Fijn zaken doen, ook bij problemen top!

Alle bestelde onderdelen ontvangen alleen paste het interieurfilter niet. Mailtje gestuurd en keurig opgelost door een wel passende af te sturen TOP.

Vlot verloop van alles. Tevreden met de bestelling

Het pakket was in orde, het product was goed beschermd en voldeed aan alle verwachtingen. Top!

Goede service!

Goede service en goede kwaliteit. Vriendelijk aan de telefoon. Blij met mijn géén reclame kentekenplaathouders.

zeer slecht, ze leveren nooit optijd zoals ze beloven, of ze leveren compleet de verkeerde onderdele

Mijn ervaring met winparts is zeer slecht, nu alwéér problemen met leveren. dit keer het pakket van totaal iemand anders gekregen. maar wel met mijn adres en bedrijfsgegevens. Dus de postbode heeft het goed gedaan. Maar iemand in Arnhem heeft nu mijn onderdelen en ik die van hem. Fijn dat ik door dit soort onbetrouwbare leveranciers mijn klanten teleur moet stellen. na eerst al de leverdatum te missen ook nog is compleet het verkeerde pakket te hebben ontvangen. NU AL MEER DAN 3 keer fout gegaan met winparts, de vorige keer wel op tijd geleverd maar de verkeerde koppeling daardoor dus weer vertraging op geleverd. want tja ook al is het de fout van winparts zij sturen pas het juiste onderdeel op nadat ze de door hun verkeerd geleverde terug hebben. Denk je dat ze je ook maar op enige manier compenseren? Tuurlijk niet, naast dat ze totaal onbereikbaar zijn via de telefoon kun je ook op geen enkel medeleven of begrip rekenen. tja wat vervelend meneer ik kan hier nu niks aan doen. WAT EEN Geweldig bedrijf.

Hallo Stefan, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend om te lezen dat u een verkeerd pakket ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Ik kan daarom niet nagaan of het inmiddels opgelost is, of niet. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, hoor ik het graag: support@winparts.nl Met vriendelijke groet, Sandra

Verschrikkelijk slecht bedrijf.

Afgelopen woensdag 01-04 mijn eerste bestelling bij Winparts geplaatst. Zaterdag 04-04 had ik een afspraak bij de garage waar ik de onderdelen van Winparts bij zou gebruiken. Levertijd zou 2 werkdagen zijn, dat zou betekenen dat ik op de vrijdag mijn onderdelen zou ontvangen, zodat ik deze op de zaterdag ochtend zou kunnen laten monteren. Echter ontving ik vrijdag 03-04 plotseling een email dat de onderdelen dan pas verzonden zouden worden. Dit zou betekenen dat de onderdelen te laat binnen zouden komen, waardoor ik de afspraak bij de garage zou moeten verzetten/annuleren, met de nodige kosten van dien. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de Winparts klantenservice om te kijken of we samen een oplossing kunnen vinden. Echter is de klantenservice van het bedrijf nog slechter dan de leverbelofte waar ze zich niet aan houden. Ik werd geholpen door een werknemer die mij totaal niet serieus nam. Hij probeerde het probleem een af te wimpelen door de vervoerder van de post de schuld te geven. Echter kan dit niet aan de vervoerder liggen, omdat deze het pakket nog niet ontvangen heeft. Dus het probleem ligt bij Winparts magazijn die ruim een dag te laat zijn met het verpakken en verzendklaar maken van het pakket. Maar de klantenservice weigert dit te erkennen en probeert hier onderuit te komen door de schuld te verschuiven in de schoenen van de postvervoerder. Kortom; Een keer besteld, vanwege de aantrekkelijke prijzen en goede levervoorwaarden (snelle bezorging, gratis retour). Echter maakt Winparts hier niets van waar. Klantenservice neemt hun werk niet serieus. Dikke afrader, eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.

prima service

Een van de onderdelen leek gebruikt. Dit is prima afgehandeld. Was niet meer te krijgen. In plaats daarvan een korting. Snelle en goede reactie.

Hebben veel en wordt op tijd geleverd.

Hebben veel en wordt op tijd geleverd.

goede service.

Was iets verkeerd geleverd. Geen probleem werd netjes en snel opgelost.

goede levering

snelle levering en na even puzzelen goed te monteren door een onervaren klusser

Goed snel betrouwbaar

Duidelijke website mbt artikelnummers die corresponderen met bouwjaar auto. Zeer goede prijs.

Makkelijk te bestellen snel geleverd!

Motorolie besteld. Ik bestel wel vaker bij Winparts. Ooit meegemaakt dat ik een product toch niet geschikt vond. Teruggestuurd en kreeg netjes mijn geld terug. Alhoewel zij iets duurder zijn is de service wel top!

Redelijk

Hallo. In het verleden vaker besteld bij jullie. Toen was het prima. Maar nu heb ik maar de helft van mijn bestelling ontvangen. Hier al een mail naar gestuurd maar geen antwoord. Ik heb al 3 keer gebeld maar krijg steeds niemand aan de lijn na lang wachten. Ik zit met spoed te wachten op de bestelde ruitenwissers... mijn lampensetje wel ontvangen.

Hallo Gerald, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u uw pakketje niet compleet ontvangen heeft. Excuses hiervoor. Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl? Ik kijk graag met u mee naar waar het mis is gegaan en los het voor u op. (Mocht u in de toekomst vlug contact met ons willen, kunt u eventueel gebruik maken van onze live chat. Hierop wordt doorgaans binnen 5 minuten gereageerd). Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandra

winkelmandje gevuld paar u later prijzen omhoog

Ik was allerlei producten aan het plaatsen in mijn winkelmandje maar kon die avond nog niet bestellen, de volgende ochtend is 1 van mijn artikel 7,5 euro omhoog gegaan in mijn wiakelmandje zonder dat er iets aangeven was. Gelukkig wist ik nog goed wat mijn eindbedrag was en gaat mijn koop jammer genoeg niet door

Hallo Gilles, Bedankt voor uw review. De prijzen zullen continu aangepast worden. Onze website wordt automatisch ge- update wat betreft de voorraden, dus ook de prijzen worden automatisch aangepast. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sandra

Product goed bezorging super slecht

Bezorging super slecht dhl

Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de levering niet naar verwachting was. Excuses hiervoor. Wanneer wij een pakket overdragen aan de vervoerder, verwachten wij dat het pakketje de volgende dag geleverd gaat worden. Wanneer dit niet het geval is, is dit ook voor ons overmacht helaas! Met vriendelijke groet, Sandra

razendsnel een perfect product in huis

je kan maar een keer een eerste indruk maken...en dat is Winparts zeer goed gelukt!

DHL bezorgde niet bij mij de eerste keer (het adres zou niet bestaan) en Winparts heeft het snel en adequaat opgelost. Na het weekend kwam het pakketje alsnog.

zeer goede communicatie product kwam een dag later maar dat werd keurig medegedeeld .

prima service doe zo verder

alles naar wens verlopen klaar en duidelijk

Snelle levering en goede service

Product is goed en goede kwaliteit

Altijd zeer tevreden over de service. Producten zijn altijd goed en hele goede kwaliteit. Steeds vlug geleverd

Een prettige zaak die doet wat ze belooft

Artikel is voorradig en wordt snel afgeleverd zoals beloofd.

tot nu toe zeer goed!

Goede leveringen afgelopen vijf jaar!