Het concept en de producten zitten goed in elkaar

Het boek is een aanrader voor iedereen die zelf groente wilt verbouwen en een steentje wilt bijdragen aan een mooiere wereld. De andere producten volgen dan vanzelf. Ook goed te combineren met diy. Voor mij de mix en de zaden van de makkelijke moestuin en de bakken, rasters en klimrekken zelf gemaakt. Goede service, ook toen er iets anders liep dan verwacht met pellet mix.

Zo eenvoudig om een moestuin te hebben/ onderhouden. Inspirerende ideeën mooie producten en lekker resultaat!

Netjes verpakt

Het is de eerste week van maart dus of de zaden iets gaan doen weet ik nog niet

Top producten

Fijne producten, goede service en snelle levering!

Net begonnen en lijkt goed.

Zou graag ervaringen willen delen over moestuinierem on onverwarmde kas.

Duidelijk en makkelijk, ik heb je boek gekocht

Fijne mensen, fijne producten

De mensen achter de MM denken echt met je mee. En de producten zijn heel fijn.

Leuk rustpunt in je leven

Heerlijk om mee bezig te zijn en elke dag eens naar je plantjes te gaan kijken en verzorgen. Ook eenvoudig voor wie niet meteen groene vingers heeft. Wel wat prijzig...

Top app

Goede info makkelijk in gebruik

Moet het nog gaan gebruiken

Zooo eenvoudig

Snelle levering en goed verpakt. Heel handig,net voldoende en al de nodige gegevens staan op elk pakje zaadjes duidelijk vermeld. Dus geen uren uitzoeken hoe en wanneer je ze gebruikt. Zo makkelijk om ermee aan de slag te gaan,ook al heb je geen of weinig ervaring.

Snel, gemakkelijk en goed product

Van moestuinieren word ik helemaal Zen en zeker als het zo makkelijk kan.

Heel fijn en goede producten

Ook als er iets niet helemaal goed gaat, word je zó fijn verder geholpen. Prima.

Mooie kwaliteit spullen

Ik heb een Hero-vak op poten besteld. Hij werd netjes afgeleverd, en staat nu te wachten tot ik hem volstop met zaadjes :-). Het is een mooie stevige bak waar ik heel lang plezier van ga hebben.

we hebben de moestuin gekocht om kado te doen

snelle en perfecte levering. ondanks het winterse weer.

Niets op aan te merken

Mijn verwachting is overtroffen!

Wat een lol heb ik nu al van mijn deelname aan de Makkelijke Moestuin! Heb net de eerste zaden van jullie gezaaid, dus het hele traject staat nog voor me. Maar het is nu al fijn om met jullie producten te werken. Alles is even helder en fraai. Alle materialen zien er super aantrekkelijk uit. De handleiding is duidelijk. De app een feestje door de mooie grafische vormgeving. Jullie manier van aanspreken vind ik erg plezierig. De support ook! Het boek is prachtig! Ik ben begonnen met een fantastisch avontuur! Dank jullie wel.

Goede service en mooie producten en handige app.

Niet helemaal compleet

Het is een prachtige bak en alles is heel netjes verzorgd. Hoewel Jelle belooft dat er een beschrijving van de Hero-bak is bijgevoegd, is dat niet het geval. Nou is het in elkaar zetten geen 'rocket science', maar toch...

geweldig!

Super fijn,en makkelijk om goede kwaliteit producten te kopen!

Snelle levering, mooie bakken

Begin december 4 moestuin herobakken besteld op poten. Binnen 3 dagen geleverd. De bakken zijn i.p. makkelijk in elkaar te zetten, alleen ontbraken in 1 zijplank de voorgeboorde gaatjes. Later ook nog de mix besteld, ook weer snel geleverd. Enige puntje: ik woon vlak over de grens in Duitsland. Maar daar kon het niet geleverd worden. Gelukkig iemand vlak over de grens in Nederland bereid gevonden om de pakketten te ontvangen. Ik begreep dat mogelijk in de toekomst wel in het buitenland geleverd kan worden, dat zou fijn zijn.

Complete set zaden

Mooie afwisselende set zaadjes. Kan niet wachten om alles in de grond te stoppen en uiteindelijk te oogsten... Nog maar net begonnen met zwaaien dus kan nog niks zeggen over de kwaliteit.

Uitstekend geregeld onze bestelling, een aanrader!

De bakken in elkaar gezet en het ging echt heel goed. De spullen zien er allemaal goed uit. Hebben de eerste groenten in de bak staan en denk dat het ons zal lukken, om de groente op het bord te krijgen. Het boek is fijn om te hebben, naast de app. De zaden doos is perfect en handig. Groet, Netty en Wim

eenvoudig, leuk en lekker

nooit gedacht dat een moestuin zo leuk maar ook eenvoudig kan zijn. De app is reuze handig in gebruik en neemt je stap voor stap mee, en maakt het werken in en met een moestuin(tje) heel toegankelijk. En door het te doen leer je gaandeweg steeds meer - ongelooflijk leuk. Nooit gedacht dat ik zo snel heerlijke groenten uit eigen tuin zou kunnen eten. Ben zo enthousiast dat ik mijn makkelijke moestuin ga uit breiden.