Doen wat ze beloven en een snelle levering

Meerdere goede leveringen gehad heb het idee dat het assortiment steeds gyoter wordt.

Wederom wordt de leverdatum niet...

Wederom wordt de leverdatum niet gehaald. Deze Groningers liegen je keer op keer voor. Bovendien nemen ze nooit de telefoon op. Ik kan mijn auto niet op tijd repareren en kan daardoor volgende week niet werken. Verschrikkelijk.

Goed winkel

Juiste product, snel geleverd voor een redelijke prijs.

Helpzaam mensen

Ik was altijd goed gehulpen via de telefoon of chat. Ze zijn meestaal goedkoop, maar leveringtijd duurt een beetje lang.

Levering helaas dag te laat

Helaas kon ik het onderdeel een dag later afhalen als op de site stond vermeld. Dit leverde mij problemen op omdat ik de auto niet kon gebruiken. Over het algemeen dik tevreden.

Aanrader!

Website: overzichterlijk, kenteken doorvoeren en alles wat ze voor uw auto hebben gerangschikt onder elkaar. Bestellen: makkelijk Betalen: veilig en achteraf Correspondentie: zeer tevreden; u wordt voor elke stap zowat op de hoogte gesteld. Levering: goed verpakt Zeker een aanrader

Snel op sturen

Perfect met kwaliteit

Snelle levering maar nazorg??

Wieldoppen besteld. Volgende dag geleverd. Bij monteren scheurde 1 van de doppen. Ik was echt extreem voorzichtig. De andere 3 ook geen enkel probleem. Telefonisch onbereikbaar( 3 x plm 10 minuten)Op mail na 1 week nog geen reactie. Tot nu ik het verzoek kreeg om een beoordeling te geven. Bij deze .

er op of er onder, bestelling WP222-258453 dikke middenvinger naar de klant!!??

diverse keren losse onderdelen besteld ok, grote bestelling is een flop diverse keren contact opgezocht; mails= flop, live chat werkt prima en mooie praatjes... 1maand later deelverzending nog steeds niet gezien.. ik heb meerdere auto's; En er rijd geen 1 van de wagen omdat de firma geweldig klant denkend is, daardoor moet ik hier in weer en wind met 4kinderen met de fiets. Van ellende op een ander besteld en wel binnen de effectieve 24u geleverd hoe kan dit? ik weet niet of het aan mij licht maar na 1maand wachten heb ik heb wel echt gehad! ik zou zeggen bedank voor de korte samenwerking, maar het stopt hier. met vriendelijke groeten Filip Orderdetails WP222-258453 MIJN WINPARTSMijn WinpartsMijn gegevensWachtwoord wijzigenMijn bestellingenMijn retourenAfmelden Verwacht aflevermoment: U ontvangt uw bestelling 09-06-2022

Het product werd snel geleverd. De prijs is redelijk.

Snel verstuurd en prima product

Volgens beschrijving, en product was snel thuis bezorgd.

De ervaring met Winparts was prima.

Helemaal tevreden met dienstverlening

Zie boven

Leuk voor de populaire merken en types, verder teleurstellend.

Leuk voor de populaire merken en types, de oudere en minder actuele merken en types vinden vaak niet wat je zoekt. Uitverkochte onderdelen blijven erg lang op nalevering staan zonder een nalever tijd.

Voor de levering altijd uitgaan van 2 tot 3 werkdagen

Netjes geleverd

Goed om te winkelen en makkelijk te bestellen.

UITEINDELIJK ALLES GOED

TYC koplampen in 2021 (niet geleverd door WinParts) gaven dit jaar al afstelproblemen tijdens de APK. Daarom 2 nieuwe besteld bij WinParts die met goed gevolg in juni 2022 zijn gemonteerd. Mijn 19 jaar oude Fiat Punto kwam daarom door de APK.

Slecht,slecht en slecht

Bestel nooit meer bij jullie,komen geen afspraken na, mooie praatjes maar afspraken nakomen ho,maar Vertrouwen is door verschillende slechte ervaringen tot 0 gereduceerd.Wil mij geld teruggestort hebben, volgens consumenten recht moeten jullie dit doen.

Goedemorgen Fred, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het pakket nog niet is geleverd! Onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en een onderzoek is opgestart bij de vervoerder. Ik heb uw melding doorgestuurd en er zal vandaag contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Lina

gewoon prima

alles is goed geleverd

Veel fouten

Vaker wat besteld, maar dan snap ik weer waarom ik eigenlijk steeds minder hier bestel Het komt te vaak voor dat het product niet klopt, kapot is of dingen missen Ik heb momenteel al 4 weken achterstand in een project omdat er 2x de incomplete en kapotte onderdelen verstuurd zijn. De omruil duurt ook lang genoeg... Nu hopen dat het binnenkort wel compleet binnen komt

Goedemorgen Dorian, Het spijt ons om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met Winparts. Onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat het erg vervelend is als u niet verder kunt met het project. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice en het product wordt nageleverd. We vertrouwen er op dat de onderdelen in goede conditie bij u worden aangeboden en dat we u de volgende keer weer van een goede ervaring mogen voorzien, met de snelle levering zoals u die van ons gewend bent! Met vriendelijke groet, Lina

Snelle levering, goed product

Top niks te klagen ;-)

Goede levering

Goede ervaring en Goede prijs plus snelle levering super

Goede en snelle service

Een aantal producten gekocht, waarvan 1 beschadigd was tijdens de verzending. Twee lampjes in de lampendoos waren uit het schuimrubber gekomen en kapot gegaan. De verpakking was verder heel en alle producten waren door Winparts goed ingepakt. Winparts heeft de beschadigde lampen direct vervangen.

Snelle levering via duidelijke site. Besteld ruitenwisserbladen voor en achter. Achterwisser sprong uitelkaar bij het plaatsen :( Voorbladen zitten prima!

Goedemorgen, Wat vervelend dat de ruitenwisser defect is geraakt. Heeft u al even contact opgenomen met onze klantenservice? Wij kijken namelijk graag even met u mee naar een passende oplossing. We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Lina

Zoals altijd gewoon goed tot zeer goed

Snelle levering, goed verpakt, en je krijgt gewoon wat je besteld hebt, doen zaken met een goede pakketdienst