Filters

9

Altijd goede service

Mijn ervaring met Winparts is zoals altijd prima in orde en ze hebben ook een snelle bezorging. Gister besteld vandaag geleverd. Dus ben dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

niet leveren wat besteld is, dan maar een goedkoper exemplaar maar wel voor de hogere prijs en geen

niet leveren wat besteld is, dan maar een goedkoper exemplaar maar wel voor de hogere prijs en geen terug betaling willen doen voor het verschil in bedrag, zal hier dan ook zeker niets meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
2

onbereikbaar en onbetrouwbaar

ik probeer aldoor contact te krijgen met de helpdesk; per telefoon heb ik wachttijden staan van 25 minuten!!!! ALS ik dan iemand spreek kan die mij niet helpen. De afspraak die wordt gemaakt dat ik zal worden teruggebeld wordt niet nagekomen. Op mail wordt ook niet gereageerd.... Maar al die tijd wacht ik dus op mijn onderdelen!!! :(

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele fijne vertrouwde site en snelle service!

Poducten zijn heel goed op detail duidelijk gemaakt op de site en kwalitatief. Snelle service en snelle levering ben zeer tevreden zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Keurig op tijd gebracht. Het enige wat ontbreekt is het sleuteltje om de fietsendrager op slot te doen. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede prijzen voor goede onderdelen

zeer vlugge service ik dank jullie daarvoor nog nooit iets moeten terug sturen altijd het juiste top

  • Aanbevelen? Ja
1

De slogan vandaag besteld, morgen in huis klopt niet

BESTELLING VAN WOENSDAG WERD EEN WEEK LATER GELEVERD OP WOENSDAG

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Heb een nieuwe accu besteld en betaald. De accu werd geleverd zonder verpakking. Na inspectie bleek de accu gebruikerssporen te hebben aan polen en behuizing. Mij is toegezegd dat de oude accu wordt opgehaald en dat een nieuwe worrdt geleverd. Het probleem is tot nu toe niet opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima producten

Mooie prijzen en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Alles was wat ik er van verwachtte. Duidelijke website met info..

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed spul

mooi product

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Had verkeerde schokdemper besteld kon gewoon omgeruild zonder kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd Top

Mooie maten voor de auto en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

Te laat geleverd.

Tijdens het bestellen, op donderdagavond, werd vermeld dat het product op vrijdag geleverd zou worden. Vrijdag morgen kregen we het bericht dat de levering op zaterdag plaats zou vinden. Uiteindelijk is het op maandag geleverd. Dat is dus veel te laat.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede prijs kwaitiet verhouding.

Goede prijs kwaitiet verhouding. En snelle bezorging .

  • Aanbevelen? Ja
9

Super ervaring, goede servicevweel

veel keuze, zcherpe pfijzen en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik tevreden

Goede service denken met je mee Bij bv. Meerdere mogelijkheden dan advies voor de beste optie Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Bestelling wordt maar niet geleverd. 20 minuten aan de telefoon gehangen om navraag te doen, onbereikbaar, waardeloos. Contact is onmogelijk. Hoop ooit nog mijn bestelling te ontvangen. Bestel er nooit weer. Absolute afrader.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede ervaring

Goede service gewoon top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle afhandeling van de bestelling en een prima product in huis!

Goede zoekfunctie mbt het product aan de hand van ons kenteken, heel gemakkelijk! Duidelijke uitleg bij de diverse producten en op basis hiervan een goede keuze kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
1

levering kwam niet op tijd aan

Levering is manco. Onbereikbaar via telefoon, meer dan een uur aan de lijn gehangen... Er wordt gesproken van een live chat? Deze is er niet. Ook via mail geeft men aan dat je langer dan normaal moet wachten. Fijn als je wacht op een batterij voor een auto die stilstaat. Was de eerste en meteen ook laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet het bestelde gekregen

Ik heb een motorbescherming voor de t5 transporter besteld van het merk Van Wezel. Ik heb bewust voor deze kwaliteit gekozen. Ik kreeg echter een ander merk (wat mij betreft oostblokmeuk) toegestuurd. Volgens Winparts ligt dit aan Van Wezel. Nee Winparts... Ik heb met jullie een deal en niet met Van Wezel... Account verwijderd....

  • Aanbevelen? Nee
2

slecht

6 dagen geleden bericht gekregen dat mijn pakje geleverd ging worden..tot op vandaag nog niets aangekomen op afhaalpunt

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed!

Duidelijke website, goede en snelle levering, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed Product tegen nette prijs, zeer snel geleverd.

Goed Product tegen nette prijs, zeer snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

5 Banksstraat

Ede 6718 XP

085 070 5200

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.