Prima webshop.

De bestelling werd snel geleverd, hoewel wat langer wachten echt niet erg is. Bestelde blouse is erg mooi, kleur/print vond ik wel anders dan op de site. Mooi en degelijk ingepakt met handgeschreven kaartje erbij.

Everything was perfect with the delivery and the products. Thank you!

Prima service en sympathieke bezorging per fiets.

Sympathieke sale en ruim assortiment maakt keuze gemakkelijk.

Hele fijne service!

Behulpzaam team, snelle levering en mooi assortiment aan spullen.

mooie spullen

Snelle levering, hele mooie spullen met een goed gevoel. Bonus: mijn bestelling was zo mooi verpakt dat het voelde als een kadootje.

Supervriendelijk en behulpzaam

Deze winkel zou ik zeker aanraden, mooie collectie en vriendelijke mensen.

Zeer goed geholpen door Lonneke

Zeer goed geholpen door Lonneke bij online bestellen en afhalen spijkerbroek in de winkel. Ook opnieuw de juiste maat bestellen bleek geen enkel probeem.

Mooie spullen, goede levering, nette afhandeling

BrandMission heeft mooie kleding, dat ook nog eens verantwoord gemaakt is. Zowel in de winkel als bij online kopen is de service prima. Echt een aanrader.

Snelle en uitstekende service. Mooi product.

Binnen 24 uur had ik mijn overhemd. Persoonlijk ingepakt door Ashna Chatta. Het is een mooi overhemd. Je voelt meteen dat het van duurzaam materiaal is gemaakt. Ik bestel er zeker nog een keer.

snelle levering mooie broek

Erg blij met mijn broek, hij voelt aan als zeer goede kwaliteit en zit perfect. levering was snel en goed gecommuniceerd. Leuk om er ook een kaartje met kleine persoonlijke boodschap te krijgen!

Hele fijne winkel

Uitstekende service! Fijn en vriendelijk contact.

Erg tevreden over de service van BrandMission. De schoenen werden netjes op tijd verzonden en bezorgd en de persoonlijke vragen werden vriendelijk en snel beantwoord. Betrouwbaar, snel, netjes en (milieu)vriendelijk!

Mooie kleding, goede service!

Erg blij met een shop als Brandmission :)

Prachtige trui heel snel bij mij thuis

Ik ben heel blij met mijn nieuwe duurzame trui, fijn materiaal, goede pasvorm. Het pakket ontving ik anderhalve dag na mijn bestelling, mooi verpakt met een leuk briefje erbij.

Ik koop eigenlijk altijd fijne spullen bij BM van mooie kwaliteit en de service in de winkel is top. Dit keer online besteld en laten verzenden maar gelukkig is de ervaring niet anders ;). Daarbij nu ook nog een super snelle levering door fietskoerier. Dank!

Mooie trui en snel geleverd

Heel jammer dat we nu niet in de winkel kunnen browsen, maar gelukkig heeftcBrandmission een prima website. Extra plus: met de fietskoerier geleverd.

Nette levering, mooi kwaliteit producten

Shirtje is van mooie kwaliteit en zit lekker, de kleur is niet helemaal zoals op de website, hij is wel wat lichter in het echt maar dat stoort mij niet. Er zat een leuk handgeschreven kaartje bij met dank je wel dat vond ik erg cool!

Betrouwbaar, behulpzaam, zeer vriendelijk

Mooie spullen, veel keus, heel prettige sfeer waarin de waarden van de winkel overal te voelen zijn.

Mooi verpakt met zorg, met een kleine attentie. Ik werd er blij van :-)

Fijne communicatie en prima geleverd, mooie kleding!

Fijn telefonisch contact. Werd vriendelijk en goed geholpen. Voelde me niet gepusht om iets te kopen. Erg mooie kleding.

Mooie producten en snelle levering

Hele mooie coltrui besteld, fijn dat het ook met de fietskoerier geleverd werd, helemaal duurzaam.

Snel en persoonlijk

Mijn bestelling was mooi verpakt met daarbij een persoonlijke touch. Alsof ik een cadeautje ontving, daar word ik blij van :)

Mooie kleding en snelle levering

Onzeker over jurk en met een telefoon gesprek goed advies gegeven waar je wat aan hebt !!

Goed product

Mooie kleding, verzorgde verzending.

Mooie broek gevonden in de duurzame webshop, netjes verstuurd in een klein brievenbuspakje dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.