Eerlijke, goede kleding en vlotte levering

Eerlijke, goede kleding, vlotte levering voor een schappelijke prijs

Goede kwaliteit en alles naar wens

Goede servis , goede kwaliteit van kleiding. Top .

Fijn kettinkje, ga ik veel plezier van hebben, dank!

Snelle levering, mooi kettinkje, super :)

Heldere communicatie, fijn bedrijf

Dat mijn sneakers door de fietskoerier in de stromende regen werden bezorgd, daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

eerlijke kleding, goede klantenservice

eerlijke kleding, goede klantenservice

Kleding was er snel, en werd het eerste deel extra duurzaam bezorgd door de fietskoerier! Ook nog een leuk handgeschreven kaartje erbij als bedankje voor de bestelling, wat het persoonlijk maakt :)

zending snel en netjes

Wat een top service!

Online een broek besteld waar ik al een tijdje naar opzoek was. Heel blij mee. Helaas bleek er een klein gaatje in te zitten maar ben super geholpen. Hier ga ik zeker vaker shoppen...!

Mooie spullen en goede service!

Mooie spullen en goede service online en in de winkel.

Fijne site, product snel ontvangen, keurig verpakt!

Ik heb een spijkerbroek gekocht via de website. Duidelijke foto's, fijne duidelijke website. Product werd snel door mij ontvangen in keurige verpakking. Broek zit heerlijk!

Zowel producten als bezorging en communicatie prima!

Zie bovenstaande zin. Ik ben tevreden over Brand mission.

Snelle verzending en ook snel respons bij een retour. Kleding leuk ingepakt, mooie kwaliteit kleding

Mooie producten zoals altijd :)

Snel en netjes bezorgd met persoonlijk kaartje.

super goeie kwaliteit!

Ik houd van eco kleding omdat het verantwoord is, maar laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van alles wat ik bij Brandmission koop is ook nog eens heel goed. Ik bedoel, echt heel goed.

Ik moest even zoeken op de website maar na telefonisch contact vond ik de cadeaubon. De bestelling en levering van de cadeaubon was prima en keurig!

Heel erg tevreden.

Goede site

Mooie kleding. En snelle levering

Mooie broek, snel geleverd, superduurzaam

Het verhaal bij deze jeans vind ik super! Duurzaam & circulair - fantastisch. Verzending was snel

Kledingstuk nog niet kunnen dragen door het winterse weer, maar mooi milieubewust ingepakt met persoonlijk boodschap (heel leuk!) en gebracht door de fietskoerier.

Prima website en snelle levering

Prima website en snelle levering

Goede kwaliteit en service

De kleding is van kwaliteit; zorgvuldig afgewerkt en goed materiaal in mooie kleuren. Er zouden wel detailfoto's bij kunnen waarop de stof beter te zien is. En ik zou het leuk vinden als er meer verschillende stijlen sieraden waren.

Fijne website, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht, snel bezorgd

Blij mee!

Bestellen en bezorgen verliep uitstekend. Mooie, eerlijke kleding. Ik ben er erg tevreden over en waar ik eerst verwachtte dat er geen pasvorm in zou zitten, is die juist prima!

Prettig.

Alles was goed in orde en gelukkig goede bestelling/ maat.

Snelle service en fijne producten