Zelden zo genoten van een nieuwe hobby als van Makkelijke Moestuin.

Ik rommelde al een tijd met potjes en stekjes en plantjes en zaden. Dat lukte wel een beetje maar een groot succes was het niet. Het groeide niet, verdroogde, verlepte, verzoop.... Makkelijke Moestuin kwam precies op het juiste moment, met de juiste spullen, de juiste uitleg en een aanstekelijk enthousiasme. Elke dag stap ik nu in de ochtend als eerste even naar de Dakbak om te zien of er al weer wat gebeurd is. En dat blijkt elke dag ook weer het geval te zijn. En vervolgens check ik de app om te zien of het allemaal klopt en of me nog iets te doen staat. Wat een leuk en leerzaam project is dit!

Fijne manier van "moestuinen"

Ik ben blij met de zaadjes, ze zijn erg sterk en zeer kiemkrachtig

Simpel en leuk!

Makkelijk toegankelijk, Simpel en heldere uitleg

Alles goed en snel geregeld

Correct un communicatie, snel in leveren, metten bericht als iets niet voorradig is, vriendelijke medewerkers en natuurlijk ook een goed concept.

Kwaliteit ten top!

Design en uitvoering van de App... Complimenten.. knap gedaan! De zaadjes die ik gekocht heb doen het super...

Ik ben erg tevreden.

De makkelijke moestuinmix geeft goede resultaten. De app is een prima hulp voor mij als beginnend moestuinierder. De aangeschafte zaden ontkiemen over het algemeen prima.

Geweldige producten en alles groeit en bloeit

Ik vind de producten van de Makkelijke Moestuin echt geweldig! Ik had nog nooit een moestuin gehad en met deze producten, de app en de community is het echt een feest om te doen! Echt veel waarde voor je geld. En je voelt aan alles dat er met liefde aan het bedrijf gewerkt wordt.

Goede service en snel antwoord op vragen via de mail

Ik ben om !!!

Ik heb een paar weken geleden een plantenkas besteld, met het idee...daar ga ik palmbomen, olijven plantjes en andere exotische planten in kweken. En natuurlijk een paar tomaten, aangezien ik daar erg dol op ben. Na een beetje Google-en kom ik de ‘makkelijke moestuin’ tegen, heb het boek besteld, de mix gehaald bij intratuin, mijn man opdracht gegeven een bak voor mij te maken heb nu eerst een aantal bloempotten staan met de eerste groente. En het groeit als kool. Zodra mijn man de bak klaar heeft, de groente geoogst uit de bloempotten, gaat de mix in de bak en ga ik verder in de bak. En of de palmbomen, olijven daarna nog een kans krijgen, dat moet ik nog zien. Ook een vriendin die het boek bij mij zag liggen, heeft al een bestelling gedaan.

Makkelijk en behulpzame app

Ik had eerst niet gedacht dat een moestuintje mij zou lukken na zoveel mislukte pogingen eerder. Nu met de makkelijke moestuin app en alle benodigdheden is het me wel gelukt! Nog even en dan kan ik sommige groenten al oogsten.

Mooi concept

Ze doen wat ze zeggen

Echt keileuk

Heel fijn om alle groentes te kunnen eten die onbespoten zijn en gewoon te kunnen plukken wanneer ik ze nodig heb en daardoor ook leuk om het te verzorgen. AnnA

Gegeven als kado

Ik heb zelf zo'n 3 jaar deze makkelijke moestuin. Ik heb m'n bestelling als kado gedaan aan m'n vriendin dus nu kon ze er niet meer onderuit om te zeggen doe ik volgend jaar wel haha. Ik ben zeer blij met deze manier van een moestuin kan het iedereen aanraden. Elke dag een zen moment. Team makkelijke moestuin bedankt

Prachtige bak

Mijn tweede bak + mix + zaden. Staat mooi in de tuin en de zaden doen het al erg goed! Ik miste alleen bij deze bak het “haakje” met het makkelijke moestuinlogo er op. En bij het raster zit op één van de punten geen gat om de witte schroeven in te doen, die ligt nu los omdat ik te lui ben om zelf een gaatje te maken. Verder top

Helemaal prima

Heel prettig en enthousiast bedrijf, gedreven om het moestuinieren op duurzame manier populair en toegankelijk te maken.

Ik gebruik de app alreeds twee jaar maar het is de eerste keer dat ik de zadenpakketten heb gekocht. in één woord, geweldig! Ik ben er super blij van, de platjes groeien en ik heb zaadjes voor een heel jaar!

Onwijs naar mijn zin met de makkelijke moestuin!

Goed doordacht, makkelijk uitvoerbaar

Drie bakken gemaakt. Zaden doen het prima. Werken met app is prettigen houdt me bij de les. Al drie weken achter elkaar iedere dag uit de tuin gegeten. Goede afleiding in deze Corona tijd

Heel (ont)spannend en leerzaam.

Had ik maar eerst het boek gekocht of me meer verdiept in de website. Nu kwam ik soms (door mijn werkzaamheden) tijd tekort om me te oriënteren. Maar ontzettend leuk en fijn... ik geniet nu elke dag en eet smakelijk van wat goed gaat! Ik heb al lang een moestuintje bij huis willen hebben, maar vlakbij zee met veel zandgrond werkt dat niet zo goed. En nu in mijn moestuin op poten 120x120 met alles van de Makkelijke Moestuin in één woord: GEWELDIG, kost een paar5 centen, maar dan heb je ook wat. Hobby kost nu eenmaal geld en dit is een zeer gezonde hobby!

Top, snel geleverd

Goede zaadjes die ook echt snel groeien

Bestellingen verlopen soepel, volgens afspraak. Snel waar mogelijk. Efficiënte werkwijzen. Zeer klantvriendelijk en laagdrempelig!

Producten zijn allemaal gewoon super

Ik vind de ontwikkeling en vernieuwing die de Makkelijke Moestuin steeds weer levert geweldig. Ooit begonnen met 1 moestuin bak, inmiddels heb ik er 4 waarvan drie met klimrek en mutsen, plus een hele family Planty's. Enorm verslavend dat Moestuinieren, maar wel helemaal geweldig!

Valt wat tegen

De spullen zijn van goede kwaliteit, maar de videos zijn omslachtig

Producten voldoen aan de verwachting

Alles wat ik gezaaid heb komt tot bloei, heel fijn!