Op afgesproken dag en gewenste kwaliteit

Pallet vol was zo hoog gestapeld. Dat hij in vrachtwagen om gevallen was Wel problemen met lossen. Verder alles ok

Super leuk

Ik weet helemaal niks van tuinieren maar met de app en het starterspakket gaat het super goed. Er komen nu al veel plantjes op.

Een topprodukt en een topprojekt, va nu mijn favoriet!

Ik ben zeer tevreden over dit concept, de snelle levering, de goede uitleg en informatie vooraf en achteraf. Aanrader: het boek van Jelle! Zo veel informatie en tips, geweldig!

Ik voelde me bijna in 1x moestuinexpert😉

De uitleg op de website was helder, hierdoor kon ik een goede afweging maken. Ook de mails die volgden nav de bestelling waren erg helpend.

geweldig

Heel persoonlijk voelde het

Totale feelgood

Duidelijke en vriendelijke uitleg met een dosis humor. De app en de community zijn geweldig.

Fijn bedrijf

Nog maar net aan de gang en bij probleempjes goed geholpen! De app was even zoeken, maar werkt perfect! Mijn zaailingen komen al prachtig op!

Ik ben een moestuin-nerd geworden

Super fijne producten en inderdaad erg makkelijk om zo een moestuin te houden. Zo leuk als het lukt! Geeft energie. Ik ben nu een moestuin-nerd ;) zonder dat ik er 3 uur per dag mee bezig ben, houdt het leuk. Wordt meegedacht in producten, de app is super handig (maar ook het boek is fijn) en ook in het leveren zijn de producten snel in huis. Zeker een aanrader!

Goede producten en fijne app

Producten netjes en snel geleverd. Zelfs met eigen zaadjes krijg ik al binnen een paar dagen plantjes. App werkt goed en fijn. Een notificatie krijgen over de taken van die dag werkt bij mij niet (moet nog uitzoeken waarom). En de datumprikker voor de bezorging op de site kan iets fijner (je kunt vandaag kiezen bij een product dat 2 dagen levertijd heeft). Maar dat zijn kleine puntjes ten opzichte van al het gemak en leuke dingen die je er mee kunt doen!

Goede spullen Goede prijs

Onlangs MM-Hero aangeschaft. Montage was eenvoudig, planten beginnen nu al te groeien. Fantastisch, ik ben fan!!

Producten goed, app werkt niet ook niet na oproep aan bedrijf.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de producten. Maar de app werkt niet en daarvoor heb ik gemaild. We antwoord maar niet iets waar ik iets aan heb. Nogmaals gebeld maar geen reactie ontvangen. Dus nu maar tuinieren uit de lossen pols zonder app. Echt jammer.

Beste Brigitte, Bedankt voor je beoordeling. Toen je ons benaderd hebt met een vraag over de app, heeft onze programmeur de volgende dag gereageerd met een (mogelijke) oplossing en gevraagd om extra informatie mocht dit niet werken: "Welke account gegevens je gebruikt en het type toestel waarop je problemen hebt (bijv. iPhone Xs, iPad pro, Samsung galaxy S10 etc.)" Hierop hebben we nooit een antwoord mogen ontvangen. We willen je heel graag helpen, echter hier voor moeten we wel gericht kunnen zoeken. Met enkel de beschrijving "de app doet het niet en het duurt te lang" kunnen we helaas vrij weinig". Dat gezegd willen we nog steeds graag - samen met jou - het probleem oplossen. Ik hoop dat je snel contact met ons opneemt zodat we aan de slag kunnen:-) Vriendelijke groet, Robbin

Superservice

Goede kwaliteit, snelle levering en effectieve hulp bij vragen!

Blij met dit fijne bedrijf!

De bak werkt goed, het klimrek ook, de app werkt fantastisch! En het is allemaal nog super sympathiek ook. Het werkt verslavend om steeds weer een paar wortels, tomaatjes of basilicumblaadjes uit je eigen tuin te kunnen halen. Ik heb inmiddels zelfs een tweede bak staan!

Eindelijk een eigen moestuintje.

Ik heb geen verstand van groente kweken. Door de makkelijke moestuin ben ik er toch aan begonnen en ik vind het erg leuk. Het lukt.

Enthousiast

Ik heb voor mijn vrouw en haar vriendin bakken gemaakt, ging zonder problemen . Ben nu aan het genieten van alle lekkere groentes die ik voorgeschoteld krijg! Kees Klerk

Alles in één

Voor mij als man met interesse in een moestuintje maar met een groot gebrek aan groene vingers is de Makkelijke Moestuin een geweldige uitkomst. Het starterspakket en de app volgen: inmiddels ben ik een maandje onderweg en kan ik de eerste radijzen gaan oogsten. Gaat prima dus!

Schitterend, open, no nonsens, recht voor de raap...

Schitterend, als nieuwkomer in het tuinieren een massa informatie op jullie website gevonden, vandaar ook de bestelling bij jullie. De potgrond heb ik in Maastricht afgehaald. Een maandje verder en alles staat in bloei, geen probleem, thx... Erik.

Het boek is goed te lezen Goede adviezen op pak voeding Zwarte stift onleesbaar na enkele maanden

Wat een heerlijke ervaring om begeleid te tuinieren!

Alleen maar lof! Ik geniet er ontzettend van om niet te dwalen en maar wat te proberen, maar steun te krijgen. En wat een wonder; dat groeien vanuit een zaadje tot een lekker maaltje! Van al dat groeien krijg ik letterlijk meer leven in me! Voor iedereen aan te raden: je hoeft niets van moestuinieren te weten en leert al doende. Beginnen aan een makkelijke moestuinbak is echt een cadeau aan jezelf!

Alles gaat gewoon goed! Bestelling, bezorging. Let wel op tot 20 zakken is het goedkoper en flexibeler bij een verkooppunt.

al zoveel jaren zo enthousiast

alles begon met een eerste douglas bak op poten. ik plantte mijn eerste zaadje en had een geweldige oogst. ik was zo enthousiast dat ik verkooppunt werd en daar nog geen moment spijt van heb. Het is een jong en dynamisch team en ze werken hard om het de gebruikers naar de zin te maken. De gratis app is innovatief, de MMmix onovertroffen. Iedere keer sta ik verbaasd hoe je met zo’n klein team zoveel kunt realiseren. Chapeau.

Makkelijke moestuinmix met plastic

Ik beoordeel hier alleen de makkelijke moestuin mix. Deze heb ik bij hen gekocht omdat hij omschreven wordt als beter dan biologisch en zonder “enge stoffen” , nu zit er bij mij in de mix gemalen plastic. Ik mijd zelf zoveel mogelijk plastic, dus ik baal hier enorm van. Contact opgenomen via mail, wel een hele uitleg ontvangen. Batch nummer doorgegeven zodat er gekeken kon worden of er bij de productie iets is misgegaan. Op dit moment nog geen reactie weer ontvangen. Erg jammer.

Beste Diana, wat jammer dat je zo teleurgesteld bent dat je ons een 2 geeft. We hebben je inderdaad al verteld dat we hier net zo van balen als jij. Voor onze mix gebruiken de schoonste, meest natuurlijke - en dus ook dure - producten. De compost wordt bijvoorbeeld alleen gemaakt van groen materiaal, zo uit de natuur. Niet van huis- tuin- en keukenafval dat veel meer vervuild is. Daarnaast gaan de grondstoffen ook nog door een uitgebreid filterprocessen. Mocht er al wat zwerfvuil in terecht zijn gekomen, dan wordt dat verwijderd. Bij kleine stukjes plastic is dat laatste extreem moeilijk: die glippen door de filters heen, en je kan er bijvoorbeeld geen magneet voor gebruiken. Helaas leven we in een wereld waar plastic zo langzamerhand overal is, zelfs op de diepste plekken in de oceaan. In de grond van jouw tuin, in je huis en zelfs in je lijf zal je plastic aantreffen. Dat is heel naar. Daar is niemand blij mee, al zijn we als mens zelf de veroorzaker. Maar het is dus niet te voorkomen dat het ook af en toe in onze grondstoffen zal opduiken. Nogmaals: we doen er alles aan om het weg te filteren, maar soms lukt dat dus niet. Overigens loopt het onderzoek naar de batch nog, om te kijken of er iets onregelmatigs in het proces te ontdekken viel. Daar gaat meestal wat tijd overheen, en we hebben jouw mail krap een week geleden doorgestuurd. Zodra wij iets horen sturen we dat meteen door naar jou.

Geen groene vingers en super te doen!

App zo ontzettend duidelijk, ik heb gewoon mijn eigen mini moestuin in de tuin! Maat was me zonder dit nooit gelukt. De app is gratis en de zaadjes betaalbaar. De bakken vind ik wel echt prijzig.

In één woord: fantastisch!

Wat een fijn bedrijf is de Makkelijke Moestuin. Ze hebben het moestuinieren voor iedereen letterlijk makkelijk gemaakt. De moestuin mix - een investering - maar is dé beste voeding voor je planten. Je hoeft ‘m daarna ook niet meer te kopen; het verdient zich dubbel en dwars terug. Vooral als ik zie hoe goed de planten groeien en hoeveel oogst we hebben. Nieuw is de makkelijke moestuin voeding - extra voeding nadat je een vak hebt leeggeoogst. Makkelijke Moestuin is een erg klantvriendelijk bedrijf. Dit ervaar ik als zeer prettig. Al met al kan ik iedereen aanraden om via deze methode te gaan moestuinieren.

Mooie producten met goede support via een app!

Voor het eerst in mijn leven heb ik een moestuin waaruit ik (met veel plezier) volop kan oogsten! De app helpt mij de juiste stappen te zetten en hiermee succesvol te moestuinieren; heel erg cool! Een echte aanrader!

Over Makkelijke Moestuin