Uitstekende service.

Bestelling werd netjes aan huis afgeleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering. Bij levering was een blusser gaan lekken door schuld van vervoerder. Zonder veel woorden is direct een nieuwe blusser geleverd. TOP!!!

Prima bedrijf

Vlotte, snelle levering. Keurig verpakt

Wij bestellen hier regelmatig, goede en snelle levering

Scherpe prijs

Snel geleverd, ruime sortering voor een scherpe prijs.

Super snelle levering ! Klasse

Binnen een dag geleverd, top product

Super service en goede kwaliteit

No nonsens Site, gemakkelijk te bestellen en supersnel geleverd. Tevens blusmiddelen geleverd inclusief keuring. Top. Bedankt. Grt Geert.

Super makkelijk geregeld

Snel geregeld Vlotte beorging

Kwaliteit met snelle levertijd en service

Het product is precies wat ik ervan verwacht had en de levering en service waren ook uitmuntend goed

product als verwacht en snelle levering

Gewoon alles naar wens.

Gewoon goed.

Snelle levering tegen een goede prijs

Snelle levering van zeer prijsgunstige brandpreventie middelen.

Twee blussers besteld een defect

We hadden twee brandblusser besteld. Maar bij ontvangst bleek een blusser beschadigd aan handvat (leeg gelopen) Hier melding van gemaakt en beloofd dat er een nieuwe gestuurd zou worden. Tot op vandaag nog niets ontvangen. Gaan er van uit dat dit goed komt.

Prima blussers voor goede prijs

Moest drie bestaande brandblussers laten onderhouden echter dit bleek duurder dan drie nieuwe 6 liter schuim blussers. ‘S avonds besteld, dag later in huis. Prima service!

TOP

Fijn geholpen. Ik had het onderdeel fout besteld, maar kon snel ruilen. AANRADER!!

Prima snelle levering.

Vlug geleverd en goeie prijzen.

scherpe prijs , snelle levering

prima webwinkel scherpe prijzen en de bestelling keurig verpakt snel geleverd , ik weet niet wat je daar nog aan kunt verbeteren en verbaas me dan ook niet over de hoge rating .Ga zo door

Komt professioneel over

Fijn dat er een kleine blusser beschikbaar is, die niet te duur is. Zo ga je vaker vernieuwen, dus ook u bent er beter mee.

SUPER !!!!

zeer betaalbaar, en supersnelle levering. Geeft weer een veilig gevoel. BEDANKT !!

Zeer klantvriendelijk

Na een goed advies de lithium brandblusser A ( en een kleine AB ) gekocht tegen een scherpe prijs. Uitproberen kan niet want dan moet er eerst brand zijn en hopelijk blijft me dat bespaart! Echter, het geeft wel meer rust , te weten dat je voor veiligheid kiest onder extreme omstandigheden. Bedankt voor de klantvriendelijkheid en correcte snelle levering.

Prima prijs, snel geleverd

Duidelijke website, goeie prijs en snelle levering. Geheel naar verwachting

Snelle levering. Goede prijzen.

gewoon goed

nieuwe blussers zijn prijs technische goedkoper dan tot 5 blussers laten herkeuren. snelle levering en we kunnen weer voldoen aan de komende iso inspectie

Over Brandblusser XL

Brandblusser XL is dé toonaangevende webshop in brandpreventie artikelen! Wij leveren brandblussers, rookmelders, blusdekens tot aan brandslanghaspels van de hoogste kwaliteit. Doormiddel van goede afspraken met onze leveranciers bieden wij een hoge prijs-kwaliteit verhouding aan. Al ons apparatuur is goedgekeurd volgens de laatste normen en worden voorzien van een controle sticker indien nodig. Neem contact met ons op voor meer informatie!