teleurgesteld: na één keer dragen een gaatje in t-shirtvan 50 euro

Het is nog niet eens gewassen en er zit al een gaatje in. In een t-shirt van Kiyuchi. ik kocht er twee en was er erg blij mee, want mooi zijn ze. Een teleurstelling dat er na één keer dragen als een gaat je zit, terwijl er niets bijzonders mee gebeurd is. Dit is toch niet duurzaam ?!! Ik zou het zeer op prijs stellen als u een oplossing aandraagt. met vriendelijke groet, Margreet van Goeverden

Beste Margreet Heel vervelend dat er zo snel een gaatje in de linnen top van Kuyichi is gekomen. Je kunt ons altijd direct benaderen per mail of telefoon. Dan zorgen we zo snel mogelijk voor een passende oplossing. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groeten Lonneke

Erg vriendelijk over de mail en persoonlijk

Heel erg goed een persoonlijke mail gekregen om te melden dat de juiste maat er niet meer was maar wel een andere maat Die dus gedaan en nu een heel tevreden klant !

Hele fijne no show sokjes en een goede ervaring qua verzending!

Absoluut geweldig

Heb al eerder via BrandMission kleding besteld, die ook deze keer weer snel en correct werd thuis bezorgd. Zal hier zeker vaker shoppen!

Makkelijke online winkel, snelle service, blij met producten

Het is een online webshop met makkelijk te vinden producten, fijn gesorteerd. Ook zitten de kleren gewoon heel goed, ze komen overeen met de foto's op de site. Ik ben er erg blij mee.

Goede service en blij met de fietskoerier.

Zie hierboven!

Mooie producten en goede service.

Prima ervaring

Gewoon goed.

Goede persoonlijke service

Veja's online besteld, dolblij dat ik ze -eindelijk- had gevonden in mijn maat! Super snel verzonden. Zo snel dat ze per ongeluk twee linker schoenen in de doos hadden gedaan. Geen probleem, kan de beste overkomen! Ze hadden het heel snel -nog voor de order was aangekomen- gemaild, even gebeld en nog dezelfde week omgewisseld. Juist als er zo iets gebeurt, komt de top service naar voren. Super bedankt !

Goede kwaliteit

Snelle levering (met de fiets) en een mooi shirt van goede kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar

De blouse past geweldig, mooie kwaliteit en mooie afwerking. De schoenen passen goed, zien er mooi uit, alleen jammer dat ze in China zijn gemaakt. Dus niet erg duurzaam. Anders had ik 5 sterren gegeven.

Plezierige en persoonlijke service

Heel fijn dat ik herinnerd werd aan de vervaldatum van mijn shoptegoed; zo'n mooi bedrag (40 euro) wilde ik eigenlijk niet laten liggen. Toen het me niet op tijd lukte om mijn bestelling te plaatsen, kreeg ik opnieuw een vriendelijk berichtje van Lonneke die aangaf dat een dag later ook nog prima kon. Ik ben erg blij met mijn fijne nieuwe blouse!

Top Service en prachtige duurzame kleding!

Hehe, ik heb met mensen te maken!

Precies hoe ik het fijn vind. Makkelijk shoppen, snelle afhandeling, vriendelijk en mooie duurzame kleding ook nog eens! Leuk het kaartje met nog een persoonlijke touch. Voel ik me niet zo een massakrant bij een bedrijf die alleen onpersoonlijk massa afwerkt.

Snelle levering van een mooie jurk

De volgende dag geleverd als brievenbuspakketje. Helaas vond de fietskoerier het te ver :-). Jurkje is mooi en zit goed met dit warme weer.

Eerlijke, goede kleding en vlotte levering

Eerlijke, goede kleding, vlotte levering voor een schappelijke prijs

Goede kwaliteit en alles naar wens

Goede servis , goede kwaliteit van kleiding. Top .

Fijn kettinkje, ga ik veel plezier van hebben, dank!

Snelle levering, mooi kettinkje, super :)

Heldere communicatie, fijn bedrijf

Dat mijn sneakers door de fietskoerier in de stromende regen werden bezorgd, daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

eerlijke kleding, goede klantenservice

eerlijke kleding, goede klantenservice

Kleding was er snel, en werd het eerste deel extra duurzaam bezorgd door de fietskoerier! Ook nog een leuk handgeschreven kaartje erbij als bedankje voor de bestelling, wat het persoonlijk maakt :)

zending snel en netjes

Wat een top service!

Online een broek besteld waar ik al een tijdje naar opzoek was. Heel blij mee. Helaas bleek er een klein gaatje in te zitten maar ben super geholpen. Hier ga ik zeker vaker shoppen...!

Mooie spullen en goede service!

Mooie spullen en goede service online en in de winkel.

Fijne site, product snel ontvangen, keurig verpakt!

Ik heb een spijkerbroek gekocht via de website. Duidelijke foto's, fijne duidelijke website. Product werd snel door mij ontvangen in keurige verpakking. Broek zit heerlijk!