Geweldig voor de beginner en de gevorderde

Genoeg keuze voor de verschillende tijden in het jaar. Makkelijke, goed te volgen uitleg en een superapp.

Heel blij met deze moestuintjes

Alles top, alleen jammer dat de hoeken niet goed verstek gezaagd waren. Wat we ook probeerden, de de delen sluiten niet goed aan. Functioneel geen probleem, maar het ziet er minder mooi uit.

Makkelijk ook voor de beginner

Super makkelijk met de app om eigen groenten ‚aan te bouwen‘. Zeker een aanrader voor een beginner als ook voor iemand die met minimaal werk maximale oogst wil halen.

Geweldige manier van groente kweken

Super blij mee. Het is een makkelijke en ontspannen manier om zelf groeten te kweken. Het hele gezin geniet mee.

Makkelijk een mooie moestuin

Ik heb geen groene vingers dus dit was een experiment. Onder het mom van: als dit niet lukt dan hoef ik ook nooit meer een moestuin te proberen. Maar dit lukt enorm goed! Weinig werk maar al veel kunnen eten van mijn moestuin. Ook leuk dat je met een starters pakket ook best veel zaadjes krijgt van dingen die je normaal niet snel zou eten.

Dank je wel voor je leuke review Flo. Dat maakt ons super blij en is nou precies de bedoeling :) Hartelijke groet, Jelle

Van zaden tot mmmix, alles top

Altijd succes met jelles zaden en mixen, ben een early adapter ;) en nog steeds enthousiast. Heb ook andere zaden en grond geprobeerd, maar sugar snaps van andere leveranciers die draadloos moeten zijn blijken dat dan toch weer niet, dus ik blijf bij dagelijks jelles groentes!

In het begin was ik iets terug houdend. Is de kant en klare grond van Jelle wel echt alles. Wat ik we wist, was dat ik een moestuin wilde beginnen en door omstandigheden even niet naar een tuincentrum kon voor veel benodigdheden. Dan toch maar bij Jelle een start pakket airbak aanschaffen. En tot op de dag van vandaag geen spijt. Inmiddels ben ik al wat verder dan alleen dat startpakket. Ik heb het totale zaadbakjes gekocht omdat ik erachter kwam dat ik zoveel meer nog kon zaaien, als dat er in het basis zaadplanten zat. Mijn vriend kan mij iedere dag terug vinden bij mijn moestuintje. Ik wordt dol enthousiast als ik iets omhoog zie komen (en dat gebeurd heel snel!) en ik geef iedere dag trouw de bakken water. De meeste groenten groeien als een male, andere iets minder. Maar dan open ik de app en ga ik opzoek naar tips en dan komt het ook weer helemaal goed! Ik ben verkocht en al druk aan het sparen voor een 120x120 bak met rek, want oh wat is het leuk!

Wat leuk Chantal, dank je wel voor je review. Ik wens jou nog veel moestuin plezier en zo te horen gaat dat wel lukken :) Vriendelijke groet, Manja

Het zaad ontkiemt er zijn kleine plantjes.

Nog nooit heb ik zo laat in de tijd opnieuw wat gezaaid. De soorten waarvan ik zaad heb besteld en die volgens de gegevens van de M.M. nog gezaaid konden worden, komen allemaal op. De wintererwt moet ik nog zaaien, ga ik zeker doen

top producten, top advies

Voor het eerst is alles gelukt in mijn moestuin!

😀

Alles top behalve slakkenschrikdraad

Alle zaden gecombineerd met de speciale moestuinmix en voeding zijn geweldig! Helaas twee slakkenschrikdraden setjes gekocht want dat is niet te doen om om de bakken te doen. Dat was weggegooid geld…

Geweldige manier om je eigen eten te verbouwen!

Voor m’n verjaardag gekregen en het is nog veel leuker dan gedacht. Zo makkelijk en snel resultaat!! Een kind kan de was doen. Genieten. Kleine moeite, groots resultaat!

Zaadjes zijn geweldig, de moestuinbakken ook. De grond is heel goed en prettig maar vind ik wel aan de dure kant. De growbags had ik wat steviger verwacht; ze gaan helemaal uit model als ik ze vul met aarde. Een beetje duwen en voorzichtig neerzetten en ze lijken aardig vierkant. Het geheel werkt supergoed, heel gemakkelijk en zeer productief. Ik ben heel tevreden.

Mooie producten en goede klantenservice

Ik ben heel tevreden over de gekochte producten bij de Makkelijke Moestuin. Voordat ik mijn bestelling plaatste, had ik nog een vraag over één van de producten. Mijn vraag werd via e-mail vriendelijk, snel en duidelijk beantwoord.

Echt een makkelijke moestuin

De zaden komen bijna allemaal op de n dankzij de app is het een fluitje van een cent

Dit jaar overgegaan op eigen moestuin in de achtertuin. Al heel veel spullen gekocht via MM. Altijd goed en snelle levering. Ze houden het simpel.

Leuke mini moestuin

De Planty's zijn een leuk maatje voor op een balkon. Wel verschieten ze snel van kleur. Ik heb meerdere starterspakketten gekocht en kreeg dus ook heel veel dezelfde zaden. Dat zou wel anders mogen.

Moestuinpassie

Van luie moestuin(digi)beet naar moestuinpassie Gespit, geschoffel, groene vingers? geen “must”door het makkelijk moestuinsysteem, app begeleiding en als kers op de taart, super opbrengst. Hoe simpel kan het zijn!!!

Dank je wel voor je leuke review Ietje. Ik wens jou nog heel veel plezier met je moestuin, maar zo te horen gaat dat wel lukken 🙂 Hartelijke groet, Jelle

Snelle en correcte orderafwikkeling en bezorging

De afspraken zijn nagekomen. De geleverde producten voldoen aan de verwachtingen.

Heerlijk!

Via een vriendin MM leren kennen. Het is heerlijk om stap voor stap te leren moes tuinieren, goed begeleid via de app, zeker een aanrader voor beginners. We hebben nu elke dag voor 4p een vers gevarieerd slaatje en af en toe boontjes. De radijzen deden het ook erg goed. Als het weer wat mee wil zitten, dan komen er binnenkort tomaatjes bij. Tijdens deze plandemie zorgen zaaien en plantjes verzorgen voor een gezonde afleiding. Dank je wel!

Geweldig leuk om te doen, zeker omdat het lukt

Zie boven

Ondanks wat problemen die snel opgelost werden toch een mooi product

We ontvingen de verhoogde moestuinbak als bouwpakket maar drie bodem planken bleken twee centimeter te lang te zijn. Overigens staat op de website de verkeerde lengte van de planken namelijk 120 cm ipv 122, de drie waren 124 cm lang. Volgende dag de juiste lengte in huis en het in elkaar zetten was een makkie. Ziet er prima uit, hopelijk vinden de planten het ook mooi!!

Super producten

De producten zijn echt top! Enige nadeel is dat de bestellingen erg lang duren voordat ze worden verzonden.

Ik heb het boek, net voor klimrek en de latjes voor de moestuinbak. Het boek geeft een heel duidelijk beeld hoe je een moestuin(bak) begint, maakt, onderhoudt enz. Ik heb verwarmingsbuizen gebruikt voor het klimrek, werkt prima en de peultjes klimmen al behoorlijk. Latjes zijn erg handig in de bak, kortom, een tevreden klant

Word er zo blij van!

De app helptbje op weg en de moestuin is goed en overzichtelijk. Er is veel keuze en als jouw dat je niet in de app staat kan je t zelf toevoegen. Fijne producten makkelijk in gebruik Word er zo blij van!

Wat leuk om te horen Suus, dat is nou precies de bedoeling! Vriendelijke groet, Manja

De MM Hero 120x120 bak is mooi afgewerkt en gemakkelijk in elkaar te zetten. De grond is van goede kwaliteit en de zaden kiemen gemakkelijk. Als je de instructies van de app volgt, kan er weinig mis gaan. Ik ben een tevreden klant.