Topperdetop

Alles was perfect, op tijd geleverd, goeie communicatie, leuke bakken gemaakt van plastic flesjes. Ik ga ze volgend jaar gebruiken en verheug me er al op!

Het doet zijn naam eer aan; makkelijk!!

Makkelijk en leuk. Vooral de feedback in de app is heel prettig!

Makkelijk

Benodigdheden waren niet aanwezig op het verkooppunt in mijn omgeving. Via de site verliep alles makkelijk, en werd keurig thuis afgeleverd.

Prima product. Snel geleverd.

Pallet werd goed verpakt en snel geleverd. De moestuinplantjes doen het prima.

Goed, maar was beter

Na de update is de functionaliteit van de app uitgebreid (community etc), maar daarmee -naar mijn mening- met name de takenlijst onoverzichtelijk geworden. Geef mij de oude app maar terug

Hoi Thomas, wat jammer dat je zo ontevreden over de app bent. Wat is er precies dat je niet bevalt en heb je dat al aangegeven in de app zelf, op de coMMunity? Want daar nemen we alle feedback serieus en proberen de app zo veel mogelijk aan de wensen van alle gebruikers aan te passen. Ben je wel tevreden over de geleverde artikelen? Want daar is deze beoordeling eigenlijk voor bedoeld ;-). We horen graag van je! Of in de coMMunity of via de site/mail. Hartelijke groet, Jelle en Arjen

Op afgesproken dag en gewenste kwaliteit

Pallet vol was zo hoog gestapeld. Dat hij in vrachtwagen om gevallen was Wel problemen met lossen. Verder alles ok

Super leuk

Ik weet helemaal niks van tuinieren maar met de app en het starterspakket gaat het super goed. Er komen nu al veel plantjes op.

Een topprodukt en een topprojekt, va nu mijn favoriet!

Ik ben zeer tevreden over dit concept, de snelle levering, de goede uitleg en informatie vooraf en achteraf. Aanrader: het boek van Jelle! Zo veel informatie en tips, geweldig!

Ik voelde me bijna in 1x moestuinexpert😉

De uitleg op de website was helder, hierdoor kon ik een goede afweging maken. Ook de mails die volgden nav de bestelling waren erg helpend.

geweldig

Heel persoonlijk voelde het

Totale feelgood

Duidelijke en vriendelijke uitleg met een dosis humor. De app en de community zijn geweldig.

Fijn bedrijf

Nog maar net aan de gang en bij probleempjes goed geholpen! De app was even zoeken, maar werkt perfect! Mijn zaailingen komen al prachtig op!

Ik ben een moestuin-nerd geworden

Super fijne producten en inderdaad erg makkelijk om zo een moestuin te houden. Zo leuk als het lukt! Geeft energie. Ik ben nu een moestuin-nerd ;) zonder dat ik er 3 uur per dag mee bezig ben, houdt het leuk. Wordt meegedacht in producten, de app is super handig (maar ook het boek is fijn) en ook in het leveren zijn de producten snel in huis. Zeker een aanrader!

Goede producten en fijne app

Producten netjes en snel geleverd. Zelfs met eigen zaadjes krijg ik al binnen een paar dagen plantjes. App werkt goed en fijn. Een notificatie krijgen over de taken van die dag werkt bij mij niet (moet nog uitzoeken waarom). En de datumprikker voor de bezorging op de site kan iets fijner (je kunt vandaag kiezen bij een product dat 2 dagen levertijd heeft). Maar dat zijn kleine puntjes ten opzichte van al het gemak en leuke dingen die je er mee kunt doen!

Goede spullen Goede prijs

Onlangs MM-Hero aangeschaft. Montage was eenvoudig, planten beginnen nu al te groeien. Fantastisch, ik ben fan!!

Producten goed, app werkt niet ook niet na oproep aan bedrijf.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de producten. Maar de app werkt niet en daarvoor heb ik gemaild. We antwoord maar niet iets waar ik iets aan heb. Nogmaals gebeld maar geen reactie ontvangen. Dus nu maar tuinieren uit de lossen pols zonder app. Echt jammer.

Beste Brigitte, Bedankt voor je beoordeling. Toen je ons benaderd hebt met een vraag over de app, heeft onze programmeur de volgende dag gereageerd met een (mogelijke) oplossing en gevraagd om extra informatie mocht dit niet werken: "Welke account gegevens je gebruikt en het type toestel waarop je problemen hebt (bijv. iPhone Xs, iPad pro, Samsung galaxy S10 etc.)" Hierop hebben we nooit een antwoord mogen ontvangen. We willen je heel graag helpen, echter hier voor moeten we wel gericht kunnen zoeken. Met enkel de beschrijving "de app doet het niet en het duurt te lang" kunnen we helaas vrij weinig". Dat gezegd willen we nog steeds graag - samen met jou - het probleem oplossen. Ik hoop dat je snel contact met ons opneemt zodat we aan de slag kunnen:-) Vriendelijke groet, Robbin

Superservice

Goede kwaliteit, snelle levering en effectieve hulp bij vragen!

Blij met dit fijne bedrijf!

De bak werkt goed, het klimrek ook, de app werkt fantastisch! En het is allemaal nog super sympathiek ook. Het werkt verslavend om steeds weer een paar wortels, tomaatjes of basilicumblaadjes uit je eigen tuin te kunnen halen. Ik heb inmiddels zelfs een tweede bak staan!

Eindelijk een eigen moestuintje.

Ik heb geen verstand van groente kweken. Door de makkelijke moestuin ben ik er toch aan begonnen en ik vind het erg leuk. Het lukt.

Enthousiast

Ik heb voor mijn vrouw en haar vriendin bakken gemaakt, ging zonder problemen . Ben nu aan het genieten van alle lekkere groentes die ik voorgeschoteld krijg! Kees Klerk

Alles in één

Voor mij als man met interesse in een moestuintje maar met een groot gebrek aan groene vingers is de Makkelijke Moestuin een geweldige uitkomst. Het starterspakket en de app volgen: inmiddels ben ik een maandje onderweg en kan ik de eerste radijzen gaan oogsten. Gaat prima dus!

Schitterend, open, no nonsens, recht voor de raap...

Schitterend, als nieuwkomer in het tuinieren een massa informatie op jullie website gevonden, vandaar ook de bestelling bij jullie. De potgrond heb ik in Maastricht afgehaald. Een maandje verder en alles staat in bloei, geen probleem, thx... Erik.

Het boek is goed te lezen Goede adviezen op pak voeding Zwarte stift onleesbaar na enkele maanden

Wat een heerlijke ervaring om begeleid te tuinieren!

Alleen maar lof! Ik geniet er ontzettend van om niet te dwalen en maar wat te proberen, maar steun te krijgen. En wat een wonder; dat groeien vanuit een zaadje tot een lekker maaltje! Van al dat groeien krijg ik letterlijk meer leven in me! Voor iedereen aan te raden: je hoeft niets van moestuinieren te weten en leert al doende. Beginnen aan een makkelijke moestuinbak is echt een cadeau aan jezelf!

Alles gaat gewoon goed! Bestelling, bezorging. Let wel op tot 20 zakken is het goedkoper en flexibeler bij een verkooppunt.