service is top

ik heb al mijn spulletjes besteld bij jullie en het eerste deel heb ik al snel ontvangen, alles ziet er netjes uit. ik kan over de zaadjes nog weinig zeggen maar de service vind ik nu al top. ook heb ik het makkelijke moestuin boek besteld en ben er heerlijk in aan het weg dromen. is goed omschreven en leuk en makkelijk om te lezen.

Mooie bak , met goede grond en zaden. En duurzaam van gerecyclede petflesjes, dat voelt goed!!

De MM neemt je bij de hand als beginnend moestuin, en het werkt!

Nooit begonnen met een moestuin omdat ik dacht: het kost veel tijd, waar begin je, wat moet waar, hoe onderhoud ik het. Kortom met de MM heb ik de naald in de spreekwoordelijk hooiberg gevonden !

Mijn MM geeft me dagelijks een geluksmoment.

De producten zijn duurzaam en van uitstekende kwaliteit. Het is heerlijk om te koken met he eigen geoogste groenten en het is helemaal niet moeilijk om een MM te onderhouden. De leukste hobby die ik heb!

Verslavend leuk!

Met het boek en de app kun je een goede start maken met het houden van een moestuin, gaandeweg het seizoen voel je je vertrouwd en kun je beginnen met oogsten.

Geweldige service bij de makkelijke moestuin

Goede app, makkelijk te volgen en heel duidelijk. Het is mij eerder nooit gelukt om planten in leven te houden, laat staan mijn eigen groenten te verbouwen. Nu pluk ik mijn groeten uit de tuin, de tomaten, komkommers en courgettes groeien goed. Allemaal voor het eerst, maar dankzij de Makkelijke Moestuin gaat het goed.

Gaat heel aardig

Niet alle zaden komen uit. De app werkt niet altijd goed bij sommige groenten blijft verkeerde melding geven. Rest gaat heel aardig

Positief van bestelling tot en met levering

Wat ik nou zo leuk vind: ik kreeg niet alleen snel antwoord op mijn ‘technische’ vragen, maar ook mijn jongste kreeg een heel aardig mailtje van jullie retour op haar vraag betreffende haar allereerste spreekbeurt (spannend!) die ze over MM houdt. Dat jullie bij de productie van de spullen gebruikmaken van een sociale werkplaats zegt veel over hoe jullie willen ondernemen, Als onderwijzersdochter zeg ik: “Ga zo door!” ;)

Teleurstellend

Ik heb zojuist de 2e mini leeggehaald met wederom iets wat niet gelukt is. Ik doe enorm m’n best, met app, met boek en alles volgens voorschrift... Eerst de pluksla die niets werd en nu na maanden koesteren toch ook de radijsjes maar weg gedaan. Deels zonder radijs, de andere nog steeds heel klein en heel taai. In de pluksla mini staan nu boterboontjes, ze gaan niet hard maar zien er wel mooi uit. Wat ik in de radijsjesbak ga doen weet ik nog niet. In een derde mini staat palmkool. Deze is niet groot, maar ik heb nog hoop... Had het me wel anders voorgesteld! Tot nu toe is het een erg dure en arbeidsintensieve grap zo zonder oogst...

Afgelopen voorjaar heb ik 3 bestellingen gedaan bij Makkelijke Moestuin. Vier moestuin mini's bleek toch niet genoeg te zijn ;-) Dus kocht ik er nog vier in een andere kleur en later nog twee Planty's. Pluspunten: - Ik kocht de mini's om iets extra's 'te doen' te hebben in de Corona tijd, met name samen met mijn kinderen. Dit was echt een schot in de roos. Ondanks dat het vrij 'saai' is en mijn 2 zoons meer van het 'digitale' zijn waren ze toch te porren voor het vullen van de mini's en het inzaaien. De jongste heeft dagelijks uit eigen beweging samen met mij de planten water gegeven. En met z'n allen hebben we de diertjes, nieuwe plantjes, vruchtjes etc. bekeken, gevierd en opgegeten (dat laatste was helaas minder een succes ;-) - De kwaliteit van de producten is uitstekend. En ik word heel blij van de illustraties. - De bijbehorende app is super. Duidelijk en uitgebreid. De community voelt als een warm bad. - Alles kwam op en door het warme weer hadden we weinig last van slakken. - Bestellingen werden snel verzonden. De laatste keer zaten er zelfs een harkje en binddraad als extra bij. Super leuk, dank jullie wel! - Ook snel reactie gehad op mijn vraag wanneer de gele Planty weer op voorraad zou zijn. Dit vind ik wat minder: - De airpotjes zullen vast betere resultaten hebben dan andere potjes, maar ik vind dat de grond er makkelijk uit spoelt bij het water geven. - De rode Mini verschiet snel van kleur in de zon. De gele Planty slaat snel groen uit. - De spekbonen wilden als enigen niet allemaal ontkiemen. De rest top! Mijn tips: - In 1 mini/Planty gaat 1 zak MM mix van 20 liter. Dan zit hij al net niet helemaal goed vol. Maar daarnaast heb je voor het voorzaaien van diverse plantjes ook nog MM mix (en vermiculiet) nodig. Koop dus altijd minimaal 1 zak meer dan het aantal mini's dat je bestelt. - Koop ook direct MM voeding, want ook al heb je dat niet meteen nodig, je gaat het wel nodig hebben! Al is het maar om de tomaten, courgettes etc. een boost te geven.

Super snelle levering en goede uitleg met de Apple

Prettig contact en snelle levering. Met de app is het leuk zaaien en kijken wat de zaadjes doen.

Levering goed, producten ok

Opmerking: de gele minibakken slaan groen uit. Meer dan de andere kleuren.

Alles "doet " het en dat voor een beginneling

Eenvoudig te doen, snel succes en echt niet veel werk. inderdaad 5 minuten per dag en nog leuk ook.

Moestuinbak op poten bevalt uitstekend

Eenvoudig te monteren. Goede kweekresultaten.

Maakt moestuinieren voor mij als beginner een feestje

Makkelijke Moestuin maakt moestuinieren voor mij als beginner een feestje!

Erg positief

Degelijke matriaal . Goede intructies voor de constructie voor de bakken en klimrekken. Snelle levering van producten na bestelling .Goede en snelle reacties op vragen via de mail . Kortom ,zeer tevreden met de Makkelijke Moestuin team.

Heerlijke hobby en heerlijke groente

Ik tuinier al weer vele jaren (sinds 2015) op mijn balkon met 2 bakken (op poten) van 120 x60 en ieder jaar is het weer een feest. Ik heb een balkon op het oosten, dus niet ideaal qua zon, waarvan 1 met een rek zelf geknutseld (aangepast aan de hoogte van het overdekte balkon) uit Holle plastic buizen met hoekstukken. De tafels verweren wat, maar zijn nog stevig en mooi. Ik heb nog steeds de originele aarde in mijn bakken, wel steeds aangevuld met ieder jaar een extra zàk MM, omdat de aarde toch wat verzakt, compost na leegoogsten van een vak, en de laatste 2 jaar daar voor in de plaats de speciale MM voeding. Werkt geweldig. Zaad ook van MM. Fijn, goed bio zaad, wat goed opkomt, en niet zo 'n grote zak vol, Net mooi voor een jaar! Ondanks mijn toch niet ideale standplaats (oostkant) en maar een halve dag goed zon, heb ik meestal goede oogsten ( ligt beetje ah weer ook, en zeker heel veel plezier van mijn tafels en groentes eetbare bloemen. ik gebruik ook de gratis app en vind dat een goede steun voor dagelijks taken. Hij wordt ook steeds beter. Mede door het enthousiasme van Jelle en zijn moeder, zijn vrienden en Jelle's emails,die me steeds weer aanzetten om ieder jaar er weer mee aan de gang te gaan, soms t/m November of doorlopend met kruiden, kan ik niet anders dan tot de conclusie komen: Heerlijke HH obby, lekker oogsten: niets is zo lekker dan sla bonen of courgettes van je eigen balkon. Ik zou zeggen: probeer het zelf eens!

Snelle levering.

Fijn dat de producten via de site leverbaar zijn, ik grijp steeds mis bij de Intratuin.... maar met deze snelle levering zijn alleen de verzendkosten nog een reden om toch soms langs de intratuin te moeten. (Mijn planning is zo belabberd dat in 1 keer meerdere producten bestellen geen optie is)

Mijn moestuintje op het balkon bestaande uit 3 mini's, een bak van 60 x 120, wat kruiderij in potten en een zinken teil en recent wat gekochte aardbeienplantjes maakt mij elke dag weer blij. Zeker de laatste moeilijke maanden in deze krankzinnige tijd was het een dagelijkse bron van grote vreugde. Mijn dank hiervoor! Jullie App is ook heel fijn.

Spekbonen totale ramp

Drie weken geleden na voor na 1 dag voorweken de bonen geplant op de juiste diepte, maar niet een plant vond het de moeite om op te komen. Twijfel dus ernstig aan de kwaliteit. Te oud? Met ander zaad ongeveer 3 a 4 weken geleden ontvangen.

super

Ik heb sinds kort de makkelijke moestuinbak met klimrek. Ik heb enkele groenten gezaaid, maar ook groenteplantjes in de bak gezet. Alles groeit goed, en de gezaaide zaadjes komen ook al uit. Ik heb er nu al veel plezier aan.

Ideaal!

Al vaak begonnen met het zaaien van zaadjes en evenvaak de oogst zien mislukken door vervolgens vergeten om dagelijks water te geven... Met de moestuin app gaat het zo veel makkelijker :-) De zaadjes worden plantjes en als de slakken er nu ook nog vanaf blijven dan gaat het helemaal goedkomen dit keer.

Zelden zo genoten van een nieuwe hobby als van Makkelijke Moestuin.

Ik rommelde al een tijd met potjes en stekjes en plantjes en zaden. Dat lukte wel een beetje maar een groot succes was het niet. Het groeide niet, verdroogde, verlepte, verzoop.... Makkelijke Moestuin kwam precies op het juiste moment, met de juiste spullen, de juiste uitleg en een aanstekelijk enthousiasme. Elke dag stap ik nu in de ochtend als eerste even naar de Dakbak om te zien of er al weer wat gebeurd is. En dat blijkt elke dag ook weer het geval te zijn. En vervolgens check ik de app om te zien of het allemaal klopt en of me nog iets te doen staat. Wat een leuk en leerzaam project is dit!

Fijne manier van "moestuinen"

Ik ben blij met de zaadjes, ze zijn erg sterk en zeer kiemkrachtig

Simpel en leuk!

Makkelijk toegankelijk, Simpel en heldere uitleg