Prima begeleiding. Iedereen kan nu groente kweken.

Goede producten, netjes verpakt, duidelijke uitleg.

Heb voor het eerst een makkelijke moestuin. Samen met het boek en de bijbehorende producten ben ik aan de slag gegaan. Plantjes komen zowel binnen als buiten al op en zo nodig raadpleeg ik het boek Ik vind het superleuk.

Snelle levering, goede spullen

Ik ben een beginnende MMer en tot nog toe ben ik zeer tevreden over de producten die ik besteld heb en de vlugge en correcte levering. Ik zie uit naar mijn oogst

Super tevreden!!

Ik ben een vaste klant van M-M en vindt de grond in combinatie met de superzaadjes een groot succes. Daarbij de enthousiaste nieuwsbrief & FB maken het tuinieren een plezier en.... Ik eet vanaf nu tot oktober verse groenten!!

Goede producten

Goede producten, mooie prijs/kwaliteitsverhouding

De app is prima en de levering uitstekend verzorgd

Dit jaar voor het eerst mm mix besteld, voorheen gebruikte ik gewone potgrond. De mm mix vind ik wat grof. Bij het zaaien vind ik dat lastig, al die takjes en brokken erin, moeilijk om op n halve cm te zaaien. En, daardoor zie je niet goed of er wat op komt. Maar, ik ben net ermee begonnen, dus ik zie wel hoe het verder gaat of bevalt. Er komt nog niet veel op, maar dat zal wel door de kou van afgelopen weken komen. Maar ook binnen, met de dropplant, de tomaat, basilicum, met half mm mix en vermiculiet groeit het niet erg best.

Ria dank voor je review. De plantjes groeien inderdaad langzaam door de kou. Voor tips kun je ook terecht op de community, via onze app en site. Daar zijn veel ervaren MM-ers die graag meedenken. Manja

Lastig inschatten hoeveel van de voeding ik moet gebruiken.

Geen gebruiksaanwijzing op verpakking

Meestal goed, maar laatste artikel matig

De meeste producten vind ik goed, maar de laatste bestelling (klimrek), was niet compleet. Ik heb dit al gemeld via contactformulier, maar nog geen reactie op ontvangen.

Sorry het was heel druk. De onderdelen zijn vandaag opgestuurd. Manja

Alles goed verzorgd . Onbeschadig ontvangen. Uitstekend

Ik heb ondanks de kou al een mooi assortement plantjes.

Dankzij het zadenpakket, de App en het boek begint mijn moestuin stilaan vorm te krijgen.

Wat leuk José, dat is precies de bedoeling. Manja

Muts werkt vast, maar elastiek moet strakker

Het elastiek van de muts mag strakker. Nu is hij er in de nacht aangewaaid. Maar waarheen??? Over de schutting in ieder geval... Was niet gebeurd als het elastiek strakker had gezeten.

Ah das balen. Strakker elastiek helpt niet (dan gaat ie niet meer om de bak). Een steen op de hoeken werkt het beste als het harder waait. Hopelijk heb je m nog kunnen vinden. Manja

Echt een makkelijke moestuin!

Heb altijd mijn eigen moestuin willen hebben maar het leek zo ingewikkeld - er is zoveel advies. Toen heb ik de Makkelijke Moestuin ontdekt. Alles ziet er niet alleen leuk uit maar de app maakt het echt ook makkelijk! Ik ben maar een paar ( koude) weken bezig maar het is zo leuk om de wortels, radijs en sla te zien groeien ;) en dat van iemand met zeker geen groene vingers!!

Dank je wel Geraldine. Dat maakt ons super blij. Jelle

Ik heb zaden van MM gekocht en die doen het tot nu toe fantastisch!

Ik heb zaden van MM gekocht en die doen het tot nu toe fantastisch. Ook de begeleidende app is super behulpzaam

Super goede kwaliteit en vooral leuk

Snelle en goede leveringen. Goede service. En.. een goede begeleiding bij je moestuin.

Hele vriendelijke goede service.

Ik ben vorig jaar begonnen met de makkelijke moestuin. Het is heel fijn om een gids bij de hand te hebben zodat je weet wat je moet doen. De service vind ik uiterst goed en zorgvuldig!

Erg leuke ervaring met prima uitleg.

Echt een heel goeie manier om te starten met een moestuin.

Precies wat ik gehoopt had en daar voorbij

Levering was top, spullen zijn precies zoals gehoopt en in elkaar zetten was een makkie. Zin in moestuinen!

Super kwaliteit

Je wordt met de mail en app goed begeleid.

Super en kan altijd beter

In het startpakket zitten zaden (basilicum) die voorgezaaid moeten worden op vermiculiet. Dit zit helaas niet in het pakket en wordt ook niet geadviseerd om erbij te kopen. Ook de plastic plantenlabels zou ik liever in hout geleverd willen zien. Wel zo milieuvriendelijk! Dan hoeft er ook geen marker bij: iedereen heeft wel een potlood in huis.

Super!!!

Wat een heerlijke fijne service! Het was een heel verhaal met ruilen van bakken en verkeerde planken waarover ik telefonisch contact had met Robbin en het is echt super opgelost! Ik ben er heel blij mee en raad iedereen makkelijke moestuin aan!

Wat fijn om te horen Jorine. Dat inspireert ons enorm. Jelle

De zaadjes komen erg goed binnen. De app werkt echt super. En alles doet ook wat het moet doen. Ga zo door er top

Super toffe instap!

Super leuke, educatieve instap in (moes) tuinieren, zeker ook voor kleine kinderen. Tot zover doet alles wat het moet doen en is de app erg nuttig en geruststellend op sommige momenten.

Ik blijf me verbazen over de hoge opbrengst.

Twee jaar geleden ben ik begonnen en deze winter kan ik nog steeds doorkomen met wat we hebben geoogst. Echt super.

Prima, duidelijk, beetje prijzig maar kwaliteit.

Prettige communicatie. Mailtjes voelen persoonlijk aan door simpel woordgebruik. Voelt alsof een vriend met je praat en uitleg geeft, slim. Ik eens jou en je team veel succes. Ben erg blij met je systeem!!!! (App en mix en zaden)! Echt makkelijk.