Alles volgens afspraak geleverd. Prima.

Wij gaan over een half jaar verhuizen naar het buitenland. Daar wil ik een Gemakkelijke Moestuin gaan beginnen, dus ik heb me reeds wat op voorhand besteld.

Het werkt super!

Ik heb geen groene vingers maar met deze app lukt het en het kost niet veel tijd

Yes, ik kan eindelijk een plant verzorgen!

Met de makkelijke moestuin kan zelfs ik mooie groentes kweken. Ik leer elke dag bij een als ik het niet weet, dan is het snel genoeg gevraagd (en beantwoord) in de community of via de klantenservice. Handige spullen, goede en snelle levering en fijne manier van communiceren.

snel en vakkundig in de mails

Leuke mails met gave tips. Goede service en mooie produkten Simon

Prima service!

Bestelling bleek door hun leverancier beschadigd te zijn aangekomen. Meteen een telefoontje er overheen om een en ander netjes te regelen. Zo zie je dat zelfs als er iets mis gaat het tóch goed wordt opgelost. Mijn oprechte complimenten!

Na lange overweging eindelijk knoop doorgehakt en begonnen met 2 bakken: vet spannend!

Alle spullen keurig op tijd geleverd en dus meteen begonnen met installeren. Aangezien Jelle aangaf dat je nog best wat kon inzaaien dit ook meteen gedaan. Had wel problemen met app: uit nieuwsgierigheid vóór zaaien even gekeken hoe het eruit zag en vervolgens geklikt op 'later inzaaien '. Maar dat lukte niet; ging toch uit van zaaien op moment van 'kijken '. Ook lukte het niet in de app om 2 vakken in te zaaien met hetzelfde. Overzicht klopt nu dus niet. Maar ik heb er veel zin in en kijk de zaadjes letterlijk de grond uit. Ik kan niet wachten tot het voorjaar en ik alle vakjes kan inzaaien met veelbelovend lekker spul!

Snelle levering en goede service!!!

Voor het eerst in mijn leven een moestuin en dankzij de MM app geen boek voor dummies moestuinen nodig gehad. De bestel site is super handig, en een hele goede service (ook voor een nabestelling).

Goed verpakte

Spullen goed verpakt en ingepakt.

Nóg een hobby erbij

Maar wel een hobby die prima bij mijn andere hobby’s past! Dit neemt nauwelijks tijd in beslag en voelt nooit als een ‘moeten’ (ben mei 2019 begonnen). Dank je wel Jelle, dat je het moestuinieren zo laagdrempelig hebt gemaakt voor mij als “leek”!

moet het nog gaan proberen

Nette levering

Supervlotte levering, topproducten!

Zeer tevreden met mijn kleurrijke MMmini's en m'n zadencollectie is ook weer voltallig aan een zeer voordelige prijs! :-)

Supersnel in huis

Binnen 1 dag had ik mijn bestelde spullen in huis

Super leuk!

Kinderen zijn enthousiast en zonder ervaring is het mogelijk om eigen groenten te kweken. Echt een topconcept.

Het werkt

Hiervoor had ik een zelfgemaakte bak op de grond, maar elke keer werd alles opgegeten door slakken. Ik was er helemaal klaar mee en heb de bak toen ( ook vanwege gezondheidsredenen) helemaal laten omkomen; maar toch bleef het kriebelen. Toen kwam ik de bak op poten tegen en las ik over het slakkenschrikdraad. Ik heb er wel even over na moeten denken want het is toch best veel geld, maar de investering zeker waard! Wat een uitkomst! Mijn slaplantjes staan nog steeds in de bak en alle plantjes zijn opgekomen. Ook de app erbij is super; je krijgt elke keer een herinnering wat te doen om je tuintje op zijn best te krijgen. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!

Prachtig!!

Wat een prachtig concept! Fijne uitleg en als je ergens mee zit, kun je er altijd een vraag over stellen. Ik had eerder een "gewone" moestuin maar dat koste mij heel veel tijd. Ik ben heel erg blij met de manier waarop het nu kan en ook nogeens heel goed lukt!!

Mooi concept

Na wat experimenteren met schalen en potten gevuld met MM-mix en zaadjes in een tuintje met wat minder zon ben ik er achter gekomen dat er heel veel groenten best goed groeien. De investering in een moestuinbak (op poten om meer zonlicht te vangen)is dus de moeite waard. Eind augustus de eerste Hero op poten met klimrek besteld. Mooi materiaal ! Deze staat inmiddels in de voortuin ingezaaid met najaars/wintergroentes. Wat een uitvinding zo,n bak op poten. Hij heeft een fijne werkhoogte! Begin deze week nog 2 bakken op poten besteld om in het voorjaar 2020 in het achtertuintje te zetten. Deze heb ik gisteren en door een snel opgelost foutje de rest vandaag ontvangen. Ik ben zeer tevreden! Ook aardige meneer die de spulletjes netjes binnen het aangegeven tijdsblok kwam bezorgen!

Zaadjes besteld

Een zinvolle en motiverende app die je dichter bij de natuur brengt.

Een mooie en motiverende app die je dichter bij de natuur brengt.

Wat een top concept en top uitvoering!

Wij zijn er "voorzichtig" mee gestart begin dit jaar (houten bak 90x90) en we hebben inmiddels een Hero van 60x120 en 8 mini bakjes erbij genomen! Het lukt (bijna) allemaal , we zijn razend enthousiast en we hebben van de meesten groenten uitstekende oogst. We leren elke dag bij en we vinden het steeds leuker.

Geweldig concept, kan niet mis gaan

Ik ben heel blij met de producten. Als je de stappen en regels volgt, kan de oogst niet mislukken!

snelle levering, een geweldig systeem en een fijne en duidelijke begeleiding

Ik heb nog niet zoveel ervaring. Heb nu één mini bakje met worteltjes en één mini bakje met bietjes. Tot nu toe gaat het goed, hoewel een beetje laat in de tijd. Ik heb een bak met 8 vakjes op poten besteld. Maar het zal wel voorjaar worden voor ik er iets mee doe. Ik moet nog kijken of ik er van de winter iets mee kan. Komt goed.

Maakt moestuinieren makkelijk én leuk!

Moestuinmix en zaadjes waren snel geleverd. Ik heb zelf een bak getimmerd met behulp van de goede instructies op de website. Zaadjes ingezaaid in september (ik dacht dat ik al veel te laat in het jaar was om te beginnen, maar het tegendeel bleek!) en er komt al vanalles op! De app is super handig. Aanrader dus :))

Topperdetop

Alles was perfect, op tijd geleverd, goeie communicatie, leuke bakken gemaakt van plastic flesjes. Ik ga ze volgend jaar gebruiken en verheug me er al op!

Het doet zijn naam eer aan; makkelijk!!

Makkelijk en leuk. Vooral de feedback in de app is heel prettig!