Een hele leuke, praktische en inspirerende ervaring.

Je krijgt meteen zin om aan de slag te gaan. De bakken zijn eenvoudig in elkaar te zetten. De uitleg en feedback is heel duidelijk en praktisch. Ook is er een jaaragenda beschikbaar. Ik heb ook goede ervaring met de zaden. Wel vind ik het jammer dat de informatie op de verpakking van de zaden dit jaar (2020) minder compleet is. Je wordt verwezen naar de App. Die heb ik wel gedownload, maar daar doe ik niet zoveel mee.

MM is heel erg leuk en makkelijk

Als je eenmaal begint aan een MM, wil je meer. Het is ontzettend leuk om zelf groenten te laten groeien en eten.

Netjes en op tijd geleverd.

Netjes en op tijd geleverd

Bestelling top geleverd.

Mijn bestelling - een pallet MM Mi en dozen voeding plus zaden, kwam in twee delen. Ik werd daarvan geweldig op de hoogte gehouden. Vanochtend kwam de enorme pallet, exact op het aangegeven tijdstip. Superblij ermee. We gaan beginnen! Groet, Karin Smalbil.

Super leuk en makkelijk

Samen met mijn 2 dochters ben Ik iedere dag in de moestuin bezig. We vinden het alle 3 leuk en het lukt ook nog!

Fantastisch spullen

De spullen van de makkelijke moestuin zijn top, en werken helemaal goed. De app help je er heel goed bij. De mensen die de makkelijke moestuin hebben bedacht ga zo door. Dit is een top uitvindending

Dank je voor je leuk reactie Ester!

Prima !

Echt prima !

Aanstekelijk

vriendin, buurvrouw en zus hebben het virus nu ook te pakken.

😀

Gegeven voor moederdag en meer dan geslaagd cadeau

Goed en overzichtelijk boek met een duidelijke uitleg.

Fijne grond

Ik ben blij met de makkelijke moestuinmix. Enige minpuntje is dat het toch weg snel droog wordt.

Dank je Conny! Wat bijzonder dat je vindt dat de mix snel droog wordt: we hebben 'm juist zo gemaakt dat ie goed vocht vasthoudt. Wat we wel vaak zien is dat mensen zich niet realiseren hoeveel vocht de mix vast kan houden. Ze geven daarom maar een klein beetje water en dan is de mix echt nog niet vochtig genoeg. Wij raden daarom aan om - zeker bij het zaaien en bij de start met droge mix - in etappes een aantal keren water te geven en telkens te checken of de mix inderdaad door en door vochtig is. Dan neemt de mix bij volgende keren water geven dat ook beter op. Overigens is het ook vrij logisch dat de mix eerder droog wordt in een MM-mini of Planty dan in een bak met meerdere vakken. Maar ook daar werkt de bovenstaande truc heel goed. Succes!

Mooi compleet product

Kon het meteen gebruiken en staat nog leuk ook met verschillende kleuren

Een zeer positieve ervaring!

Ik zou wel één element willen aanstippen. Wij hebben in ons pakket geen MM-logo ontvangen om op de tafels aan te brengen zoals wel beloofd was. We hebben twee moestuintafels besteld, maar de logo's zaten helaas niet in de respectieve pakketten! We kunnen beide moestuintafels dan ook niet markeren met jullie logo...

Dank je voor je beoordeling Stefan! Het klopt dat we momenteel door onze logo-clips heen zijn, helaas. Wel vraag ik me af waar we beloven dat we de clips erbij leveren, ik kan dat bij de producten niet vinden. Met vriendelijke groet, Saskia

Wat een ontzettend fijn en handig concept

Wat een fijn concept. Je wordt stap voor stap op een leuke, speelse en vooral begrijpelijke manier door het hele proces begeleid. Dit maakt het tuinieren heel leuk, eerder zorgde het wel eens voor frustraties omdat ik niet goed wist wat ik deed. Ik ervaar nu heel veel plezier aan het tuinieren en ben zelfs al aan het uitbreiden. Dank Jelle.

Yes! Helemaal blij mee Romy 😀 Hartelijke groet, Jelle

Ideale grond om een moestuin mee te beginnen

We kunnen na 2 weken zeggen dat onze planten het erg goed doen. Zowel stekjes die we hebben gekocht en zaadjes die we hebben gezaaid doen het heel goed op de makkelijke moestuinmix.

Top product.

Geweldig!! Ben super enthousiast!! Er zat 1 zakje met gratis zaadjes niet bij de levering. Dacht: "Ach kan gebeuren. Zo erg is dat niet." Maar 3 dagen later kwam het zakje onverwacht toch nog via een nalevering. Zonder dat ik erom gevraagd had. Super!! Bedankt.

Leuk en compleet

Heel goed opgekomen, maar......

Onder de kas door graven de ratten een gang en hebben al een paar snackkomkommerplantjes doorgeknaagd en ook een klimmende gourgette :( Ik vrees voor nog meer schade...………………….

Hoi Sonja, wat jammer dat het niet helemaal goed gaat bij jou. Misschien een tip: we hebben een super actieve community waar je heel goed terecht kan met al je vragen. Daar wordt je vast snel geholpen om oplossingen te vinden 🙂 https://community.makkelijkemoestuin.nl/ Hartelijke groet, Jelle

Moestuin in een handomdraai

Hele goede producten, prima app om je te helpen. Ik wordt een echte moestuinier! Eerste oogst is binnen en dat smaakt naar meer.

Top Gerard, leuk dat je zo enthousiast bent! Hartelijke groet, Jelle

Zoals de naam al aangeeft....

Lekker makkelijk! Alles in jip en Janneke taal en perfect voor de starter

Dat het zo makkelijk was om eigen groenten te kweken... dat wist ik niet. En dat het zo supersnel gaat.... al heel gauw kon ik genieten van radijs en rucola en spinazie. De app is erg handig, je weet per dag wat je moet doen; het is heel eenvoudig allemaal. Ik ben 70 jaar en op wat (vaak mislukte) aardbeien na had ik nog nooit iets echt verbouwd. Ik ben heel blij met jullie producten en vooral ook met de hulp en begeleiding van De Makkelijke Moestuin. Het blijft een wonder om te zien wat er uit een minuscuul zaadje kan groeien! Ik ben zó blij met mijn mooie volle bakken! Hartelijk dank voor alles, Vriendelijke groet, Louise Annijas

Wow Louise, wat een uitgebreid verhaal en wat een positieve beoordeling! Daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet, Jelle

Duidelijk, makkelijk en eerlijk

De webshop is overzichtelijk, goed in gebruik, communicatie verloopt op tijd en eerlijk.

En zo hoort het ook, toch? Bedankt voor je 10 😀 Hartelijke groet, Jelle

Zaadjes en minimoestuinzak zijn super

Minimoestuinzak fijn voor woekerende planten zoals munt en klimmers. Hoef je geen groot klimrek aan te schaffen als je het maar voor 1 of 2 plantjes gebruikt. Support heel fijn voor “analfabeet“ moestuin, laagdrempelig om te starten.

Mooi nieuwe hobby

De makkelijke moestuin is en handig concept om je moestuin zo optimaal mogelijk in te richten voor maximaal resultaat. Het enige jammere was dat de pompoenzaden niet opkwamen ondanks de instructies in de app, verder top!

Dit maakt tuinieren wel heel erg makelijk en leuk!

Had nooit groene vingers maar het team van de makelijke moestuin maakt tuinieren voor iedereen super eenvoudig

Super leuk en leerzaam door ondersteuning en tips

Geweldig en spannend om mijn eigen mini moestuintje te zien groeien