Geweldig leuk om te doen, zeker omdat het lukt

Zie boven

Ondanks wat problemen die snel opgelost werden toch een mooi product

We ontvingen de verhoogde moestuinbak als bouwpakket maar drie bodem planken bleken twee centimeter te lang te zijn. Overigens staat op de website de verkeerde lengte van de planken namelijk 120 cm ipv 122, de drie waren 124 cm lang. Volgende dag de juiste lengte in huis en het in elkaar zetten was een makkie. Ziet er prima uit, hopelijk vinden de planten het ook mooi!!

Super producten

De producten zijn echt top! Enige nadeel is dat de bestellingen erg lang duren voordat ze worden verzonden.

Ik heb het boek, net voor klimrek en de latjes voor de moestuinbak. Het boek geeft een heel duidelijk beeld hoe je een moestuin(bak) begint, maakt, onderhoudt enz. Ik heb verwarmingsbuizen gebruikt voor het klimrek, werkt prima en de peultjes klimmen al behoorlijk. Latjes zijn erg handig in de bak, kortom, een tevreden klant

Word er zo blij van!

De app helptbje op weg en de moestuin is goed en overzichtelijk. Er is veel keuze en als jouw dat je niet in de app staat kan je t zelf toevoegen. Fijne producten makkelijk in gebruik Word er zo blij van!

De MM Hero 120x120 bak is mooi afgewerkt en gemakkelijk in elkaar te zetten. De grond is van goede kwaliteit en de zaden kiemen gemakkelijk. Als je de instructies van de app volgt, kan er weinig mis gaan. Ik ben een tevreden klant.

Alles is zo supergoed uitgedacht en beproefd

Ik dacht: ik leid de peulen wel langs bamboestokken, tja, dat wordt dus een warboel. Dus toch maar dat klimnet gekocht. Ik gebruik de Plenty-bakken, heel handig als je nog een beetje zoekt naar de beste plek tov de zon, gewoon optillen en op een betere plek zetten, dus steigerbuizen monteren zat er niet in. Nu van pvc-buizen een stevig en toch licht rek in elkaar gezet en daar het klimnet op gespannen en de bonen schieten er langs omhoog.

Geweldig om cadeau te geven!!

Ik heb het boek aan mijn vriend Gert gegeven en hij was er super blij mee!!

Al veel bijgeleerd en gewoon leuk om te doen!

Ik heb een klein stadstuintje en niet veel plaats voor een moestuintje. Een vierkante meter wou ik wel eens proberen. Maar hoe begin ik eraan. Veel info op het net, maar door de bomen het bos niet meer zien. Op aanraden van collega met "Jelle begonnen". Stap voor stap. En meestal lukt het, soms ook niet. Maar dat zijn vooral de grillen van de natuur of op vakantie zijn. Nu hebben we zelfs een Whatsapp-groepje waarin we onze moestuin "bestoefen" (op zijn Vlaams gezegd). En dit jaar grote investering gedaan in een volledige gerecycleerde bak, met net en anti-slakdraad. Zooo leuk om (meestal) alles te zien groeien en dan kunnen oogsten.

Eenvoudige manier om te beginnen met een moestuin

Eenvoudig om mee te beginnen en kost relatief weinig tijd voor veel heerlijke groentes! De app helpt je enorm om aan te geven wat je moet doen.

Wat leuk Arnold, bedankt voor je review. Heel veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Helemaal top!

Alles wat ze zeggen klopt. Ik heb met eigen ogen gezien dat het inderdaad niet fout kan gaan als je precies doet wat er word gezegd wat je moet doen. Hele fijne Website en app. Ik vind het een echte aanrader.

Wat goed Tessa. Dank je wel voor je review. Ik wens jou nog veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Kost weinig tijd, veel moestuinplezier en een leuke opbrengst.

Fijn maar duur!

De service en de app en de kwaliteit van de moestuinmix is top maar ik vind het erg duur! En er mislukt bijna nooit iets volgens de app en de nieuwsbrieven wat niet heel bemoedigend.

Hi Akelien, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, app en de mix. Dat je het duur vindt mag natuurlijk. Wij gebruiken alleen maar duurzame materialen van hoge kwaliteit, das wel wat anders dan iets van de Action ;) Bovendien krijg je er een heel systeem bij, én volle ondersteuning van onze gratis app en community. Alles bij elkaar geeft dat super goede resultaten. Natuurlijk komt er ook weleens een zaailing niet op of groeit een plantje niet goed, dat is de natuur, het weer, of gewoon pech. En niet alle planten zijn picture perfect- maar zelfs die smaken zoveel lekkerder dan de groentes uit de supermarkt. Geniet van je moestuin en alle groentes die je laat groeien. En mocht je daar nog vragen over hebben dan kun je ons altijd bellen, appen of mailen. Vriendelijke groet, Manja

In 1 mnd bulkte de groente en bloemen uit de bak!

Groots

Genieten van onze moestuin en de fijne app

Zonder enige ervaring waren wij begonnen aan onze moestuin. Met de app hebben we al succesvol diverse heerlijke groente kunnen oogsten. We zijn heel enthousiast en inspireren ook veel anderen om met een kleine tuin te starten met makkelijke moestuin. Het enige wat wij minder vonden was dat je bij sommige groentes soms weinig zaadjes krijgt. De baby pompoen ontkiemde maar 2 zaadjes van het hele zakje.

Uitstekende kwaliteit

Zowel de moestuinbak (MM-Airbak) als de Makkelijke Moestuinmix bevallen me heel goed. De bak is stevig en ziet er goed uit, en de Moestuinmix is luchtig en de zaadjes ontkiemen er goed in. Ook onkruid weghalen gaat heel gemakkelijk. De plantjes groeien erg goed in de mix.

De mail van het transportbedrijf zijn alleen rottig te openen of links werken niet. Maar daar kan het MM team niks aan doen…

Bevalt prima

De zaadjes doen het over het algemeen erg goed. De app werkt ook prima. Ik ben heel trots op mijn m2 tuin. Ik show mijn tuintje vaak op mjjn telefoon. Het is wel veel werk. Twee vriendinnen zijn ook aan net moestuinieren gegaan. Met positief resultaat. De oogs is p vaak niët voldoende voor een hele maaltïjd maar het zien groeien vind ik nog leuker dan het opeten.

Duur voor wat je krijgt

Om te proberen hebben we de kleinste bestelling gedaan, wilden eigenlijk de grote aanschaffen, maar beter om t eerst te proberen. Je krijgt zoals beloofd inderdaad twee stoffen bakken, een zak aarde en een paar zakjes zaad, maar uiteindelijk vind ik de prijs/kwaliteit verhouding matig. Ik ga dus zeker niet de dure versie kopen, helaas..

Dag Saskia, wat jammer dat je dat je zo teleurgesteld bent dat je ons maar een ster geeft :-( Ik begrijp dat ook niet helemaal, want op onze site staat precies wat je krijgt als je dit aanschaft. En zoals je zelf al zegt: je kreeg precies wat je bestelde.  Dat je het duur vindt is je goed recht. Maar ik kan je verzekeren dat wij alleen maar duurzame materialen gebruiken van hoge kwaliteit en daar hangt nu eenmaal een ander prijskaartje aan dan iets van de Action ;-). Bovendien krijg je er een heel systeem bij, én volle ondersteuning van onze gratis app en community. Alles bij elkaar geeft dat betere resultaten dan welk ander product of methode dan ook. Zoals je kunt lezen in de vele comments van anderen.  Ik wens je dus toch heel veel plezier van je startpakket: je plantjes zullen het er vast super goed in doen.  Mocht je daar nog vragen over hebben: je kunt ons altijd bellen, mailen of appen. Vriendelijke groet, Manja

Gewoon goed

Ik heb zaden en airpotjes gekocht. De potjes zijn heel fijn. De zaden doen het allemaal :) Het ontbreken van de laatste ster is dat ik de prijs toch wat hoog vind, maar ik zou de volgende keer zo weer bestellen.

Snelle levering en degelijke producten

Goede kwaliteit spullen. Niet alle plantjes groeien als gewenst, maar dat is ook afhankelijk van het weer. Alles wat in bakken staat heeft wel altijd water nodig ook als het geregend heeft dus dat is een nadeel

Super- leuk, gezond, gaaf!

Elke dag verse groenten gedurende vele maanden. Kost weinig tijd en geeft heel veel voldoening. Nadelen? Ja, eentje: mijn kinderen vinden de supermarkt boontjes niet meer zo lekker :-)

Super handig een pakket waar alle zaden in zitten. Zo kan ik meteen aan de slag en met de MM voeding moet dat zeker goed komen.

Prachtige MM Herobak en een prachtig MM systeem

Mooi systeem, jong bedrijf met goede service, persoonlijk, mooie spullen. Superblij dat ik een jaar geleden op de site van MM terecht kwam. Ik heb er een nieuwe hobby door gekregen.

Wat super leuk Louwine. Bedankt voor je review. Ik wens je nog heel veel plezier met jouw Makkelijke Moestuin! Vriendelijke groet, Manja

Super fijne zaden

- zaadjes komen nagenoeg allemaal uit! Mooie gezonde planten. - goed contact met de klantenservice - mooie producten