Not the best service

The delivery was delayed three times, so I had to wait much more than the website was advertising. Also the ignition coil came partially damaged, probably because of poor packing.

• Would you recommend us? No

Goodmorning Tomas, Thank you for your review. I'm sad to read that you have had to wait longer for your package. Apologies for this. When we transfer the package to the carrier, we expect the package to be delivered the next day. If this is not the case, this is also force majeure for us. Unfortunately, we have no influence in the schedules of carriers. Sorry for the inconvenience. Kind regards, Sandra

snel , correct en zelfs in corona tijd best snel geleverd aan huis!

snel , correct en zelfs in corona tijd best snel geleverd aan huis!

Alles is volgens wens

Correcte levering.

Bestelling snel opvolging jammer

Bestelling vlot verlopen, levering iets langer dan verwacht maar dat snap ik in deze tijden, alleen jammer dat ik van bpost & van DHL een mail krijg met een tracking , de website vertelde geleverd bpost onderweg en dhl in het sorteercentrum, beetje onduidelijkheid, maar uiteindelijk na x aantal dagen toch goed ontvangen door Bpost.

Goede snelle service

Goede snelle service goede prijs kwaliteit verhouding

je word gewoon goed geholpen.

meestal goede levering,(alleen soms denk ik,de verkeerde leverancier binnenkort m'n sportuitlaat bestellen.

Korrekt

Vaak niet het meest giedkoop, maar ze hebben vele artikelen dus was beste keus met de leveringskosten.

Snelle en goede service.

Makkelijke site en goede en snelle service.

Perfect product voor een mooie prijs

Goed prijs kwaliteit

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en een aantrekkelijke prijs.

Bestelling zoals we gewend zijn, perfect.

En set koplampen en mistlampen van Hella besteld samen met wat klein spul. Keurig op voorraad en twee dagen later zitten ze al in de auto. Verzonden via Transmission vanwege de bijzonder ruime verpakking (200x60x50 was wel een verassing). Daardoor wel zonder schade ontvangen en steeds per mail oo de hoogte gehouden. Tot de volgende keer!

Mattenset Lexus ct gekocht prima kwaliteit eerlijke prijs goede levering

Top Service.

Ik had remschijven besteld,omdat ze in de garage constateerden dat ze vervangen moesten worden,toen mijn (vriend)monteur ze wou gaan monteren bleken de schijven nog goed te zijn.Heb daarna contact opgenomen met Winparts,en kon toen de ongebruikte retour zenden! Had na 5 dagen het bedrag weer terug op mijn rekening!! Dit is wat je noemt service,CHAPEAU!!!!

Goede service en voldoende snel geleverd.

Ik heb een Varta accu besteld voor mijn auto. Deze was eerlijk geprijsd en de levering ben ik ook tevreden mee.

Topzaak!

Verkeerde wissers besteld, maar men maakt geen probleem om deze om te ruilen en voor mij de juiste wissers te vinden. In een woord geweldige service.

Prima, ook de manier waarop je op de hoogte gehouden wordt van uitlevering tot bezorging aan huis

overzichtelijke site en snelle levering

Je kunt snel even onderdelen bestellen zonder dat je twijfelt of het de juiste onderdeel is de levering datum staat erbij in mijn geval is het een paar dagen eerder geleverd. Goed bedrijf!!!! Mag wel wat meer revisie onderdelen op de site zetten bv remzuigers zodat je daar een keuze in heb en omdat deze ook wel regelmatig revisie nodig hebben.

Gewoon goed

Snelle service en gekregen wat ik besteld had. Ze passen perfect op m’n fiat 500.

Super service Winparts.nl

Na eerst een verkeerde bestelling te hebben geplaatst en daarna de juiste is alles via klanten service super op gelost. Vandaar deze dikke verdiende 10 !

Denken mee, snel en goed

Zowel via telefoon als email goede respons. Ze hebben goede kennis van zaken, kreeg precies wat ik nodig had mede door hun hulp.

Uitstekende service.

De bestellingen worden snel verstuurd en het is goed ingepakt.

Goede en snelle service en afhandeling

Goede en snelle service en afhandeling van de retour producten

Gewoon perfect

Altijd bereikbaar, via chat ook, goed advies, en heel vriendelijk. Ik vond de chat heel erg handig, zo kan je dan in de avond toch snel beslissen in de aankoop. Gewoon in 1 woord perfect!

Goedemorgen Navin, Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze services! :) Met vriendelijke groet, Sandra