De producten die ik besteld heb, zijn van goede kwaliteit

De producten zijn van goede kwaliteit. De MM-hero is niet helemaal haaks waardoor de planken niet precies en net aansluiten.

Verslavend!

De investering waard!

Topspul!

Totaal geen moestuin-ervaring en nu al een super oogst! Zo leuk en lekker ;-)!

Helemaal fan!

Heel blij met het uitgebreide gamma (spijtig dat de dropplant zo lang uit voorraad was, maar ondertussen staat hij te kiemen) Wat mij betreft mogen jullie het gamma nog verder uitbreiden: - broccoli - venkel - mais - spruitkool - prei - en alle andere die misschien wel nieuw zijn voor mij ... Gewoon verder doen! De steun voor de lagere(struik) bonen blijft moeilijk vind ik. Als je daar nog een accessoire voor zou bedenken...

Ik heb al een aantal producten gekocht zoals: zaadjes, MM-mix, MM-mini en zaailabels. Het zijn prachtige producten met goede kwaliteit!

Een pallet met zakken moestuin mix gekocht. Het is een investering maar je kunt er jaren mee vooruit. Ik heb er 2 hele grote bakken van gevuld en een grote bak voor kruiden. Ook gebruik ik de mix voor het voorzaaien en verspenen.

Dank je wel voor je review Amanda Dat is nou precies de bedoeling! Vriendelijke groet, Manja

De zaden kan ik wel beoordelen, alles komt goed uit. Wat betreft de app die vind ik geweldig en is ook goed te gebruiken. Al met al ben ik zéér positief over de Makkelijke Moestuin. Daardoor krijg ik erg veel zin om elke dag in mijn moestuin te werken.

Ben zeer tevreden, mooie produkten om mee te werken

Werkt echt beter

Vanwege een overschot aan zaadjes heb ik noodoplossingen gebruikt. Het verschil in resultaat tussen de plantjes volgens de MM methode en die in bv andere aarde en/of kleinere pot en/of niet op de juiste plaats gezet is toch wel heel erg groot

Fantastische service

Fantastische service, als er iets is krijg je vrijwel meteen antwoord, ook al is het razend druk op dat moment.

Moestuinieren mat makkelijke moestuin is top.

Ik vind het bezig zijn met de moestuin helemaal fantastisch en heb inmiddels ook al veel andere mensen enthousiast gemaakt. Ik ben minder tevreden over de opkomst van de courgette zaden. Ik heb er maar 1 plantje van gekregen. Dan zijn de zaden in verhouding wel erg duur. Het zou mooi zijn als jullie daar een oplossing voor hebben.

Dank je wel voor je leuke review Dorte! En wat jammer dat er maar 1 zaadje van de courgette ontkiemt is. Meestal kiemt courgette best makkelijk, maar het scheelt wel of je ze eerst laat onkiemen tussen vochtig (niet kletsnat!) keukenpapier. Zodra je de kiem ziet, kun je ze dan voorzichtig in een potje doen. Met vragen kun je ons ook altijd mailen. Of je kunt ze stellen op de community via onze app en site. Daar zijn veel MM-ers die net zo enthousiast zijn als jij en die je graag verder helpen. Vriendelijke groet, Manja

Geweldige aarde voor de moestuin

Met recht een makkelijke mix! Lekker rul en voedzaam, de MM zaadjes en plantjes doen het er super goed in, evenals plantjes die ik bij de bio kweker heb gekocht.

Geweldig! Ik raad het iedereen aan!

Diverse artikelen besteld en heel tevreden. Vooral de begeleiding via de app. Helemaal top!

Snelle levering en goed verpakt

Makkelijk te bestellen, duidelijke afspraken, snelle levering en alles was goed verpakt.

Mooie producten en een goede service

Ik had diverse producten besteld en het meeste kwam snel binnen. Mooie producten en makkelijk in gebruik. helaas, ontbrak er nog wel iets van mijn bestelling. Ik ben netjes te woord gestaan en de producten worden nagezonden. Top service!

Ook goede service als er iets mis is

Bij alle bedrijven gaat er wel eens iets mis. Goede bedrijven onderscheiden zich op dit moment. Toen ik een onderdeel mistte van het klimrek werd het meteen opgestuurd, met een leuk extraatje om het kleine leed te verzachten. Top service!

Dank je wel voor je mooie review Alex! Vriendelijke groet, Manja

Genieten!

Tomatenplanten en dropplanten zijn allemaal heel mooi opgekomen. Nu moeten ze verder groeien. Ben er erg blij mee.

Prima spul voor groot plezier

Mijn ervaring met de Makkelijke Moestuin is alleen maar positief. De geleverde spullen zijn mooi, van goede kwaliteit en geven waar voor hun geld. Ook de service is uitstekend te noemen.

Fantastisch!

Vierde seizoen en nog steeds even enthousiast. Team Makkelijke moestuin is een voorbeeld voor ieder ander bedrijf. Persoonlijk contact en altijd even vriendelijk. Top!

Dank je wel voor je review Michiel. Wat leuk om te horen. Dat maakt ons super blij! Hartelijke groet, Jelle

Perfecte begeleiding voor de beginnende tuinier!

Beetje overdreven allemaal

Het boek is super handig, maar die bakken zijn moker duur, laten we eerlijk zijn. Ik heb zelf bakken gemaakt van kratten van de albert heijn. Werkt net zo goed en kost geen 180 euro Jelle. Also, bij de moestuinmaatjes krijg je der gratis zaadjes bij: geef mij gratis zaadjes bij je boek! (Niet kinky bedoelt) Want die app van je is gratis, beetje jammer dit.

Dank je voor je feedback Annelies. Dat mag je zeker allemaal vinden en ik ben blij dat je enthousiast over het boek bent en daar blijkbaar veel inspiratie uit kunt halen. We dwingen niemand om onze spullen te kopen en ook jij bent zeker niet verplicht om precies op onze manier te werken hoor. Maar we hebben inmiddels wel de ervaring dat je succes zo goed als verzekerd is als je dat wel doet én met onze spullen werkt. Andersom is dat maar de vraag, blijkt ook uit de vele startende moestuinders die er vaak na een paar maanden teleurgesteld weer mee stoppen. Helaas kunnen we niet alles maar gratis weggeven, al doen we dat wel met onze app, onze community en alle info op de site. En daarvoor hoef je niet eens eerst 15,- aan boodschappen te kopen 😉. Geniet ervan Annelies, en ik wens je heel veel succes met moestuin! Met vriendelijke groet, Saskia

Snel verzonden, goede service

Bestelling was super snel bezorgd. Bij nazicht bleek dat er een pakje zaden ontbrak in mijn pakker, na contact te hebben opgenomen is ontbrekende zakje meteen nagestuurd. Topservice!

Helemaal enthousiast over dit systeem!

Tot nu toe ben ik super enthousiast! Ik was begonnen met een iets kleiner bakje en moestuin grond van een ander, maar wel met jullie zaadjes en app. Toen kwam ik eindelijk weer eens bij een vriendin die ik heel lang niet gezien had en bleek dat zij vorig jaar met de makkelijke moestuin begonnen was. Ik mocht het boek van haar lenen en heb snel nog een medium starterset besteld! Ik ben er zo blij mee en zelfs mijn puberkids worden er een beetje blij van

Dank je wel voor je review Wilma. Wat leuk dat jij zo enthousiast bent. En dat ook jouw puberkids er blij van worden. Dat is precies waar we het voor doen! Vriendelijke groet, Manja

Mooi, makkelijk en ontzettend leuk avontuur

De Makkelijke Moestuin is super fijn. Het is één groot en leuk avontuur. Ik heb geen groene vingers, maar met de Makkelijke Moestuin kan het niet misgaan. De producten zijn top en de ondersteuning via de app en de nieuwsbrief is ideaal. Daarnaast is de community ook erg leuk om tips uit te wisselen en mee te lezen met anderen. Het is erg leuk én lekker om je eigen groenten te zien groeien en te kunnen eten. Het enige nadeel is dat het zó leuk is, dat je steeds meer en groter wilt!

het is echt makkelijk!

|ik vind het leuk, omdat het zo makkelijk is. De resultaten zijn super gaaf!