In zijn geheel perfect.

Zoals ik al zei. Perfect. Uitstekend advies en een razendsnelle levering. Dus Brandblusser XL : Bedankt voor de perfecte service. Met vriendelijke groet. Fam. Groenewoud.

Heel tevreden

Goed advies en probleemloze levering

Goede service en levering

Top geholpen, bestelling goed ingepakt

Super snel geregeld en verzonden

Beste investering

Brandje gehad. Gelukkig had ik een half jaar daarvoor diverse brandblussers van hier aangeschaft en opgehangen. Blijken achteraf de beste paar tientjes geweest te zijn die ik in een lange tijd heb uitgegeven. Uiteraard weer een paar nieuwe blussers besteld en de volgende werkdag bezorgd.

Ik neem aan dat ze goed werken, ik hoop ze nooit te hoeven gebruiken want uit ervaring weet ik hoe erg een brand kan zijn. Dus kan ik alleen over de levering beoordelen en die was perfect.

Makkelijke bestelling, perfecte aflevering

De aanhef zegt genoeg. Snelle levering.

Op de site snel gevonden wat ik wilde hebben en snelle levering

Ik was op zoek naar een schuimblusser , op de site snel gevonden wat ik wilde en de prijs was ook goed. Snelle levering . Minpuntje was de bezorger , dozen werden nogal hard tegen de overheaddeur gegooid dat hoorde ik op me kantoor , daarna pas aangebeld en bezorger was al weg

Snelle levering, goede prijs!

Snel en correct geleverd. Aterpay vind ik handig.

heel goed.

snelle levering persoonlijk contact tijdens het transport!

Kundig en snel

Ik had 6 oude schuim- en poederblussers die ik na snel en duidelijk advies niet heb laten navullen maar vervangen door grotere schuimblussers.

goed product en een snelle levering

Snel geleverd zeer tevreden met het product

Snelle bezorging goed product zeer tevreden

Looking good, snelle service.

Goeie qualiteit, snelle levering.

Hier mijn eerste bestelling gedaan ✅ En de bestelling was heel snel bezorgd top

Top product

Overzichtelijke site en snelle levering. Kwaliteits producten, al hoop ik ze niet nodig te hebben.

Prima levering

6-tal brandblussers besteld en levering was vlot en goed

Mijn ervaring met dit bedrijf is perfect

Een zeer snelle levering voldoende keus, en een duidelijke website.

Prettige kennismaking met dit bedrijf: zowel telefonisch contact als de levering was zoals het hoort

Mijjn zoektocht naar nieuwe brandblussers bracht mij bij Brandblusser XL. Voor mij een onbekend bedrijf, dus eerst even gebeld ter kennismaking. Prima te woord gestaan door de medewerker. Vervolgens mijn bestelling geplaatst op de webshop en de levering was snel in huis! Lijkt logische dienstverlening, maar dat is niet altijd zo..

Goede levering en op tijd geleverd.

Super snel geleverd! Product voldoet aan verwachting.

Goede site, en alles overzichtelijk en snelle levering en goed ingepakt

Goede kwaliteit en goed en snelle levering super

Snel en goede levering

Op de site duidelijk en overzichtelijk de producten gerangschikt en zeer snel geleverd. Nu hopen dat we het uiteindelijk nooit nodig hebben.

Snel geleverd, prima kwaliteit

Makkelijk besteld, prijs is erg goed voor de kwaliteit die je krijgt. Was alleen fijn geweest een bevestigingsmail te krijgen na besteld te hebben. Levering was snel.

Over Brandblusser XL

Brandblusser XL is dé toonaangevende webshop in brandpreventie artikelen! Wij leveren brandblussers, rookmelders, blusdekens tot aan brandslanghaspels van de hoogste kwaliteit. Doormiddel van goede afspraken met onze leveranciers bieden wij een hoge prijs-kwaliteit verhouding aan. Al ons apparatuur is goedgekeurd volgens de laatste normen en worden voorzien van een controle sticker indien nodig. Neem contact met ons op voor meer informatie!