Goede uitleg en snelle service...geweldig...

Ik had buitenspiegels nodig voor mijn auto. Kwam vrij snel bij jullie site... Op een makkelijke manier werd beschreven wat voor artikel het is. Zeer tevreden over de afhandeling .

Slecht

Moeilijk bereikbaar telefoon,slechte service bij retour zending van je pakket kost teveel, en niet beantwoord van je mail

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij door de omvang, het gewicht en de bijzondere vorm van auto-onderdelen geen gratis retourneren aanbieden. Dit zou betekenen dat dit verwerkt moet worden in de productprijs. Een retour van bijvoorbeeld een bumper kost heen en terug bijna 40 euro. De gemiddelde prijs van een bumper in onze shop wordt dan al heel snel onaantrekkelijk. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u telefonisch of per e-mail lang op ons moet wachten. Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn en wij proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. Dat is deze keer helaas niet gelukt :-( Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mariska

Fijne webshop

Altijd goede ervaringen met winparts. Erg goede service, goede prijzen en breed assortiment.

prima service

Op basis van het kenteken van mijn auto kreeg ik perfect passende onderdelen aangeleverd. De montage ervan was mede daardoor een kwestie van minuten.

Snelle levering, goed produkt

Snelle levering, goed produkt, prima prijs

Super ....rapide prix correct

super, très bonne et belle pièce prix raisonnable et livraison rapide

goede en correcte levering

goede en snelle levering

Supersnel geleverd , donderdag avond besteld , vrijdag al in huis . Goed contact met klantendienst

De bestelling worden snel geleverd

Wat je zoekt vind je bij Julie aan een goede prijs

zowel telefonisch als op de webzijde kon ik de onderdelen vinden. levering was wel langzamer dan verwacht, dinsdagmiddag besteld, vrijdag aanwezig. De telefoniste heeft me wel voor vertraging gewaarschuwd.

Regdg

een klucht

Ik wacht al een jaar op een antwoord. Mijn bestelling ging de mist in door een drukke periode en was niet meer te traceren. Ik had geen keuze en moest deze laten retourneren na een kostelijk gesprek met de klantendienst. Achteraf nam ik contact op via een mail en werd er me beloofd dat de juiste afdeling contact met me ging opnemen... dit is al enkele maanden geleden. Geen service en opvolging of zelfs antwoord wanneer het misgaat met de leveringen

Gewoon Goed

Goede Service

Zeer goed.

Super goed geen klachten.

Snel

Stellen leveringen

Niet positief

Teleurgesteld

Hallo Remco, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij horen graag waarom: support@winparts.nl. Wij horen graag van u, zodat we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Mariska

Bestel vaker bij Winparts voor m'n PT cruiser, snelle levering,correcte service

Snelle levering en goed product

Hele snelle levering. Juiste producten geleverd. Top bedrijf!

Goed op tijd thuis ge stuurt zou ben ik blij hoor

achteraf toch goed gekomen en dat het langer duurde als men zei lag aan DHL

goed netjes antwoordt gehad

Gewoon goed!!

Bestelling geplaatst voor de juiste prijs en vlot geleverd.

Makkelijke website, snelle levering, goed product.

Oke!