De laatste tijd slecht..

12-1-2022 besteld en betaald er staat dat het 14-1-2022 verzend klaar is en 15-1 bezorgd word.. Uiteindelijk misschien 18-1-2022 binnen. Geen reactie op berichten in mijn winparts.. Geen mail dat het langer duurt.. Niks Mijn vorige bestelling in december ging ook zo. Na een week mn spullen binnen die op de website op voorraad staan.

Goedemorgen, Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We vinden uw mening namelijk erg belangrijk! Zo te zien is uw bestelling inmiddels bij de vervoerder en wordt deze naar verwachting vandaag bij u afgeleverd. We vinden het erg vervelend dat uw pakketje is vertraagd en dat u daarvan geen bericht van ons heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We zijn meteen aan de slag gegaan met het verbeteren van de communicatie en zullen hier wijzigingen aanbrengen, zodat wanneer iets onverhoopt vertraging oploopt, u hier bericht van krijgt. Natuurlijk laten we liever zien dat het veel sneller kan. Hopelijk mogen we u daarom een volgende keer toch weer van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Bianca

Na de bestelling een dag later bezorgd en ook nog het goede onderdeel

Prima producten voor een prima prijs

Nog nooit klachten gehad, en de levering loopt meestal op tijd.

Na 2 kapotte/verkeerde levering nog steeds geen goed product

Na de bestelling snel mijn product gekregen maar helaas bij 1ste aflevering was product kapot en via chat snel contact gehad en zonder problemen teruggestuurd en alsnog product gekregen. Maar nu bleek verkeerde product in de verpakking te zitten. Na een telefoontje probleem uitgelegd en is het verkeerde product teruggestuurd. Maar wacht nu al bijna 2 weken op juiste product.

Altijd super geregeld

Zonder meer prima

Gewoon goed van begin tot eind Kan er niks meer of minder van maken Weet jullie weer te vinden als het nodig is Bedankt wim

Trage levering

Materialen zijn woensdag ochtend 5/1 besteld en zijn pas op maandag 10/1 door DHL opgehaald.

Prima service!

Altijd snel en bereid om een foutje mijnerzijds te herstellen.

niet blij,

mijn bestelling was gewoon dubbel gevouwen met inpakken door winparts! hier een mail over gestuurd naar de klantenservice, maar nooit een reactie op gekregen, jammer!

Hi Marc, Wat vervelend om te horen dat het racegaas op deze manier bij u is afgeleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en moet een foutje zijn geweest. Onze excuses daarvoor. Ik zie in ons systeem dat er inmiddels een coulance met u is besproken. Hopelijk is het zo naar wens opgelost! Met vriendelijke groet, Bianca

Groot assortiment, hele slechte verzending

Tot nu toe elke keer dat ik bestel en een verzenddag selecteer word deze niet nagekomen. Ik zit nu nog te wachten op een pakket wat 3 dagen geleden al in huis zou moeten zijn. Enorm jammer. En als je hier een mail over stuurt blijft het stil word er niets mee gedaan.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u uw order vertraging heeft opgelopen in ons magazijn, onze excuses hiervoor! Door toegenomen drukte kunnen wij momenteel helaas niet alle bestellingen versturen op de streefdatum. Wij doen alsnog ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk over te dragen aan de vervoerder, en vertrouwen er op dat deze in goede conditie bij u wordt aangeboden. Uw mail zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen door onze klantenservice. Bij spoed kunt u ons beter even bellen! Met vriendelijke groet, Bianca

Op orde, zoals altijd.

Wederom prima ervaring met Winparts. De reden om geen 10, maar een 9 te geven is omdat de spullen met 1 dag vertraging kwamen. Kwam daardoor in de verwerking wat minder uit, maar omdat het een incident was (eerdere keren was het gewoon tijdig) slechts van een 10 naar een 9.

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Snel geleverd, goedkoop én goed.

Fijne service

Professioneel bedrijf, producten voor een mooie prijs en snelle levering.

Prima geregeld

Snelle verzending maar zeer slechte omschrijving

Snelle verzending, maar product was zeer summier omschreven dus het verkeerde product besteld.

Hi Kees, Wat vervelend dat u het verkeerde product heeft besteld. Past de interieurventilator niet? Dan kunt u ons het beste even mailen naar support@winparts.nl of telefonisch contact opnemen. Dan kunnen we kijken of we het product kosteloos kunnen omruilen voor de juiste variant. We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Bianca

Goede spullen late levering

De spullen die ze verkopen hebben een goede kwaliteit/prijs. Jammer genoeg staat op het moment dat je besteld dat de levering de volgende dag is maar dat is niet zo maar liefst 3 dagen later. Dus hou rekening met de levertijd

Goed service

Binnen 2 dagen binnen , goed service

Traag in reageren bij afdeling garanties.

Op 5 januari 6 bobines besteld die volgens de site geschikt waren voor mijn auto en gekregen. De bobines in mijn auto geplaatst, maar de motor liep er zeer slecht op. Ik heb mijn oude bobines weer terug geplaatst, waarop de motor direct beter reageerde. De bobines die ik had gekocht waren toch niet geschikt voor mijn auto. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of ik de bobines terug kon sturen, ondanks dat deze al uit de verpakkingen waren en gebruikt zijn geweest. De klanten service gaf aan dat ik een e-mail moest sturen naar de afdeling garanties. Dezelfde dag kreeg ik van de klantenservice een e-mail met dezelfde opmerking. Ik heb direct een e-mail gestuurd naar de afdeling garanties, maar we zijn nu een week verder en ik heb nog niets van de afdeling garantie vernomen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mail en onze excuses dat het zo lang duurde voordat u een mail van ons terugkreeg. Momenteel hebben we te maken met grote drukte, waardoor het nog wel eens een tijdje kan duren voordat een mail in behandeling wordt genomen. In het vervolg zou u kunnen proberen om te bellen, vaak kunt u dan meteen worden geholpen :-) Zo te zien is uw garantieaanvraag uitgezet bij de afdeling garanties en zijn deze bezig met het verwerken. Dit kan soms wat langer duren omdat het product vaak gecontroleerd moet worden door de fabrikant. Hopelijk wordt het snel opgelost! Met vriendelijke groet, Bianca

Snelle levering goede producten

Verkeerd geleverd en ook niet het juiste product

Mijn product moest bij de postwinkel in aalsmeer bezorgd worden en is in Zevenhoven afgeleverd. Nu heb ik het opgehaald maar blijkt het de verkeerde mat te zijn. Het past niet en ik heb gespecificeerd voor de passende voor de BMW e87 gekozen. Dit is niet de eerste keerd dat het fout is. Ben erg terleurgesteld

Hi Andre, Dank voor uw beoordeling. Het is natuurlijk erg vervelend wanneer het pakket wordt afgeleverd op een andere locatie. Dat vinden we erg vreemd, we zullen onderzoeken hoe dit kon gebeuren. Onze excuses daarvoor! Zo te zien heeft u een mail gestuurd naar onze klantenservice betreffende de mat die niet past. Zij zullen deze mail zo snel mogelijk in behandeling nemen. U mag ons ook altijd even bellen op ons telefoonnummer: 085 070 5200. Met vriendelijke groet, Bianca

super

snel geleverd en juiste product

Gewoon goed

Niks aan te te voegen!

Goede webshop met goed betaalbare producten

Mijn bestelling precies volgens afspraak bezorgd. Makkelijk te bestellen op kenteken, dus altijd passend. Product is precies zoals verwacht.

Super goed geregeld

Na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is dmv mailtje