Goed service, fijne app, en erg versla vend

Goede service. Fijne app en leuke site

Het is superleuk om te doen!

Ik wilde altijd al een moestuin maar zag op tegen het eeuwige gespit in de tuin. Dit is voor mij de perfecte oplossing

Kwalitatief mooie producten, snelle levering en vriendelijke service bij vragen.

Ik heb nu 17 mini moestuin zakken/bakken in verschillende kleuren. Ze zijn praktisch in het gebruik (ze staan verdeeld in mijn kleine tuin) en de kleuren fleuren de tuin extra leuk op. Het product is stevig, duurzaam en kwalitatief goed voor een aangename prijs. Bij vragen is de service heel vriendelijk en de levering altijd snel.

Wow Annemarie, dat zijn er nogal wat! Wat leuk dat je zo enthousiast bent en dank je voor je mooie boordeling 😀

Toegankelijk en behulpzaam

Het maakt waar wat het belooft: zo is een moestuin ontwikkelen helemaal niet zo moeilijk. Het herinnert je eraan als je iets moet doen, en alles even begrijpelijk.

Alles is duidelijk en werkt goed

De zaadjes doen wat in de app beschreven staat, je weet elke dag wat je moet doen en hoe je het moet doen. De materialen kloppen, de bezorging van bestelde artikelen is fijn. Ik vind het knap, dit zo voor elkaar te hebben.

Alles verliep helemaal naar wens!

Vanwege corona duurde levering wat langer. Was keurig vooraf vermeld. Alles verliep volgens afspraak.

Topprodukten

We zijn superblij met de Makkelijke moestuinmix, de zaden en de app. Alles komt op en doet het prima,top!

Is makkelijk en komt weinig vuil in

Nog geen idee

Ik heb nog geen idee, nog niet gebruikt. Wel prima bezorgd.

Hoi Majella, fijn dat je een review wilt schrijven. Maar ik begrijp niet zo goed waarop je die 3 sterren baseert, want je schrijft zelf dat je geen idee hebt en onze artikelen nog niet gebruikt. Mag ik je vragen om ons opnieuw te beoordelen als je dat wel gedaan hebt en om je beoordeling dan eventueel aan te passen? Alvast bedankt! Hartelijke groet, Jelle

Leuke app en site. Leerzaam ook voor de kids dankzij het boek. Mis alleen bijvoorbeeld aardbeien en paprika plantjes/zaadjes

Enthousiast om te beginnen!

Open persoonlijke benadering dmv email en telefonisch contact. Fijn!

Ze maken het lekker makkelijk!

Goede producten en met de app kan t nuet mis!

Ik ben blij dat ik de makkelijke moestuin heb ontdekt. Wat een voordeel dat de app precies aangeeft wanneer je wat en hoe moet doen.

Top Karin, leuk om te lezen!

Zo kan iedereen tuinieren

Wij hebben al eerder geprobeerd om een moestuin te beginnen maar dat mislukte omdat we teveel moesten lezen/denken hoe dat we dat moesten doen. Nu zijn we begonnen en zien de groenten elke dag groter worden en weten precies wat wanneer te doen. Het is echt super leuk en makkelijk.

Ik vind het fantastisch leuk!

Ik heb het heel erg naar m'n zin met de app en de moestuin. Ik kan niet wachten tot de bak helemaal vol en groen is!

Top. Ik heb alle adviezen opgevolgd en mijn moestuin levert uitstekende resultaten. Duidelijke informatie, inspirerend en zet aan tot actie!

Makkelijk in elkaar te zetten!

Erg blij met mijn nieuwe MM-tafel. Product was makkelijk in elkaar te zetten met weinig gereedschap. Goede service ook.

Ik Ben heel tevreden

De spullen werden snel bezorgd, de instructie heel duidelijk. Het in elkaar zetten van de moestuin ging probleemloos. Ook de app bevalt erg goed. Het geeft op de juiste momenten aan wat er moet gebeuren. Dat is voor een leek als ik heel plezierig. Alle vakken zij gevuld en het groeit goed.

Ik heb er in de lente en zomer een nieuwe hobby bij! Super leuk om te zien, hoe die kleine zaadjes zich ontwikkelen tot iets moois en lekkers om op te eten.

Snelle levering keurig geleverd

Zoals altijd betrouwbaar en snel Moest stekjes verpotten in vermiculiet. Bestellen en de volgende dag aan de slag. En dat in deze tijden!

Mm aarde besteld. Een week later makkelijke moestuin boek gekocht. Het boek was duidelijk, leuk en vooral interessant. en mooie lay-out. Mm aarde niet bij harde wind strooien in bakken. Kreeg fijn gruis in mijn ogen. Maar wat groeien de kleine plantjes geweldig in mm aarde.

Leuk concept.

Mix zeer goed, Mooi boek, maar te weinig groenten behandeld, mijn reuze radijzen bleken helaas mini radijzen.

Genieten in het kwadraat!!!

Voor zowel de beginnende moestuinier als de ervaren rot is het een geweldig concept. Stap voor stap begeleiding voor word het nodig heeft. En voor iedereen een aanpak die eenvoudig is gecombineerd met fantastische materialen. Wij willen niet meer zonder!

Open en eerlijk, sociaal en goede kwaliteit!

De moestuin werd netjes en op tijd geleverd, de instructies zijn helder en het is echt moestuinen voor dummies ;) Snel resultaat, en dat wil je als je de hele dag thuis zit ;)

eenvoudig, uniek, vol enthousiasme

jammer dat er zo weinig verkooppunten in mijn buurt zijn. Ik moet 35km rijden. Een bestelling bij Intratuin België ophalen zou handig zijn. Zeker voor zakgoed.