Alleen maar een goede ervaring👍🏻

Makkelijk via de website besteld en goede communicatie, levering ook super👍🏻

Mijn zin in Moestuinen her-ondekt

Vroeger had ik een veel-te-grote-moestuin. Dit was heel veel werk, ik kon het allemaal niet bijhouden en ik kreeg veel te veel groenten. Invriezen of inwecken vond ik niet leuk om te doen en ook dat kostte veel tijd. Dus ben ik ermee gestopt. Met Makkelijke Moestuin ben ik opnieuw begonnen. Ik vind dit heel stimulerend werken. Super met de dagelijkse app erbij. Elke dag een beetje doen vind ik wel leuk. En kleine hoeveelheden zaaien is ook veel slimmer. Daarnaast heb ik een bak op poten die heel makkelijk is en vooral ook heel mooi. Kortom ik ben helemaal enthousiast :)

Duidelijk en snel

Vlotte levering, duidelijke site

Wat een tuinier/plezier!

De app helpt mij goed om tijdig aandacht te geven. Het hele systeem heeft structuur en duideijkheid voor een beginner als ik. Echt slim gedaan van jullie.

Kan niet beter

Snelle levering, goede materialen, niks mis mee

Nette service en kwalitatief goede spullen

Mijn ervaring is positief. Mijn bestelling was niet geheel compleet maar dat werd snel opgelost. Heel fijn telefoongesprek en ook heel leuk om te horen dat er word samengewerkt met een sociale werkplaats!

heel aangenaam

Wou mijn bestelling veranderen en ja, geen probleem. Helemaal top de service. Alles is goed aangekomen, goed verpakt, vriendelijke mijnheer bij de levering. Ondertussen gestart met 3 mini moestuintjes..... We zijn in blijde verwachting

Prima levering

Ik ben pas begonnen met deze nieuwe hobby. De uitleg is prima, nu moet ik ermee aan het werk en geduld moeten hebben tot er iets gaat groeien. vr.gr. Kim hamburger

Geweldig! Van het pielen met de plantjes tot de bijbehorende community! TOP

Ik ben iemand die altijd alle planten dood liet gaan omdat ik geen verstand heb van waar plantjes blij van worden. Daarnaast heb ik een knaller van een hernia dus echt lekker een dag spitten is er voor mij niet bij. Toch wilde ik graag een moestuintje, vooral voor mijn kinderen. Het is natuurlijk super leerzaam en we zijn met z'n alle zo ver van de natuur komen te staan, dat ik daar wat aan wilde doen. Toen vond ik de Makkelijke Moestuin, ik dacht: "Waaaaat!? Dit klinkt wel HEEL leuk! Zou ik dit dan niet dood laten gaan?!" De MM-app en de heldere uitleg in het boek (en kinderboek) EN de alle precies op elkaar afgestemde spullen maken dit tot een succesformule (well done Jelle en team!). De app volgen we op de letter en mijn kids vragen nu elke dag "Mama, we moeten weer naar de plantjes!" We hebben twee bakken op poten gemaakt, zodat ik niet hoef te bukken. TOP! Onze eerste zaailingen zijn al opgekomen en de peultjes grijpen zich bijna vast aan het klimnet. MAGISCH! Wij voelen ons supertrots!

Vlotte service

Snel besteld, snel verzonden, vlot bereikbaar per telefoon. Wisselstuk even vlot geregeld.

nieuwe hobby!

Fantastisch om te doen, geeft rust, genieten van de kleine dingen!

Van 2 linker handen naar groene handen

Het is me voorheen nooit gelukt groenten in mijn bak te kweken. Najaar en winter 2019 dank zij MM al veel groenten uit eigen tuin gegeten. Begin maart gezaaid en het begint weer op te komen. Heerlijk en het werkt ook Nog eens therapeutisch.

Zoals de naam als zegt: makkelijk!

Voor het eerst begonnen met een moestuintje en direct viel mijn oog op deze app. Je hoopt dat het op de manier gaat werken zoals beschreven en dat doet het ook. Tot nu toe naast de aanschaf van spullen nog niet heel veel werk gehad aan de tuin maar wel al een eerste blik mogen aanschouwen van de mini kropsla!

Ik word hier blij van.

Over alles is goed nagedacht, ze leveren kwaliteit en de service is super! Ze staan altijd voor je klaar en zijn erg betrokken. Erg aanstekelijk 😄

Duidelijke en inspirerende website, snelle levering, goede follow-up via mail en nieuwsbrief.

De ervaringen zijn heel positief

De ervaringen zijn heel positief. Vanaf het moment van bestellen tot de levering, de eerste kennismaking met de app! Helemaal top! De eerste bak is gevuld en er volgen er nog 3. Er staan heel wat zaden in de plastic bakjes voor te kiemen. Alle materialen die gekomen zijn voldoen uitstekend, alleen maar lof!!

Persoonlijk en inspirerend

Fijne app, prettige mensen. Snel en persoonlijk contact bij vragen. Werkt heerlijk!

Behalve de zaadjes (Die moeten zich nog bewijzen) Ben ik tevreden over de levering van producten die ik besteld had.

SUPER!!!!

Zeer tevreden! Met alle materialen, met de snelle bezorging, met de geweldige app en de motiverende community. Ik heb inmiddels vijf bakken! Bij bestelling 1ste bak waren perongeluk de onderdelen voor twee verschillende bakken geleverd. Ik stuurde een berichtje en werd per omgaande gebeld en dezelfde dag werden de ontbrekende onderdelen gestuurd en ook nog een pak mest gratis ‘voor de schrik’. Kortom, super service! En het boek is ook leuk! Mooi idee en goed uitgevoerd allemaal! 💚🌸🥒🏅

Goede materialen en de app is erg handig voor als je begint. Alles goed beschreven en uitgelegd. Leuk om zo te starten en er komen al zaailingen omhoog!

Super, super, super!

Goede materialen, goede communicatie, geweldige app. Voor iedereen zonder voorkennis of met weinig tijd of weinig ruimte de uitkomst om zelf te moestuinen.

Hoi Anniek, Bedankt voor deze prachtige review! Erg fijn om te lezen dat het je zo goed bevalt:-) Vriendelijke groet, Robbin

Prima, ben heek tevreden!

We hadden er weer wat dingen bij nodig, wat zaden en 4 mini-mm's, weer super snel en prima afgeleverd! Vorig jaar liep er met een bestelling wat mis, na hierover gebeld te hebben kwam de bestelling de volgende dag alsnog, deze was nogmaals verstuurd, top-service 😊 Goed bezig team MM!

Hoi Sonja, Bedankt voor het mooie cijfer! Soms gaat er inderdaad iets mis, maar we doen altijd ons uiterste best om het goed en passend op te lossen.:-) Vriendelijke groet, Robbin

Ik had een pallet mix besteld en twee zakjes boekschroeven. De boekschroeven en de aarde zijn uiteindelijk goed aangekomen. Alleen het werd niet goed aangegeven via de post wanneer het zou komen en hoe laat. Dus ik was een beetje verrast. Echter helemaal prima bezorgd.

Hoi Marloes, Bedankt voor je feedback en het mooie cijfer. Vriendelijke groet, Robbin

Toppers

Niet alleen de spullen maar ook de service bij vragen. Helemaal top voor zo’n klein team!!

Hoi Marieke, Bedankt voor de mooie review! Vriendelijke groet, Robbin

Goed product met veel enthousiasme gebracht.

Alles wat ik bestelde was prima in orde. De app is leuk en duidelijk: Moestuin voor ”Dummies”. Nu met spanning afwachten op resuttaat.

Hé Joke, Bedankt voor het mooie cijfer. Gaat helemaal goed komen, mocht je ergens tegenaan lopen weet je ons te vinden:-) Vriendelijke groet, Robbin