Heel betrouwbaar

Snelle levering, veel keus. Goede kwaliteit. Top!!!

Het duurde iets langer dan verwacht

Maar de service was oke

In de winkel een super service.

Ik ben in de winkel super goed geholpen maar de geplaatste bestelling die ze voor me hebben gedaan liet erg lang op zich wachten.

Snel en netjes

Besteld en na 2 dagen een telefoontje Zeer snel

Altijd correct

Levering op tijd Netjes verpakt

Iets terug gestuurd alles snel en keurig geregeld,zeer betrouwbaar .

Volgens belofte nagekomen

Goedemorgen opgeleid personeel

Geef eerlijkie mening geer advies en doen moeite als er iets niet is toch te krijgen.

Goede ervaring om via jullie website te shoppen

Voor herhaling vatbaar.

Altijd goed bij the stone

mooie producten en goede service

mooie producten en goede service

Respectloze leidinggevende

mensen zomaar de deur wijzen omdat je geen zin meer hebt in het personeel is niet zo netjes hè xxxxx. Succes verder met de zaak runnen met deze corrupte bende van jullie.

Lang moeten wachten op levering, slechte service.

Mijn bestelling was na anderhalve week nog niet binnen. Bleef bij DHL ‘hangen.’ Contact opgenomen met de klantenservice van The Stone. Kreeg te horen dat ze een probleem hadden gehad met de labels op pakketten. Er zat vertraging in de levering. Kan gebeuren, maar laat dit even weten aan de klanten?! Daar werd ook niet echt op in gegaan aan de telefoon. Jammer, geen goede service. Kleding is wel altijd leuk.

Beste Brigitte, Bedankt voor uw review. Wij hebben het gecontroleerd en op 03-07-2024 is de bestelling ingepakt en verzonden. Helaas hebben wij een technische storing gehad met het printen van de verzendlabels. Het pakket ligt bij DHL en zij zijn hun uiterste best aan het doen om alle pakketten handmatig te scannen en zo snel mogelijk toe te sturen. Helaas zijn de pakketten na enkele dagen toch retour gegaan door DHL. Wij hebben het pakket z.s.m. opnieuw gelabeld en verzonden. Hierdoor kan het zo zijn dat het pakket vertraging heeft opgelopen. Onze excuus voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 085-7731123 of via [email protected].

Goede kwaliteit

Alles naar wens

Vriendelijke hulp

Goede aankoop

Goede producten

Goed producten en aanbod merken. De verzending enorm traag.

Ik ben zeer tevreden

Alles goed gegaan en snel. Netjes verzorgd.

Leuk!

Aardige en behulpzame verkoopsters, ruim aanbod en vaak aanbiedingen!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft