
Ik hoef geen voucher voor een retour gestuurd artikel, maar gewoon het bedrag(je) terug! Henk Ruiter
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw retouraanvraag bekeken en ik zie dat in eerste instantie heeft gekozen voor een voucher. Omdat u nog binnen het retourtermijn van 14 dagen bent kunnen we deze echter omzetten naar een terugbetaling. We zullen dit zo spoedig mogelijk voor u in orde maken. Als de voucher is verwijderd en de terugbetaling is aangemaakt, dan laten we dit per mail aan u weten. Vanwege de drukte kan dit echter een aantal werkdagen duren. Alvast bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Thirsa
Prima producten
Precies de onderdelen die ik nodig had en voor en goede prijs.
Handig zoeken, snel gevonden en besteld.
Op donderdag spiraal-veren voor mijn peugeot besteld. Met levering op vrijdag. Afspraak gemaakt met mijn monteur voor zaterdag te monteren. Materiaal komt echter pas op dinsdag binnen. Van de 40 tot 50 keer bestellen bij winparts is het slechts 2 a 3 keer gelukt (voor wat ik me herinner) om op tijd te leveren. Hier is een grote kans voor verbetring. Andere toeleveranciers lukt het namelijk wel.....
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat uw order niet op tijd geleverd kon worden, en dat u dit helaas al vaker heeft meegemaakt. Onze excuses hiervoor! We begrijpen inderdaad dat het erg jammer is als de order niet op tijd geleverd kan worden. We raden om deze reden altijd aan om een aantal extra dagen speling mee te rekenen om teleurstellingen te voorkomen. Gelukkig kunnen de meeste orders nog op tijd geleverd worden. Mocht dit toch niet lukken, dan doen we ons uiterste best om u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te stellen. Met vriendelijke groet, Thirsa
Fietsdrager besteld en werd in het gehele bestelproces perfect op de hoogte gehouden.
Onderdelen zijn redelijk geprijsd
julie levering is perfect, maar ik zou stoppen met gls verzeding bedrijf heb al zo vaak problemen gehad met dit bedrijf ook leveringen van winparts tot aan vervalsing van handtekeningen toe
Artikel was verkeerd afgeleverd
Goedemorgen, hartelijk dank voor uw review. Jammer dat het onderdeel verkeerd was geleverd, Onze excuses hiervoor. Het beste kunt u het onderdeel retour melden via ons retourportaal: https://winparts.returnless.com/nl Onze collega's van de retourtafdeling helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Anita
Goed.
Volgende dag in huis!
De nieuwe ruitenwissers doen het uitstekend M
Woensdag besteld maandag in huis en dan adverteren met de volgende dag bezorgd nou niet dus en alleen een setje ruitenwissers en een flesje Rain x
Veel keuze, prijzen ok. Snel geleverd
Heb nu twee maal iets besteld, gewoon bestellen en de volgende dag wordt het bezorgd wat Winparts ook promoot en ook doen. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Helaas een onderdeel besteld wat niet past. Door omstandigheden niet binnen 30 dagen kunnen reclameren.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat Het retour melden van het betreffende onderdeel niet meer lukt. We hanteren inderdaad een beleid waarbij de termijn beperkt is. Dit geldt voor alle bestellingen en onderdelen. We nemen uw klacht in elk geval mee naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Anita
Na bestellen kwamen de ruitenwissers volgens belofte op tijd aan.
De remklauwen voor mijn Nissan snel gevonden op de website en de prijs viel me alleszins mee. Monteren was een fluitje van een cent en mijn Nissan ziet er weer deftig uit van achteren. Bestellen was eenvoudig en de onderdelen had ik snel in huis.
Het produckt is gewoon super hoor ..
Elke keer is levering later dan aangegeven op de site. Producten worden nooit dezelfde dag verzonden. Weleens meegemaakt dat het een week duurt voordat de levering verzonden wordt. Ik bestel alleen maar als ik tijd ervoor inplan. Voo spoed leveringen moet je hier niet zijn
Beste Addy Marinussen, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u deze ervaring hebt met onze webshop. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 21.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is. Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg. Dit wordt ook aangegeven bij het product, doordat er een afwijkende levertijd staat. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven. In uw laatste order stond 1 onderdeel dat een afwijkende levertijd en een afwijkende afkaptijd had, waardoor de order mogelijk later is geleverd dan u had verwacht. We hopen u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Anita
goed en goedkoop
Ruitewissertje besteld voor de achterruit. En hoppa, volgende dag bezorgd. Lekker hoooooorrrrrrrrrr!
het enigste tegenvaller is dat men nu 2 x de leveringsdatum niet kon nakomen.
Snelle levering, goede prijs
Niet zoals eerst beloofd in 1 dag maar 2 dagen ,maar prima
5 Banksstraat
Ede 6718 XP
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.