Nog geen

Lijkt mij geweldig maar nog niet in gebruik omdat ik 14 dagen weg ben Doe het na 25 september as

Snelle effectieve levering, zoals verwacht. Perfect.

Duidelijke communicatie. Geen overbodig verpakkingsmateriaal. effectieve snelle levering, zoals aangegeven. Ik ben helemaal tevreden.

fijne hulp voor onervaren groene vingers

ik ervaar het als een fijne hulp ; ben voor het eerst bezig met een moestuin en ik heb er vertrouwen in

Slakkenschrikdraad werkt echt

Ik heb het setje op een middag geïnstalleerd en die zelfde avond was er een slak zo vriendelijk om het uit te proberen, zodat ik hem kon filmen. De slak trok zich na het schokje even helemaal terug en ging daarna de andere kant op.

Alles perfect in orde.

Heerlijk

Mijn eerste Hero bakken, eenvoudig om in elkaar te steken, een zeer vlotte levering. Zo blij. Ze zien er ook zeer stevig uit.

Super service!

Zeer tevreden over Makkelijke Moestuin. Ze leveren snel, communiceren goed en bieden goed materiaal (ik heb een bak, grond en zaadjes gekocht). De app is overigens ook super handig! Aanrader als je net begint met een moestuin.

Echt geweldig en zo ontzettend leuk

super makkelijk en echt heerlijke groenten. Ik heb nu de 3e hero bak van 120x60 aangeschaft en het is zelfs mooi om te zien. Mijn ouders van 85 jaar heb ik laatst de worteltjes laten proeven en ze zeiden zonder te overdrijven: "Dit zijn de lekkerste worteltjes, die we ooit hebben gegeten. " Daarbij zag ik 2 stralende gezichten. Mijn broer zei ditzelfde over de radijs. Ook ik en mijn gezin genieten enorm. En het kost amper tijd. Het is vooral leuk. Eigenlijk verbaasd het me dat er niet bij ieder huis minimaal 1 bak van 120x60 staat. Iedereen kan dit! Jelle super bedankt voor het opzetten van dit leuke systeem. Groetjes, Olga

Over het algemeen goed

Bij het geven van adviezen water te geven lijkt er geen rekening gehouden met het weer. Heeft natuurlijk met regionale verschillen te maken, maar toch puntje van aandacht. Courgette zaden zwak dit jaar. Slechts de helft kwam op. Verder ☺.

Slecht

Van de door mij aangeschafte zaden komt bijna niets op en als het al op komt is het zo weer verdwenen. Zaad dat ik gekocht heb bij mijn diervoerhandel of Intratuin (premium) doet het prima. Ik gebruik makkelijke moestuin grond!!!!!

Bestelling gedaan en gekregen, goed!

Snelle levering was prettig

Zie boven. Ik vraag mij wel af waarom er zoveel zaad in de zakjes zit... Per plantvak heb je vaak zo weinig nodig, je houdt dus veel zaad over, wat niet altijd bewaard kan blijven voor een volgende keer.

Makkelijker kunnen ze het niet maken

Snelle service prima kwaliteit van zowel de makkelijk moestuin mix als de zaden. De app werkt fantastisch en bied een goed handvat om te gaan moestuinieren of zoals ik een kas op te zetten. De nieuws brieven van Jelle zijn ook altijd leuk en leerzaam.

Goede materialen.

Bijna alles lukt. App werkt goed en is duidelijk, waardoor ik er veel plezier en voldoening uithaal.

Ectraordinary

Wat een prachtige methode!! Veel plezier en veel oogst!! Helemaal leuk!

Snelle levering, top kwaliteit, zeer tevreden!

De bestelling is snel geleverd. Goede kwaliteit, duidelijke instructies vanuit de app. Leuk pakket met zaadjes. Kortom zeer tevreden!

Mooie stevige materialen maar ik had niet genoeg kracht om alles in elkaar te zetten.

Ik ben tevreden over het product maar ik vond lastig om alles in elkaar te zetten. Ik had niet genoeg kracht...de schroeven en inbussen gingen rond draaien...mijn man heeft geholpen. Via de website krijg je het idee ..dat het plug and play is...maar dat is dus niet zo! Maar...als alles uiteindelijk staat, is het heel stevig. Vullen en zaaien gaat prima..er zitten wel heel veel sla-varianten bij dus ik weet niet dat ik dat op lange termijn lekker blijf vinden maar voor nu is dat prima. Het slakken draad vond ik ook niet gemakkelijk om te monteren en werken te krijgen..En te houden. De uitleg is allemaal wel duidelijk.

Goed zaad

Het zaad kiemt snel, de opbrengst is prima

Snelle levering, mooie producten

Moestuinmix werkt geweldig, heb inmiddels mooie groenten kunnen oogsten, van goede zaden met heldere omschrijving voor verwerking. Levering precies zoals aangegeven: snel en netjes.

Geweldig concept!!!

Super makkelijk en zooo leuk!! Alles bijhouden met de app, en de spullen zijn heel snel geleverd, kan binnenkort voor het eerst oogsten!!

Prima levering

Het pakketje is goed geleverd. Netjes en snel.

Zaden ontkiemen snel mooie stevige plantjes

Ik zie ze lekker groeien. Ik heb postelein, andijvie, paksoy en snijbiet geplant. Het worden al leuke plantjes. Super!

Snel en gemakkelijk

De tips zijn duidelijk, goed leesbaar en volledig

Prima zaden

Bestel al n aantal jaren mijn groentezaden bij MM. Prima kwaliteit.

Mooie producten met zeer duidelijke uitleg

Ik bestelde pas 2 dozen voeding omdat de tomaten en pompoenen het zo goed doen en omdat het hele concept smaakte naar nóg meer probeersels. Het enige onhandige is dat er in beide dozen voeding geen maat kartonnetje meer geleverd was, dus dat ik nu op de gok of met de weegschaal voeding af moet meten