Kopersbedrog

Op 22/04 stukken besteld die direct leverbaar waren. De stukken zijn veel duurder dan exact dezelfde op een andere site, maar sneller geleverd,(volgende dag in huis), dus toch maar bij Winparts besteld. Er wordt aangegeven dat ze een dag later geleverd zullen worden. Volgende dag wordt gemeld dat ze één dag later worden geleverd en tot op heden nog altijd NIETS. Reactie op een door mij gestuurde mail is dat ze aan het verhuizen zijn. Ik zou nooit bij hen besteld hebben indien ik dat tijdig had geweten en niet nadat alles besteld en betaald is. Dit is echt kopersbedrog, het geld is betaald en nu maar wachten...op Godot

volgende dag bezorgd is onzin!

Ik wil graag mijn recente ervaring met jullie delen betreffende mijn bestelling van dakkoffers en dakdragers. Helaas verliep dit niet zo soepel als gehoopt. Ik plaatste mijn bestelling op dinsdag in de hoop dat deze, zoals beloofd op jullie website, de volgende dag zou aankomen. Echter, kreeg ik al snel na mijn bestelling een bericht dat het pakket vertraagd was, zonder verdere uitleg of opties. Op donderdag had ik nog steeds geen track en trace informatie, dus nam ik contact op met jullie klantenservice. Helaas was de persoon aan de andere kant van de chat niet erg behulpzaam. Het voorstel om een andere dakkoffer te bestellen, met extra betaling, was niet echt wat ik verwachtte. Nog geen twee uur na het plaatsen van de nieuwe bestelling, ontving ik opnieuw een bericht over verdere vertraging vanwege jullie verhuizing. Dit was behoorlijk frustrerend en onhandig voor mij. Ik begrijp dat verhuizingen chaotisch kunnen zijn, maar ik had op zijn minst betere communicatie en ondersteuning verwacht. Nu ben ik gedwongen om mijn bestellingen te annuleren en te wachten op terugbetaling, wat niet bepaald handig is. Ik hoop echt dat jullie deze ervaring gebruiken om jullie processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige klanten niet dezelfde problemen tegenkomen.

Beste Alex Cromvoets, Bedankt voor uw review, Allereest excuses voor de vertraging van de bestelling. Het klopt inderdaad dat wij aan het verhuizen zijn. Hierdoor zijn inderdaad een hoop bestellingen vertraagt. Wij realiseren ons dat wij dit duidelijker hadden moeten maken aan de klant. Wij gebruiken deze feedback dan ook om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Ik zie verder dat mijn collega u ondertussen heeft geholpen om de bestelling te annuleren. Wij hopen u in de toekomst te kunnen voorzien van betere service. Met vriendelijke groet, Niels

Niet correct

Op 14 / 3 bestelling geplaatst normaal 16/3 in huis maar helaas nog niks verzonden dus mijn zoon moeten teleurstellen met zijn cadeautje voor zijn wagen zijwindschermen voor golf 6 dus een bericht gestuurd of niet mogelijk dan was om geld terug te krijgen nog altijd geen antwoord op had zo vind ik het gemakkelijk mens beloven 2 dagen nadien in huis is het niet beter voor jullie zaak om correct met de klant om te gaan

Beste Nicolas Aernaut, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat het niet is gelukt om op de streefdatum te leveren. Ik zie dat mijn collega de bestelling inmiddels voor u heeft geannuleerd. Wij streven er naar om de streefdatum van de website na te leven, maar door onze verhuizing is dit momenteel niet altijd mogelijk. Wij balen er dan ook van dat dit in uw geval niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Niels

Zeer slecht

Snelle levering en deskundige helpdesk staat op de site. Helaas zijn beide niet waar. 10-4 bestelling geplaatst. 17-4 zou de bestelling geleverd worden (wat al niet snel is) 17-4 bericht ontvangen dat de bestelling 1 dag vertraagt is 18-4 contact gezocht. Bleek de koelvloeistof niet voorradig. Alternatief zou verzonden worden. maar wordt maar niet verzonden. Berichten worden via de site niet meer beantwoord. 23-4 via whatsapp contact gezocht verhaal opnieuw uitgelegd, bestelling zou 24-4 geleverd worden 24-4 bestelling nog steeds niet verzonden, whatsapp wordt niet meer beantwoord. 25-4 telefonisch niet bereikbaar. via ander whatsapp nr. wordt wel gereageerd. Order geannuleerd nu maar afwachten hoe snel het geld retour gestort wordt. Helemaal klaar met dit bedrijf WP224-287087

Beste Marco, Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw bestelling niet helemaal is gegaan zoals verwacht. Dit heeft er mee te maken dat de leverancier het onderdeel helaas niet kon leveren op de datum die wij dachten. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega de bestelling ondertussen voor u heeft geannuleerd. Zodra dit rond is krijgt u hier ook een bevestiging van. Wij streven er in de toekomst naar om te leveren volgens de leverdatum. Onze excuses dat dit deze keer niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Niels

WP224-318003 Levertijd klopt niet Snelle levering??

Afgelopen maandag bestelling gedaan van dakdragers. Onder het kopje levertijd staat voor 18:00 uur besteld volgende dag in huis. Dus voor 18:00 uur besteld. Krijg een email dat het nu donderdag 25-04-2024 geleverd gaat worden. Het is nu half 5 nog geen track en trace. Ik dacht laat ik even bellen. Na 25 minuten de wacht te hebben gestaan de hoorn er maar opgelegd. Zelf misleidende op de website snelle levering. Ik hoop dat het goed komt voor de vakantie.

Beste meneer Olink, Dank voor uw review. Onze excuses voor het afgeven van de verkeerde tijdsindicatie! Dat is natuurlijk erg vervelend wanneer u de onderdelen snel nodig heeft. Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 21.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis kan zijn. Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden liggen op een ander depot. Wat in dit geval reden kan zijn van de langere levertijd. We zien in het systeem dat er inmiddels een T&T-code bekend is en dat uw bestelling morgen bij u aangeleverd wordt. We hopen dat het u in goede orde mag ontvangen en willen we u daarbij alvast een fijne vakantie wensen! Met vriendelijke groet, Jeroen Marc

Geen levering

Drie weken geleden onderdelen besteld WP224-257734 die op voorraad zouden moeten zijn volgens hun website. Nog niets ontvangen en ik krijg geen reacties op mijn mail met het verzoek een status update te geven.

Beste meneer Persijn, Bedankt voor uw review. We vinden het naar om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen en dat u slecht contact met ons heeft kunnen krijgen. Waarvoor onze excuses. Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg. Dit wordt ook aangegeven bij het product, doordat er een afwijkende levertijd staat. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven. We zien dat u gisteren contact heeft gehad met onze Klantenservice omtrent deze bestelling. De bestelling is geannuleerd en wordt gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Jeroen Marc

Zeer slecht

Dinsdag 16 april 2024 een grote bestelling geplaatst van bijna €600 , het is morgen 23 april 2024 en nog steeds niks binnen, eerst zou het 19 april komen, toen was 1 onderdeel niet op voorraad en werd het zaterdag 20 april, mooi niet dus en geen bericht ontvangen niks, onderdelen zijn nu maandagavond nog steeds niet uitgeleverd aan de transporteur. Had vanochtend via whatsapp contact gehad met Winparts en gevraagd een deel van mijn geld terug te krijgen voor de ellende, nou mooi niet ,het enigste wat ik terug krijg zijn de verzendkosten, wat een tegenvaller.

Goedendag Berend, Bedankt voor uw review. Het spijt ons om te horen dat het op deze manier is verlopen. Door de drukte in ons magazijn kunnen wij momenteel niet alle bestellingen versturen op streefdatum. We snappen dat dit teleurstellend is geweest. Onze excuses hiervoor! Zou u per mail contact met ons willen opnemen via [email protected]? Dan kijken we graag met u mee naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Thirsa

Ook een retour perfect afgehandeld.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Zeer slechte klantenservice

Bestelling van €250,- wordt niet uitgeleverd door een kentekenplaat houder van €3,- waar een voorraad verschil in zit. Door oplettendheid van mijzelf 3 keer over gebeld met de vraag om de houder te annuleren en de rest van de bestelling uit te gaan leveren maar wordt maar niet opgestuurd. Nu nog niet verstuurd… Ik hoorde al steeds vaker om ons heen slechte verhalen. Na deze ervaring en zeer slechte service voor ons ook nooit weer!

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0, 1

Beste meneer Talsma, Bedankt dat u een review hebt achtergelaten. Onze oprechte excuses dat we uw order niet eerder hebben kunnen verzenden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb uw order gevonden en zie dat een collega inmiddels heeft verzocht deze zo snel mogelijk te verzenden. Deze melding is echter uitgezet op zaterdag om 10 minuten voor 5. We werken er dus aan om uw order zo snel mogelijk te verzenden, maar dit is in het weekend niet meer gelukt. Tevens is het begrijpelijk dat het frustrerend is dat orders kunnen blijven hangen op een relatief klein onderdeel. Dit is een probleem dat onze aandacht heeft. Het is uiteraard zonde dat zulke mooie orders vastlopen. Met vriendelijke groet, Anita

Aan het lijntje gehouden over mijn bestelling.

Besteld: Kofferbakmat passend voor Skoda Karoq + Facelift 2022 SUV/5 11.2017 - Productnummer: 1539201 Die moet op voorraad zijn "NOU" mooi niet. Gebelt met klantenservice en verteld nog 1 week geduld te hebben (leveransiers probleem).5 minuten later weer klantenservice gebelt en die vertelde mij dat deze niet meer gemaakt en geleverd worden!! dus cansel ik mijn bestelling. Nu twee weken verder zie ik nog steeds de koffermat op de site staan en nog op voorraad ook !! Wie houd wie nu voor de gek. Shopping Award 2024, "MY ASS".

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Ontzettend vervelend om te lezen dat uw ervaring met onze webshop zo is gelopen. Onze excuses hiervoor. Ik zie inderdaad terug dat met u is gecommuniceerd dat de kofferbakmat niet leverbaar is. Hiervoor waren wel alternatieve producten, maar u koos ervoor de order te annuleren. Wel heb ik nog even nagevraagd bij de verantwoordelijke afdeling of de informatie over de mat kan worden bijgewerkt. Nogmaals onze excuses voor de vervelende ervaring. Met vriendelijke groet, Anita

Afzetters

Ik bestelde een achterlicht voor mijn vriendin, haar Mercedes( Met chassis nummer) en ze stuurden een vereerde af. Ik stuurde de verkeerde terug en deed een nieuwe poging en kreeg de juiste. Ik betaalde voor het nieuwe licht iets meer maar geen erg. Enkele dagen erna krag ik bericht dat mijn retour ontvangen was en ik een tegoed bon had die ik kon opkopen. Dat wilde ik helemaal niet want ik ook helemaal niets nodig in de nabije toekomst. Na veel zoeken op hun ingewikkelde en slecht overzichtelijke site kon ik aan hun WhatsApp nummer geraken en kreeg k na 2 dagen antwoord dat ik dat zou aangegeven hebben, wat helemaal niet de bedoeling was. Een mail werd pas na 3 dagen beantwoord en een antwoord op hun mail werd zelfs niet meer gelezen Na een hoop berichten op whatsapp bleek dus dat ze helemaal niet van zin zij je geld terug te geven wat ze eigenlijk wettelijk verplicht zijn. Vu verplichten ze mij als ik iets van mijn geld wil dingen te kopen die ik helemaan niet hoef. Ik raad iedereen aan om de reviews eerst te lezen van lage naar hoge score en dan zal je merken dat ze een bende oplichters zijn en meer niet. Klantvriendelijkheid en eerlijkheid kennen ze niet Ze maken hun site zo ingewikkeld dat mensen onbewust misschien fouten maken en zij zijn dan weer winnaar .oplichting noem ik dit gewoon

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat er problemen ontstaan zijn bij het retourneren van het achterlicht. Inmiddels heb ik u een persoonlijke e-mail gestuurd over deze case. We vertrouwen erop dit probleem in goede orde te kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Anita

geweldig

verlopen zoals verwacht. plug and play

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Lange levertijd, verkeerd product toesturen en niet retour willen nemen

Zelf het juiste product geselecteerd en besteld. Na twee weken ontvang ik reminder dat het product niet voorradig bleek te zijn waardoor Winparts een alternatief product voorstelde waarbij ik qua afbeelding al direct kon zien dat dat product niet hetzelfde was. Anderhalve week later verstuurd Winparts automatisch wederom een ander product toe die opnieuw niet correct was qua afmetingen. Vier weken later probeer ik het verkeerde product retour te sturen om te vervangen voor een correct product, maar dit wordt niet geaccepteerd door Winparts. Kortom, ik zit nu thuis met een verkeerd product ter waarde van €100,- waar ik niets aan heb.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Heel vervelend dat het zo is gelopen met uw order. Onze excuses hiervoor. Ik heb uw order erbij gepakt. Op de dag van bestellen hebben we al aangegeven dat we het artikel niet konden leveren en een alternatief aangeboden. Wat ik echter ook zie, is dat er het een en ander mis is gegaan in de communicatie. Waarvoor onze excuses. Inmiddels heb ik uw vraag neergelegd bij een van onze backofficemedewerkers. We hopen zo snel mogelijk op uw case terug te kunnen komen en een passende oplossing te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Anita

correcte en stipte afhandeling van mijn bestelling

produkt (rubbermatten) voldoet volledig aan mijn verwachting en dit tegen een onverslaanbare prijs.

Makkelijke en overzichtelijke site

Makkelijk onderdelen zoeken op kenteken, de onderdelen zijn goed van prijs en kwaliteit!

Snelle levering en duidelijke en goede communicatie.

Zeer tevreden over het verloop van de bestelling

Super happy

Excelente service en vriendelijke behandeling. Ik ben zeer happy met mijn onderdelen die ik zeer snel in huis had!.

Scherp geprijsde uitlaat en perfecte levering

Bij Winparts een Bosal uitlaat + katalysator voor de scherpste prijs gevonden. De bestelling in het weekend gedaan en dinsdagochtend is het .netjes afgeleverd. Was zelf niet thuis maar de chauffeur belde op en op mijn verzoek het 2,5m lange pakket in het fietsenhok voor het huis gezet. Het inbouwen was makkelijk en snel gedaan, bevestigingsmaterialen en pakkingen waren bijgeleverd. De auto klinkt weer zo goed als origineel en geen problemen meer met lambdasonde motormanagement alarm. Paar jaar geleden was de originele katalysator gejat, slechte imitatie set onder laten zetten. Na 4 a 5 km gaf deze een foutcode, slechte katalysator werking en brandstofverbruik was ook iets hoger. Maand geleden werd deze ook luidruchtig. Deze Bosal is veel beter afgewerkt, roest bestendiger en past perfect. Al met al, de 5 sterren meer dan waard.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Bobines, bougies en pcv valve

Prima prijs en vlotte levering

Goed advies gekregen

Zeer tevreden met de service en levertijd

Altijd goed geholpen en mocht er iets niet in orde zijn word het altijd netjes opgelost. Daarnaast, Simpel en overzichtelijk bestellen op de website voor normale prijzen en goede levertijden. Gewoon top!

'Op Voorraad' betekent bij WinParts iets anders dan je wellicht gewend bent...

Balen, balen, balen! Ik dacht eindelijk een goede online onderdelenleverancier te hebben gevonden, maar helaas ben ik toch weer in de steek gelaten. Sinds mijn eerste bestelling bij WinParts in Maart 2023 heb ik bijna €500,- aan onderdelen gekocht verdeeld over drie bestellingen. De laatste heb ik geplaatst op 2-4 en heb ik vandaag, 16-4, nog steeds niet binnen. Wanneer ik op de website kijk dan is er te vinden dat alle delen 'Op voorraad' zijn, maar dat betekent bij WinParts blijkbaar heel iets anders dan wat je zou denken. De beurt van mijn auto is nu minimaal met twee weken opgeschoven en de vraag is nog maar of ik de spullen deze week binnenkrijg. Aan de telefoon dien je uiteraard minimaal 10 minuten te wachten voordat je iemand te spreken krijgt, maar die heeft me gelukkig belooft dat ik de onderdelen afgelopen zaterdag zou binnen krijgen. Het is ondertussen dinsdag en nog geen spoor van onderdelen en ook geen Track & Trace. Jullie worden bedankt, not! Ik voel me enorm in mijn hemd gezet.

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet binnen is. "op voorraad" betekend dat het op voorraad is bij onze leverancier, wanneer er "direct leverbaar" bij staat dan hebben wij het in ons eigen magazijn liggen. Wanneer het bij onze leverancier ligt dan kunnen wij hier soms helaas wat vertraging mee oplopen, mijn excuses daar voor. Ik kijk graag even met u mee naar een oplossing, zou u dan uw ordernummer door kunnen geven via de mail naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Pascal

Prettige site en alles snel bezorgd

Ruime keuze uit producten en onderdelen. Ook vaak goede “ meteen doen” aanbiedingen

Snelle levering. En voordelig.