Doet wat men beloofd!

Doet wat men beloofd!

Goed product

Snel geleverd en de goede maat

Juiste artikel geleverd en paste prima op de auto

Snel geleverd en goede materialen.

Snel goed geleverd

Geweldige service

Snel binnen

Good

Fast delivering, some times better prices tham other shop's

Snel besteld, snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd

Alles prima geregeld En makkelijk zoeken met kenteken

altijd goed en snel

Altijd een goede ervaring gehad bij winparts. lees veel negativiteit over de kenteken tool. misschien zelf even verder kijken dan je neus lang is , bij elk onderdeel kan je de toepasbaarheid controleren voor jouw voertuig modeljaar / maand, motorcodes uitvoering codes staan er allemaal bij. Helaas leven we in een afschuif maatschappij maar vergeet niet dat je zelf besteld. top bedrijf ook wel eens niet goed gekeken en verkeerde gehad, ruilen en geld is nooit een probleem geweest al jaren met regelmaat besteld.

Netjes en vlot

Helaas zelf een fout gemaakt in de bestelling. Retour en snel en netjes behandeld.

super goed

Geweldige service

Ik had een verkeerde ruitenwisser ontvangen. Niet goed gekeken bij bestelling. Toen ik deze aanmeldde voor ruiling kreeg ik een e-mail inhoudende dat de juiste ruitenwisser zou worden geleverd en de verkeerde hoefde ik niet te retourneren. En alles zonder kosten. Winparts bedankt!

Met alle drukte is het toch snel geleverd super.

Prima artikel

Zeer snelle afhandeling van de opdracht.

Wordt aan het lijntje gehouden

21-12-2020 heb ik een aantal goederen bij jullie besteld, waaronder twee schokdempers. 23 december zou het geleverd worden. Eind van de dag niets ontvangen en zag bij track and trace dat het, ivm beschadiging retour gezonden zou worden. De 24e kreeg ik toch een pakketje , echter zonder de schokdempers. Gelijk gebeld met jullie bedrijf om dit door te geven. Ik kreeg toen een aparte track and trace vwb de schokdempers. Tot op de dag van vandaag staat er echter dat het pakket gereed is om aangeboden te worden bij sorteercentrum. Het is inmiddels 08 januari 2021 en heb nog altijd mijn bestelde en betaalde schokdempers niet. Ik heb inmiddels eerdere keren gebeld met jullie bedrijf en ben behoorlijk geduldig geweest. Echter wil ik, als klant, niet de dupe worden van het in gebreke blijven van jullie vervoerder, in dit geval DHL. Vandaar mijn verzoek om zsm mij de twee bestelde schokdempers toe te sturen, of mij het betaalde bedrag te retourneren.  Op mijn winparts zie ik twee gereserveerd staan!! Echter krijg ik momenteel geen antwoord meer op mails en wordt er niets verzonden, terwijl in laatste telefoongesprek van 6 januari beloofd is om het die avond nog te regelen en ik over zo'n twee dagen in schokdempers zou hebben. Nou niet dus.

Zeer vlotte ,en correcte levering

Product is prima, belofte niet geleverd

Het product is prima (stuurhoes), alleen wat aan de dikke kant. Geen probleem, hij doet wat hij moet doen. Maar de belofte dat het product de volgende dag geleverd zou worden is niet waargemaakt. Het was voor mij niet relevant dat het de volgende dag geleverd zou worden, maar zeg niet dat het de volgende dag geleverd wordt als dat niet het geval is. Ook al ligt het buiten jullie macht. Als de belofte is dat het de volgende dag geleverd wordt, lever het dan. Anders zeg je maar 1-2 dagen oid. Als het namelijk wel een keer relevant is, een noodaankoop zeg maar... dan vertrouw ik nu de leverdatum niet meer. Zonde.

Verzending prima, product minder...

Product was niet echt wat ik had verwacht. Heb eerder een vergelijkbaar product daar besteld, die was beter.

Makelijk en snelle verzending.

gewoon gekregen wat ik had besteld

mijn ervaring is dat ik iets heb betaald en dat vervolgens ook heb gekregen, lijkt mij niet meer dan normaal. wat voor andere ervaring zou je kunnen hebben?

Super makkelijk op kenteken besteld en snel geleverd!

niks op aan te merken,

nog niet tevreden

in het kort - besteld product dat bij mijn auto/kenteken hoort - product geeft onbalans - gebeld blijkt dat product niet geschikt is voor mijn auto - website geeft aan dat product geschikt is voor mijn kenteken/auto - moet mail sturen naar retouren - dag na de mail gebeld maar mail was wel binnen maar niet doorgestuurd naar retouren - derde dag nu nog steeds geen bericht

Goedemorgen Hans, Dank voor uw review. De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Natuurlijk mag u het product daarom gratis bij ons omruilen! We vinden het erg vervelend dat uw retouraanvraag zo lang in de wacht staat. Ik kon niet achterhalen of u inmiddels meer duidelijkheid van ons hebt gekregen. Om er zeker van te zijn dat het met u wordt opgelost, heb ik mijn collega gevraagd nog eens naar uw order en retouraanvraag te kijken. Dan zorgen we ervoor dat het goed wordt doorgevoerd en u alsnog bericht van ons krijgt! :-) Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Bianca

altijd een dikke 10

Ik bestel hier al jaren , en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. De website is duidelijk , prijzen zijn netjes , en spullen worden altijd op tijd geleverd.

Goede website, snel geleverd en correct geprijsd

Prima leverancier met hele duidelijke website zodat het eenvoudig is het juiste onderdeel voor je specifieke auto te bestellen. Prijs is concurrerend, webwinkel werkt makkelijk, levering is snel en correct. Wat wil je nog meer?