De mail van het transportbedrijf zijn alleen rottig te openen of links werken niet. Maar daar kan het MM team niks aan doen…

Bevalt prima

De zaadjes doen het over het algemeen erg goed. De app werkt ook prima. Ik ben heel trots op mijn m2 tuin. Ik show mijn tuintje vaak op mjjn telefoon. Het is wel veel werk. Twee vriendinnen zijn ook aan net moestuinieren gegaan. Met positief resultaat. De oogs is p vaak niët voldoende voor een hele maaltïjd maar het zien groeien vind ik nog leuker dan het opeten.

Duur voor wat je krijgt

Om te proberen hebben we de kleinste bestelling gedaan, wilden eigenlijk de grote aanschaffen, maar beter om t eerst te proberen. Je krijgt zoals beloofd inderdaad twee stoffen bakken, een zak aarde en een paar zakjes zaad, maar uiteindelijk vind ik de prijs/kwaliteit verhouding matig. Ik ga dus zeker niet de dure versie kopen, helaas..

Dag Saskia, wat jammer dat je dat je zo teleurgesteld bent dat je ons maar een ster geeft :-( Ik begrijp dat ook niet helemaal, want op onze site staat precies wat je krijgt als je dit aanschaft. En zoals je zelf al zegt: je kreeg precies wat je bestelde.  Dat je het duur vindt is je goed recht. Maar ik kan je verzekeren dat wij alleen maar duurzame materialen gebruiken van hoge kwaliteit en daar hangt nu eenmaal een ander prijskaartje aan dan iets van de Action ;-). Bovendien krijg je er een heel systeem bij, én volle ondersteuning van onze gratis app en community. Alles bij elkaar geeft dat betere resultaten dan welk ander product of methode dan ook. Zoals je kunt lezen in de vele comments van anderen.  Ik wens je dus toch heel veel plezier van je startpakket: je plantjes zullen het er vast super goed in doen.  Mocht je daar nog vragen over hebben: je kunt ons altijd bellen, mailen of appen. Vriendelijke groet, Manja

Gewoon goed

Ik heb zaden en airpotjes gekocht. De potjes zijn heel fijn. De zaden doen het allemaal :) Het ontbreken van de laatste ster is dat ik de prijs toch wat hoog vind, maar ik zou de volgende keer zo weer bestellen.

Snelle levering en degelijke producten

Goede kwaliteit spullen. Niet alle plantjes groeien als gewenst, maar dat is ook afhankelijk van het weer. Alles wat in bakken staat heeft wel altijd water nodig ook als het geregend heeft dus dat is een nadeel

Super- leuk, gezond, gaaf!

Elke dag verse groenten gedurende vele maanden. Kost weinig tijd en geeft heel veel voldoening. Nadelen? Ja, eentje: mijn kinderen vinden de supermarkt boontjes niet meer zo lekker :-)

Super handig een pakket waar alle zaden in zitten. Zo kan ik meteen aan de slag en met de MM voeding moet dat zeker goed komen.

Prachtige MM Herobak en een prachtig MM systeem

Mooi systeem, jong bedrijf met goede service, persoonlijk, mooie spullen. Superblij dat ik een jaar geleden op de site van MM terecht kwam. Ik heb er een nieuwe hobby door gekregen.

Wat super leuk Louwine. Bedankt voor je review. Ik wens je nog heel veel plezier met jouw Makkelijke Moestuin! Vriendelijke groet, Manja

Super fijne zaden

- zaadjes komen nagenoeg allemaal uit! Mooie gezonde planten. - goed contact met de klantenservice - mooie producten

Maakt het moestuinen zeker makkelijker/leuker

De producten van de makkelijke moestuin houden hun eer aan. Het gebruik is makkelijk en overzichtelijk, fantastisch in combinatie met gebruik van de app. Voor het eerst is mijn moestuin gelukt, wat het ook een stuk leuker maakt. Het fijnste is nog dat bij alle producten er gedacht is aan het milieu. Zeker een aanrader!

Wat goed om te horen Jeanine, dank je wel voor je review. Dat is nou precies de bedoeling en helemaal waar wij voor staan. Heel veel plezier met je moestuin. Vriendelijke groet, Manja

Fijne moestuinbakken

Gemakkelijk in gebruik en ziet er leuk uit.

Geweldig en soms frustrerend

Ik heb best al wat geoogst uit de moestuin maar er is ook veel door beestjes opgegeten en dat is frustrerend natuurlijk. De bietjes zijn trouwens niet gegroeid, daar heb ik alleen de blaadjes van geoogst. Spinazie en snijbiet hebben we ook gehad en van de sugarsnaps oogst ik nu. Over het geheel genomen geniet ik er van.

Goed product

De planten doen het goed. Ik heb veel opbrengst

Super systeem

Samen met mijn dochter in Duitsland tuinier ik nu ongeveer 3 jaar, dit jaar flink uitgebreid en wederverkoper geworden. Al een aantal mensen die mix en andere producten kwamen halen enthousiast kunnen maken. En soms zelfs een beetje op weg kunnen helpen met wat zaden om te beginnen (nee die verkoop ik nog niet ), of een overgebleven stekje. Heerlijk dat je voor de maaltijd even wat sla, spinazie of jong blad kunt oogsten en ik wacht met smart dat de boontjes straks te plukken zijn. In het hoge noorden is alles iets later gaan groeien maar de eerste mini komkommer is al geoogst, de peultjes, winteterwten en sugarsmaps geven nog steeds hun vruchten. Dus elke dag volop genieten.

Wat super leuk Alie :-) Ik wens jou nog heel veel moestuin plezier dit jaar! Vriendelijke groet, Manja

Zelfs mij lukt het om als beginner groente laten groeien

Heel erg leuk om met onze eigen voeding bezig te zijn en het systeem is ideaal voor een beginner Persoonlijk heb ik behoefte aan uitleg over groentes die wat meer ruimte nodig hebben. Mijn man heeft meerdere bakken gemaakt en ik zou in bak graag gebruiken voor 1 of 2 groentes.

Goede methode, zaden van wisselende kwaliteit

De moestuin mix is echt de beste. M'n ervaring met de zaden is wisselend. Dit jaar heb ik verschillende zaden gebruikt van de Action (paprika en andijvie, kwaliteit onverwachts zeer goed) Intratuin (op de streeptomaat en bosuitjes na was alles teleurstellend), MM (komkommerzaden waren echt waardeloos, de rest redelijk tot goed) en de AH moestuintjes (verreweg de sterkste/grootste courgette & pompoen planten!). Ik heb met alle zaden wel de MM methode gebruikt en was dus best verbaasd dat de gratis AH zaden zoveel betere planten opleverde, vooral omdat de gekochte zaden zo duur zijn. De methode en mix dus niets op aan te merken, maar de zaden... ik ben niet overtuigd.

Hi Kim, bedankt voor je review. Fijn dat je zo enthousiast over onze mix en methode bent!  En jammer dat onze zaden bij jou niet zo groeien als je verwacht.  Want als jij de app en onze producten gebruikt, dan groeit alles meestal juist heel goed. Al onze groentes zijn precies zo uitgezocht dat ze perfect groeien op zo’n kleine oppervlakte en je in jouw moestuinbak veel verschillende groentes kunt laten groeien. Lukt het je toch niet, dan staan we altijd klaar om samen uit te zoeken wat er mis ging én helpen we je graag verder. Per telefoon, op de mail of in onze community: keuze genoeg :-). Dat je pompoen en courgette van de AH veel groter worden, verbaast me dus niets. Dat zijn de gewone soorten die juist veel te groot worden en binnen de kortste keren een hele moestuinbak innemen. Zo overschaduwen ze de andere groentes daarin en oogst jij dus veel minder. Nog veel plezier met je moestuin, maar zo te lezen dat gaat vast lukken. Vriendelijke groet, Manja

Fantastisch concept

Ik heb al vaker geprobeerd om een kruidentuin aan te leggen. Maar ik heb helaas geen groene vingers. Dankzij de app van makkelijke moestuin lukt het zelfs mij om een prachtige moestuin te kweken

Wat super leuk Ellen. Dat is nou precies de bedoeling. Ik wens jou nog heel veel moestuin plezier! Vriendelijke groet, Manja

Super!!

Gisteren al, na nog geen 5 weken tijd, de eerste oogst uit mijn moestuinbak! Een prachtig en lekker maaltje Aziatische pluksla. Ben heel blij met mijn moestuin en inmiddels de extra growbags. Het boek is heel mooi,duidelijk en overzichtelijk. Ga zeker uitbreiden in de toekomst!

Snelle, goede service en topproducten!

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de producten en de snelle en juiste levering. Alles werkt erg goed!

Heel goed!

Alles groeit fantastisch!

Fantastische producten voor een groene verslaving

Goede producten met een fantastisch systeem

heel gemakkelijk en met goede uitleg en begeleiding via de app

het moestuin pakket was zeer compleet met duidelijk handleidingen en instructiefilmpjes. De app maakt het onderhoud van de tuin heel makkelijk. De eerste oogst is binnen en smaakte ook nog eens heerlijk.

Handig en goede kwaliteit

Airbakken en zaadjes gekocht. Allebei van goede kwaliteit. Alleen jammer dat het niet meer mogelijk is het raster en de klimnetten los te kopen. Soms gaat er iets kapot en ik gebruik de airbakken in een kasje voor klimplanten. Heb daar dus ook klimrekken nodig.

Bedankt voor je review Marielle. Een net voor jouw klimrek kan je los kopen in onze shop. Mocht je het niet kunnen vinden dan helpen we je graag. En voor het raster kunnen we vast ook iets regelen als je ons een email stuurt. Veel plezier met jouw moestuin in een kasje. Vriendelijke groet, Manja

Zonder gedoe met een moestuin starten

Erg fijne materialen om mee te werken. Alles komt op en doet het goed. Jammer dat de bezorging wat langer duurde, maar nu ik eenmaal bezig ben maakt dit het helemaal goed! Ik kan het echt iedereen die over een moestuinen nadenkt aanraden!

Snelle levering, meeste zaden kiemen perfect

De levering was snel. De meeste zaden kiemen erg goed en bijna volledig. De stengelsla heeft er minder zin in.

De Streekweg 24 9956 PS Den andel

06-24420549