Wisselend hoe de levering is

De eerste levering van de makkelijke moestuinmix liep erg soepel. De chauffeur was vriendelijk en dacht mee met waar te plaatsen. De tweede levering werd op de oprit achter de auto geplaats, zonder dat er gekeken was of er iemand thuis was. De hele dag was er namelijk iemand thuis, dus dan had de pellet in overleg beter ergens anders neer gezet kunnen worden.

Goede service, prima kwaliteit

Mijn bestellingen worden altijd snel bezorgd. Heel blij met de vermiculiet waardoor mijn zaadjes snel opkomen. Tot nu toe doen alle zaadjes het goed, alleen met de bonen twee keer pech gehad, maar heb nu alsnog heel veel plantjes dus al met al heel tevreden. Beide pluksla varianten zijn trouwens ook erg fijn om te hebben!

Geweldig Plan

Ik had eerder al drie zelf gebouwde bakken waarin ik met de zaden van de MM werkte maar nog niet met hun grond en hun bakken. Nu heb ik twee nieuwe Hero bakken en gebruik ook hun MM grond. Nog betere resultaten en omdat deze bakken op poten staan ook heel goed toegankelijk. Ik ben helemaal happy.

Duidelijk, gemakkelijk en doeltreffend

Goede service, duidelijke app. Enige naderl vind ik dat je geen plek in een bak kunt invullen met bijvoorbeeld gekochte stek. Ik snap dat het groeiproces daarvan niet gevolgd kan worden, maar voor een totaaloverzicht en overzicht van eerdere beplanting in het betreffende vak wel zo makkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, super leuke app met geweldige community🤗

Het enige wat ik jammer vond is toen ik mijn bestelling van het totaal pakket aan zaden ontving... Omdat de mails, de app, en de community allemaal zo spontaan toegankelijk en zoals ze hier zeggen " nuchter" zijn merkte ik een beetje teleurgesteld te zijn dat er geen leuk briefje of iets degerlijks in de stijl van de mail bij zat. 😄 Verder ben ik uiterst tevreden hoor ga vooral zo door!! En blijf genieten van je onderneming 🤗🍀

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie manier om het groeiproces op de voet te kunnen volgen. Leerzaam voor kinderen.

Begonnen met een moestuin, zonder enige vorm van kennis. Met de app word je goed op weg geholpen. Soms is die iets te enthousiast en loopt hij voor op de plantjes, maar dat trekt later wel bij. Ook leuk dat je ervaringen met anderen kunt delen. Nu wachten op de eerste oogst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuk. Duidelijke uitleg van de app

Alles word duidelijk uitgelegd. Leuk om te doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestellingen worden individueel tot eind gevolgd.

Goede wijn behoeft geen krans.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie manier van tuinieren.

Prachtige bak gekocht met mijn puberkinderen. Snel effect. Samen zorgen voor......

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service! Via mail op de hoogte gehouden van de bestelling.

Bestelling op tijd aangekomen. Beschrijving van de bakken duidelijk. Heel blij met de bakken op poten, werkt zoveel makkelijker. Langs mijn moestuin loopt een pad waar mensen wandelen en veel blijven staan om te zeggen dat de bakken zo mooi zijn en waar ze vandaan komen. Ik maak volop reclame! Het metalen plaatje hangt ook aan de kant van het wandelpad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede vriendelijke service en fijne producten. Origineel concept ook.

Het hele plan is zeer goed doordacht. Een moestuin op een klein plekje. Alle producten en alle artikelen zijn heel goed doordacht en passen heel goed bij elkaar en in deze tijd. Ben er blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en ga zeker nog meer aankopen 👍 Velen van vrienden zijn ook geïnteresseerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het hele concept werkt. Met super heldere uitleg.

Twaalf jaar geleden al begonnen met Square Feet Gardening. Dat werkte ook goed. Net iets later het eerste boek van Jelle gekocht. Duidelijke uitleg. Hij heeft het concept verbeterd. Met de App is alles nog simpeler. Ga zo door totdat alle traditionele verbouwers ook MM gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het beste is de, in begrijpelijke taal geschreven, app!

Een makkelijke moestuin is een geweldige manier om met gezond eten bezig te zijn voor mensen zonder groene vingers. Elke dag meer genieten!

Goede producten, goede service

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Alle zaadjes doen het goed en het systeem is geweldig, ik ben er heel blij mee. Makkelijke Moestuin is wat mij betreft een aanrader!

supervlot en gemakkelijk

helemaal goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, app werkt heel fijn zodat je eigenlijk niks vergeet.

Misschien wat meer bij Intratuin bv de voeding maar ga vooral zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tot nu toe ben ik helemaal tevreden. De app vind ik echt een uitvinding. Het is echt heel leuk. Wanneer je een mail stuurt wordt het snel en adequaat gereageerd,!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service goede kwaliteit producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eerlijk en ontspannen sfeer. Behulpzaam team. En als er wat is staan je klaar voor je met goede service.

Sommige zaden zakjes doe je lang mee. Zoals de tomaat. Maar sommige ga je (te) snel door heen zoals de snijbiet. Misschien iets meer snijbiet zaadjes in een zakje?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site, geweldige app en heldere uitleg. Voor de kinderen is het ook heel toegankelijk. Zo leuk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk, inspirerend. Ook voor kinderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

duidelijke en informatieve informatie, snelle levering, goed uitziende producten en na een maand groeit en bloeit er van alles!

het is niet goedkoop (bakken), paar zaden niet opgekomen, waarschijnlijk was het weer de schuldige en mijn ongeduld (in een van de zakken mm- mix zaten een aantal blauwe stukjes metaal, maar de mix is verder prima. Na de regen groeide er een paddestoel, een teken van gezonde grond heb ik begrepen). En helaas is mijn telefoon te oud voor de app maar met boek en info op de site gaat het goed tot nu toe

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede mailing om klant op de hoogte te houden. Mooi product!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Makkelijke Moestuin

Filter op Taal