Geweldige manier om je eigen eten te verbouwen!

Voor m’n verjaardag gekregen en het is nog veel leuker dan gedacht. Zo makkelijk en snel resultaat!! Een kind kan de was doen. Genieten. Kleine moeite, groots resultaat!

Zaadjes zijn geweldig, de moestuinbakken ook. De grond is heel goed en prettig maar vind ik wel aan de dure kant. De growbags had ik wat steviger verwacht; ze gaan helemaal uit model als ik ze vul met aarde. Een beetje duwen en voorzichtig neerzetten en ze lijken aardig vierkant. Het geheel werkt supergoed, heel gemakkelijk en zeer productief. Ik ben heel tevreden.

Mooie producten en goede klantenservice

Ik ben heel tevreden over de gekochte producten bij de Makkelijke Moestuin. Voordat ik mijn bestelling plaatste, had ik nog een vraag over één van de producten. Mijn vraag werd via e-mail vriendelijk, snel en duidelijk beantwoord.

Echt een makkelijke moestuin

De zaden komen bijna allemaal op de n dankzij de app is het een fluitje van een cent

Dit jaar overgegaan op eigen moestuin in de achtertuin. Al heel veel spullen gekocht via MM. Altijd goed en snelle levering. Ze houden het simpel.

Leuke mini moestuin

De Planty's zijn een leuk maatje voor op een balkon. Wel verschieten ze snel van kleur. Ik heb meerdere starterspakketten gekocht en kreeg dus ook heel veel dezelfde zaden. Dat zou wel anders mogen.

Moestuinpassie

Van luie moestuin(digi)beet naar moestuinpassie Gespit, geschoffel, groene vingers? geen “must”door het makkelijk moestuinsysteem, app begeleiding en als kers op de taart, super opbrengst. Hoe simpel kan het zijn!!!

Dank je wel voor je leuke review Ietje. Ik wens jou nog heel veel plezier met je moestuin, maar zo te horen gaat dat wel lukken 🙂 Hartelijke groet, Jelle

Snelle en correcte orderafwikkeling en bezorging

De afspraken zijn nagekomen. De geleverde producten voldoen aan de verwachtingen.

Heerlijk!

Via een vriendin MM leren kennen. Het is heerlijk om stap voor stap te leren moes tuinieren, goed begeleid via de app, zeker een aanrader voor beginners. We hebben nu elke dag voor 4p een vers gevarieerd slaatje en af en toe boontjes. De radijzen deden het ook erg goed. Als het weer wat mee wil zitten, dan komen er binnenkort tomaatjes bij. Tijdens deze plandemie zorgen zaaien en plantjes verzorgen voor een gezonde afleiding. Dank je wel!

Geweldig leuk om te doen, zeker omdat het lukt

Zie boven

Ondanks wat problemen die snel opgelost werden toch een mooi product

We ontvingen de verhoogde moestuinbak als bouwpakket maar drie bodem planken bleken twee centimeter te lang te zijn. Overigens staat op de website de verkeerde lengte van de planken namelijk 120 cm ipv 122, de drie waren 124 cm lang. Volgende dag de juiste lengte in huis en het in elkaar zetten was een makkie. Ziet er prima uit, hopelijk vinden de planten het ook mooi!!

Super producten

De producten zijn echt top! Enige nadeel is dat de bestellingen erg lang duren voordat ze worden verzonden.

Ik heb het boek, net voor klimrek en de latjes voor de moestuinbak. Het boek geeft een heel duidelijk beeld hoe je een moestuin(bak) begint, maakt, onderhoudt enz. Ik heb verwarmingsbuizen gebruikt voor het klimrek, werkt prima en de peultjes klimmen al behoorlijk. Latjes zijn erg handig in de bak, kortom, een tevreden klant

Word er zo blij van!

De app helptbje op weg en de moestuin is goed en overzichtelijk. Er is veel keuze en als jouw dat je niet in de app staat kan je t zelf toevoegen. Fijne producten makkelijk in gebruik Word er zo blij van!

Wat leuk om te horen Suus, dat is nou precies de bedoeling! Vriendelijke groet, Manja

De MM Hero 120x120 bak is mooi afgewerkt en gemakkelijk in elkaar te zetten. De grond is van goede kwaliteit en de zaden kiemen gemakkelijk. Als je de instructies van de app volgt, kan er weinig mis gaan. Ik ben een tevreden klant.

Alles is zo supergoed uitgedacht en beproefd

Ik dacht: ik leid de peulen wel langs bamboestokken, tja, dat wordt dus een warboel. Dus toch maar dat klimnet gekocht. Ik gebruik de Plenty-bakken, heel handig als je nog een beetje zoekt naar de beste plek tov de zon, gewoon optillen en op een betere plek zetten, dus steigerbuizen monteren zat er niet in. Nu van pvc-buizen een stevig en toch licht rek in elkaar gezet en daar het klimnet op gespannen en de bonen schieten er langs omhoog.

Geweldig om cadeau te geven!!

Ik heb het boek aan mijn vriend Gert gegeven en hij was er super blij mee!!

Al veel bijgeleerd en gewoon leuk om te doen!

Ik heb een klein stadstuintje en niet veel plaats voor een moestuintje. Een vierkante meter wou ik wel eens proberen. Maar hoe begin ik eraan. Veel info op het net, maar door de bomen het bos niet meer zien. Op aanraden van collega met "Jelle begonnen". Stap voor stap. En meestal lukt het, soms ook niet. Maar dat zijn vooral de grillen van de natuur of op vakantie zijn. Nu hebben we zelfs een Whatsapp-groepje waarin we onze moestuin "bestoefen" (op zijn Vlaams gezegd). En dit jaar grote investering gedaan in een volledige gerecycleerde bak, met net en anti-slakdraad. Zooo leuk om (meestal) alles te zien groeien en dan kunnen oogsten.

Eenvoudige manier om te beginnen met een moestuin

Eenvoudig om mee te beginnen en kost relatief weinig tijd voor veel heerlijke groentes! De app helpt je enorm om aan te geven wat je moet doen.

Wat leuk Arnold, bedankt voor je review. Heel veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Helemaal top!

Alles wat ze zeggen klopt. Ik heb met eigen ogen gezien dat het inderdaad niet fout kan gaan als je precies doet wat er word gezegd wat je moet doen. Hele fijne Website en app. Ik vind het een echte aanrader.

Wat goed Tessa. Dank je wel voor je review. Ik wens jou nog veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Kost weinig tijd, veel moestuinplezier en een leuke opbrengst.

Fijn maar duur!

De service en de app en de kwaliteit van de moestuinmix is top maar ik vind het erg duur! En er mislukt bijna nooit iets volgens de app en de nieuwsbrieven wat niet heel bemoedigend.

Hi Akelien, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, app en de mix. Dat je het duur vindt mag natuurlijk. Wij gebruiken alleen maar duurzame materialen van hoge kwaliteit, das wel wat anders dan iets van de Action ;) Bovendien krijg je er een heel systeem bij, én volle ondersteuning van onze gratis app en community. Alles bij elkaar geeft dat super goede resultaten. Natuurlijk komt er ook weleens een zaailing niet op of groeit een plantje niet goed, dat is de natuur, het weer, of gewoon pech. En niet alle planten zijn picture perfect- maar zelfs die smaken zoveel lekkerder dan de groentes uit de supermarkt. Geniet van je moestuin en alle groentes die je laat groeien. En mocht je daar nog vragen over hebben dan kun je ons altijd bellen, appen of mailen. Vriendelijke groet, Manja

In 1 mnd bulkte de groente en bloemen uit de bak!

Groots

Genieten van onze moestuin en de fijne app

Zonder enige ervaring waren wij begonnen aan onze moestuin. Met de app hebben we al succesvol diverse heerlijke groente kunnen oogsten. We zijn heel enthousiast en inspireren ook veel anderen om met een kleine tuin te starten met makkelijke moestuin. Het enige wat wij minder vonden was dat je bij sommige groentes soms weinig zaadjes krijgt. De baby pompoen ontkiemde maar 2 zaadjes van het hele zakje.

Uitstekende kwaliteit

Zowel de moestuinbak (MM-Airbak) als de Makkelijke Moestuinmix bevallen me heel goed. De bak is stevig en ziet er goed uit, en de Moestuinmix is luchtig en de zaadjes ontkiemen er goed in. Ook onkruid weghalen gaat heel gemakkelijk. De plantjes groeien erg goed in de mix.