Snel en goed bezorgd, super moestuinmix.

Hele fijne grond voor in de moestuinbak, de plantjes erin en binnen een paar uur zie je ze opfleuren. Geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke app met fantastische ondersteuning

De app geeft heel duidelijk aan wat je moet doen, en als je het even niet weet, bijvoorbeeld omdat je iets ingewikkelds wil doen zoals stappen overslaan omdat je een niet-zelfgekweekt tomatenplantje in je bak wil zetten, of omdat je bij nader inzien twee plantjes van vakje wil laten ruilen, kun je appen met Robbin. Die loodst je er helemaal doorheen, net zolang tot het lukt. Echt fantastisch!

Fijne app met ondersteuning

Goede en duidelijke website. Snelle bezorging. De app is heel prettig en duidelijk in gebruik en leidt je zo door het hele proces heen. Dit kan er alleen maar voor zorgen dat mijn moestuin straks een succes wordt. Helaas kan ik verder nog niets zeggen over de kwaliteit want de zaadjes zijn pas recent geplant

Makkelijk in gebruik

Goede app. Netjes bezorgd. Miste een onderdeel kreeg ik meteen via post opgestuurd. Werkt tot nu toe super.

Magnifico

Meer dan stimulerend en zo vreselijk leuk geschreven, door ons aller Jelle. Maar ook Robbin en de andere schrijven heel humorist ich terug op al mijn vragen. Als je niet al geinspireerd was dan werd je het wel. Ik probeer ook vele andere soorten groen te uit, pompoen, aubergines, paprika's, coste (geen idee Hoe dat in het Nederlands heet) en ga zo maar door. Er is niet tegen aan te eten. Grandioso jongen blijf door gaan. Wij kunnen niet zonder jullie. ๐ŸŒ๐Ÿฆ‹๐Ÿ›๐Ÿ๐Ÿœ๐Ÿž๐Ÿฆ—๐Ÿ•ท๏ธ๐Ÿ•ธ๏ธ๐ŸŒป๐Ÿ‹๐Ÿ…๐Ÿ†๐Ÿฅฆ๐Ÿฅ’๐ŸŒถ๏ธ๐Ÿฅ•๐Ÿฅ”๐Ÿ“๐Ÿฅ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De app is top zeker voor starters.

Gebruiksvriendelijker kan niet

In 2019 is het al weer mijn vierde MM-jaar. Sinds dit jaar heb ik een tweede bak erbij, nu de moestuin na drie succesvolle jaren geen bevlieging blijkt te zijn. Heel blij met het informatiesysteem over zaaien en planten, de indeling van gewassen in de bak en ook heel blij met de producten. De MM-mix is veel beter van kwaliteit dan een ander merk (biologische) mix die ik een keer heb gekocht De leveringen via een verkooppunt gaan altijd soepel. De zaden kiemen meestal goed, hoewel sommigen minder goed opkomen. Dankzij de MM is het me gelukt om een moestuin te onderhouden en krijg ik er steeds meer gevoel voor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wisselend hoe de levering is

De eerste levering van de makkelijke moestuinmix liep erg soepel. De chauffeur was vriendelijk en dacht mee met waar te plaatsen. De tweede levering werd op de oprit achter de auto geplaats, zonder dat er gekeken was of er iemand thuis was. De hele dag was er namelijk iemand thuis, dus dan had de pellet in overleg beter ergens anders neer gezet kunnen worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marina, Bedankt voor je recentie. Als opmerking voor de chauffeur heb je dit ingevuld: "Mochten we niet thuis zijn dan kan de pallet op de dam gezet worden" Waarschijnlijk had de chauffeur haast en het daarom neergezet zonder aan te bellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar ik begrijp het wel;-) Het transport bedrijf is er wel op aangesproken. ร‰รฉn keer aanbellen had dit immers kunnen voorkomen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Robbin

Goede service, prima kwaliteit

Mijn bestellingen worden altijd snel bezorgd. Heel blij met de vermiculiet waardoor mijn zaadjes snel opkomen. Tot nu toe doen alle zaadjes het goed, alleen met de bonen twee keer pech gehad, maar heb nu alsnog heel veel plantjes dus al met al heel tevreden. Beide pluksla varianten zijn trouwens ook erg fijn om te hebben!

Geweldig Plan

Ik had eerder al drie zelf gebouwde bakken waarin ik met de zaden van de MM werkte maar nog niet met hun grond en hun bakken. Nu heb ik twee nieuwe Hero bakken en gebruik ook hun MM grond. Nog betere resultaten en omdat deze bakken op poten staan ook heel goed toegankelijk. Ik ben helemaal happy.

Duidelijk, gemakkelijk en doeltreffend

Goede service, duidelijke app. Enige naderl vind ik dat je geen plek in een bak kunt invullen met bijvoorbeeld gekochte stek. Ik snap dat het groeiproces daarvan niet gevolgd kan worden, maar voor een totaaloverzicht en overzicht van eerdere beplanting in het betreffende vak wel zo makkelijk

Goede service, super leuke app met geweldige community๐Ÿค—

Het enige wat ik jammer vond is toen ik mijn bestelling van het totaal pakket aan zaden ontving... Omdat de mails, de app, en de community allemaal zo spontaan toegankelijk en zoals ze hier zeggen " nuchter" zijn merkte ik een beetje teleurgesteld te zijn dat er geen leuk briefje of iets degerlijks in de stijl van de mail bij zat. ๐Ÿ˜„ Verder ben ik uiterst tevreden hoor ga vooral zo door!! En blijf genieten van je onderneming ๐Ÿค—๐Ÿ€

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie manier om het groeiproces op de voet te kunnen volgen. Leerzaam voor kinderen.

Begonnen met een moestuin, zonder enige vorm van kennis. Met de app word je goed op weg geholpen. Soms is die iets te enthousiast en loopt hij voor op de plantjes, maar dat trekt later wel bij. Ook leuk dat je ervaringen met anderen kunt delen. Nu wachten op de eerste oogst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuk. Duidelijke uitleg van de app

Alles word duidelijk uitgelegd. Leuk om te doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestellingen worden individueel tot eind gevolgd.

Goede wijn behoeft geen krans.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie manier van tuinieren.

Prachtige bak gekocht met mijn puberkinderen. Snel effect. Samen zorgen voor......

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service! Via mail op de hoogte gehouden van de bestelling.

Bestelling op tijd aangekomen. Beschrijving van de bakken duidelijk. Heel blij met de bakken op poten, werkt zoveel makkelijker. Langs mijn moestuin loopt een pad waar mensen wandelen en veel blijven staan om te zeggen dat de bakken zo mooi zijn en waar ze vandaan komen. Ik maak volop reclame! Het metalen plaatje hangt ook aan de kant van het wandelpad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede vriendelijke service en fijne producten. Origineel concept ook.

Het hele plan is zeer goed doordacht. Een moestuin op een klein plekje. Alle producten en alle artikelen zijn heel goed doordacht en passen heel goed bij elkaar en in deze tijd. Ben er blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en ga zeker nog meer aankopen ๐Ÿ‘ Velen van vrienden zijn ook geรฏnteresseerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het hele concept werkt. Met super heldere uitleg.

Twaalf jaar geleden al begonnen met Square Feet Gardening. Dat werkte ook goed. Net iets later het eerste boek van Jelle gekocht. Duidelijke uitleg. Hij heeft het concept verbeterd. Met de App is alles nog simpeler. Ga zo door totdat alle traditionele verbouwers ook MM gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het beste is de, in begrijpelijke taal geschreven, app!

Een makkelijke moestuin is een geweldige manier om met gezond eten bezig te zijn voor mensen zonder groene vingers. Elke dag meer genieten!

Goede producten, goede service

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd. Alle zaadjes doen het goed en het systeem is geweldig, ik ben er heel blij mee. Makkelijke Moestuin is wat mij betreft een aanrader!

supervlot en gemakkelijk

helemaal goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, app werkt heel fijn zodat je eigenlijk niks vergeet.

Misschien wat meer bij Intratuin bv de voeding maar ga vooral zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tot nu toe ben ik helemaal tevreden. De app vind ik echt een uitvinding. Het is echt heel leuk. Wanneer je een mail stuurt wordt het snel en adequaat gereageerd,!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Makkelijke Moestuin

Filter op Taal