Mooie sneakers en fijne levering

De sneakers zijn mooi en van goede kwaliteit. Ze vallen wel redelijk breed dus met smalle voeten (zoals ik) is het nodig om een extra zooltje te gebruiken. Verder snelle en makkelijke bezorging en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Enige minpuntje is dat retouneren/ruilen op eigen kosten is, wat mij een beetje weerhoudt opnieuw online te bestellen.

Snel binnen en milieuvriendelijk bezorgd

Eindelijk een webshop met lengtemaat 36 voor leuke spijkerbroeken. Hoewel de prijs niet altijd even zacht heb, heb ik dat er vraag voor over. Zeker voor mooie spullen die milieuvriendelijk worden bezorgd (fietskoerier)

He, zijn ze er nu al?!

De bestelde sneakers waren super snel binnen! Ik was echt blij verrast met de nette levering en ben heel tevreden met de aankoop!

Heldere communicatie mooie producten.

Mijn bestelling ontving ik met een persoonlijk briefje erbij. Mooie kleding volgens verwachting vanuit de webshop. Ook de service is goed. Een item was niet meer leverbaar, hierover werd ik direct geïnformeerd. Vervolgens moest ik een ruilen omdat de maat niet goed was. Ook geen probleem en snelle levering. Ik zou graag een duurzamere kledingkast willen dus zal hier zeker vaker komen winkelen.

Prima kleding, redelijke prijzen, fijn dat de bestellingen per fiets bezorgd worden

Fijn merk

Goede service klant en milieuvriendelijk

Heel persoonlijk, positief en snel geholpen

De bestelling was zeer snel verzonden; per fietskoerier (bij de fietskoerier ging wel iets mis met de bezorging maar daar kan brandmission niets aan doen). Spullen waren mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Erg tevreden!

fantastische collectie én fantastische service

fijn, al die verantwoorde kleding, die wonder boven wonder ook nog betaalbaar is. en de persoonlijke service? uit de kunst!

snelle persoonlijke service en duurzame producten

mooi en eenvoudig verpakt met een persoonlijk kaartje er in, fijn om te ontvangen.

Goed, persoonlijk en duurzaam

Prima website goede en persoonlijke service. Jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn maar wel begrijpelijk.

Mooie website, prachtige producten

Heel tevreden over mijn eerste aankoop via de webshop. Mooie kwaliteit, goede pasvorm en een handgeschreven kaartje in de zending maakt de online bestelling persoonlijk en geeft een goed gevoel!

Mooie duurzame kleding

Zowel voor mijzelf als voor mijn man bestel ik af en toe kleding bij brandmission. Ruime keuze in duurzame labels en snelle en persoonlijke service!

Mooie en duurzame kleding

Ik heb een prachtige alpacasjaal en een spijkerbroek gekocht. De broek kwam uit Amsterdam met de fietskoerier, geweldig! Helaas was deze te klein maar ik kon hem makkelijk weer inleveren in de winkel. Vriendelijke service, mooi spullen en ook nog duurzaam!

Mooie en verantwoorde items, goede service

Ik word door Brandmission nooit teleurgesteld. De kleding is mooi en door het maatadvies op de website heb eigenlijk altijd meteen de goede maat te pakken. Het is altijd mooi verpakt (zonder onnodig plastic!) en met een persoonlijk kaartje. Jammer dat ik zo ver weg bij Haarlem woon, anders zou ik veel vaker in de winkel komen. Duurzame en eerlijke kledingwinkels zijn helaas nog lastig te vinden in mijn deel van het land, maar door de webshop van Brandmission kan ik toch mijn steentje bijdragen.

Persoonlijk en duurzaam

Duidelijke informatie over de (snelle) levering met een leuk persoonlijk kaartje, geweldig!

Ik weet het echt niet meer

er staat in mijn account een bestelling van juli. Deze is nooit geleverd omdat het artikel uitverkocht is. Ik heb daar destijds over gebeld met Lonneke. Zij gaf mij het advies om af te wachten op de nieuwe website van 1 sept. Nu wil ik een nieuwe tas bestellen en zie tot mijn stomme verbazing dat de niet geleverde bestelling van juli nooit is verwijderd.

Persoonlijke service

Een webshop vol duurzame en te gekke producten, bezorgd met een fietskoerier en begeleid met een handgeschreven kaartje. I love it!

Veja sneakers waren te klein voor de maat-aanduiding. Netjes opgelost bij terugsturen BrandMission.

Prima service na persoonlijk contact.

Bij BrandMission gekomen via Project Cece; heel blij dat ik bij jullie de Veja schoenen vond die ik zocht! Helaas woon ik niet in de buurt van jullie stenen winkels anders kwam ik zeker een keer langs :) Keep up the good work!

Mooie kleding en super vriendelijke service!

Het voelt goed deze kleding te dragen. Als er iets mis gaat - bijv. kleding blijkt niet goed te passen of pakketje is zoek - wordt daar heel adequaat en vriendelijk op gereageerd.

Goede service!

Erg klantvriendelijk en communicatief! Erg tevreden mee!

Geweldige service!

Nadat ik een maatje te klein had besteld en kort had overlegd met Lonneke aan de telefoon, werd mijn bestelling met een persoonlijk berichtje de volgende dag al bezorgd! Super fijne website met mooie producten.

Mooie merken, snelle bezorging

Super mooi kledingstuk gevonden die ik nergens (in de buurt) in een stenen winkel kon vinden, dus uiteindelijk besteld bij Brandmission. Heel erg blij met de snelle verzending (volgende dag in huis!) kledingstuk leuk ingepakt in een katoenen tasje en zonder gebruik van plastic!

Mooie eerlijke kleding. Goed dat ze een fietskoerier hebben!

Super fijne winkel met prachtige duurzame kleding en accessoires

Al bijna vanaf het begin dat Brandmission bestaat koop ik hier mijn kleding en accessoires. Inmiddels bestaat vrijwel mijn hele garderobe uit duurzame kleding van Brandmission. Door de mooie kleding is het altijd een feestje om in de winkel rond te kijken. Lonneke kan je precies vertellen wat voor stoffen er gebruikt zijn, hoe ze vervaardigd zijn en waar ze vandaag komen. Af en toe organiseert Lonneke samen met Karin een styling event. Op deze avonden geeft Lonneke achtergrondinformatie over de kleding en laat Karin zien hoe de kledingstukken in de winkel met elkaar gecombineerd kunnen worden. Wat ik ook prettig vind is de goede garantieservice. Als er iets is met je gekochte kledingstuk, wordt er altijd naar een goede oplossing gezocht waar ik tevreden mee ben.