Ik moest even zoeken op de website maar na telefonisch contact vond ik de cadeaubon. De bestelling en levering van de cadeaubon was prima en keurig!

Heel erg tevreden.

Goede site

Mooie kleding. En snelle levering

Mooie broek, snel geleverd, superduurzaam

Het verhaal bij deze jeans vind ik super! Duurzaam & circulair - fantastisch. Verzending was snel

Kledingstuk nog niet kunnen dragen door het winterse weer, maar mooi milieubewust ingepakt met persoonlijk boodschap (heel leuk!) en gebracht door de fietskoerier.

Prima website en snelle levering

Prima website en snelle levering

Goede kwaliteit en service

De kleding is van kwaliteit; zorgvuldig afgewerkt en goed materiaal in mooie kleuren. Er zouden wel detailfoto's bij kunnen waarop de stof beter te zien is. En ik zou het leuk vinden als er meer verschillende stijlen sieraden waren.

Fijne website, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht, snel bezorgd

Blij mee!

Bestellen en bezorgen verliep uitstekend. Mooie, eerlijke kleding. Ik ben er erg tevreden over en waar ik eerst verwachtte dat er geen pasvorm in zou zitten, is die juist prima!

Prettig.

Alles was goed in orde en gelukkig goede bestelling/ maat.

Snelle service en fijne producten

Fijne webshop, snelle verzending en goede service.

Niets aan te merken.

perfecte service

Mooi verpakt, snel bezorgd. Mooi collectie.

Snel en prachtig kledingstuk

Ik ben fan van Brand Mission. Prachtige kleding, fijne stijlen. Heerlijk.

Top service in de winkels èn online!

Fijne winkels in Amsterdam en Haarlem met mooie, duurzame merken. Goede adviezen over pasvorm en/of stijl, ook via mail of bij een online bestelling.

Het is prettig shoppen bij Brand Mission.

De medewerkers zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk. Ik kom graag in de winkel in Haarlem en slaag meestal. De meeste kleding is casual dat vind ik fijn en ik wil graag zoveel mogelijk natuurlijke materialen.

Als vanouds een top aankoop

Fijne stof (biokatoen), leuk tijdloos en toch hip ontwerp, kortom van deze trui ga ik jaren plezier hebben. Dank!

Eerlijke mooie producten, nette snelle levering en een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje.

ook on-line persoonlijk!

Snel en netjes geleverd met persoonlijk kaartje van Marije

Mooie duurzame kleding

Goede en duurzame kwaliteit en nette service.

Goede service+ webshop, mooie kleding

Vaste winkel voor mij; ondanks sluiting tgv lockdown goed bereikbaar vanwege prima webshop. Per mail goed bereikbaar, vriendelijk personeel, laagdrempelig in maken van ophaal afspraken en evt retourneren van items. Erg tevreden!

Perfecte service, feestje om het pakketje te openen: vrolijk papier, kaartje erbij!

Prachtige kwaliteit en super pasvorm

T-shirt en jurkje besteld en keurig met fietskoerier geleverd gekregen. Beide artikelen voldeden aan de verwachting zoals geschetst op de site, zowel in kwaliteit als in maat. Leuke persoonlijke kaart erbij van BrandMission. Ik ga zeker vaker online bestellen.

prettig geholpen

retoutzendign was fout gegaan > ik ben erg prettig te woord gestaan en goed geholpen

Fijne broek, fijne service, dank Brandmission!

Omdat ik al een poosje op zoek was naar ecovriendelijke jeans kwam ik uit bij Brandmission, waar ik een mooie Kuyichi jeans bestelde. Het pakketje was na een week niet binnen, waarop ik contact opnam met Brandmission Haarlem. Het pakketje bleek door de hectiek rondom de coronamaatregelen achter te zijn gebleven in de winkel. Binnen twee dagen na het contact was de broek binnen, plus een attent cadeautje. Dank Brandmission, goed opgelost zo! De broek zit goed en het contact met jullie team heb ik als goed ervaren. Aanrader dus, mocht je nog twijfelen om iets aan te schaffen bij Brandmission.