Een fijne webwinkel

Overzichtelijk, snel geleverd en netjes verpakt.

Precies zoals verwacht

Levering van de bestelde matten conform wat ze beloven. De matten zelf zijn een perfecte fit voor mijn Seat Ibiza 6j. De matten volgen precies de lijnen in de auto. Erg blij mee. De prijs van de matten heb ik niets op aan te merken.

De verwachting was: donderdag bestellen, vrijdag in huis.

Omdat de levering later was dan toegezegd, ging ik op vakantie zonder de nieuwe ruitenwisser ! Ondanks een mooi assortiment liet de dienst verlening me in de steek. Bij thuiskomst zal ik overwegen de ruitenwisser terug te sturen,.

Goede kwaliteit Snelle service

Bestel vaak auto onderdelen als ik deze snel moet hebben

ik bestel wel vaker online maar winparts is meer om sneller aan onderdelen te komen dan weet ik dat ik ongeveer 3dagen moet wachten ipv een week bij de bekende kanalen

Zeer goed, vrij snelle levering, alles heel correct volgens de bestelling

Blij dat er nog firma's bestaan zoals jullie. Alles verloopt vlot en jullie zijn soepel in de omgang. Vooral het vertrouwen speelt een grote rol. Blij dat ik niet afhankelijk ben van die deugnieten firma autodoc, autoonderdelen24 enz ( derivaten onder een anderen naam van een zeer dominante firma in het Berlijnse ), firma's waar je je steeds moet afvragen of ze het juiste materiaal leveren en indien niet je maanden bezig bent om te ruilen of je centen terug te krijgen.

Goede leverancier van biomaterialen.

Had diverse onderdelen besteld en was 1 artikel niet goed, had binnen 2 dagen het goede in huis.

Simpel,snel en makkelijk

Veel spullen op voorraad,snelle levering.Duidelijke site.

4 dagen te laat geleverd

op de website stond zaterdag in huis. dinsdag pas geleverd.

gebroken onderdeel met transport

1e keer dat ik bij hen bestel. Gebroken onderdeel gekregen, misschien gebeurd met het transport. Kan gebeuren zeker? Klantendienst gecontacteerd met foto. na 4 dagen, nog steeds geen enkele reactie. vriendelijke herinnering gestuurd. Na 1 dag opnieuw niks ontvangen. klantendienst telefonisch niet bereikbaar. Zeer teleurstellende service. bestelling = WP220-256782

Bezorging

Er stond dat ik ging bestellen dat het op vrijdag bezorgd zou worden. Nu blijktdat het zaterdag pas word bezorgd. Jullie kunnen echt nog iets verbeteren door het bezorgen beter en sneller te regelen. Zou voor mij echt een reden zijn om volgende keer weer bij MIJNAUTOMATERIALEN te bestellen. Die leverdatum klopt altijd en is gemiddeld de volgende dag geleverd of 2 dagen. Is wel prettig als je dingen plant op de leverdatum en dat het dan vervolgens ook wel word geleverd. Hoop dat jullie hier iets mee zullen doen. Groet Ronald Robbertsen

Gasklephuis seat leon

Giede prijs, snelle levering

Heel vlot!

Ik had een aantal onderdelen nodig voor mijn auto. De volgende al afgeleverd. Keurig netjes volgens specificaties en passend. Zeer tevreden.

Alles was dik in orde

Mooi af gewerkt

zeer goed

zeer goed

Precies wat ik zocht

Ik zocht een telefoonhouder met schroefbevestiging. Moeilijk te vinden, maar hier hadden ze hem! Perfect.

Prima, snel en goed

Prima snel en goed bezorgd. Top

kundig en korrekt

goede en kundige behandeling en korrekt uitgevoerd.

Zeer snelle levering, doen wat ze beloven !

Spiegel voor een Caddy besteld, past precies.

Zeer goede leverancier

Op prijs, beschikbaarheid en benaderbaarheid ideaal. Echt een aanrader voor iedereen.

Klantenservice onbereikbaar, borg wordt niet terug betaald en garantie heb je niet na montage

Eind november 2 nieuwe imitatie bumpers gekocht voor mij auto. Imitatie staat bekend dat het niet altijd helemaal lekker past, maar toch vervangen. Na kleine 2 weken op de auto hebben gezeten is er een lasverbinding los klapt. Deze was door de fabrikant niet goed gemaakt, maar omdat ik de bumper had gemonteerd was de garantie komen te vervallen. Vreemd garantie geld hiervoor juist toch? Maar telefonisch zeer moeilijk bereikbaar via mail dan maar op en neer. Uiteindelijk gedreigd met rechtsbijstand en toen kon ik een nieuwe bumper krijgen tegen kostprijs. Omdat ik waarschijnlijk niet goed had gemonteerd en er niemand anders negatief was over dit onderdeel en de waardering voor dit onderdeel goed was (1 waardering van 3 jaar geleden). Geëist voor een nieuwe bumper maar moest borg betalen totdat de oude bumper terug bij hun was. Nu 6 maanden verder bumper nog steeds niet opgehaald, borg houden ze vast. Slechte waardering bij producten worden geweigerd en niet getoond op de website. Wachten bij klantenservice van een uur is normaal. In de hoop dat je ophangt!

Hallo Danny, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat het product niet in orde was, excuses hiervoor. In uw order zie ik terug dat wij in eerste instantie contact hebben opgenomen met de leverancier in verband met de vraag over problemen met de pasvorm. Daarop ontvingen wij terug dat hier niet eerder opmerkingen over zijn geweest. We zullen ervoor zorgen dat u het borgbedrag terug ontvangt op de rekening waarmee u betaald heeft. Met vriendelijke groet, Sandra

Zeer trage levering

Beloofde levering: op 25-6, vandaag dus (wat al 3 dagen na bestelling is en dat vind ik al best een redelijke periode) en de bestelling is nog geen eens verstuurd. De claim ' SNELLE LEVERING' op de website is dus echt een wassen neus... ik ben benieuwd wanneer het eindelijk binnen komt...... (De CORONA-claim-vertraging vind ik echt geen excuus op dit moment...)

Hallo Edwin, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de bestelling niet naar verwachting geleverd werd. Excuses hiervoor. In uw order zie ik terug dat wij uw pakket gisteren hebben opgestuurd en dat deze vandaag bij u zal worden aangeboden. Met vriendelijke groet, Sandra

super

overzichtelijke webshop . snelle levering !

Het product was correct en redelijk snel geleverd

Het product was correct en redelijk snel geleverd !

Snelle bestelling

Ik vond gemakkelijk wat ik nodig had en kon het ook snel ter plaatse krijgen.