Snelle levering. Kleding in goede staat o tangen.

Heel goede service

Heel goede service.

Goede service!

Een jas was er niet meer in de juiste kleir, online besteld en 2 dagen later kunnen passen in een winkel dichterbij huis!

Fijn personeel

Fijn en goed personeel. Fijne winkel in Duiven

Goede producten

De producten zijn origineel en de verzending is snel.

verliep goed

alles verliep op tijd en communicatie prima

Veel merken kleding

Veel verschillende merken kleding

Fijne omschrijving & Snelle levering

Jas is goed omschreven en werd snel geleverd

Prima geregeld

Makkelijk om zo de bestelling op te halen, en het kost niets extra’s

Bestelling na 1 dag al kunnen ophalen bij filiaal!a

Het vriendelijke personeel vd winkel in Culemborg heeft mij geholpen met een andere maat van een kledingstuk te bestellen en te zorgen dat het de volgende dag werd afgeleverd in het filiaal.

Goed geholpen met uitstekend advies.

Goed geholpen met goed advies met het uitzoeken van een winterjas

Ze konden snel de broek voor mij in de juiste maat laten leveren

Fijne website.

Ik heb fijn online gewinkeld bij The Stone. Het aanbod is zeer divers en de website spreekt mij aan. Is uitnodigend.

de behulpzaamheid in de winkel was erg goed, het aanpassen van een actieprijs nadien niet.

Ik ging in de winkel een internet bestelling ophalen. Ter plekke gepast en een maat aanpassing kunnen doen. zij regelde de retournering ed. Dit was erg prettig. Ook nog een aantal andere items gekocht. Twee shirtjes zagen we op het scherm van de bestel-ipad in de winkel. hiervan heb ik er twee gekocht. In de aanbieding voor 19,95 ipv 29,95. Ik kocht ze in de winkel en zag bij thuiskomst dat de korting er niet afgehaald was. omdat de winkel al dicht was, kon ik de dag erna bellen. Ik had foto's gemaakt van de items op internet met de korting prijs. mij werd verteld dat ik de shirtjes moest meenemen met label er nog aan + de bon. Echter, in de winkel was men niet van plan om de korting te verrekenen. Het bleek een foutje van The Stone en het was helemaal niet in de aanbieding. Dit moet je nooit doen als winkel. Dan neem je je verlies en geeft de misgelopen korting terug aan de klant, desnoods in waardebonnen. Dit was incorrect en blijft bij mij hangen in mijn hoofd, terwijl ik eigenlijk zo'n positieve ervaring had en een forse besteding van ruim 230 euro.

Beste H, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen! Wij willen graag weten welke item het waren zodat wij het kunnen controleren. Onze klantenservice neemt per mail contact met u op. Mochten er in de tussentijd vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 085-7731123 of via klantenservice@thestone.nl.

top alles snel geleverd

Besteld, alles netjes afgeleverd bij de store. Wat voor mij niet duidelijk was wanneer deze in de store waren aangekomen. Je krijgt hier geen bevestiging van. Verder alles netjes verzorgt.

Snelle verzending

Snelle verzending, ik werd netjes op de hoogte gehouden. En een goede prijs.

Te lang gewacht

Levering niet zo snel als beloofd

Beste Ellen, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen! Wij hebben dit voor u uitgezocht en zien dat het pakket is besteld op 18-01-2023. En wij hebben een mail verstuurd op 21-01-2023 dat u pakket is verzonden. We verzenden u bestelling zo snel mogelijk, binnen 24 tot 72 uur. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 085-7731123 of via klantenservice@thestone.nl.

Fijne winkel,heel prettig personeel

Wordt erg prettig behandeld.

De kleding is top

De kleren zijn top alleen de bezorging door DHL liet te wensen over Ze beloofde te komen en kwamen 2 avonden niet op dagen Na 3 avonden thuis gezeten te hebben kwamen ze eindelijk

Super vriendelijke medewerker in de winkel

Hele behulpzame medewerker in de winkel in Tiel. Vriendelijk geholpen met aankoop andere maat online in de winkel. Toen ik het artikel kwam ophalen, herkende me ze direct. Heel klantvriendelijk!

Snelle en nette levering!

Goede service retourneren verwerkt

Goede ervaringen. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Goed geholpen

Eerlijk adviezen ding is jammer dat is dat geisha niet tot xxl gaat in de winkel

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl