super goed geadviseerd en prachtige duurzame kleding. Fijne ervaring!

Heel fijn geholpen door maureen Riley. ze heeft goede smaak en weet wat je staat. veel keus ook in de winkel aan duurzame kleding.

Heerlijk

Vanmiddag (en al eens eerder) kleding gekocht in de winkel in Haarlem. Wat een passie spat eraf. Zocht al even een goed zittende spijkerbroek, uiteraard duurzaam gemaakt, en hoe heerlijk dat alles uit de kast werd gehaald om te zorgen dat ik blij én met een nieuwe jeans de winkel uit kon gaan. Wilma

Mijn favoriete winkel met persoonlijk styling advies

Mooie en duurzame kleding en met het geweldige advies van Maureen komen we altijd met mooie set thuis die zich ook laat combineren met de kleding in je kast.

Mooi product, snelle levering!

BrandMission verkoopt prachtige producten. Ook het vest dat ik kocht is zo'n product. Het is eenvoudig om iets te bestellen, alles wordt snel bezorgd en is goed verpakt. Bonus: een persoonlijk berichtje bij het pakketje! BrandMission is een aanrader!

Duurzaam shoppen

Het is een fijn gevoel dat je op een webshop zit waarbij je niet steeds hoef te checken of je duurzaam koopt. Alleen de zoekfunctie op de site werkt niet optimaal. Dus vandaar geen 5 sterren

Betrouwbaar, snelle levering, goede kwaliteit

Eerste bestelling bij BrandMission: prima. Kleding snel geleverd en zag er precies zo uit als op de website. Handgeschreven groet erbij.

Mooie producten en fijne ervaring

Geen enkele op of aanmerking. Hellemaal in lijn met verwachtingen.

Top winkel!

Fijne ervaring. Een item was niet op voorraad en ze belde op met een aantal alternatieven

prima afhandeling van mijn bestelling

zending en retour zendeing keuring verwerkt

Fijne communicatie en mooie kleding

Fijne, snelle communicatie en mooie kleding

Snelle levering. Mooi ingepakt!

Het pakketje werd heel snel geleverd en ik werd al blij van de leuke fietskoerier-berichten! Bij mij werd het DHL - fijne service. Leuke verrassing dat mij spullen in vrolijk zijdepapier met een mooie stikker waren verpakt ipv plastic. Werd er meteen vrolijk van!

Prachtige kleding, biologisch en duurzaam geproduceerd. Ben hier heel blij mee

prima qua betrouwbaar heid/ ik mis maten tabel

ik kan uit de site moeilijk opmaken welke maat voor mij geschikt is. graag in beschrijvingen van artikelen opnemen

Echt super , we kennen de producten al en dat is fijn. Zeker hier je kleding kopen. Een tip voor de webshop om nog een betere product omschrijving te zetten hoe de maat valt. Nu zit de blouse bij de knooojes strak en is niet in verhouding .

Hele fijne winkel, mooie duurzame merken en aandacht voor iedereen.

Winkel met een goed verhaal, persoonlijke aandacht en ze verkopen hele leuke kleding en sieraden.

een 10

Het artikel is zoals verwacht, verzending ging perfect en een handgeschreven kaartje. Ik ben blij!

Snel en vriendelijk

Snelle reactie op de bestelling, je word goed op de hoogte gehouden. Ze hebben gekozen voor een duurzamere bezorgdienst wanneer mogelijk en houden je goed op de hoogte. De kleding is zorgvuldig ingepakt. Bij contact met de klantenservice voor retouren was het fijn contact, vriendelijk personeel.

Hele fijne winkel , mooie kleding.

Schoenen uitverkocht en op tijd geinformeerd met een goed alternatief

Schoenen besteld, die toch uitverkocht waren. Proactief en goed geholpen.

Gewoon goed!

Mooie duurzame kleding. Snelle bezorging. Supervriendelijke service. Bij vragen snelle reactie retour. Ga zo door meiden!!

Mooi product, goed contact met de service

Mooi vest, goed contact met de service

Fijne duurzame winkel

Hele fijne duurzame winkel waar ik vaak ben geslaagd en waar ik mooie kwaliteit items kan vinden die lang meegaan.

Mooie eerlijke spullen, snel geleverd!

mooie mode en top service

Een mooie donkerblauwe broek, goede kwaliteit en snel verstuurd.

heel blij met Brandmission

snelle verzending, mooie kwaliteit kleding