Iedereen kan het, dus ik ook

Sinds ik gepensioneerd ben, beleef ik ontzettend veel plezier met mijn makkelijke moestuin op poten

Moes uit je eigen tuin op een leuke manier

Erg leuk zo samen met de app. Wat ik wel jammer vind: in de eerste apps zag je als je had gezaaid of je 4, 6, 9 of 16 gaatjes had gevuld. Nu een paar jaar later staat er wel eens een onkruidje bij de bak in waardoor je niet weet waar en hoeveel gaatjes je hebt gevuld. Dat vond ik overzichtelijker. Verder helemaal tevreden!

Jammer van die app!

Met de app ging het vorige jaar al een trein! Met de vernieuwde app loopt het niet zo gladjes! Hij geeft alleen aan dat mijn zaailingen water nodig hebben. Wat ik gezaaid heb komt niet automatisch op wat je moet doen. Probeer ik op het zaaigoed te drukken geeft dat pas na lang proberen resultaat! Heel jammer dat ging vorig jaar veel makkelijker! Kan me voorstellen dat beginners worden afgeschrikt!

Heerlijk dat je iedere dag een update krijgt met wat je moet doen.

Als absolute "tuin analfabeet" gaat het me denk ik eindelijk lukken om iets eetbaars uit eigen tuin te oogsten in de toekomst. Mijn plantjes zijn nu nog heel klein maar er komt ten minste iets op. Heel fijn dat in de app ook uitgelegd wordt waarom iets op een bepaalde manier moet (uitdunnen bijvoorbeeld). Ik begrijp nu dat ik in het verleden en boel dingen verkeerd deed of niet.

Een eerste stap voor beginnende moestuiniers en geweldig eenvoudig.

Ik vindt de manier waarop technologie gecombineerd wordt met tuinieren ongelofelijk tof! In deze tijden wilt men toch zelfstandig dingen kunnen leren en uitvoeren in plaats van hier iemand voor in te huren en de makkelijke moestuin faciliteert dat ontzettend goed!!

Alleen maar een goede ervaring👍🏻

Makkelijk via de website besteld en goede communicatie, levering ook super👍🏻

Mijn zin in Moestuinen her-ondekt

Vroeger had ik een veel-te-grote-moestuin. Dit was heel veel werk, ik kon het allemaal niet bijhouden en ik kreeg veel te veel groenten. Invriezen of inwecken vond ik niet leuk om te doen en ook dat kostte veel tijd. Dus ben ik ermee gestopt. Met Makkelijke Moestuin ben ik opnieuw begonnen. Ik vind dit heel stimulerend werken. Super met de dagelijkse app erbij. Elke dag een beetje doen vind ik wel leuk. En kleine hoeveelheden zaaien is ook veel slimmer. Daarnaast heb ik een bak op poten die heel makkelijk is en vooral ook heel mooi. Kortom ik ben helemaal enthousiast :)

Duidelijk en snel

Vlotte levering, duidelijke site

Wat een tuinier/plezier!

De app helpt mij goed om tijdig aandacht te geven. Het hele systeem heeft structuur en duideijkheid voor een beginner als ik. Echt slim gedaan van jullie.

Kan niet beter

Snelle levering, goede materialen, niks mis mee

Nette service en kwalitatief goede spullen

Mijn ervaring is positief. Mijn bestelling was niet geheel compleet maar dat werd snel opgelost. Heel fijn telefoongesprek en ook heel leuk om te horen dat er word samengewerkt met een sociale werkplaats!

heel aangenaam

Wou mijn bestelling veranderen en ja, geen probleem. Helemaal top de service. Alles is goed aangekomen, goed verpakt, vriendelijke mijnheer bij de levering. Ondertussen gestart met 3 mini moestuintjes..... We zijn in blijde verwachting

Prima levering

Ik ben pas begonnen met deze nieuwe hobby. De uitleg is prima, nu moet ik ermee aan het werk en geduld moeten hebben tot er iets gaat groeien. vr.gr. Kim hamburger

Geweldig! Van het pielen met de plantjes tot de bijbehorende community! TOP

Ik ben iemand die altijd alle planten dood liet gaan omdat ik geen verstand heb van waar plantjes blij van worden. Daarnaast heb ik een knaller van een hernia dus echt lekker een dag spitten is er voor mij niet bij. Toch wilde ik graag een moestuintje, vooral voor mijn kinderen. Het is natuurlijk super leerzaam en we zijn met z'n alle zo ver van de natuur komen te staan, dat ik daar wat aan wilde doen. Toen vond ik de Makkelijke Moestuin, ik dacht: "Waaaaat!? Dit klinkt wel HEEL leuk! Zou ik dit dan niet dood laten gaan?!" De MM-app en de heldere uitleg in het boek (en kinderboek) EN de alle precies op elkaar afgestemde spullen maken dit tot een succesformule (well done Jelle en team!). De app volgen we op de letter en mijn kids vragen nu elke dag "Mama, we moeten weer naar de plantjes!" We hebben twee bakken op poten gemaakt, zodat ik niet hoef te bukken. TOP! Onze eerste zaailingen zijn al opgekomen en de peultjes grijpen zich bijna vast aan het klimnet. MAGISCH! Wij voelen ons supertrots!

Vlotte service

Snel besteld, snel verzonden, vlot bereikbaar per telefoon. Wisselstuk even vlot geregeld.

nieuwe hobby!

Fantastisch om te doen, geeft rust, genieten van de kleine dingen!

Van 2 linker handen naar groene handen

Het is me voorheen nooit gelukt groenten in mijn bak te kweken. Najaar en winter 2019 dank zij MM al veel groenten uit eigen tuin gegeten. Begin maart gezaaid en het begint weer op te komen. Heerlijk en het werkt ook Nog eens therapeutisch.

Zoals de naam als zegt: makkelijk!

Voor het eerst begonnen met een moestuintje en direct viel mijn oog op deze app. Je hoopt dat het op de manier gaat werken zoals beschreven en dat doet het ook. Tot nu toe naast de aanschaf van spullen nog niet heel veel werk gehad aan de tuin maar wel al een eerste blik mogen aanschouwen van de mini kropsla!

Ik word hier blij van.

Over alles is goed nagedacht, ze leveren kwaliteit en de service is super! Ze staan altijd voor je klaar en zijn erg betrokken. Erg aanstekelijk 😄

Duidelijke en inspirerende website, snelle levering, goede follow-up via mail en nieuwsbrief.

De ervaringen zijn heel positief

De ervaringen zijn heel positief. Vanaf het moment van bestellen tot de levering, de eerste kennismaking met de app! Helemaal top! De eerste bak is gevuld en er volgen er nog 3. Er staan heel wat zaden in de plastic bakjes voor te kiemen. Alle materialen die gekomen zijn voldoen uitstekend, alleen maar lof!!

Persoonlijk en inspirerend

Fijne app, prettige mensen. Snel en persoonlijk contact bij vragen. Werkt heerlijk!

Behalve de zaadjes (Die moeten zich nog bewijzen) Ben ik tevreden over de levering van producten die ik besteld had.

SUPER!!!!

Zeer tevreden! Met alle materialen, met de snelle bezorging, met de geweldige app en de motiverende community. Ik heb inmiddels vijf bakken! Bij bestelling 1ste bak waren perongeluk de onderdelen voor twee verschillende bakken geleverd. Ik stuurde een berichtje en werd per omgaande gebeld en dezelfde dag werden de ontbrekende onderdelen gestuurd en ook nog een pak mest gratis ‘voor de schrik’. Kortom, super service! En het boek is ook leuk! Mooi idee en goed uitgevoerd allemaal! 💚🌸🥒🏅

Goede materialen en de app is erg handig voor als je begint. Alles goed beschreven en uitgelegd. Leuk om zo te starten en er komen al zaailingen omhoog!