Maakt mijn dag goed!

Heb een heel leuk jurkje gekocht die goed past en lekker zit. Tel erbij op dat het een vriendelijk kledingstuk is, je snapt dat mijn dag niet meer stuk kon.

Prachtige kwaliteit kleding en goede service

Ik heb een mooie jeans bij Brandmission gekocht. De broek was van goede kwaliteit, mooi en zit heel erg lekker. Bij de eerste bestelling heb ik de broek eenmaal moeten terugsturen omdat ik de maat niet helemaal goed had ingeschat (je schat jezelf toch wat dunner in;)). Deze service was ook goed geregeld. Ze zijn per mail en telefonisch goed te bereiken en heel vriendelijk. Ik had binnen een aantal dagen het geld terug. Ik ben erg blij met mijn nieuwe broek.

Zeer tevreden!

OK!

Snel en makkelijk

Mooie selectie van kleren. We hadden per ongeluk de verkeerde maat jeans besteld, maar die konden we zonder problemen omruilen.

Goede vriendelijke service

Zeer vriendelijk personeel, meedenkend en adviserend. Ben heel blij met de vlugge en ongecompliceerde afhandeling van mijn ingeruilde artikel. Groot compliment.

Online shoppen gaf niet helemaal juist beeld van het product.

- De jeans heeft geen lusjes waar een riem door kan! Dat had ik niet verwacht. Hij is me iets te ruim. - De jeans heeft wat uitlopende pijpen, terwijl in de omschrijving op de site staat: rechte pijpen. Uitlopend staat mij minder goed, omdat ik niet lang ben. - Ik had bericht gekregen dat mijn bestelling bezorgd zou worden door een fietskoerier, tussen 17 en 22 uur. Ik bleef dus thuis en verwachtte dat er aangebeld zou worden. Maar toen ik om 21 uur beneden in de flat in de brievenbus keek, lag daar het pakje al sinds 18.29 uur - er was niet aangebeld, dus ik was een tijd voor niks thuisgebleven. - Al met al toch maar voordeel van de twijfel gegeven, maar shoppen online zal ik minder snel doen.

Snelle levering en een mooi product!

Super blij mee

Prettig.

Kon online bestelde broek in de winkel omruilen voor andere maat.

Fantastic store

I ordered a heavily discounted jumper and it is perfect. I usually cannot afford your clothing but I absolutely appreciate how it is made with care for the planet and people and was very happy to find a suitable piece in your discount section. I will wear it with pride :)

Prachtige kleding en prettig contact

Ik ben zeer tevreden; mijn bestelling verliep vlekkeloos en de bestelde items zijn prachtig. Goede kwaliteit, mooie stoffen en een goed verhaal. Dat draagt heel prettig!

Prima en past precies

Snel, betaalbaar, eerlijke kleding vind ik belangrijk. Jas zit als gegoten.

Goede collectie, prima levering

Blij dat ik mijn favoriete Mud jeans en nieuwe Veja’s in 1 webshop kan bestellen! Snelle levering, persoonlijk berichtje. Leuk!

Zo gezellig ingepakt en ook nog snel verzonden..

Duurzaam geshopt en zo'n gezellig pakketje thuis ontvangen. Dat maakt de shop ervaring extra leuk. Heb met veel plezier mijn geld hier uitgegeven.

Snel maatadvies, snelle levering

Heel snel reactie op mijn vraag over welke maat te bestellen, daarna na bestellen artikel snel geleverd. Alleen geen 10, omdat bezorging niet met fietskoerier kan.

Goede persoonlijke service.

Mooie producten en fijne gebruiksvriendelijke website

amazing quality

I shop here again and again because I love them so much

Prachtige jurk en goede service

Er was een foutje gemaakt met het verwerken van de korting bij een online bestelling. Dit werd heel snel en vriendelijk opgelost. De jurk valt mooi en draagt goed.

Ik kreeg een paar maten te groot en werd goed geholpen

Ik kreeg maat 38. In plaats van 36. Daarom teruggestuurd. Maar de kleur beviel me toch al niet. Dus de volgende paar die ik krijg is denk ik veel mooier. Het zijn mooi gemaakte schoenen.

Klantvriendelijk

Fijn dat alle kleding duurzaam is en gemaakt wordt met zorg voor de arbeidsomstandigheden. Ik koop dus bij voorkeur mijn kleding bij Brandmission.

teleurgesteld: na één keer dragen een gaatje in t-shirtvan 50 euro

Het is nog niet eens gewassen en er zit al een gaatje in. In een t-shirt van Kiyuchi. ik kocht er twee en was er erg blij mee, want mooi zijn ze. Een teleurstelling dat er na één keer dragen als een gaat je zit, terwijl er niets bijzonders mee gebeurd is. Dit is toch niet duurzaam ?!! Ik zou het zeer op prijs stellen als u een oplossing aandraagt. met vriendelijke groet, Margreet van Goeverden

Beste Margreet Heel vervelend dat er zo snel een gaatje in de linnen top van Kuyichi is gekomen. Je kunt ons altijd direct benaderen per mail of telefoon. Dan zorgen we zo snel mogelijk voor een passende oplossing. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groeten Lonneke

Erg vriendelijk over de mail en persoonlijk

Heel erg goed een persoonlijke mail gekregen om te melden dat de juiste maat er niet meer was maar wel een andere maat Die dus gedaan en nu een heel tevreden klant !

Hele fijne no show sokjes en een goede ervaring qua verzending!

Absoluut geweldig

Heb al eerder via BrandMission kleding besteld, die ook deze keer weer snel en correct werd thuis bezorgd. Zal hier zeker vaker shoppen!

Makkelijke online winkel, snelle service, blij met producten

Het is een online webshop met makkelijk te vinden producten, fijn gesorteerd. Ook zitten de kleren gewoon heel goed, ze komen overeen met de foto's op de site. Ik ben er erg blij mee.

Goede service en blij met de fietskoerier.

Zie hierboven!