Veel gaat goed, maar als het misgaat gaat ook dat goed!
Veel besteld bij Winparts, maar de laatste tijd gaat er veel mis. Zoals bij mijn remschijven.
Heb dure gecoate Zimmerman sport remschijven besteld. Ze kamen aan en lagen te rammelen in hun doos. De roestwerende coating was ook al beschadigd, je kon het staal zien. Het leek wel of er met een hamer op was geslagen.
Half uur in de wacht gehangen bij de Winparts helpdesk, Oh ja meneer dat kan inderdaad niet. Graag foto's maken en terugsturen. We sturen nieuwe.
Poging 2: De nieuwe schijven kwamen aan in een veel te grote doos met een flink gat erin. En inderdaad, weer flink beschadigd.
Maar weer half uur in de wacht gehangen en ja hoor. Ook dit keer was het niet OK en of ik weer foto's wilde sturen. Ja hoor dat wilde ik wel, terugsturen ook. Maar of Winparts de volgende keer de schijven wilde controleren voordat ze ze opstuurden. Dat zouden ze doen.
Poging 3: Nieuwe schijven, te grote doos, hamerslagen, half uur in de wacht. Toen er iemand aan de lijn kwam bij Winparts gooiden ze gelijk de hoorn erop. Nog maar weer een half uur in de wacht. Was niet zo blij meer inmiddels.
Of ik weer foto's wilde maken. NEEE!! Wilde manager spreken, kon niet. Er was alleen aan de buitenkant gekeken naar de doos, niet erin. Zou de volgende keer wel gebeuren.
Poging 4: Nieuwe schijven, te grote doos, erger beschadigd dan eerst, half uur in de wacht. Je zou er moe van worden.
Een manager zou mij terugbellen. Niet dus.
Twee dagen later maar weer gebeld, zou die dag teruggebeld worden. Niet dus.
Ik geef het op. Hem meer dan mijn best gedaan lijkt me. Dan maar een review plaatsen, misschien dat ze daar iets mee doen?
Hallo Winparts!!! Is daar iemand thuis??