Prettige service

Oké

Retourneren

Ik had een pakket ter retour gemaakt en dacht dat alles in de zak zat. Bleek dat ik 1 item vergeten was en dus contact gezocht. Het item mocht alsnog retour gelukkig! Item een maat kleiner aangeschaft en deze zat als gegoten☺️

Fijne service

Prima geholpen ook bij omruilen

Niets op aan te merken

Vlot

Precies zoals omschreven, prima.

Dik tevreden!

Prima geholpen! Personeel fijne mensen! Dik tevreden!

Op de koningin Julianalaan vind ik het super lieve meiden die mij altijd goed helpen

Slecht

Ik heb het roze trainingspak nog steeds niet ontvangen

Beste Grady, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u het pakket nog niet hebt ontvangen. Wij hebben het gecontroleerd en zien dat er contact is geweest op 18-07-2024.. Wij hebben contact opgenomen met DHL. Zij hebben een onderzoek gestart naar uw pakket. Inmiddels is het pakket terecht en verkeerd geleverd door DHL. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 085-7731123 of via [email protected].

Vriendelijk personeel

Gezellige dames met leuk advies

Altijd goed

Altijd goed

Artikel wat in de winkel lag in de sale, stond op de site duurder. Toch gekregen voor de winkelprijs...dus top service!!!

Vermelde levertijd klopt, netjes verpakt. Top!

Slechte service

Op 1 juli een jurk besteld, op 9 juli nog steeds niets ontvangen en ook geen bericht vanuit the stone waarom niet Ik bel die dag zelf en hoor dat de labelmachine kapot was , dat kan , maar informeer de klant! We zijn meer dan 1 week verder! Op 10 juli nogmaals geïnformeerd hoe het ervoor stond , zou teruggebeld worden , niet gebeurd Later maar weer gebeld, wat n drama dit Er wordt niets teruggekoppeld over het verloop Uiteindelijk mijn jurk op 11 juli ontvangen , na de nodige telefoontjes Vind the stone geen aanrader

Ik heb nog geen bericht gehad, dat mijn bestelling in de winkel ligt. Het had er al lang moeten zijn

Beste Hendrik, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen! Wij hebben dit voor u uitgezocht en zien dat het pakket sinds 10-07-2024 voor u klaar ligt in de winkel. Op 09-07-2024 is hier een mail over verstuurd. Wellicht dat deze in de spam terecht is gekomen. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 085-7731123 of via [email protected].

Goede en vriendelijke bediening, bestelling was compleet

De bestelling was compleet. De maten en modellen klopten met de bestelling. Personeel was vriendelijk, ik kreeg de mogelijkheid te passen. De bestelling werd weer netjes ingepakt.

Snelle service , mooi product.

Ongelofelijk goed!

Mooi verzonden, snel verzonden en leuke artikelen. Super goeie website

Vies

Had een t shirt besteld. Was vies. Zat make up op de rand van de hals

prima gedaan

duidelijk en vlot geregeld in de winkel Hellevoetsluis en op juiste moment mail van snelle aflevering in de winkel.

Altijd behulpzaam en super aardig

Ze nemen de tijd voor je.

s’avonds besteld en 2 dagen later in de winkel opgehaald Bestellen ging makkelijk , maat advies klopte en snel in huis

online minder goed dan in de winkel

Ik had op 2 juli kleding bij jullie gekocht, maar na twee weken nog niks binnen. Toen ik jullie mailde, bleek dat jullie storing hadden gehad en dat jullie geen labels konden printen, waardoor het ook niet naar DHL kon. Pas toen ik echter navraag deed via de mail, kreeg ik de reden van de vertraging te horen en pas toen is alles opnieuw in gang gezet. Het zou in het vervolg netter zijn als jullie de klant op de hoogte brengen van een storing o.i.d. Met vriendelijke groet, Marion Braams

Prima kunnen bestellen en ontvangen

Product top

Goed artikel, goede levering

Bestelling liep traag

2 x moeten bestellen voor ik het juiste kreeg En dan nog zelf moeten bellen na een week of het er al was ik vind dat niet netjes en dan zeggen dat het er nog niet is , gelukkig werd ik terug gebeld dat ze het over het hoofd hadden gezien klant vriendelijk heid is prima netjes geholpen niets over te zeggen maar de afhandeling kan beter

Lagosweg 19

2622 CZ Delft