Snelle verzending en kwalitatief goede producten.

Lekker en makkelijk

Ik had nul ervaring, maar het leek me wel erg leuk. Van huis uit heb ik geen groene vingers, maar ik kan inmiddels zeggen dat ik dat wel heb. Dankzij de handige app, de zaden en nu het nieuwe prachtige boek kunnen mijn kinderen later wel zeggen dat ze van huis uit het moestuinieren hebben meegekregen.

Heerlijk

Het concept is brilliant in al zijn eenvoud

tijdige levering, in goede orde ontvangen.

mooi...

ziet er uitnodigend uit..heb er zin in om het te proberen

Ik had het nieuwe boek besteld en de zadenbox met zadenpakketjes erbij. Snel geleverd en het boek is top! Dat wordt weer heerlijk voorbereiden op komend jaar. De zadenbox was helaas niet helemaal goed, het deksel sloot niet goed. Nadat ik een mailtje met foto had gestuurd kwam meteen een reactie dat er een nieuwe box zou worden opgestuurd. Deze was er binnen no-time en helemaal perfect! Ik ben goed voorbereid op komend moestuinjaar!

Ben nog aan het lezen.

Complete uitleg.

Goed en snel geleverd

Prima producten, prima levering en uitstekende service!

Prima producten, prima levering en uitstekende service!

Startklaar

De levering van het moestuinbak-pakket was snel en compleet. Kleine dingen via pakketpost en de bak en de zakken aarde via de bezorgdienst. Nu wachten op de eerste tekenen van het voorjaar. Kan niet wachten! Dit moet wel een succes worden!

Super leuk nieuw boek met alle vernieuwde producten en onderwerpen. En helemaal blij met de mooie houten opbergkist voor de zaden. De nieuwe zaden gaan we vanaf maart gebruiken.

Fan en MM-er dus aanvullingen voor de MM

het nieuwste boek 'de Makkelijke Moestuin 2.0' in huis. Naast de app een super aanvulling en vooral top voor de voorbereiding en dus voorpret! Zaden gekocht die ik absoluut weer in mijn bakken wil hebben maar een review kan nog niet. Ga zo door!

Snelle bezorginging, maar........

Waarom zijn de zakjes zaden met (zeer slecht voor het milieu) nietjes dicht gemaakt? Je kan ze toch ook gewoon dicht vouwen? Vriendelijke groet, Marijke

Pakketje kwam snel binnen en was keurig verpakt met een cadeautje erin. De zaden moet ik nog proberen maar eerdere ervaringen waren goed. De plant ziet er geweldig uit en de aarde is netjes verpakt. Ik had nog een mail gestuurd om wat vragen te stellen en werd de volgende dag gebeld door een super enthousiast team lid die me uitgebreid te woord stond en hele goede uitleg gaf. Kortom, ik ben mega fan van MM!

inspirerend, helder, comnercieel

Ik ben verrast door de praktische aanpak. Tot dusverre is de levering in orde, maar ik heb geen zin om zo gestuurd te worden op jullie materialen.

Goed materiaal snelle service.

Het is overzichtelijk. De stappen uit het boek zijn makkelijk te volgen. Ik pas deze wijze ook in de gewone moestuin toe, werkt perfect.

Het leukste bedrijf in Nederland

Een dynamisch jong team met produkten die ik graag in eigen tuin gebruik. Top.

Mooi concept met goede producten.

Erg blij met mijn moestuin op het dakterras. Nooit gedacht dat zo goed zou uitpakken. Mooi concept, ondersteuning via de app werkt goed.

Prachtig en duidelijk boek!

Mooi boek, duidelijke teksten met verduidelijkende foto’s.

Fantastisch sterk klimrek

Al meer bakken van MM en dik tevreden over het solide materiaal. Een tweede klimrek er bij is handig, want dan kan ik nog meer van mijn favo groenten laten groeien en oppeuzelen.

Ik ben fan

Mooi compleet boek!

Lijkt goed en vriendelijke mensen

Grote zaden pakket besteld. Lijkt leuk, snel geleverd en van A tot Z is ondersteuning aanwezig geloof ik. Over de kwaliteit van de zaden kan ik uiteraard nog niet zoveel zeggen. Ik verwacht een 6 of 7/10, voor de prijs zou dat prima zijn. We gaan het mee maken :)

Als nieuwkomer ben ik enthousiast geworden.

Alleen al door het boek te lezen ben ik enthousiast geworden. Ik kan niet wachten om mijn in mijn moestuin te gaan beginnen. Het nieuwe boek makkelijke moestuin is prettig te lezen en ik ga hem zeker gebruiken in het voorjaar.

Ben zeer tevreden over service en producten

vlotte afhandeling van bestellingen, goede producten. In geval van vragen makkelijk telefonisch benaderbaar en behulpzaam

Ik heb het moestuinboekje besteld voor mijn schoondochter. Ze was er heel blij mee. De bestelling zelf verliep prima. Dan je wel.