Gardening made easy

The Makkelijke Moestuin has been a great experience for me so far. Through the app is easy to start even for complete beginners! I can’t wait to harvest my first crops

Ontspannen moestuinieren op handzaam formaat

Super leuk om ondanks het "kleine" formaat (afhankelijk van hoeveel vakken/bakken men heeft) toch van veel verschillende groentes te kunnen genieten doordat er in vakken gezaaid wordt. Elke dag 1 of meer keer kijken en genieten van wat er groeit en bloeit. Blij met mijn bak op poten. Dat is pas relaxed zaaien en oogsten. Maar ook blij met mijn bak met rek. Heerlijk snijbonen oogsten, want die doen het goed dit jaar. En helemaal blij met mijn besluit om in slakkendraad te investeren. Dat is pas relaxed tuinieren. Kortom de makkelijke moestuin is echt makkelijk.

Ik heb zaadjes gekocht voor verschillende seizoenen. Fijn, dat ik nu weet wat op dit moment op mijn balkon kan. Daar kwam ik in het tuincentra niet goed uit.

Prachtige materialen

Mooi spul en heel verrassende zaden. Ben nog niet begonnen, wacht op klusjesman om de dakpannen te vernieuwen en een gevulde tafel is niet meer te verplaatsen! Maar verwacht er heel veel van. Laat me aan de hand van de app meenemen. Kan niet mis gaan toch? Groeten, Marion

Boekje gekocht, correcte verzending

Boekje gekocht van de makkelijke moestuin. Jammer dat het boek voor volwassenen nog niet verkrijgbaar is. Zodra dat er is koop ik het meteen. Ik had het boekje gekocht voor mijn werk, maar ik ga ook een paar bakken kopen voor hier in de tuin. De makkelijke moestuin ken ik van een tuinman die les geeft aan een school. Jammer dat die plastic stroken om de perceeltjes te verdelen niet (meer) in het assortiment zitten. Mij leek dat wel handig. Misschien komt het er nog eens in terug.

Heel eenvoudig en ook nog eens heel leerzaam om via de makkelijke moestuin te starten met je eigen moestuin! Met de app kun je zien wat je moet ( mag:) doen om je tuin succesvol te laten zijn.... Stap voor stap wordt je meegenomen in het groeiproces en ook wat er nog gaat komen is zichtbaar. Genieten van je eigen gezaaide groenten is geweldig!

Werkt altijd

Al jaren mee bekend.... nog steeds heel fijn en met fijne kleine veranderingen...

Werkt allemaal samen helemaal top

Makkelijk inelkaar te zetten, makkelijke maat, makkelijk bezorgd en snel contact. Alles klopt met elkaar. Wel zou het handig zijn als poten en bodem voor alle bakken ook los besteld zouden kunnen worden.

Keuze genoeg, makkelijk te vinden en snelle levering

Keurig geleverd, mooie verpakkingen en ALLES komt uit

Gewoon keurig op tijd geleverd, een heel mooi & gevarieerd pakket met duidelijke instructies (zeker met de app erbij). Helder met de kleurcodes en beste zaaitijden etc. En vooral: het doet het allemaal als een t**t!

Alles klopt

Bestellen, leveren, kwaliteit materialen....alles is perfect in mijn ogen. Ik heb er een prachtige hobby bij....tuinieren op mijn balkon en heerlijk genieten van alle groenten, wat een smaakvolle producten! Iedereen in mijn gezin geniet mee....

Top service!

Overzichtelijke en duidelijke website! Producten snel geleverd en duidelijke uitleg! Top service!

Precies wat ik graag wilde

De MM van Jelle is precies wat ik graag wilde, en dat ontdekte ik toen ik (al jaren geleden nu) een filmpje van hem tegenkwam. Ik wilde graag een slimme en hanteerbare moestuin, die me fysiek niet te zeer zou uitdagen, niet al mijn vrije tijd zou kosten en gewoon in mijn achtertuin een plek kon vinden. Mijn tuin die omgetoverd moest worden van siertuin naar ecologisch paradijs voor ons, en voor dieren en planten. Want in de oudere nieuwbouwwijk waar we wonen is het ecologisch gezien een woestijn. Deze omschakeling kost jaren, kent vele ups en downs en het verhaal van mijn bakken hoort daarbij. Kort en goed: ik begon met zelf geknutselde bakken en tuingrond, nu staan er steeds meer echte Jellebakken en gebruik ik ook Jelles grond en meestal de zaden. Wat ik mis koop ik bij als plantje of zaad. Mijn tuin ligt niet ideaal op de zon, dus niet alles doet het zo goed als zou kunnen. We maken er het beste van. En dat brengt me veel! Ook een aanbeveling: de toon is prettig fris, persoonlijk en met humor, beloftes worden nagekomen, verzending gebeurt vlot.

Ideaal concept

Ben echt als een stads meisje opgegroeid en ken de kleur groen bij wijze van alleen van mijn kleurpotloden van toen ik kind was. Nu ik zelf moeder ben van een meisje van 9 wilde ik haar meegeven dat ons eten en drinken niet zomaar in de supermarkten ligt. En dat het eigenlijk zo puur en onbewerkt mogelijk moet zijn. Dankzij de MM app en de ideale kleine stapjes zijn wij elke dag samen aan het genieten van onze eerste moestuin. Kijkend naar alle verschillen tussen de groentes, de verschillende vormen van hun bladeren etc. Echt super easy en super leuk! En in de MM shop kun je mooi alles kopen wat je nodig hebt. Echt een ideaal concept!

Heb de spullen bij een verkooppunt gehaald.

Heel duidelijk, leuk en leerzaam. De kinderen vinden het prachtig en kijken iedere dag of er al verandering te zien is. Dankzij de app lukt het ons toch, zonder groene vingers, een moestuin aan te leggen. We kunnen niet wachten tot de eerste gewassen geoogt mogen worden.

Heel mooi concept

Het wordt heel makkelijk gemaakt om zelf te kweken!

Prima service, kwaliteit van de producten is prima, ben er blij mee!

Ben al jaren aan het tuinieren met de Makkelijke Moestuin producten. Goede resultaten, geweldige service en zou het niet graag willen missen.

Groeit perfect

Levering miste ik de andijvie maar werd alsnog nagestuurd. De grond is perfect, alles groeit als een tierelier!

Altijd top

Wat je ook regelt met/bij de MM, altijd goede communicatie, prettige mensen, goede afhandeling en prima producten!!

Ben er superblij mee

De tafel Heel staat als een huis en belooft jaren plezier in het kweken van groentes

Geweldig niet meer bukken, niet meer schoffelen en niet meer op de knieën

Ben begonnen met de kleine bakjes heb 3 kleuren Aangeschaft omdat mijn huidige Moestuin 1 grote ontplofte Moestuin was geworden en een opslag van rommel, daar we een grote verbouwing achter de rug hebben. Nu ik niet meer mag tillen en geen zwaar werk meer mag verrichten, was dit een optie die ik wel mag en kan doen, ga het langzaam uitbreiden. En de huidige moestuin word dan een tuin met fruitbomen. Die gaat het voorjaar op zijn kop en mag de tuinman deze opnieuw inrichten met fruitboompjes.

Al jaren volg ik Jelle en gebruik ik de makkelijke moestuin

Al jaren laten wij ons Growingpaper concept groeien :) zie www.growingpaper.nl We gebruik de makkelijke moestuin als een proeftuin voor onze Growingpaper en Growingcards. En ben enthousiast van de opzet van de Makkelijke moestuin. Ik zie een samenwerking voor de toekomst.

Nog geen

Lijkt mij geweldig maar nog niet in gebruik omdat ik 14 dagen weg ben Doe het na 25 september as

Snelle effectieve levering, zoals verwacht. Perfect.

Duidelijke communicatie. Geen overbodig verpakkingsmateriaal. effectieve snelle levering, zoals aangegeven. Ik ben helemaal tevreden.