Ik had iets specifiek nodig van een voertuig wat niet op de site staat (klassieker) Alternatief onderdeel over gebeld Als het niet paste mocht k het gewoon retourneren na passen.. Past prima.
Afgehaald, stond klaar. Goede bediening.
Voor de zoveelste keer besteld bij Winparts en wederom dik tevreden. Op basis van kenteken ruime keuze in onderdelen en levering conform toezegging. Super snel. Voor mij geen andere site dan deze
Alles netjes en snel geleverd.
Snelle levering goed verpakt en normale verzendkosten
goed
snelle levering
Snelle levering en artikelen kloppen nauwkeurig
Besteld en eerder geleverd dan beloofd.
Snelle levering tegen redelijke prijs.
Geleverd zoals beloofd!!
Bestelling ontvangen en alles zat onder de motorolie. Probeer ze al twee dagen te bereiken. Telefonisch is het een ramp en het bandje zegt dat ze ook een chatfunctie hebben. Niet kunnen vinden op de website. Op de email wordt ook niet gereageerd.
Hallo Raymond, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw bestelling op deze manier geleverd is. Excuses voor het ongemak. Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden. Daarbij zie ik dat er inmiddels contact is geweest en dat het pakket retour gezonden is. Zodra het nieuwe pakket compleet is, zal deze naar u worden opgestuurd. Met vriendelijke groet, Sandra
Super sn
Ok goed geregeld winkeltje
Origineel is de almera voorpijp in het midden voorzien van een scharnierpunt met 2 veren Zo staat hij ook afgebeeld op de site !!!!!!! De voorpijp die ik geleverd kreeg is een andere uitvoering met een gevlochten flexibel stuk in het midden dit lijkt mij een stuk minder sterk dan het originele systeem (zat er 24 jaar onder !!!! ) Maar ja ik neem maar aan dat het oude systeem niet meer leverbaar is ??? Wat telefonisch contact betreft valt er nog wel wat te verbeteren bij winparts !!!!!!!! Ik heb rondom nieuwe remmen (brembo) en monroe schokbrekers Onder de Almera Gezet die heb ik Maar bij Autodoc gekocht WANT, VOLGENS DE DAME DIE IK SPRAK HAD WINPARTS DIE NIET !!!!!! STOF HOEZEN ???? OOK NIET !!! achteraf (na verschrikkelijke rampen senario¨s Met die DEUTSERS !!! (14 DAGEN !!!) kwam ik er achter DAT ALLES WAT IK NODIG HAD GEWOON DIRECT BIJ JULLIE LEVERBAAR WAS !!!!!!!!!!! ERG HE¨ !!!!!!!!!!! Later, (Voor de uitlaat) JORDY aan de lijn FANTASTISCH CORRECT EN TER ZAKE DESKUNDIG Zo¨n Man daar heb je als klant tenminste wat aan !!!!!!!
Hi Chris, We vinden het erg vervelend om te horen dat u in de eerste instantie een verkeerd advies van ons heeft ontvangen. Dat is natuurlijk erg vervelend. Gelukkig heeft onze collega Jordy u inmiddels wel goed kunnen helpen! Als ik het goed begrijp is de uitlaatpijp niet juist voor uw auto en verschilt de afbeelding op onze website van het onderdeel wat u heeft ontvangen. Zou u ons een foto van het product kunnen mailen naar [email protected]? Wij kijken graag even mee wat we voor u kunnen betekenen. En uiteraard kunnen wij dan ook de afbeelding op de website aanpassen indien nodig. Dat is belangrijke feedback voor ons! We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Bianca
Simpel, snel en volgens afspraak/toezegging
Tijdens het transport is het product kapot gegaan, deze liet erg lang op zich wachten met leveren en werd pas geleverd na hier achter aan te mailen. Vervolgens bleek die dus kapot en teruggestuurd. Hier volgde geen mail meer op totdat ik zelf weer mailde. Toen bleek het product al terug te zijn, Maar hier had ik geen informatie over gehad, dus pas nadat ik zelf weer mailde kreeg ik de vraag of ik geld terug wilde of een nieuw product. Al met al ongeveer 3 weken geduurd. Heb nu wel de nieuwe producten onbeschadigd.
Ik had een nieuwe achterruitenwisser besteld, en gezocht op kenteken zodat ik het goede model zou krijgen... Dit gebeurde helaas niet, ik kreeg er een van 20cm geleverd, die te klein is voor de ruit. Ik heb toen een bericht gestuurd naar de klantenservice, die vertelde mij dat ik de ruitenwisser op eigen kosten retour kon sturen. En dat ze het juiste model ruitenwisser niet verkopen... (Bijzonder dat Winparts dit model dan toch aangeeft bij zoeken op kenteken). Nadat ik ze een mail stuurde dat zei mij het verkeerde artikel hebben geadviseerd, heb ik geen reactie meer gekregen. Ronduit slechte klantenservice.
Hi Iris, Dank voor uw berichtje. Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Ik heb bovenstaande nog eens doorgezet naar mijn collega's van de klantenservice. Zij gaan kijken wat ze voor u kunnen betekenen. U hoort van ons! Met vriendelijke groet, Bianca
Zie mijn andere beoordeling
Recensione originale
Ik heb geen antwoord op mijn vraag per mail gekregen
Gewoon een fijn bedrijf. Hebben alles voor mijn auto. Top geregeld
Wieldraagarm retour gestuurd . Krijg mail dat de retour niet aanvaard wordt gezien niet de originele verpakking. Doch het was de originele doos van winparts alleen de opvul luchtkussentjes ontbraken. Product zou om deze niet meer verkoopbaar zijn omdat opvulkussentjes ontbraken !!!!!! Nieuwe tactiek ?? Probleem toch opgelost!…
Recensione originale
Wieldraagarm retour gestuurd . Krijg mail dat de retour niet aanvaard wordt gezien niet de originele verpakking. Doch het was de originele doos van winparts alleen de opvul luchtkussentjes ontbraken. Product zou om deze niet meer verkoopbaar zijn omdat opvulkussentjes ontbraken !!!!!! Nieuwe tactiek ??
Ik ben zeer tevreden met de snelle bezorging van de bestelling.
Prima op tijd
Zelfs de reactie op een klacht is ruk....
Goedendag meneer Doolhoff, Dank u wel voor uw review. Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden. Wij vinden het erg vervelend dat u uw order een dag vertraging heeft opgelopen in ons magazijn, onze excuses voor het ongemak. Door toegenomen drukte kunnen wij momenteel helaas niet alle bestellingen versturen op de streefdatum. Wij doen alsnog ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk over te dragen aan de vervoerder, en vertrouwen er op dat deze in goede conditie bij u wordt aangeboden. U heeft foto's doorgestuurd van het ontvangen pakket, maar op onze vraag of de artikelen intact zijn geleverd hebben wij helaas nog geen antwoord gekregen. De schermen zijn goed verpakt en voorzien van beschermfolie. Mochten de artikelen alsnog met schade zijn geleverd ontvangen wij hier graag een foto van, en doen wij ons best om dit voor u op te lossen. Mocht u verder nog vragen hebben vragen of zijn er onduidelijkheden kunt u gerust contact met ons opnemen. Vriendelijke groeten, Steven winparts.nl
5 Banksstraat
Ede 6718 XP
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.