Prachtige kleding en prettig contact

Ik ben zeer tevreden; mijn bestelling verliep vlekkeloos en de bestelde items zijn prachtig. Goede kwaliteit, mooie stoffen en een goed verhaal. Dat draagt heel prettig!

Prima en past precies

Snel, betaalbaar, eerlijke kleding vind ik belangrijk. Jas zit als gegoten.

Goede collectie, prima levering

Blij dat ik mijn favoriete Mud jeans en nieuwe Veja’s in 1 webshop kan bestellen! Snelle levering, persoonlijk berichtje. Leuk!

Zo gezellig ingepakt en ook nog snel verzonden..

Duurzaam geshopt en zo'n gezellig pakketje thuis ontvangen. Dat maakt de shop ervaring extra leuk. Heb met veel plezier mijn geld hier uitgegeven.

Snel maatadvies, snelle levering

Heel snel reactie op mijn vraag over welke maat te bestellen, daarna na bestellen artikel snel geleverd. Alleen geen 10, omdat bezorging niet met fietskoerier kan.

Goede persoonlijke service.

Mooie producten en fijne gebruiksvriendelijke website

amazing quality

I shop here again and again because I love them so much

Prachtige jurk en goede service

Er was een foutje gemaakt met het verwerken van de korting bij een online bestelling. Dit werd heel snel en vriendelijk opgelost. De jurk valt mooi en draagt goed.

Ik kreeg een paar maten te groot en werd goed geholpen

Ik kreeg maat 38. In plaats van 36. Daarom teruggestuurd. Maar de kleur beviel me toch al niet. Dus de volgende paar die ik krijg is denk ik veel mooier. Het zijn mooi gemaakte schoenen.

Klantvriendelijk

Fijn dat alle kleding duurzaam is en gemaakt wordt met zorg voor de arbeidsomstandigheden. Ik koop dus bij voorkeur mijn kleding bij Brandmission.

teleurgesteld: na één keer dragen een gaatje in t-shirtvan 50 euro

Het is nog niet eens gewassen en er zit al een gaatje in. In een t-shirt van Kiyuchi. ik kocht er twee en was er erg blij mee, want mooi zijn ze. Een teleurstelling dat er na één keer dragen als een gaat je zit, terwijl er niets bijzonders mee gebeurd is. Dit is toch niet duurzaam ?!! Ik zou het zeer op prijs stellen als u een oplossing aandraagt. met vriendelijke groet, Margreet van Goeverden

Beste Margreet Heel vervelend dat er zo snel een gaatje in de linnen top van Kuyichi is gekomen. Je kunt ons altijd direct benaderen per mail of telefoon. Dan zorgen we zo snel mogelijk voor een passende oplossing. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groeten Lonneke

Erg vriendelijk over de mail en persoonlijk

Heel erg goed een persoonlijke mail gekregen om te melden dat de juiste maat er niet meer was maar wel een andere maat Die dus gedaan en nu een heel tevreden klant !

Hele fijne no show sokjes en een goede ervaring qua verzending!

Absoluut geweldig

Heb al eerder via BrandMission kleding besteld, die ook deze keer weer snel en correct werd thuis bezorgd. Zal hier zeker vaker shoppen!

Makkelijke online winkel, snelle service, blij met producten

Het is een online webshop met makkelijk te vinden producten, fijn gesorteerd. Ook zitten de kleren gewoon heel goed, ze komen overeen met de foto's op de site. Ik ben er erg blij mee.

Goede service en blij met de fietskoerier.

Zie hierboven!

Mooie producten en goede service.

Prima ervaring

Gewoon goed.

Goede persoonlijke service

Veja's online besteld, dolblij dat ik ze -eindelijk- had gevonden in mijn maat! Super snel verzonden. Zo snel dat ze per ongeluk twee linker schoenen in de doos hadden gedaan. Geen probleem, kan de beste overkomen! Ze hadden het heel snel -nog voor de order was aangekomen- gemaild, even gebeld en nog dezelfde week omgewisseld. Juist als er zo iets gebeurt, komt de top service naar voren. Super bedankt !

Goede kwaliteit

Snelle levering (met de fiets) en een mooi shirt van goede kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar

De blouse past geweldig, mooie kwaliteit en mooie afwerking. De schoenen passen goed, zien er mooi uit, alleen jammer dat ze in China zijn gemaakt. Dus niet erg duurzaam. Anders had ik 5 sterren gegeven.

Plezierige en persoonlijke service

Heel fijn dat ik herinnerd werd aan de vervaldatum van mijn shoptegoed; zo'n mooi bedrag (40 euro) wilde ik eigenlijk niet laten liggen. Toen het me niet op tijd lukte om mijn bestelling te plaatsen, kreeg ik opnieuw een vriendelijk berichtje van Lonneke die aangaf dat een dag later ook nog prima kon. Ik ben erg blij met mijn fijne nieuwe blouse!

Top Service en prachtige duurzame kleding!

Hehe, ik heb met mensen te maken!

Precies hoe ik het fijn vind. Makkelijk shoppen, snelle afhandeling, vriendelijk en mooie duurzame kleding ook nog eens! Leuk het kaartje met nog een persoonlijke touch. Voel ik me niet zo een massakrant bij een bedrijf die alleen onpersoonlijk massa afwerkt.

Snelle levering van een mooie jurk

De volgende dag geleverd als brievenbuspakketje. Helaas vond de fietskoerier het te ver :-). Jurkje is mooi en zit goed met dit warme weer.