snelle en correcte levering

voor herhaling vatbaar

Vlug geleverd en goed verpakt. Dank aan winparts

Super, passend onderdelen en na 2 dagen heb je je spullen

Ik ben zeer tevreden klant

Bijna alles goed

Er zat een verkeerd onderdeel bij, ik heb daar wel een mail over gehad, maar als jullie het al niet weten. Ik zie dat pas als ik er mee bezig ben toch? Voor de rest , top. Ik stuur alles netjes terug en moet dan de kosten betalen? Tip: regel iets met uw transporteur.

Goede service bij retourneren

Mijn bestelling werd snel geleverd maar was helaas incompleet. Maar kon makkelijk retourneren en kreeg snel mijn geld terug gestort

Prima onderdelen en uitstekende service toen omruil noodzakelijk bleek

Bosch ruitenwissers gekocht en inmiddels geinstalleerd. Prima product tegen een goede prijs. Kreeg in eerste instantie wissers met een ander bevestigingsmechanisme (ondanks dat ik op kenteken had gezocht en op de site werd aangegeven dat het product geschikt was) Het omruilen ging zeer vlot en professioneel. Dat ik als score een 9 heb gegeven heeft met het missertje op de website te maken. Heb het voor de zekerheid nog even gecheckt maar voor beide producten geeft de site als response dat het product geschikt is en dat kan niet beide waar zijn. Totaal verschillend bevestigingstype. Er had dus een "pop up" moeten komen: Let op, check enz. Niettemin erg tevreden zowel over het product als de service!

Goede website, snelle levering.

Product voldoet prima

Mag wat sneller maar prima kwaliteit

klantenservice doet niks

Twee maal iets besteld, 2 maal was de verpakking beschadigd waarvan één maal het product zelf. Paar mails gestuurd met foto's van de schade, geen antwoord, na enkele weken opnieuw gemaild, weer totaal geen reactie. Mijn advies als u geen beschadigde goederen wil, koop dan bij een andere winkel.

Goedemorgen, Dank voor uw review en feedback. We vinden het erg vervelend te horen dat de artikelen op deze manier bij u werden bezorgd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en geeft geen fijne indruk van de bestelde producten. In ons systeem zie ik geen foto's of mailtjes van u verschijnen, die u aangeeft eerder naar ons te hebben verstuurd. Mails met meer dan 2 foto's worden in ons systeem geblokkeerd, wat waarschijnlijk de reden is dat u geen reactie van ons heeft vernomen. Ik heb uw feedback genoteerd en doorgegeven, zodat we kunnen voorkomen dat er meer pakketten op deze manier worden verzonden! Mocht hierdoor een product defect zijn geraakt, neem dan vooral even contact op met onze klantenservice via support@winparts.nl. Met vriendelijke groet, Bianca

I am happy with my car parts.

Perfect service & quick sending. Good quality.

Zeer snelle levering, artikel voldoet goed

Verwachte leverdatum werd aangegeven voor donderdag, levering was echter al op maandag. Erg snel geleverd.

Snel en goedkoop

Snel goed geleverd

Snel goed geholpen

goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Levert niet comfort levertijd.

Ik heb op donderdag 1 april een uitlaat besteld. Deze zou volgens Winparts.nl op voorraad zijn. Volgens Winparts zou ik de uitlaat op zaterdag 3 april bezorgd krijgen. Vervolgens kreeg ik op vrijdag 2 april een mail, waarin stond vermeld dat de levertijd is gewijzigd. Ik krijg de de uitlaat naar verwachting pas op 7 april geleverd! Omdat mijn auto is afgekeurd en ik deze binnen 5 dagen weer gerepareerd moet aanbieden, heb ik nu dus een probleem. Op de website staat nog gewoon dat de uitlaat op voorraad is! Als ik geweten had dat het onderdeel niet tijdig geleverd zou kunnen worden, had ik nooit op deze site besteld! Dus als u iets met spoed nodig heeft, zou ik zeker geen onderdelen bij Winparts bestellen.

Hi Dj, Dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor de vertraging op uw pakketje. Ik snap dat dat erg vervelend is als u het onderdeel snel nodig heeft voor de keuring! Helaas kan er onverhoopt wel eens wat mis gaan met de bestelling, in dit geval de vertraging bij onze leverancier. Daarvan brengen wij u altijd zo spoedig mogelijk op de hoogte! Als we te maken hebben met een kort tijdsbestek als deze maakt dat het ons wel moeilijk u tijdig te servicen, mocht er zo'n vertraging ontstaan. We verwachten uw onderdeel vandaag bij ons in het magazijn en sturen deze u dan zo snel mogelijk toe. Houd uw mailbox in de gaten voor de Track & Trace code! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over uw bestelling, mag u altijd even contact opnemen via support@winparts.nl! Met vriendelijke groet, Bianca

dat gehad wat ik besteld had, binnen 3 dagen...

Snelle bezorging

Mooie producten voor een nette prijs en snelle levering. Zeer tevreden

Echt top kan niet anders zeggen Gr Wil

Goede snelle service, productomschrijving kan beter

Over het algemeen zeer goed !

Hoe kan zo’n bedrijf runnen

Ik heb regelmatig wat besteld bij Winparts.be. Nooit enig probleem gehad, altijd alles netjes geleverd. Nu heb ik een injector besteld en we zijn ondertussen bijna 2 weken verder?!?! Mijn gegevens klopte niet? En de vorige bestellingen dan? De eerste man van de helpdesk gaf ons de schuld, en was voor geen rede vatbaar. En nee, hij kon geen nieuwe opsturen, want die was niet op voorraad. Volgens de webshop was hij wel voorradig. Nu gaan ze eerst wachten totdat DHL het pakketje retour gebracht heeft (ondertussen een week geleden), en er zal geen logica toegepast worden om alvast een nieuwe op te sturen?!?! Nu zit ook paasmaandag er nog tussen, dus voordat ik het in huis heb zijn we dik 2 weken verder. En ik zit ondertussen met een auto die geen meter rijdt en naar de keuring moest. Ik blijf bellen naar Winparts, en ze beloven me op de hoogte te houden... ik wacht nog steeds... Als dit niet snel opgelost wordt, is dit mijn laatste bestelling geweest.

Hi Ronny, Dank voor uw beoordeling en feedback. We vinden het erg vervelend dat het zo is gelopen en dat u zo lang op het pakketje moet wachten. Ik zie dat u het adres inmiddels goed heeft ingevoerd en dat het pakketje vanuit DHL retour is gezonden op 2 april. Ik heb mijn collega van de klantenservice er op geattendeerd, dat we u vandaag even bellen over de status en het verloop. We gaan er vanuit dat uw pakketje nu snel bij u wordt afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. We hopen dat de auto snel weer goedgekeurd rond mag rijden! Met vriendelijke groet, Bianca

Mijn pakket is niet bezorgd terwijl de bezorgdienst zegt van wel

Zie bovenstaande zin

Hi Kevin, Goed dat u ons even een bericht stuurt! Klopt het adres wat in Mijn Winparts staat aangegeven wel bij uw huidige adres? Dan is het natuurlijk heel gek er wordt aangegeven dat het pakketje al is bezorgd. Mijn collega van de klantenservice gaat met u mee kijken, waar het pakketje is en hoe we dit op kunnen lossen. We zullen u vandaag nog verder op de hoogte stellen over het verloop. We gaan natuurlijk gewoon regelen dat u het pakketje zo snel mogelijk thuis krijgt! Met vriendelijke groet, Bianca

Goed en snel geleverd. Helemaal top.

Helemaal top. Product als omschreven en snel geleverd.

met winparts was goed

behalve de bezorging met dhl was niet goed want ze houden zich niet aan de afspraak

Goed geden bedrijf