Kan ik ook Compostbak bij jullie bestellen?

Goede spullen en snelle reactie bij vragen

Goede spullen, helpen snel als er iets niet klopt.

Kwa levering wel strubbels maar wel netjes opgelost

De bak stond snel in elkaar en wat gezaaid is doet het goed. Maar bij de levering, wel wat problemen. Kwam niet op de afgesproken dag en vervolgens waren er wat dingen verwisselend. (Halve bak + halve tafel ipv hele bak). Uiteindelijk zijn medewerkers van mm de volgende dag zelf langs gekomen om de verkeerde spullen om te ruilen voor de juiste. Dus wel echt super netjes.

Service is super

Ondanks drukte is Robin altijd bereid om mee te denken. Heel fijn!

moestuinmuts toch slakken onderdoor in bak

Jammergenoeg groeide het niet goed omdat er toch slakken onderdoor kwamen en de muts ook niet strak over de bak heen gesteld kon worden. Losjes aan weerskanten plantenbakken neergezet en tegenaan gedrukt hielp dus niet. En slakkenkorrels bijgestrooid maar ging gewoon verkeerd.

Hi Dingena, Dank je wel voor je review. Wat jammer dat de muts voor moestuinbak niet helemaal voldoet aan jouw verwachting. Als het straks kouder wordt helpt de muts om het seizoen te verlengen, waardoor jouw plantjes beter groeien. Onze ervaring is dat als de muts goed om de bak zit, de meeste slakken er echt wel door tegen gehouden worden. Net als andere plaagdieren. Op onze site vind je veel tips wat je kunt doen bij slakken. En op de community zijn veel enthousiaste MM-ers die graag met jou meedenken. Je kunt deze maand nog veel zaaien, dus ik zou het zeker niet opgeven. En heb je een vraag bel, app of mail ons, dan denken we graag met je mee. Vriendelijke groet, Manja

geweldig

Leuke website, goede producten, snelle levering en vooral een leuke handige gratis app om je moestuin te runnen.

Mooi product, voldoet aan de eisen.

Zaadjes komen op, duidelijke instructies. Muts werkt goed, maar valt wel op de jonge plantjes. Ik heb in de hoeken en in het midden flesjes omgekeerd in de bak gezet. Hierdoor ligt de hoes wat hoger . Misschien idee om twee buizen te maken die je van hoek naar hoek plaatst. Hierdoor komt de muts wat hoger te liggen.

Zelfs ik kan moestuinieren

Ik heb absoluut geen groene vingers, maar met de app en producten van makkelijke moestuin heb zelfs ik goede resultaten.

Ongelooflijke gave moestuinen alles lukt samen met de app. Ik geniet iedere dag weer. Mooie producten helemaal tevreden hier. Ik heb wielen onder de tafels gezet kan ik ze verplaatsen naar de zon..... tuin op het noorden Trouwens ook handig dat ik de zakken aarde in julianadorp bij boer van der Salm kan halen. Scheelt een hoop verzendkosten!! Bedankt, Groeten uit Den Helder

super

onze moestuin bak is klaar. heb er inmiddels rode biet, andijvie, pluksla en spinazie in. dan kan ik nu even oefenen voor in het voorjaar. ieder zaadje is ontkiemt, dat zegt genoeg denk ik. nu maar veel liefde geven en hopen op een warm najaar zodat we straks kunnen oogsten.

Ik ben in augustus begonnen met de MM tuin. Ik heb in totaal 11 minibakken op mijn balkon staan (helaas kunnen er niet meer op) en heb het totale zadenpakket aangeschaft. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Alles wat ik tot nu toe heb gezaaid is boven gekomen en staat er al mooi bij. Gisteren de eerste pluk van de pluksla gegeten. Ik hoop dat ik nog een bak vrij kan krijgen voordat het oktober is dan kan ik er nog wat voor de winter inzetten.

Puik!

De zaadjes komen al goed aan, een dezer dagen kan ik de plantjes al uitzetten! Goede dienst, snelle levering. Fijne website en app.

Leuke producten, grote verscheidenheid van zaden. Een echte Belgische fan. 8 bakken, alle zaden ,boek, mutsen, harkje en schep van jullie… Bakken zijn een combinatie van jullie bakken en zelfgemaakte bakken. Nog eventjes sparen voor de duurste maar zeer duurzame tafelmodel bakkenWij wonen in een buurt waar de tuinen allemaal zichtbaar zijn. Ik zie ze daar allemaal ploeteren in de grond en veel te veel tijd verspillen met onkruid weg te doen. Al 1 buur overtuigd van het vierkante meter tuinieren en mijn ouders ook… Als ik 1 ding van kritiek mag geven dan is het over de mutsen. Ze zijn best prijzig en scheuren best snel maar voor de rest ben ik helemaal overtuigd

Hi Anntje, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk dat je fan bent.😀 Fijn hè om jouw groentes zo makkelijk te laten groeien èn bijna geen onderhoud te hebben. Het materiaal van de muts is inderdaad niet zo heel dik - want anders laat het niet voldoende lucht en licht door. Je moet er dus een beetje voorzichtig mee zijn en dan gaat ie meerdere seizoenen mee. Maar als jij denkt dat je muts - ondanks normaal gebruik - toch wel erg snel kapot ging, stuur ons dan even een mailtje, ok? Ik wens jou nog veel moestuin plezier! Vriendelijke groet, Manja

Ongelooflijk

MM mix aangeschaft bij lokale tuincentrum en in combinatie met het mm zaad groeit het super snel en heb ik zeer tevreden plantjes en smakelijke groenten. Ook de voeding geprobeerd bij de tomaten en inderdaad nog een najaars-sprint mogen meemaken. Heerlijk! Het doet wat het beloofd.

Ik word blij van heel veel zakjes groentezaad

Niet veel is opgekomen van het zaad dat ik in augustus gezaaid heb helaas.

Hi Hendriekje, Dank je wel voor je review. Fijn hè zoveel keus in wat je kunt zaaien :) Dat zaden nog niet opkomen kan te maken hebben met kiemtijd, zaaidiepte, het weer. Of soms eten de vogels wat zaden op. Gebruik je onze app bij het zaaien? Die geeft je heel handig zaai, groei en oogst advies. Misschien wil je ons een mail sturen met wat foto’s van jouw bak? Dan zoeken we samen uit wat het is en helpen we je verder. Bellen of appen mag ook. We horen graag van je! Vriendelijke groet, Manja

Snelle, goede service.

Ik had een zadendoos en zadendoos besteld die ik binnen een paar dagen ontvangen heb.

super geweldig

een paar maanden geleden heb ik mijn eerste tomatenplant gekregen, Ik wou gewoon eens kijken of ik het leuk vond om te doen. deze heb ik in een speciekuip gedaan met gewone grond erin en wat kleigrond wat ik gratis kon krijgen van de bouw naast mijn huis. toen stuitte ik op de makkelijke moestuin app en ik had niet veel geld (zit midden in scheiding) en ik had nog een oude bak op wielen waar ik grond ingedaan heb bij mijn buurman vandaan.. aangezien die van de bouw ook vol met klei zit. ik had toen het idee van de bakken gebruikt en dat ging lekker. toen wou ik het groots aanpakken. ik ben wat geld gaan maken en zodoende heb ik een tuinkas op de kop getikt.. ik heb daar bakken op maat in gemaakt volgens het makkelijke moestuin idee, en op ideale hoogte. nou dit werkt echt perfect.. ik heb de zaadjes pas gezaaid en het groeit vele malen sneller dan de zaadjes in de gewone grond.. ze schieten echt ophoog. mijn moeder zij onlangs nog dat mijn beide opa's dit heel erg leuk gevonden zouden hebben mochten ze nog leven aangezien hun ook allebei hun eigen moestuinen hadden. dan hadden ze mij nog tips kunnen geven. toen zij ik tegen mijn moeder... Ik heb geen tips nodig want ik word volledig begeleid door een app die mij verteld wat ik precies doen moet en wanneer ik dat doen moet. en het mooie is dat ik werk op ideale hoogte, tot nu toe geen enkele vorm van onkruid in de bakken terwijl het in de gewone grond vol zit met onkruid.. daar doe ik ook nix meer mee verder en zie wel hoe dat eindigt. ik ben natuurlijk eerst aan het kijken wat ik zo het hele jaar door kan kweken in de kas en tot hoever ik het hele jaar door ervan kan blijven eten.. in het voorjaar ga ik buiten beginnen met aardappelen poten en de planten die hoger worden dan 1 meter zal ik dan ook buiten kweken of ik maak mssn nog een speciale kleinere kas hiervoor die wel hoog genoeg is. vette aanrader dus

Wat mooi Douwe, dank je wel voor je review. Ik wens je nog veel plezier met je moestuin! Vriendelijke groet, Manja

Lekker simpel en super leuk met de app.

Zo is het echt heel simpel om te starten met een moestuin. De app is top duidelijk en leuk dat je elke dag je to do krijgt. Ik ga het vast niet bij de 2 bakken die ik heb houden. De bestelling was vlot binnen en de uitleg bij de zaden is duidelijk.

Mooi compleet concept: materialen, uitleg en app

Heel fijn om als beginner zo makkelijk te kunnen starten met een moestuin(tje). Alles wordt uitgelegd en als je twijfelt is er altijd wel een antwoord te vinden. De app werkt goed en simpel. Door veel slakken nog niet heel veel succes, maar dat ligt zeker niet aan het concept.

Prima producten, snelle levering en top appp!

Bak van gerecycled plastic is heel mooi en degelijk! De app vind ik echt te gek!!

Gemakkelijk om te starten

Heel makkelijk om een moestuin op te starten. De app is heel gebruiksvriendelijk. Dat niet alles van de eerste keer lukt is ook normaal. De app vind ik heel handig dat hij zegt waar je wat kunt zaaien en na welke plant je een andere op dezelfde plek kunt zaaien. Ook taakjes geeft, wat je moet doen. Zodat je het niet vergeet.

Eenvoud, lol, lekker en gezond.

De levering was snel en netjes. Het in elkaar zetten eenvoudig en plezierig. Het beginnen met de app eenvoudig en echt leuk. Snel zie je resultaat en al snel kun je de rucula en pluk sla eten. De rest schiet de bak uit en geeft nu al voldoening. We gaan zeker nog een paar bakken plaatsen.

Wat goed om te lezen Mike, dat is precies waar we naar streven 😀 Vriendelijke groet, Manja

Geweldig voor de beginner en de gevorderde

Genoeg keuze voor de verschillende tijden in het jaar. Makkelijke, goed te volgen uitleg en een superapp.

Heel blij met deze moestuintjes

Alles top, alleen jammer dat de hoeken niet goed verstek gezaagd waren. Wat we ook probeerden, de de delen sluiten niet goed aan. Functioneel geen probleem, maar het ziet er minder mooi uit.

Makkelijk ook voor de beginner

Super makkelijk met de app om eigen groenten ‚aan te bouwen‘. Zeker een aanrader voor een beginner als ook voor iemand die met minimaal werk maximale oogst wil halen.