Persoonlijke service, zelfs op afstand

Ondanks dat ik een kleine online aankoop had gedaan, zat er toch een handgeschreven kaartje met een aanvullende opmerking in mn pakketje. Goede en snelle service, jammer dat ik te ver woon om het per fietskoerier te laten bezorgen ;)

Voldoet helemaal aan de verwachtingen. Product snel geleverd en heel netjes (zonder plastic!!) verpakt. Bedankt!

Mooi product en snel geleverd

Ik ben erg tevreden over Brandmission. Ze hebben een mooie selectie altijd en goede kwaliteit en service.

fijne winkel, goed assortiment en heel aardige mensen

Mijn bestelde kledingstukken lagen snel klaar. Helaas paste een jas niet helemaal maar de retouren werden snel verwerkt. Ik kom heel graag verder speuren als de winkel fysiek ook weer open gaat.

Super bedrijf

Ik had per ongeluk een oorbel te weinig besteld, dit zagen de mensen bij Brandmission en die hebben vervolgens contact met mij opgenomen zodat ik toch nog de goede bestelling kon krijgen. Erg vriendelijke mensen, goede service, en leuke oorbellen voor mijn moeder!

Een goed gevoel!

Voor mij is online shoppen totaal buiten mijn comfortzone. Ik wil graag voelen, passen en in persoonlijk contact zijn. Hoe fijn was het dat Ashna mij via beeldbellen toch de stoffen een beetje kon laten voelen, leuke stylingtips en combinaties gaf. Vol vertrouwen keek ik mijn bestelling tegemoet en toch ook een beetje spannend. Een feestje om de kleding uit te pakken, die met liefde was verpakt. En alles past en is een mooie duurzame aanvulling op mijn kleding. Blij mee!

Snel, duurzaam en betrouwbaar.

origineel en uitdagend

Heel leuk en een beetje eerlijk vond ik de fietskoerier, een pittige jonge meid. Daaraan voorafgaand zijn er natuurlijk auto's aan te pas gekomen. Het materiaal voelt goed. Maar ik wel behoefte aan een voering in de rok; de stof is wat ruw en kruipt bij mijn legging een beetje omhoog. De rits krijg ik maar op 1 cm na dicht, daarna is de ritssluiting te nauw gestikt. Er zou elastiek in de band zitten, maar dat voel ik niet; wel een vrij strak veterachtig dun snoer. De kleur is goed, en ik vind het fijn dat het milieubewust is samengesteld. Ik ben bijna 88 jaar, en heb geleerd om ook tevreden te zijn als niet alles klopt. Vanwege het milieuvriendelijke ga ik jullie toch aanbevelen bij familie en kennissen. Dag , nog bedankt voor het kaartje van Marj... (onleesbaar), vriendelijke groet en succes met dit bedrijf. -Fransje Brakkee-Eversmann; 0641540008 (via Triodos, en Groen Links opgespoord.)

Prima service bij het zoeken naar de juiste jeans.

Heel klantvriendelijk en snel geholpen.

Goede kwaliteit, goed assortiment en klantvriendelijk

Ik ben inmiddels vaste klant. Mijn kleding komt voor 80% van brandmission. Enkel pyjamas en ondergoed koop ik elders. Het assortiment wordt steeds beter in de zin past steeds meer bij mij. De kleding gaat lang mee vanwege hoge kwaliteit. De persoonlijke benadering van klantenservice vind ik ook erg fijn

Mooie product met goede levering

De broek lijkt van goede kwaliteit te zijn, het past en ik ben er blij mee.

Goede service goede producten

Goede service goede producten

Helemaal tevreden zowel over het bezorgen als de veja sneakers!!

Zie boven

Fijne webshop

Leuk ingepakt en snelle bezorging

Prima webshop.

De bestelling werd snel geleverd, hoewel wat langer wachten echt niet erg is. Bestelde blouse is erg mooi, kleur/print vond ik wel anders dan op de site. Mooi en degelijk ingepakt met handgeschreven kaartje erbij.

Everything was perfect with the delivery and the products. Thank you!

Prima service en sympathieke bezorging per fiets.

Sympathieke sale en ruim assortiment maakt keuze gemakkelijk.

Hele fijne service!

Behulpzaam team, snelle levering en mooi assortiment aan spullen.

mooie spullen

Snelle levering, hele mooie spullen met een goed gevoel. Bonus: mijn bestelling was zo mooi verpakt dat het voelde als een kadootje.

Supervriendelijk en behulpzaam

Deze winkel zou ik zeker aanraden, mooie collectie en vriendelijke mensen.

Zeer goed geholpen door Lonneke

Zeer goed geholpen door Lonneke bij online bestellen en afhalen spijkerbroek in de winkel. Ook opnieuw de juiste maat bestellen bleek geen enkel probeem.

Mooie spullen, goede levering, nette afhandeling

BrandMission heeft mooie kleding, dat ook nog eens verantwoord gemaakt is. Zowel in de winkel als bij online kopen is de service prima. Echt een aanrader.

Snelle en uitstekende service. Mooi product.

Binnen 24 uur had ik mijn overhemd. Persoonlijk ingepakt door Ashna Chatta. Het is een mooi overhemd. Je voelt meteen dat het van duurzaam materiaal is gemaakt. Ik bestel er zeker nog een keer.

snelle levering mooie broek

Erg blij met mijn broek, hij voelt aan als zeer goede kwaliteit en zit perfect. levering was snel en goed gecommuniceerd. Leuk om er ook een kaartje met kleine persoonlijke boodschap te krijgen!

Hele fijne winkel

Zijlstraat 85