Fijne webshop, snelle verzending en goede service.

Niets aan te merken.

perfecte service

Mooi verpakt, snel bezorgd. Mooi collectie.

Snel en prachtig kledingstuk

Ik ben fan van Brand Mission. Prachtige kleding, fijne stijlen. Heerlijk.

Top service in de winkels èn online!

Fijne winkels in Amsterdam en Haarlem met mooie, duurzame merken. Goede adviezen over pasvorm en/of stijl, ook via mail of bij een online bestelling.

Het is prettig shoppen bij Brand Mission.

De medewerkers zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk. Ik kom graag in de winkel in Haarlem en slaag meestal. De meeste kleding is casual dat vind ik fijn en ik wil graag zoveel mogelijk natuurlijke materialen.

Als vanouds een top aankoop

Fijne stof (biokatoen), leuk tijdloos en toch hip ontwerp, kortom van deze trui ga ik jaren plezier hebben. Dank!

Eerlijke mooie producten, nette snelle levering en een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje.

ook on-line persoonlijk!

Snel en netjes geleverd met persoonlijk kaartje van Marije

Mooie duurzame kleding

Goede en duurzame kwaliteit en nette service.

Goede service+ webshop, mooie kleding

Vaste winkel voor mij; ondanks sluiting tgv lockdown goed bereikbaar vanwege prima webshop. Per mail goed bereikbaar, vriendelijk personeel, laagdrempelig in maken van ophaal afspraken en evt retourneren van items. Erg tevreden!

Perfecte service, feestje om het pakketje te openen: vrolijk papier, kaartje erbij!

Prachtige kwaliteit en super pasvorm

T-shirt en jurkje besteld en keurig met fietskoerier geleverd gekregen. Beide artikelen voldeden aan de verwachting zoals geschetst op de site, zowel in kwaliteit als in maat. Leuke persoonlijke kaart erbij van BrandMission. Ik ga zeker vaker online bestellen.

prettig geholpen

retoutzendign was fout gegaan > ik ben erg prettig te woord gestaan en goed geholpen

Fijne broek, fijne service, dank Brandmission!

Omdat ik al een poosje op zoek was naar ecovriendelijke jeans kwam ik uit bij Brandmission, waar ik een mooie Kuyichi jeans bestelde. Het pakketje was na een week niet binnen, waarop ik contact opnam met Brandmission Haarlem. Het pakketje bleek door de hectiek rondom de coronamaatregelen achter te zijn gebleven in de winkel. Binnen twee dagen na het contact was de broek binnen, plus een attent cadeautje. Dank Brandmission, goed opgelost zo! De broek zit goed en het contact met jullie team heb ik als goed ervaren. Aanrader dus, mocht je nog twijfelen om iets aan te schaffen bij Brandmission.

Heel fijn zo privé shoppen

Heel fijn met de persoonlijke advies, trouwens is er wel altijd.

Super snel!!! Netjes

Blij mee

Mooie eco items gekocht, snelle levering en het zit goed.

Blij met m’n aankoop!

Ik zie zoveel leuke en verantwoorde kleding op de site, kan niet wachten dat de winkel straks weer te bezoeken valt!!

Erg tevreden over nieuwe schoenen en goede service

Nieuwe schoenen kopen terwijl de winkel gesloten is, was gemakkelijk door jullie goede service en advies

Erg klantvriendelijk

Leuke winkel, mooie producten, heel klantvriendelijk

Altijd blij met BrandMission!

Weer een mooi kledingstuk ontvangen via duurzame post

Mooi, vriendelijk en behulpzaam

Verleidelijke mail van Lonneke, bellen met winkel in Haarlem over de maat van een jurk en of het op voorraad is, online bestellen en betalen en een paar uur later direct ophalen. In deze tijden is het toch nog mogelijk om een impulsaankoop te doen en er ook heel blij mee te zijn.

Leuk en makkelijk duurzaam

Mooie kwaliteit stoffen, vriendelijke service. Mooie extra was de bezorging per fiets, top!

Geweldige winkel en prima service!

Zodra het weer mag, sta ik zeker bij jullie op de stoep. Maar tot die tijd werkt het online bestellen ook heel goed! Snel verstuurd, en keurig verpakt. Ben heel erg blij met de jas!

Mooie duurzame kleding

Niet alleen mooie kleding, maar ook hele goede service!

Zijlstraat 85 2011TM Haarlem

023 - 531 16 76