Niet zo best

Ik had donderdag wat besteld en op de website staat "voor 21:00 besteld morgen in huis" en ik kreeg een mail waarin stond dat ik er nog eentje zou krijgen als ie op de post zat. Vrijdag geen mail ontvangen dus gebeld, super aardig personeel en hij stond klaar om naar post nl te gaan dus hij zou zaterdag komen. Zaterdag niet gekomen dus ik had weer gebeld. Weer super aardig maar hij zou dus toch maandag pas aankomen. Maandag kwam ie niet, weer gebeld, weer super aardig alleen het bleek dat ik m dinsdag op kon halen bij een post nl punt.

Snel binnen met track en trace

Goede prijs/kwaliteit

Fijne webshop en de delen zijn op tijd geleverd!

Duidelijke , makkelijke site

Marterverjager

Afgelopen juli marterverjager M208 T.E.G. bij Winparts gekocht. Blijkt er afgelopen week toch weer een steenmarter in de motorruimte hebben gezeten. Dit voorgelegd bij Winparts. Antwoord: Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Helaas zijn marters ongelooflijk slimme dieren en kan het gebeuren dat bij vele marterverjagers in de buurt een marter als het ware "gewend" raakt aan de afschrikmethodes. Wanneer het lampje knippert betekend dit namelijk dat het apparaat wel het geluid maakt. Wanneer u en buren last hebben van deze marter zou ik een verzoek bij de gemeente neerleggen voor het vangen en herplaatsen van de marter. Dit aangezien een marter die zich niets aan trekt van afstotingsmethodes ben ik bang vaker voor problemen gaat zorgen. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust weer contact met ons op. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Rick v. E

Een buiten spiegelglas nodig en daarbij heel goed geholpen door Winparts. Er werd wel gezegd, dat het spiegelglas (TYC) van dezelfde kwaliteit zou zijn als origineel (Audi). Dat blijkt niet geheel te kloppen. Het verwarmingselement van het origineel geeft 4 á 5 Ohm, terwijl de 'TYC'-versie 9 Ohm meet; maw verwarmen van het 9 Ohm exemplaar duurt 2 x zo lang. Verdient een 8, maar kan dat niet laten weergeven

matig

eerst vertraging op de onderdelen, om vervolgens een oliedruksensor te krijgen ipv een ontstekings rotor

Product zoals omschreveb

Goede prijs kwaliteit.

het juiste onderdeel, snel geleverd.

Via de website eenvoudig het juiste onderdeel gevonden voor goede prijs en snel bezorgd.

Goede Bosch ruitenwissers voor een juiste prijs

Snelle levering, goede spullen

Verpakking in mijn ogen onjuist.

Ik heb een kofferbak bescherming besteld en ontvangen. Deze was opgerold en daarna dubbelgevouwen waardoor er knikken in komen en daardoor ontstaan plaatselijk kleine schades, dat is jammer, verder een prima ding die ook goed past.

Goedkoop en snel

Duidelijke website. Concurrerende prijs. Snelle levering.

Goed en snel geleverd

Product was makkelijk vindbaar op de site en was duidelijk omschreven. Zo besteld en snel geleverd

aanbevelen.

prima bedrijf. bestellen is zeer eenvoudig. onderdelen zijn prima en levering is snel.

Wat spullen besteld en kreeg heel snel bericht dat het bezorgd werd op het afgesproken punt. Kort, snel en duidelijk.

Levering en materiaal prima

Niks op aan te merken

Had een ruiten wisser besteld is wel snel geleverd maar blijkt dat de auto toch niet helemaal in orde te zijn, retour was wel correct behandeld maar het is wel voor je eigen rekening, terwijl je de verzendkosten ook had betaald. Bij het aanbeveling is het Ja of Nee, ik heb ja aanbevolen.maar dat is ieder voor zich.

OK

Goede snelle levering

Super goede ervaring

Mijn bestelling was er super snel

Ben al heel lang zeer tevreden over Winparts.

Enorme voorraad, grote keuze in kwaliteit en prijs, super snelle levering, mocht onverhoopt iets mis gaan wordt dit snel en netjes gecorrigeerd, prettige medewerkers. Precies zoals het hoort.

Redelijke prijzen en snelle levering

Ruitenwisser van Bosch besteld en die zijn erg goed en redelijk geprijsd..en binnen 2 dagen geleverd ...zeer overzichtelijk site met de mogelijk om je kenteken te invoeren voor de juiste onderdelen ..ga hier zeker meer bestellen .

Zeer goed ervaren

Heb net een aanvraag gedaan voor retour van een product die helaas niet helemaal voor mij geschikt is maar tot nu toe goed behandeld door Winparts

Correcte en snelle service

Prima service en snelle reactie op emails. Probleem zeer snel opgelost door goede garantie.

Fijn dat personeel meedenkt en met oplossing.

Goed geholpen na onjuist besteld artikel te hebben ontvangen. Na verzenden van foto’s en oem nummers alsnog het juiste artikel kosteloos mogen ontvangen. Top geregeld. En personeel wat meedenkt!

Snelle levering mooie prijs