Ik heb slakkenschrikdraad gekocht. Het werkt geweldig! Niet één slak in mijn moestuinbak. Ik heb de afgelopen jaren alle tips die op internet te vinden zijn geprobeerd, niets hielp, waar ik woon zijn letterlijk duizenden slakken. Ik vond het een prijzige aankoop, maar het is het hele waard. Zending kwam ook netjes op tijd en milieuvriendelijk verpakt.

Zaad schiet nie

Mijn pompoenzaad schiet niet op. Er zitten maar 4 zaadjes in en ben nu het 3de aan het proberen.

Oei, da's geen goeie reclame :-(. Wat jammer dat het niet goed gaat. Heel vreemd ook, want er zitten geen 4 maar 8 pompoenzaadjes in een zakje. Daarom heb ik even gekeken naar je order, maar ik zie tot mijn verbazing dat je helemaal geen pompoenzaadjes hebt besteld. Misschien ben je in de war met een ander bedrijf? Stuur je ons even een mail om het op te helderen? Overigens: als je bij ons zaadjes bestelt, staan we altijd klaar om je te helpen hoor. Dan zoeken we samen uit waarom het niet goed gaat. Meestal komen we er dan achter dat mensen iets anders doen dan dat wij aanraden. Maar zelfs dan sturen wij vaak nog een extra zakje toe. Blije, succesvolle MM-ers, daar gaan we voor 🙂. Met vriendelijke groet, Saskia

super!

Uitstekende producten en een geweldig goede service.

Top kwaliteit en snel in huis

Zoals altijd worden de spullen netjes verpakt, zijn van top kwaliteit en wordt het snel geleverd.

Snel bezorgd, makkelijk in elkaar te zetten en leuk om te gebruiken.

Door de dagelijkse herinneringen van de app is het tuinieren heel makkelijk en vergeet je niets. Zaadjes komen goed op en de planten doen het prima in de bak met MM aarde. Nu wachten op de oogsttijd.

Ik wordt er blij van

Kwaliteit spullen icm handige app en nieuwsbrief voor (onervaren) hobby moestuinier zorgen voor snelle successen. Krijg er steeds meer lol in.

Goed product

Slakken-schrikdraad gekocht, beetje lastig te installeren, maar daarna werkt het geweldig!

Redekij

Jammer dat sommige zaden totaal niet opkomen Ze zijn duur genoeg

Dag Richard, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Zou je ons een mail kunnen sturen met een verdere uitleg? Wij willen je namelijk heel graag verder helpen om wel het succes te behalen dat je verwacht. Als we weten om welke zaden het gaat, en hoe en wanneer je ze gezaaid hebt, dan kunnen we vast een passende oplossing vinden. Wij staan ervoor om van iedereen die met onze spullen werkt, een succesvolle MM-er te maken, ook van jou. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Saskia

Boven verwachting!

Zonder de uitstekende spullen en de fantastische app van de Makkelijke Moestuin zou ik het nooit aangedurfd hebben om met moestuinieren te beginnen. Het klinkt misschien hoogdravend maar het heeft ons leven verrijkt! Het maakt me gelukkig alles te zien groeien en bloeien en mijn eigen gekweekte voedsel te kunnen eten. Ik raad het iedereen aan ❤️

Dank je wel Corrie, wat fijn. Dat maakt ons super blij en inspireert ons enorm! Hartelijke groet, Jelle

Helemaal aan te raden

geweldig leuk en heeeerlijk!!

Goede tips voor maken van een bak: 12 stuks 30x30 Hoogte 90 cm - lekker gewoon staan. Weinig kans op ongedierte. Spannend om alles te zien opkomen. Hard werken om alles op te eten. Dank!

Fantastische mensen en producten

Alles is fantastisch, al denk ik dat ze zelf ook enorm hard balen dat de verwijzingen naar andere pagina's in hun boek vergeten zijn in te vullen. Maar als dat het enige is wat ik erop aan te merken heb dan kan ik niet anders dan het een fantastische ervaring te noemen. Chapeau!

Fantastisch, zo lukt het iedereen!

Wat is dit leuk zeg: ik heb de zaden, grond en de app van de Makkelijke Moestuin. De app is zo handig! De klantenservice is ook heel vriendelijk. Ik heb een heel goed gevoel bij dit bedrijf en ben heel blij met de producten. De moestuinbakken heb ik elders gekocht, dat waren betere afmetingen voor mij. Zo blij dat ik nu op mijn balkon van 2 bij 3 toch kan moestuinieren.

Het werkt echt!!!

Erg leuke concept/ community dat echt werkt!!! Veel adviezen, goede producten en aanstekelijk enthousiasme!

Mooie producten voorzien van een goede 'gebruiksaanwijzing'

Producten waar je blij van wordt. Ik had niet gedacht dat het zo makkelijk en leuk zou zijn om een moestuin te beginnen.

Echt een aanrader, van deze moestuin word je blij !!!!!

Dit jaar voor het eerst gestart met de makkelijke moestuin. We hebben een kleine bak genomen om te kijken hoe het bevalt en zijn helemaal fan van het concept en gaan volgend jaar uitbreiden. Zo leuk om ieder keer weer uit eigen tuin te oogsten.

Makkelijke moestuin is succes

Ik heb mijn moestuin veranderd in makkelijke moestuin door mbv tonkinstokken vakken van ongeveer 30 cm te maken. In het begin veel last van vogels, die alles eruit pikten. Nu alleen nog last van slakken. Alle zaadjes doen het goed, behalve de klimcourgette. Dat is jammer. Daar had ik me juist op verheugd. Maar ondanks voorkomen en voorzaaien niet gelukt. Het rek past alleen op bak . Maar is nu beetje aangepast. Volgend jaar op andere plek bij het starten. Eerst kocht ik altijd moestuinplanten, nu zelf zaaien. Is spannend, maar veel leuker.Ik had moeite met de app. Kon het niet goed invoeren. Volgend jaar beter. Ben erg blij met de kennisbank. Dankjewel voor de mails. Erg leuk en goede tips.

En uitstekende service toen een deel van de bestelling niet werd bezorgd.

Geweldige fantastische ervaring

Tot nu toe volop genieten. Oké de boontjes willen niet lukken dit jaar maar dat zegt meer iets over mijn ervaring dan over de goede kwaliteit.

Helemaal perfect

Fijne producten met goede instructies. Alles werd snel geleverd en na een week steken de eerste plantjes al boven de grond uit. Ik ben helemaal blij.

Wat goed om te horen Malou. Dat is nou precies de bedoeling! Vriendelijke groet, Manja

Echt makkelijk en uitstekend resultaat

Zonder voorkennis, met gemak tuinieren als een prof en super verse en lekkere groentes.

Snelle levering en de moestuingrond werkt erg fijn

De moestuingrond is erg fijn; lekker los, schoon en de plantjes schieten de grond uit!

Geweldige producten en snelle levering !

Verschillende keren besteld en allemaal geweldige producten. De levering was ook snel!! Nu helemaal trots op mijn m² moestuintje!

prima spul, één overdenking

Beste Jelle, jij en je medewerkers zijn toppertjes, ik geniet nu dagelijks van zaad en bakken. helemaal prima. Echter- graag geef ik het volgende in overweging: kan de MMMix ook zónder turf worden gemaakt? Wereldwijd is er zorg over turf/ voortbestaan veengebieden i.v.m. vasthouden CO2. Laatst weer een programma op de BBC over het steeds meer verkrijgbaar worden van zakken pootaarde zónder turf. Ik denk dat het goed is hierover beleid te maken. Past ook bij de MMvisie, dacht ik. succes met je werk en ieders tuin! vriendelijke groet, Ank Koster

Hi Ank, Dank je wel voor je review. Wat fijn dat je zo geniet van jouw moestuinbakken. Goed dat je ons vraagt over turf, wij vinden duurzaamheid heel belangrijk. Wat we ook willen is dat jouw plantjes het beste groeien. Tot nu toe blijkt uit testen dat geen materiaal betere resultaten geeft dan turf. Het veen in onze mix komt uit Finland. Daar wint men het zorgvuldig en op een verantwoorde wijze. Ook zijn we er zuinig mee, gebruiken we het hoogstnoodzakelijke en vullen dat aan met compost, cocopeat en andere vezels, én gebruiken we de mix eindeloos lang. In tegenstelling tot gewone potgrond die uitsluitend uit turf bestaat en na gebruik vaak wordt weggegooid. Een uitgebreide uitleg hierover lees je op onze kennisbank: https://makkelijkemoestuin.nl/kennisbank/bruinveen-turf-en-andere-vezels Ik wens jou nog veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Geweldige service!! Mooi product!!

Onlangs heb ik met mijn vriendin gekozen voor het complete MM-hero pakket. Toen het aankwam heb ik het even aan de kant gezet vanwege werk. Toen ik hem later in elkaar wilde zetten bleek dat er met de zending wat is misgegaan en er ontbrak iets. 1 berichtje via de site was genoeg om een medewerker aan de lijn te krijgen die alles gelijk alles volledig oploste! Ondanks dat er inmiddels een maand verstreken was. Echt geweldige service. Nu zit hij in elkaar en het is echt een top product! Heel degelijk en stevig en gemakkelijk te monteren. Zeker een aanrader!

Dank je wel voor je review Jorik, wat goed om te horen. Heel veel moestuin plezier nog voor jullie! Vriendelijke groet, Manja