Een goed verloop

snel en correct!

alles werd spoedig geleverd, ik ontving tijdig berichten over de verzending, alles was netjes verpakt en klopte met mijn bestelling. Ik ben heel tevreden.

Ik heb de moestuinmuts half november over mijn zaaisel gezet en deze heeft goed geïsoleerd. Er zijn nu kleine plantjes!

Pallet is goed ingepakt en dat is van belang omdat hij buiten staat tot ik ruimte in de schuur kan creëren. Ik kan niet wachten tot het voorjaar om mijn bakken te vervangen en die nu echt bij te gaan houden en kippen proof te maken :-))

Goede kwaliteit en snelle service!

Alle benodigdheden besteld om voor het eerst een moestuin op te zetten. Prima kwaliteit, het ziet er prachtig uit! We hebben er zin in en kunnen niet wachten tot de lente!

Prima bouwpakket en fijne plantenbak

Prima bouwpakket. Waar de gleuven voor de bodem niet helemaal uitgelijnd waren, was dit redelijk op te lossen. Verder was dit lekker in elkaar zetten. Oude bak weg, nieuwe bak er weer neer. Klaar voor het seizoen. Helemaal blijf mee.

Weer helemaal klaar voor volgend zaai en oogstseizoen

Heerlijk weer alle zaden alvast in huis. Dit keer de mooie bamboe opbergbak erbij gekocht. Lekker handig. Alleen jammer dat de komkommerzaden weer anders zijn, voorheen kregen we meer zaden van de grotere komkommers.

Aflevering was goed

Ik kan nog niet zoveel zeggen. Het is winter en alles wacht op het voorjaar. Maar aflevering en documentatie waren goed.

Goed en snel

Goede en snelle levering altijd tevreden over de geleverde spullen

Perfecte levering en zeer vriendelijke chauffeur

Een heel vriendelijke chauffeur brengt de pallet mooi bij mij in de garage. En de chauffeur had ook gelijk belangstelling naar mijn gezondheid. Man wat zie je er goed uit. En ik ben ook de gelukkigste nu alles goed gaat na April van de gevreesde ziekte.

App ziet er leuk uit

App is een mooie manier om mij te helpen. Helaas is het november dus kan ik nig niet beginnen met de spullen die ik gekocht heb. Maar februari staat in mijn agenda!

Een feest

Alles is fijn: de ingrediënten voor de moestuin maar ook de aanschaf, de bezorging en de hulp via de app.

Er zijn de verkeerde bakken geleverd, maar telefonisch is dit goed en professioneel opgelost, tot mijn tevredenheid

Top producten met service uit het hart

Makkelijke Moestuin levert super producten waar ik al een aantal jaren met liefde mee tuinier. De hele opzet en communicatie is top, duidelijke omschrijving op de website, goede ondersteuning en advies in de app en goede kwaliteit van de geleverde spullen. De prijs lijkt hoog maar de kwaliteit is er ook naast, dus zeker waar voor je geld. En heel fijn is de hele uitstraling en service, hier wordt gewerkt vanuit het hart.

Geweldige website met veel informatie. Mooie producten. Super concept!

Altijd goede service

Mijn pakketje was zoekgeraakt in de post. En ze belde persoonlijk op om te kijken. Welke postdienst beter werkte in onze buurt. Bedankt.

Voldoende

Ik had zaden besteld, beetje jammer dat een derl van de zakjes een einddatum 2021 hebben. Dat wordt daardoor veel zaad weggooien.

Super snel

Snel bezorg. Goed verpakt

Goede service, en een zeer goede kwaliteit materiaal die ik besteld heb. Hartelijk bedankt.

Dit wil je als moestuinder.

Geweldig iets.

Nvt zaden moeten nog de grond in!

Altijd goed en snel.

Goede ervaringen met de produkten. Duidelijke website, makkelijke bestelling en snelle levering. Top!

Mooi en snel

De bamboe zaden bewaardoos dat is een mooi natuurproduct voor hobby tuinders

Veel gegeten uit eigen tuin

De makkelijke moestuin is een goed doordacht plan om mensen te helpen een eigen moestuin aan te leggen en te onderhouden. Naast de makkelijke materialen, veel gehad aan de app. Ook het slakkenschrikdraad werkte goed. In coronatijd was het ook heel handig dat we alles thuis bezorgd kregen. Soort vakantie in eigen tuin gehouden dit jaar!

GEWÈLDIG mooie zaden en vooral leerzame en prima uitleg !!!

Je bestelde zaden liggen klaar voor komend voorjaar...