Filters

10

Snelle levering

pasvorm van koffermat is uitstekend .beveel ik aan .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel gelwverd

Onderdeel snel en eenvoudig gevonden, binnen twee dagen geleverd, top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Goede en snelle levering. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord : wow

Een onlinedienst die als voorbeeld mag zijn voor vele anderen. Kwalitatieve producten, snel en verzorgde verpakking, kortom Aan iedereen aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Super snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super en gewoon de volgende dag geleverd Geen gezeur over bestellingen die later komen Vanwege de carona nee in voorraad en een dag Later geleverd heb nu een paar keer besteld en Elke keer weer de volgende dag in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service levering alles top

audi automatten bijna niet van origineel te onderscheiden, alleen 3 maal goedkoper !!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede nazorg!

Het pakket was beschadigd geraakt bij het transport waardoor 2 onderdelen verloren waren gegaan. Na melding bij de klantendienst van Winparts hebben zij meteen de ontbrekende stukken nagezonden. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte afhandeling van bestelling. Super service

zeker een aanbeveling

  • Aanbevelen? Ja
1

Uitermate teleurstellend

Op 08-06-2020 heb ik een abs bumperbescherming voor mijn BMW besteld en betaald met paypal. Verwachte afleverdatum 03-07-2020. we zijn nu 20 dagen verder dan de eerste Verwachte afleverdatum 03-07-2020 en 12 automatisch gegeneerde mailtjes. Ik heb maandag geprobeerd te bellen, is geen doorkomen aan. Op 2 manieren een mailtje gestuurd, daar is met automatisch gegeneerde mailtjes op gereageerd. Ik betwijfel dan ook of deze mailtjes ook snel gelezen worden. Zo ga je niet met klanten om!. En dan op de site zetten dat jullie snel leveren, haha Ik heb 50 jaar service en klantgericht gewerkt, dat is iets dat ik hier bij winparts .nl mis. Het zal mij benieuwen hoelang het gaat duren wanneer ik mijn bestelling annuleer op de normale wijze.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Prima levering, goede artikelen, en op de beloofde tijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Wat besteld, is ook ontvangen.

Voldoende

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Al vaker besteld en altijd naar tevredenheid

Keurig op tijd bezorgd en product zoals beschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, prima

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Winparts leverd snel.

Op maandag avond een headlight restore set besteld van turtlewax En de volgende dag binnen, ( hoe snel wil je het hebben ) Winparts ga zo door, helemaal goed. : )

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geleverd

Zeer snelle levering en alles netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring!

Alles vlot ontvangen, juiste producten, mooie prijzen en ook de levering verliep goed. Bedankt Winparts.nl!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede functionaliteit op de website

Door invullen van het kenteken, heel snel de gewenste automatten gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Veel gaat goed, maar als het misgaat gaat ook dat goed!

Veel besteld bij Winparts, maar de laatste tijd gaat er veel mis. Zoals bij mijn remschijven. Heb dure gecoate Zimmerman sport remschijven besteld. Ze kamen aan en lagen te rammelen in hun doos. De roestwerende coating was ook al beschadigd, je kon het staal zien. Het leek wel of er met een hamer op was geslagen. Half uur in de wacht gehangen bij de Winparts helpdesk, Oh ja meneer dat kan inderdaad niet. Graag foto's maken en terugsturen. We sturen nieuwe. Poging 2: De nieuwe schijven kwamen aan in een veel te grote doos met een flink gat erin. En inderdaad, weer flink beschadigd. Maar weer half uur in de wacht gehangen en ja hoor. Ook dit keer was het niet OK en of ik weer foto's wilde sturen. Ja hoor dat wilde ik wel, terugsturen ook. Maar of Winparts de volgende keer de schijven wilde controleren voordat ze ze opstuurden. Dat zouden ze doen. Poging 3: Nieuwe schijven, te grote doos, hamerslagen, half uur in de wacht. Toen er iemand aan de lijn kwam bij Winparts gooiden ze gelijk de hoorn erop. Nog maar weer een half uur in de wacht. Was niet zo blij meer inmiddels. Of ik weer foto's wilde maken. NEEE!! Wilde manager spreken, kon niet. Er was alleen aan de buitenkant gekeken naar de doos, niet erin. Zou de volgende keer wel gebeuren. Poging 4: Nieuwe schijven, te grote doos, erger beschadigd dan eerst, half uur in de wacht. Je zou er moe van worden. Een manager zou mij terugbellen. Niet dus. Twee dagen later maar weer gebeld, zou die dag teruggebeld worden. Niet dus. Ik geef het op. Hem meer dan mijn best gedaan lijkt me. Dan maar een review plaatsen, misschien dat ze daar iets mee doen? Hallo Winparts!!! Is daar iemand thuis??

  • Aanbevelen? Nee
1

Wederom slecht

Dit is mijn eerste negatieve recensie ooit, maar werd ook tijd. Na meerdere aankopen in het verleden niet tevreden. Vaker het verkeerde onderdeel geleverd (van een simpele bougie met verkeerde radius tot uitlaten die modificaties vereisten). Het versturen van een niet passend embleem twv 35eu! triggerde mij dit te schrijven.

  • Aanbevelen? Nee
7

Super goed

Super goed en was zeer snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Company details

5 Banksstraat

Ede 6718 XP

085 070 5200

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.