Mijn bestelling was niet compleet geleverd

Mijn bestelling was niet compleet geleverd, maar op de pakbon stond wel het juiste aantal vermeld. Na een telefoontje, een mailtje met wat foto's werd ik heel correct geholpen. Na 3 dagen wachten toch maar eens gebeld, ook nu werd ik keurig geholpen maar de nalevering waarop ik zat te wachten ging het weekend over, jammer want volgens mij had de correctie wel sneller gekund zodat ik deze op zaterdag nog in ontvangst had kunnen nemen. Heb nog niet eerder zo'n ervaring met Winparts gehad en zal ook zeker bij hun blijven bestellen.

tevreden

goed product en keurig op tijd afgeleverd.

Snel en perfect geregeld

Motorolie en ruitenwisser vloeistof voor scherpe prijzen. Snelle verzending ook. Aanrader.

Supersnel bezorgd !!

Prima kwaliteit.

Zeer snelle levering!

Binnen 24 uur in huis

ALLES naar wens gegaan

nvt

Onderdelen netjes geleverd

Bestellen gaat makkelijk en de uitlevering ervan ging als vanzelf. Alleen voor mij blijft de beoordeling op 3,5 sterren hangen, omdat ik de levertijd simpelweg te lang vind duren. Zodra er de volgende werkdag uitgeleverd kan worden, verdienen ze 5 sterren. Tot die tijd is 3,5 sterren het maximaal haalbare.

Binnen 24 uur was het binnen volgens de afspraak

Bij retour product correcte afhandeling

Makkelijk bestellen, duidelijke website, goede prijs

Goede kwaliteit.

Prachtige stevige wieldoppen. Voldoen 100% aan mijn verwachting. Snel geleverd en geeft mijn auto meteen een ander aanzien! Deze doppen zijn beslist een aanrader.

Verkeerd product gekregen

Heb via mijn kenteken den radiator dop besteld. Volgens de gevens van mijn kenteken (zoals bekend bij het RDW) krijg ik alsnog een verkeerde dop thuis van winparts. Voor mij geen winparts meer.

Hi Selle, Wat vervelend dat de radiateurdop toch niet bleek te passen. Van sommige auto’s zijn er in hetzelfde bouwjaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor kan het helaas wel eens voorkomen dat een product toch niet past. We snappen dat het vervelend is en daarom mag u een product kosteloos bij ons omruilen wanneer deze niet blijkt te passen. Mijn collega's van de klantenservice kijken graag even mee welke dop wel zou moeten passen! Ik zal hen vragen naar een alternatief te kijken en even contact met u op te nemen per mail :-) Met vriendelijke groet, Bianca

Slecht

Retourneren op basis van goedkeuren Winparts. Hoezo? Retourneren na aankoop via internet is een recht in Nederland. Ik koop hier nooit meer.

Goedemorgen, Dank voor uw review en feedback. Over het algemeen worden de retouraanvragen gewoon door ons goedgekeurd. Tijdens de beoordeling wordt gekeken of de aanvraag binnen het tijdsbestek valt en of het onderdeel nog netjes is. Een onderdeel kan natuurlijk na montage en gebruik niet altijd door ons terug genomen worden. Zo te zien waren er bij uw retour geen problemen en heeft u het geld inmiddels van ons terug gekregen. We hopen dat we u een volgende keer toch weer van dienst mogen zijn! Met vriendelijke groet, Bianca

gedeelte verkeerd

onderdelen op kenteken besteld , zat een rollager bij wat ik nergens monteren kon. sleutel 55 jaar dus ben geen groentje, nare ervaring en had geen tijd om terug te sturen , mn klant moest rijden , distributie riemen klopte wel.

Hi Johan, Wat jammer om te horen dat de rollager niet juist was voor de auto. U mag ons altijd even een mailtje sturen naar support@winparts.nl. Dan kunnen we kijken of het artikel alsnog geretourneerd kan worden! Met vriendelijke groet, Bianca

Prima service en snelle levering

Prima geholpen

Uitstekend geholpen en snelle levering met track en trace te volgen, super

Prima webshop!

Snelle levering, duidelijke zoekfunctie , prima website.

Prima snelle levering

Gewoon Goed.

Goed product uitgekozen en heb het product snel en goed geleverd gekregen.

goed en snel geholpen

kleine probleempje met mattenset voor auto goed opgelost geld direkt teruggestort

Nooit geen problemen

Top aanbiedingen en top opvolging bijj verzending!

Correcte service en voldoende zorg bij verpakking

Prima! Vooral de prijs. Ik vroeg hoe duur hij was bij de dealer. Hun antwoord was 67.50 euro. Schandalig! Helemaal toen ik las hoe voordelig het bij jullie is. Groet Annette Steenhuis

Supersnel en netjes geleverd, goede service