Vlot en prettig

Leuke winkel in Naaldwijk

Vriendelijk

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Geweldige service staan altijd voor je klaar zowel in Papendrecht als in Alblasserdam

Pluim voor de verkoopsters!

Ze denken en kijken met je mee. Geven een eerlijke mening.

Netjes

Snelle levering en netjes verpakt

Snel en makkelijk shoppen. Ook fijn de reminder voor de kortingstond die ik nog had.

Tevreden klant

Leuke meiden in de winkel Leerdam je wordt altijd netjes geholpen, daarbij ook leuke kleding dus tevreden klant

goede service

Altijd behulpzaam en beleefd. Vrolijk personeel

goed geregeld

vriendelijk, eerlijk advies in Lisse. Ik ben blij met mijn aankoop die in Sassenheim is besteld.

1 ste bestelling

Mijn eerste bestelling was succesvol. Snel bezorgd, goed verpakt en een kledingstuk die was afgeprijsd, dus prijs was ook oké. Ik ben erg tevreden hierover. Voor de toekomst zal ik zeker op deze website kijken of er iets voor mij bij zit. Dit vanwege een prima ervaring met mijn eerste bestelling en het ruime aanbod aan artikelen.

Snel geleverd netjes verpakt

Teleurstellende kwaliteit

Ik ontving een duidelijk beschadigd kledingstuk, die ik natuurlijk terug heb gestuurd.

snel en correst

Bezorging en bestelling super

Behulpzaamheid in de winkel is matig. Klant moet alles zelf aandragen, verkopers tonen weinig initiatief.

Fijn personeel

Vriendelijk personeel helpen waar het kan en zij eerlijk als je een vraag stelt over de kleding. Ik bestel veel online en mag dit ook altijd passen in de winkel omdat ik het daar af haal.

super

Bestelling opgehaald in de winkel en enkele artikelen geretourneerd dus ook weer in de winkel afgegeven. Korting was niet van de rekening afgehaald dus contract gehad met klantenservice en binnen een dag was alles geregeld!

Altijd goede advies

Correct behandeld

Goed geholpen

Mooie kleding. Snel geleverd.

Zeer tevreden.

Je word altijd netjes behandeld Mooie kleding Vriendelijk personeel Goede afhandeling van retourneren

Mooie jas

Mooie jas gekocht, goede kwaliteit en snel geleverd

Wat een ellende

Voor de tweede maal iets besteld maar geen bevestiging ontvangen van verzending of dat het pakketje bij de winkel binnen was om af te halen. Uiteindelijk bij de winkel navraag gedaan was het pakketje retour verzonden. Een pakketje waar ik voor betaald heb maar mijn geld niet retour heb ontvangen. Heb dit met de klantenservice opgepakt, en na de 2de mail wisseling gaven ze aan dat het geld binnen 1-3 dagen weer op mijn rekening terug gestort zou zijn. Dit is inmiddels ander halve week geleden en het geld staat nog niet op mijn rekening. Dit is gewoon weg diefstal!

prima personeel

fijne prettige winkel

Trui bleek bij thuiskomst toch te groot. Geen probleem: meteen geld teruggestort.

Mijn ervaring is heel goed.

Ik heb een broek gekocht maar hadden jullie niet op voorraad.Hij werd meteen besteld.Zonder problemen.En kreeg heel netjes een mailtje.Was allemaal zo voor elkaar.En heel vriendelijk.Wij kopen er heel veel.Voor mijn man en mij.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft