Makkelijk en duidelijk, adviezen werken

Praktisch

Super leuk

Verrassend en leuk dat zelfs in oktober ik nog plantjes uit de grond heb gekregen. Bestellen en in elkaar zetten allemaal makkelijk en duidelijk.

Makkelijke Moestuin is echt een geweldig concept

Met de aardemix en zaden van Jelle heb ik zonder eerdere moestuinervaring meteen een heleboel opbrengst gehad van mijn eerste zaaisels. De Makkelijke Moestuin-app is een heel fijn hulpje daarbij.

Ik ben pas een maand bezig met "eigengemaakte" bakken volgens mm-principe. Heb wintersla en -peultjes gezaaid en deze kwamen prima op.

Top! Je krijgt er ontzettend veel zin in tijdens het lezen van het boek

Nog geen praktijk ervaring maar ik heb er zin in na het lezen van het boek

Snelle levering en heel vlotte oplossing van transportschade. Top! De plantjes komen al boven :-)

Bestellen is makkelijk, zaaien en oogsten ook!

Bestellen is makkelijk, zaaien en oogsten ook! Alles is makkelijk bij de makkelijke moestuin. Geweldig concept met dito resultaten.

Fijn spul de MMmix

Ik ben eigenlijk niet meer aan het moestuinieren maar gebruik de mix voor allerlei andere planten (binnen/buiten). Voelt beter dan milieuonvriendelijke potgrond gebruiken. Lekker weer 3 zakken in huis dus alweer klaar voor het voorjaar ;-)

Zeer goede ervaringen door vlotte levering (keurig verpakt) en goede service.

Als je met een vraag zit, is er een team die je snel en vakkundig, en ook vooral vriendelijk, te woord staat. Snelle levering, producten van zeer goede kwaliteit, netjes verpakt. Kortom, een fijn bedrijf waar ik graag mijn spullen voor de moestuin koop.

Snelle levering en topzaden

Besteld en volgende dag al in huis, de wintersla, wintererwten, andijvie en winterpostelein in de 3e week van oktober gezaaid en.... het komt op als.... Wel in de MMMix natuurlijk.

Altijd leuk de spulletjes van makkelijke moestuin!

haalbaar en motiverend

Ik ben een echte beginner maar dankzij de app en tips zie ik het helemaal zitten.

Ideaal voor starten met een moestuin

Mooie bak (Hero), leuke en duidelijke app. Door de goede begeleiding is het makkelijk tuinieren

Top producten

Altijd snelle levering en top kwaliteit!

Heel makkelijk en leuk!

Ik heb al meerdere mensen enthousiast gemaakt.

Het is zo fijn om te doen in m’n achtertuin, maar ook erg verslavend. Een vriendin heeft een boerderij en daar heb ik nu een lang stukje grond van 20 meter gekregen om samen met haar te tuinieren. Erg veel zin in. Deze winter gaan we het gereed maken.( staat 2 meter hoog onkruid) zodat we in het voorjaar gelijk kunnen starten.

Inspirerend

Ik ben zo blij dat ik jullie site tegen kwam. Ik heb inmiddels een paar moestuinbakken waar ik super veel plezier aan beleef. Ik heb onlangs het volledige zaaipakket ontvangen en kan niet wachten om in februari daarmee te kunnen beginnen. De positieve verhalen op jullie site werkt ook heel inspirerend!

Goed materiaal en heb er heel wat zaden van gebruikt. Toppie.

Makkelijke moestuin maakt me elke dag weer blij.

Er gebeurt altijd wat in het moestuintje. Spannend om te zien hoe planten zich ontwikkelen. Legio mogelijkheden wat ermee te beginnen. Het lijkt wel magie ;)

Topproducten

Tuinieren is nog nooit zo makkelijk geweest!

Snelle levering!

De artikelen zijn snel geleverd. Ze werden door 2 verschillende bedrijven geleverd maar dat ging prima! Alles compleet en de spullen zien er goed uit.

Geweldig concept en goede app

Het werkt echt! Ook zonder groene vingers.

Helemaal blij met mijn mooie bak op poten. Mijn eerste ervaring met moestuinieren en ik twijfelde een beetje of het mij allemaal zou gaan lukken. Maar onterecht, als je de aanwijzingen volgt, gaat alles goed! De eerste keer een mooie bak met veel soorten sla gehad. Ik denk nu na wat ik er voor de winter in ga zetten. De app is heel informatief en helpt bij alle stappen. Ik ga hier nog lang plezier van hebben en een tweede bak komt er vast ook nog wel.

Heel goed te doen

Gaat erg goed: zaad komt op en draagt vrucht.