Snelle levering betaalbare onderdelen, en altijd controle op het juiste onderdeel. Gewoon top.

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over kwaliteit en snelheid van bezorgde producten.

Erg tevreden over website en levering.

Duidelijke website, scherpe prijs. Levering 1 dag later dan aangegeven tijdens bestellen.

Positief

Snelle services en achteraf betaal mogelijkheid

Goede en snelle service!

Ruitewissers besteld op maandag , zit op vrijdag nog te wachten . Zie de datum steeds later worden .

Sorry maar een snelle levering kan ik niet zeggen, nu maar hopen dat als het eindelijk binnenkomst wel het juiste is .

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan u verwacht had. Excuses voor het ongemak. Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden en daarbij zie ik dat de order verzonden werd zoals op de website in het winkelmandje werd aangegeven. Er zat namelijk één product bij, waarbij de levertijd als volgt is: 'Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is Overmorgen in huis'. De bestelling werd dinsdag na 17.00 uur besteld. Inmiddels zie ik dat het pakket afgelopen zaterdag geleverd werd. Met vriendelijke groet, Sandra

Prima ervaring eerste kennismaking

Helaas was het mij bestelde onderdeel niet juist ,snelle communicatie en binnen paar dagen mijn geld terug gestort

Perfecte prijs en supersnel geleverd.

Perfecte prijs en supersnel geleverd.

Vertrouwd !,

Zoals altijd ging alles volgens de afspraak. Vertrouwd adres voor de gehele familie.

Goede klantenservice

Makkelijk de juiste onderdelen uitzoeken door invullen van het kenteken, toch was er nog teveel keuze voor mij. De juiste set ruitenwissers besteld, alleen de verkeerde achter ruitenwisser. Dit op de mail gezet, en kreeg als antwoord dat de nieuwe juiste gratis nagestuurd werd, de verkeerde hoefde niet terug gestuurd te worden, top oplossing!

Excellent, super fast delivery and top quality service!

had de spiegel minimaal 1 dag eerder verwacht

Snel en correct

Mede door controle op kenteken de juiste onderdelen voor de auto. Een goede prijs - kwaliteit verhouding en snelle verzending.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Na lange tijd weer een onderdeel nodig voor mijn auto, bestellen ging heel makkelijk en de levering was spot one. Iedere keer kom ik toch weer terug bij Winparts omdat ik het een fijne webshop vind.

Snelle levering. Goed verpakt. Uitstekend

Snelle levering van product tegen goede prijs

Product tegen een goede prijs geleverd. product was op de site goed te vinden.

Goeie spullen snel geregeld

Was goed maar is minder

ik had remblokken nodig zoals gewoonlijk bij jullie gekeken maar kon alleen bestellen met remschijven dus toch maar naar een ander gaan kijken. Erg jammer vind ik Ik was zeer tevreden Groetjes Alfons

Hallo Alfons, Bedankt voor uw feedback. Aan de hand van uw gegevens heb ik uw account terug kunnen vinden. Bent u opzoek geweest naar remblokken voor uw Fiat, zoals in uw laatste order? Aan de hand van dat kenteken zie ik ook losse remblokken. Graag hoor ik van u hoe u op onze website gezocht heeft, en voor welke auto. Zou u mij daarom willen mailen via support@winparts.nl, n.a.v. deze review? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandra

Onbetrouwbaar

Hebben 4 dagen de tijd iets te leveren en nog lukt dat niet op tijd , best jammer

Hallo Cees, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat uw pakket niet naar verwachting geleverd werd. Excuses voor het ongemak. Aan de hand van uw gegevens zie ik terug dat er meerdere malen contact is geweest en het voor zover is opgelost. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, zorgen wij voor een creditering. Met vriendelijke groet, Sandra

Bezorging duurde vrij lang

Als eerst wordt gezegd zaterdag, dan maandag en uiteindelijk werd het dinsdag.

Heb jaren geleden al eens wat parts besteld Net als toen ook nu uitstekend

Snelle complete en goede levering

Alles past precies, makkelijk te vinden op de site en door een dagje vertraging zeer goed op de hoogte gehouden geworden.

Onderdeel past gewoon niet

Door dure verzendkosten niet de moeite om het onderdeel terug te sturen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden. Daarbij zie ik niet terug dat u contact met ons hebt opgenomen wat betreft een omruiling. Ik zal u daarom bij deze voorzien van een mail over een eventuele omruiling. Met vriendelijke groet, Sandra

Goed product, goedkoop en snelle levering.

Goed product, goedkoop en snelle levering.