heb aantal keren iets besteld, was er tevreden over.

Fijne producten en prima service!

ik ben blij met het tweede boek en de zaaiden kist met zaaiden

ik heb al heel lang een moestuin. En nu heb ik al 2 jaar een mm in mijn tuin is ideaal .

TOP

Heel blij met alle producten die ik heb ontvangen!

Inspirerend, mooi en praktisch boek over moestuinieren

Mijn vingers om jeuken aan de slag te gaan met Makkelijke Moestuin. Met dit boek en de app erbij gaat het vast lukken. Het boek is zo inspirerend geschreven (en mooie foto's erbij) dat het zelfs leuk is om te lezen hoe je zaadje voor zaadje het beste kunt behandelen.

Inspirend en helder beschreven boek

Ik heb het boek van de MM gekocht en had het in een dag uit. Nu nog aan de slag natuurlijk. Heel veel zin in.

Gewoon goed!

Mooie kist voor de zaadzakjes besteld met daarbij het nieuwe boek. Het ziet er allemaal heel goed uit, superblij mee! Ben al 2 jaren bezig met de MM-tuin en het wordt elk jaar meer en leuker!

Grote creativiteit en duidelijke voorstellingelling

Verrassende benadering en spitse website

Ik heb zaden besteld en de mooie doos om ze in te bewaren. En het boek wat je net uit hebt laten komen. Ervaring heb ik dus nog niet met de producten, ook het boek moet ik nog lezen. Maar ja ik ben wel al volger van het eerste uur dus verwacht ik dat het allemaal prima werkt en mij zal bijbrengen hoe ik het het beste kan gaan doen!

Ik moet nog beginnen dus laat ik het later weten in het seizoen

Moestuinieren voor Dummies.

Fantastische manier om stap-voor-stap geïntroduceerd te worden in het moestuinieren en vruchtbare resultaten te bereiken.

prima!

heeft geen toevoeging nodig.

Duidelijke instructies

Prima systeem

Beter als het eerste boek

Zeker voor beginnende tuiniers is dit boek een mooie start.

Enthousiasme is aanstekelijk

Leuk

Mooi boek. Ik ga dit voorjaar starten dus ben erg benieuwd

Iedereen zou dit systeem moeten kennen om een stukje zelfvoorzienend te kunnen zijn.

De makkelijke moestuin is niet nieuw voor mij. Ik heb al 6 jaar een MM. De informatie haal ik uit de app, het magazine en boeken. Dat er telkens vernieuwde informatie bij komt vind ik (en de kinderen) heel fijn! Daarom heb ik ook nu het nieuwe boek gekocht. Ik weet al wel hoe het werkt, maar het is zo’n leuke hobby! Echt iets wat je alleen, met de kinderen of hele familie kan doen! Zo wissel ik wel eens stekjes met mijn broer.

Super, als altijd.

Het nieuwe (2de) MM boek, zadendoos en zadenpakket. Prima kwaliteit en ondanks al de verzendperikelen ivm met de feestdagen netjes op de afgesproken tijd in huis. Het (2de, nieuwe) boek is een mooie aanvulling op mijn verzameling. Duidelijk geschreven, mooie foto's en heel veel tips. De zadendoos is buiten verwachting mooi, een sieraad. Ik zou hem zowat voor de sier in de huiskamer zetten. De zaden spreken voor zichzelf. Gewoon goede zaden. Kortom, alles super en een aanrader voor iedere (beginnende) moestuin fanaat.

Altijd blij!

Ga zo door!

Geweldig boek

Nu deel 2 gekocht. Wat een mooie aanvulling.

Mooi boek, nu beginnen!

Vlotte en nette levering. Maar nu moet ik nog beginnen.

Goede ervaring mee

Je kan op en klein oppervlak op een simpele manier veel groente oosten

Prisma boek en kistje en zaad

Ik heb het nog niet geprobeerd kistje heb ik wel in gebruik genomen alles zit nu netjes bij elkaar .

Helemaal goed

Goede informatie over product en levering, zorgvuldige afhandeling