heel gemakkelijk en met goede uitleg en begeleiding via de app

het moestuin pakket was zeer compleet met duidelijk handleidingen en instructiefilmpjes. De app maakt het onderhoud van de tuin heel makkelijk. De eerste oogst is binnen en smaakte ook nog eens heerlijk.

Handig en goede kwaliteit

Airbakken en zaadjes gekocht. Allebei van goede kwaliteit. Alleen jammer dat het niet meer mogelijk is het raster en de klimnetten los te kopen. Soms gaat er iets kapot en ik gebruik de airbakken in een kasje voor klimplanten. Heb daar dus ook klimrekken nodig.

Bedankt voor je review Marielle. Een net voor jouw klimrek kan je los kopen in onze shop. Mocht je het niet kunnen vinden dan helpen we je graag. En voor het raster kunnen we vast ook iets regelen als je ons een email stuurt. Veel plezier met jouw moestuin in een kasje. Vriendelijke groet, Manja

Zonder gedoe met een moestuin starten

Erg fijne materialen om mee te werken. Alles komt op en doet het goed. Jammer dat de bezorging wat langer duurde, maar nu ik eenmaal bezig ben maakt dit het helemaal goed! Ik kan het echt iedereen die over een moestuinen nadenkt aanraden!

Snelle levering, meeste zaden kiemen perfect

De levering was snel. De meeste zaden kiemen erg goed en bijna volledig. De stengelsla heeft er minder zin in.

inderdaad, makkelijk

Als test een aantal zaden besteld, snelle levering. Aan de hand van de app ziet de moestuin al mooi groen, makkelijk en simpel.

Producten zijn fantastisch!

De producten zijn echt super! Enige minpunt dat het ruim een week duurde voordat het opgestuurd werd.

Blij dat het me eindelijk lukt!

Mijn groenten zijn nog niet zo ver om te oogsten. Maar tot nu toe gaat alles goed. Ben ik helemaal blij mee. Nu nog extra ruimte vinden in mijn postzegelformaat tuin ! Ik vraag me af of er aan het einde in de app ook beschreven staat hoe je nieuwe zaden kunt oogsten.

Snelle levering en correcte afhandeling

Klimrek besteld, netjes geleverd, gemaild, ontbrekende inslagmoeren nageleverd, top!

Testset

Ik doe elk jaar mee met de testset. Leuk, maar de opbrengst is niet goed voor de prijs. Sommig zaad komt niet of nauwelijks op, ander weer beperkt. Jammer.

Hi dank je wel voor je review. Wat jammer dat nog niet alle testzaden goed groeien. Dat is nou ook precies de reden waarom we deze zaden testen. Samen met enthousiaste MM-ers zoals jij. Zo weten we straks precies hoe ze groeien, of ze voldoende opbrengen en of we ze opnemen in ons zadenpakket. Volgend jaar staan voor die groentes dan ook alle tips in onze handige app. Sommige van deze zaden kan je overigens nu nog zaaien. Dit voorjaar was vrij koud, dus dat hielp ook niet zo mee. In juni groeit alles super snel, dus ik zou het zeker proberen. Veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Hero stevige materiaal

Geweldige producten ,de Hero is echt een stevige moestuinbak op poten met klimrek die zwaar is en heel sterk. De planten kunnen met gemak omhooggevallen klimmen.❤. Blij met grond en toebehoren.

Het werkt!!!

Ik heb nog nooit iets met tuinieren gedaan, dus als ik het kan, kan iedereen het. Mijn jongste dochter at bijna geen groenten, maar nu ze zelf bezig is samen met mij met de MM begint ze steeds meer te proeven en lekker te vinden!!! Ik ben er erg blij mee. Ik heb het boek ook gekregen van een vriendin van mij en ik ben verliefd op de manier hoe Jelle mij meeneemt, zonder dat ik het idee heb dat ik niets weet, over hoe ik de MM moest starten. Dus bedankt!!!

goede moestuingrond

mijn ervaring met de grond dit jaar in tegenstelling tot de 2 voorgaande jaren is dat er erg veel "groen"onkruid opkomt waar ik de nieuwe moestuingrond in de bakken heb gedaan. Dit is geen oud onkruid want ik heb alles heel goed schoongemaakt. ook is het geen postelein wat jullie al eerder als antwoord hebben gegeven. Nadeel is dus dat je erg veel onkruid moet trekken. Zoals het nu is zou ik de grond niet aanbevelen aan emand anders vanwege alle onkruyid die eruit komt.

Dank je wel voor je review Ingrid. Wat jammer dat er zoveel onkruid in jouw bak zit.  Toch denk ik niet dat dat aan de Makkelijke Moestuinmix ligt, want daarin zitten geen zaden. Niet van onkruid, en niet van andere groentes. Dat gezegd: ingewaaid onkruid of slapende zaadjes van vorig jaar, doen het er wel erg goed op, net als de groentes die je er nu in zaait.  Als jij vorig jaar al wat in de mix had staan, is het haast niet te voorkomen dat je nu af en toe weer wat tegenkomt, hoe goed je ook denkt dat je alles hebt schoongemaakt. Dat ervaren we zelf ook. Gelukkig haal je dat ook weer makkelijk weg omdat de mix zo los is.  Misschien wil je ons een mail sturen met wat foto’s van jouw bak? Dan zoeken we samen uit wat het is en helpen we je verder. We horen graag van je! Vriendelijke groet, Manja

Alles groeit als kool!

Supermooi systeem, alles groeit en bloeit en met de app erbij vergeet ik niets. De communitie is erg fijn en goed benaderbaar voor vragen. Blij dat ik ze gevonden heb.

Goede kwaliteit

De spullen van de makkelijke moestuin zijn van goede kwaliteit!

Geweldig, ideaal met de app in combinatie met het boek.

Had vroeger niet grote, moestuin. Veel werk en of teveel of te weinig opbrengst. Wilde gezond eten en via vriendin gehoord van MM. Dit voorjaar begonnen. Alles is tot nu toe opgekomen en we eten er bijna dagelijks van. Het is niet veel werk en tot nu toe goed resultaat! Het is nu wachten op bieten, wortels,boontjes, tomaten, courgette. Spannend en leuk! Kan het iedereen aanraden en heb dat ook al gedaan.

Simpel en eenvoudig

Goed spul en eenvoudig om mee te starten. Ook de App is super

Goede kwaliteit

Super makkelijk door begeleiding van de app.

Geen groene vingers, toch heerlijke groente!

Met alles van de MM lukt het ZELFS MIJ om heerlijke groente te kweken. De app is handig logisch, de spullen zijn van goede kwaliteit en het opzetten en bijhouden van een moestuin is een heerlijke manier om te ontspannen. Kortom: dikke aanrader!

Fantastisch!

Mediumpakket besteld. Na bestelling snelle levering, duidelijke instructies hoe te monteren. De app is ook heel erg handig. Variatie aan zaden. Boek had ik al eerder gekregen, mooi boek maar met de app eigenlijk niet nodig. Wel leuk als naslagwerk, mooie foto’s. Enige nadeel tot nu toe vond ik dat de bakken steeds uitverkocht waren, kreeg dan een mail dat ze er weer waren, maar was dan vervolgens weer uitverkocht. Bijna elders een bak etc besteld maar met regenachtige weer toch nog even geduld gehad! Heel erg leuk om nu met mijn kinderen bezig te zijn met de moestuin! We zijn benieuwd.

goede service

Ik had het klimrek voor mijn planten besteld. De levering was snel, maar ik miste de losse onderdelen zoals de bouten. Na een telefoontje kreeg ik deze snel toegestuurd en kon ik het rek in elkaar zetten. Bij een volgende levering bestelde ik een aantal planty's. Deze werden de volgende dag al bezorgd.

Super leuk!!

Snel makkelijk en snel oogsten, zo is moestuinieren een super leuke bezigheid voor tussen door met direct resultaat. Leuk!

Prima product

Slakken schrikdraad gekocht en geinstalleerd. Werkt geweldig, eindelijk verlost van slakken in de bak.

Heerlijke , duidelijke omgeving om veel te leren voor mij als moestuinbeginner

Vol goede moed begonnen aan een moestuin, niet groot, twee bakken in mijn stadstuin. Ik heb het boek gekocht, de zaadjes en de rest besteld via de website. Het is zo leuk om een boontje wat je in de grond stopt op te zien komen en nu een hele plant is! Ik moet veel leren, sommige plantjes zijn dood, te droog, te koud, te warm, te veel zon....nog te weinig ervaring maar ook de slechte ervaringen zijn om te leren. Enig puntje wat ik jammer vind is dat de linkjes van de MM-app soms nergens heen gaan en ik de info alsnog op de website moet gaan lopen zoeken. (bij komkommer bv) Dan sla ik liever het boek open, kan ik er nog bij in de zon gaan zitten ook ;)

Super om mee aan de slag te gaan.

Degelijk materiaal, maar jammer dat ik de schuine hoeken niet mooi perfect in mekaar heb gekregen. Na meerdere keren herbeginnen en blijven doorgaan om ze zo mooi mogelijk aan mekaar te doen aansluiten is het ons toch niet gelukt. Ik heb er mij moeten overzetten want mijn man kwam zot na telkens weer de sluitingen lossen, trekken aan de poten enz…. Het is gewoon onmogelijk om de 4 hoeken perfect te krijgen

Ben niet zo handig, met bloemen en planten, maar wil wel heel graag een klein moestuintje. Dit is de perfect oplossing, via app krijg je alle info die er voor nodig is.