Mooie producten met goede support via een app!

Voor het eerst in mijn leven heb ik een moestuin waaruit ik (met veel plezier) volop kan oogsten! De app helpt mij de juiste stappen te zetten en hiermee succesvol te moestuinieren; heel erg cool! Een echte aanrader!

Super tof!

Net de zaden binnen gekregen en de app geïnstalleerd. Ziet er super uit!

Zeer goede kwaliteit producten met een geweldige klantenservice!

Geweldig bedrijf !! De ontvangen bak ziet er prachtig uit.Het geheel werd op tijd geleverd. Ook nog even de klantenservice gebeld die mij zeer vriendelijk en uitgebreid mij te woord stond. Ga nu enthousiast aan de slag en zal mijn buurman die een MM overweegt dit bedrijf van harte aanbevelen.

Echt een aanrader!

Fantastisch bedrijf met leuke mensen!

Niet zo boeiend voor die prijs

Hmm ik vind het echt best wel bizar dat iedereen zo lyrisch hierover is. Ik vind het zeker een leuk idee, maar ook wel erg prijzig. Ik vond de bak helemaal niet zo mooi, en de naambordjes en plastic afscheidingen erg basic. Voor die prijzen verwacht je echt wel iets moois en dat vond ik een beetje tegenvallen. Ik weet niet of ik meer ga bestellen van MM. De app is daarintegen wel met zorg in elkaar gezet.

Beste Zizi, Bedankt voor je beoordeling Wat jammer dat je niet tevreden bent. Het startpakket dat je hebt besteld bestaat uit een onbehandelde steigerhouten bak, welke met veel zorg en liefde is gemaakt door de toppers van een Sociale Werkplaats in Friesland Deze bak wordt geleverd samen met 12 verschillende groentezaden, Makkelijke Moestuin Mix, 10 plantenlabels met stift, een passend raster, anti-onkruiddoek en natuurlijk de gratis MM-app die je stap voor stap helpt met het opzetten en onderhouden van je tuin. Alle onderdelen zijn zorgvuldig uitgekozen op daadkracht en duurzaamheid. Wij vinden een prijs van €65 (inc. levering voor je deur) eerlijk en schappelijk Al het bovenstaande staat uitvoerig beschreven op de product pagina om je te ondersteunen in je beslissing voor dat je de bestelling plaatst. Ik betreur het zeer dat je het desondanks nog steeds een teleurstelling vindt. Vriendelijke groet, Robbin

Snel en goed bezorgd, super moestuinmix.

Hele fijne grond voor in de moestuinbak, de plantjes erin en binnen een paar uur zie je ze opfleuren. Geweldig!

Overzichtelijke app met fantastische ondersteuning

De app geeft heel duidelijk aan wat je moet doen, en als je het even niet weet, bijvoorbeeld omdat je iets ingewikkelds wil doen zoals stappen overslaan omdat je een niet-zelfgekweekt tomatenplantje in je bak wil zetten, of omdat je bij nader inzien twee plantjes van vakje wil laten ruilen, kun je appen met Robbin. Die loodst je er helemaal doorheen, net zolang tot het lukt. Echt fantastisch!

Fijne app met ondersteuning

Goede en duidelijke website. Snelle bezorging. De app is heel prettig en duidelijk in gebruik en leidt je zo door het hele proces heen. Dit kan er alleen maar voor zorgen dat mijn moestuin straks een succes wordt. Helaas kan ik verder nog niets zeggen over de kwaliteit want de zaadjes zijn pas recent geplant

Makkelijk in gebruik

Goede app. Netjes bezorgd. Miste een onderdeel kreeg ik meteen via post opgestuurd. Werkt tot nu toe super.

Magnifico

Meer dan stimulerend en zo vreselijk leuk geschreven, door ons aller Jelle. Maar ook Robbin en de andere schrijven heel humorist ich terug op al mijn vragen. Als je niet al geinspireerd was dan werd je het wel. Ik probeer ook vele andere soorten groen te uit, pompoen, aubergines, paprika's, coste (geen idee Hoe dat in het Nederlands heet) en ga zo maar door. Er is niet tegen aan te eten. Grandioso jongen blijf door gaan. Wij kunnen niet zonder jullie. 🐌🦋🐛🐝🐜🐞🦗🕷️🕸️🌻🍋🍅🍆🥦🥒🌶️🥕🥔🍓🥑👍👍👍

De app is top zeker voor starters.

Gebruiksvriendelijker kan niet

In 2019 is het al weer mijn vierde MM-jaar. Sinds dit jaar heb ik een tweede bak erbij, nu de moestuin na drie succesvolle jaren geen bevlieging blijkt te zijn. Heel blij met het informatiesysteem over zaaien en planten, de indeling van gewassen in de bak en ook heel blij met de producten. De MM-mix is veel beter van kwaliteit dan een ander merk (biologische) mix die ik een keer heb gekocht De leveringen via een verkooppunt gaan altijd soepel. De zaden kiemen meestal goed, hoewel sommigen minder goed opkomen. Dankzij de MM is het me gelukt om een moestuin te onderhouden en krijg ik er steeds meer gevoel voor.

Wisselend hoe de levering is

De eerste levering van de makkelijke moestuinmix liep erg soepel. De chauffeur was vriendelijk en dacht mee met waar te plaatsen. De tweede levering werd op de oprit achter de auto geplaats, zonder dat er gekeken was of er iemand thuis was. De hele dag was er namelijk iemand thuis, dus dan had de pellet in overleg beter ergens anders neer gezet kunnen worden.

Beste Marina, Bedankt voor je recentie. Als opmerking voor de chauffeur heb je dit ingevuld: "Mochten we niet thuis zijn dan kan de pallet op de dam gezet worden" Waarschijnlijk had de chauffeur haast en het daarom neergezet zonder aan te bellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar ik begrijp het wel;-) Het transport bedrijf is er wel op aangesproken. Één keer aanbellen had dit immers kunnen voorkomen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Robbin

Goede service, prima kwaliteit

Mijn bestellingen worden altijd snel bezorgd. Heel blij met de vermiculiet waardoor mijn zaadjes snel opkomen. Tot nu toe doen alle zaadjes het goed, alleen met de bonen twee keer pech gehad, maar heb nu alsnog heel veel plantjes dus al met al heel tevreden. Beide pluksla varianten zijn trouwens ook erg fijn om te hebben!

Geweldig Plan

Ik had eerder al drie zelf gebouwde bakken waarin ik met de zaden van de MM werkte maar nog niet met hun grond en hun bakken. Nu heb ik twee nieuwe Hero bakken en gebruik ook hun MM grond. Nog betere resultaten en omdat deze bakken op poten staan ook heel goed toegankelijk. Ik ben helemaal happy.

Duidelijk, gemakkelijk en doeltreffend

Goede service, duidelijke app. Enige naderl vind ik dat je geen plek in een bak kunt invullen met bijvoorbeeld gekochte stek. Ik snap dat het groeiproces daarvan niet gevolgd kan worden, maar voor een totaaloverzicht en overzicht van eerdere beplanting in het betreffende vak wel zo makkelijk

Goede service, super leuke app met geweldige community🤗

Het enige wat ik jammer vond is toen ik mijn bestelling van het totaal pakket aan zaden ontving... Omdat de mails, de app, en de community allemaal zo spontaan toegankelijk en zoals ze hier zeggen " nuchter" zijn merkte ik een beetje teleurgesteld te zijn dat er geen leuk briefje of iets degerlijks in de stijl van de mail bij zat. 😄 Verder ben ik uiterst tevreden hoor ga vooral zo door!! En blijf genieten van je onderneming 🤗🍀

Mooie manier om het groeiproces op de voet te kunnen volgen. Leerzaam voor kinderen.

Begonnen met een moestuin, zonder enige vorm van kennis. Met de app word je goed op weg geholpen. Soms is die iets te enthousiast en loopt hij voor op de plantjes, maar dat trekt later wel bij. Ook leuk dat je ervaringen met anderen kunt delen. Nu wachten op de eerste oogst.

Super leuk. Duidelijke uitleg van de app

Alles word duidelijk uitgelegd. Leuk om te doen.

Bestellingen worden individueel tot eind gevolgd.

Goede wijn behoeft geen krans.

Mooie manier van tuinieren.

Prachtige bak gekocht met mijn puberkinderen. Snel effect. Samen zorgen voor......

Goede service! Via mail op de hoogte gehouden van de bestelling.

Bestelling op tijd aangekomen. Beschrijving van de bakken duidelijk. Heel blij met de bakken op poten, werkt zoveel makkelijker. Langs mijn moestuin loopt een pad waar mensen wandelen en veel blijven staan om te zeggen dat de bakken zo mooi zijn en waar ze vandaan komen. Ik maak volop reclame! Het metalen plaatje hangt ook aan de kant van het wandelpad.

Goede vriendelijke service en fijne producten. Origineel concept ook.

Het hele plan is zeer goed doordacht. Een moestuin op een klein plekje. Alle producten en alle artikelen zijn heel goed doordacht en passen heel goed bij elkaar en in deze tijd. Ben er blij mee.

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en ga zeker nog meer aankopen 👍 Velen van vrienden zijn ook geïnteresseerd

Het hele concept werkt. Met super heldere uitleg.

Twaalf jaar geleden al begonnen met Square Feet Gardening. Dat werkte ook goed. Net iets later het eerste boek van Jelle gekocht. Duidelijke uitleg. Hij heeft het concept verbeterd. Met de App is alles nog simpeler. Ga zo door totdat alle traditionele verbouwers ook MM gaan.

Over Makkelijke Moestuin