg gisteren (dus na 3 werkdagen) een bericht met excuses, dat het wat langer had geduurd maar dat het artikel vandaag nog, of anders “uiterlijk morgen” zou worden verzonden. Het is nu dus inmiddels “morgen”, en al in de avond, en ik heb nog altijd geen bericht gehad dat de bestelling is verzonden. 2-3 werkdagen is al erg lang vergeleken met andere winkels, dan lever je ook nog te laat, en dan kom je als klapper op de vuurpijl vervolgens je belofte in je excuus e-mail ook nog eens niet na. Echt ronduit schandalig hoe the Stone haar klanten behandelt en wat een slecht werk er door jullie geleverd wordt. Ik heb dit jasje expres online besteld omdat ik zelf pas vandaag tijd had gehad om er in de winkels naar opzoek te gaan en ik natuurlijk niet wist hoe het met de voorraad zou zitten, en ik het jasje aankomende maandag eigenlijk nodig heb. Als je op dinsdag een kledingstuk besteld is het mij nog nooit van m’n leven gebeurd dat ik het niet voor maandag binnen had: kon niet misgaan dus. Nou, bij the Stone wel. Chapeau! Jullie hebben de primeur. Slechtste online webshop van het land. Dit was de eerste en meteen ook de laatste bestelling die ik bij hen heb gedaan. Ik zou iedereen afraden hier iets te kopen.

Super goede service

Super goed geholpen en blij met mijn aankoop

Snel geleverd!

Besteld en snelle updates over levering en bij ophalen ook vriendelijk geholpen

Netjes en snel geleverd

Volgende keer weer

Prima geholpen

Blouse was snel binnen. Opgehaald in Arnhem prima geholpen.

Super vriendelijk behandeld en erg behulpzame dames, ik looop graag de winkel in.g,de

Super vriendelijk personeel

Goede levering door DHL, had alleen iets sneller gekund, max 2dgn later

Miste ook een mail dat alles verzonden is

Alles is prima snel verlopen

Precies gekregen wat ik besteld had. Netjes verpakt.

Snelle levering, tevreden

Prima service, aardig personeel