T o p producten

Goede service, kwaliteit producten

Ik ben fan van de Makkelijke Moestuin producten

Nadat ik de MM Hero-bak van 't zomer heb opgezet en volop in gebruik heb, wilde ik meer! Nog zo'n grote bak is bij ons in de tuin helaas niet zo mooi, dus ik heb gekozen voor een aantal mini's. Ik vind ze groot lijken, maar ze zijn goed te tillen wanneer ze gevuld zijn met de MM-Mix, wat ik absoluut een pluspunt vind aangezien ik nog op zoek moet naar mooie/handige plekjes voor de mini's! Ze zien er stevig en mooi uit, nu nog afwachten of het net zo goed groeit als in de Hero, maar daar vertrouw ik wel op.

Supersysteem!

Heel eenvoudig, helder, en de service is top! Ik kan niet wachten tot het voorjaar!

Super leuk

Heb de makkelijke moestuin als verjaardagscadeautje gekregen. Leuk, duurzaam en lekker.

Vriendelijk en toegankelijk voor iedereen

Wat een heerlijkheid eindelijk tuinieren zonder poespas. Een duidelijke site en hele gebruiksvriendelijke app. Alles stap voor stap uitgelegd een super aanrader. Voor de beginnende moestuinier en de gevorderde moestuinier. Aan alles is gedacht van bak tot zaden. (H)Eerlijke groenten uit eigen tuin.

Het is zo leuk en goed uitgelegd dat ik 2 moestuin bakken heb. Voor de eerste keer. Super oogst gehad. En leuk om te zien dat het zo snel groeit en om te eten. Voor mij ontspanning en buiten bezig zijn. En ophoogte bezig te zijn. Geweldig ga zo door.

Super leuk

Snelle levering. Mooie producten.

Goed, snelle verzending.

Makkelijk bestellen prima afhandeling. Snel in huis

Duidelijk, makkelijk en leuk!!

Helemaal goed

Boek besteld voor vrienden die ook een MM willen. Het boek was snel geleverd. Het was goed verpakt en ik heb het nu cadeau gegeven. Ze zijn enthousiast. Terecht. Het concept is intussen een totaal concept geworden. Met site, app, kant en klare bakken en passende zaadjes. Ik doe al mee vanaf het eerste boek. Het brengt me iedere dag vreugde!

In één woord: geweldig!

I love de Makkelijke Moestuin :):)

Heel leuk.

Hoewel ik vrees voor de resultaten. Het weer is wel erg guur: weinig zon, veel regen. Alle geplante zaadjes zijn opgekomen, maar ik denk/hoop dat oogsten alleen opgaat voor de spinazie en de radijs. Maar ik doe het ermee. Leer nu en ga er dan volgend voorjaar voor.

Keurig geregeld en duidelijk

Alles groeit en bloeit

Elke dag een momentje groen, buiten, handen in de aarde. Alles helder en duidelijk omschreven in één app. Je hoeft alleen maar te doen.

leuk en duidelijk

Fijn boek duidelijk en makkelijk

Prima geregeld

Een koopje dat boek, mooi geïllustreerd en prettig geschreven

Super praktisch en makkelijk

1STE jaar dat ik met een moestuintje startte. Had het nooit gedaan en vond telkens de nodige info. Denk dat ik de smaak te pakken heb en ben van plan volgend jaar meer uit te proberen

Prima zaad

Twee weken geleden gezaaid in eenbuiten bak met deksel.Nu staat er al een mooi bedje sla.

Prima ervaring!

Snelle levering en altijd goede kwaliteit.

Stevig product met vlotte levering

Tijdens een telefoontje kreeg ik de nodige antwoorden. Even vlot heb ik 3 moestuinbakken gekocht. Na een paar dagen kwamen deze op de afgesproken datum toe.

Mooie collectie zaden voor elk seizoen.

Ik wilde graag een kleine moestuin met leuke groentes. De makkelijke moetsuin is precies wat ik zocht. Zelf een bak gebouwd en het gata perfect!

Ik vind het super leuk en duidelijk Met de app wat ik moet doen. B n eerst met de pantry’s beginnen en wil van de zomer een vak op poten aan schaffen. En als het er is het nieuwe boek ik wacht vol Smart daarop.

Goeie producten, zit goed in elkaar dat systeem van de Makkelijke Moestuin en is superleuk om te doen!

Gardening made easy

The Makkelijke Moestuin has been a great experience for me so far. Through the app is easy to start even for complete beginners! I can’t wait to harvest my first crops

Ontspannen moestuinieren op handzaam formaat

Super leuk om ondanks het "kleine" formaat (afhankelijk van hoeveel vakken/bakken men heeft) toch van veel verschillende groentes te kunnen genieten doordat er in vakken gezaaid wordt. Elke dag 1 of meer keer kijken en genieten van wat er groeit en bloeit. Blij met mijn bak op poten. Dat is pas relaxed zaaien en oogsten. Maar ook blij met mijn bak met rek. Heerlijk snijbonen oogsten, want die doen het goed dit jaar. En helemaal blij met mijn besluit om in slakkendraad te investeren. Dat is pas relaxed tuinieren. Kortom de makkelijke moestuin is echt makkelijk.