Problemen opgelost

Na enkele problemen zijn er gepaste en gerichte oplossingen geregeld

Top service en produkten!

Wij hebben diverse meubels gekocht waarbij alles volgens afspraak is verlopen. Er was 1 klein foutje gemaakt met de meubels, maar zonder problemen heeft kantoormeubelshop alles in orde gemaakt (volledig nieuwe tafel) en nergens moeilijk om gedaan. Een bedrijf die doet wat ze zeggen, vriendelijk en professioneel zijn en meedenken met al onze wensen. Bij deze hebben ze een klant voor het leven erbij!

Bedankt voor deze mooie woorden!

Mooie producten en zeer snelle levering.

Prima service tegen goede prijs.

Prima service en zeer snel geleverd

Zeer vriendelijke chauffeur en heeft het prima geplaatst

duidelijk en snel

efficiente klantgerichte oplossingen

Supersnelle levering

Perfect product!

Snelle levering.

Mijn dossier kast is tijdens vervoer beschadigd aangekomen waardoor de deur niet meer werkte. Na veel bellen/mailen is dit naar tevredenheid opgelost en heb ik een gloednieuwe kast ontvangen ! Netjes opgelost! Tevreden klant.

Goede service, mooie kwaliteit meubelen,

betrouwbaar en snel

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij de kantoormeubelshop. De producten zijn van hoge kwaliteit en de service van het bedrijf is erg fijn. Een aanrader!

Snel geleverd en uitstekende klantenservice

Hoge kwaliteitsproducten, goed bereikbaar en erg goed geholpen door de klantenservice.

Top! Persoonlijke en snelle service

Erg servicegericht. Snelle levering. Echt top.

Goede producten met topservice!

Allereerst zeer goed geadviseerd welke kantoor bureaustoelen ik het beste kon aanschaffen. Niet automatisch de duurste maar die het beste past binnen ons bedrijf. Geholpen met juist instellen van de stoelen en bij een reparatie van één stoel meteen een vervanger gekregen.

Beschadigde levering direct vervangen

Bij aflevering van een hoog-laag-bureau bleek het blad op een hoek dusdanig beschadigd tijdens transport dat vervanging noodzakelijk was. Dit werd direct opgepakt en het blad werd vervangen. Kortom, service die je gewoon verwacht maar lang niet overal zomaar krijgt.

Goede service en meedenken met de klant

Prima service en aftersales! Bestelde kantoormeubilair naar tevredenheid ontvangen.

uitstekend

hierbij kan ik maar één woord gebruiken over de klantenservice en de support nl uitstekend Bovendien zijn de goederen van uitstekende kwaliteit

Pluspunten

Coulance m.b.t. aanschaf van bureaustoel die niet geschikt was voor mijn rug (ik heb een hernia). De stoel bleek na geprobeerd te hebben echt niet geschikt. De stoel is opgehaald en volledig vergoed. Er werd echt meegedacht, en uiteindelijk ook opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten Leveringsproblemen werden direct en professioneel aangepakt door de dienst naverkoop. Maw PRIMA service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten Goede communicatie betreffende verkoop, voorwaarden en levertijd. Snelle levertijd. Verbeterpunten Indien de levering wordt verplaatst, dit ook graag communiceren.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten vriendelijke bezoreger Verbeterpunten Levering duurde lang en was niet compleet. 2 tafels besteld, slechts 1 geleverd.

Pluspunten

Snelle offerte, snelle levering, prettig contact. En, o ja, fijne stoelen ook.

Over Kantoormeubelencenter.nl

Onze kantoormeubelen zijn snel en eenvoudig online te bestellen en leveren wij in Nederland en Belgie! Kantoormeubelencenter.nl is de kantoormeubel-specialist op het internet. Ons assortiment kantoormeubels is groot en vrijwel direct uit voorraad leverbaar!