Snelle levering mooie prijs

Gedegen en accuraat

Rubber matten gekocht. Zelf opgehaald. Na Y mailtje. Hyundai i10 Pasvorm is prima. De gaten voor de vastzethaakjes klopten niet. Maar een gaatje maken was geen probleem. Van de stoffen matjes was alles prima ook de gaatjes klopten.

Supergoed

Ik had 2 artikelen voor 2 verschillende auto's besteld. Winparts merkte op dat één artikel niet correct was voor de opgegeven auto en meldde dit aan mij. Alsnog waren de delen snel hier bij mij thuis.

Goed materiaal

Ruitenwissers doen het uitstekend.

Ruime keuze en goede service

Bij winparts zijn er altijd meerdere merken voor het onderdeel dat ik zoek. Als je een keer een fout onderdeel besteld, kan deze makkelijk geretourneerd worden. kosten zijn iets hoger dan concurrenten, maar voor service moet je iets betalen.

Snelle en correcte levering

Snel en goed.

Netjes verpakt.

Goed geregeld , prima product en snel geleverd

Snel geleverd en met het advies van de site zo gemonteerd

Snel geleverd en met het advies van de site zo gemonteerd

Makkelijk en Snel

Super snelle levering, duidelijke website en een eerlijke prijs

Makkelijke shop ervaring, duidelijk in beeld wat er past op je auto. De prijs was het goedkoopst wat ik kon vinden online. Ook nog vergeleken met een lokale garage. Prima! De accu werd niet verpakt (weet niet of dit normaal is?). Maar er was zorgvuldiger mee omgegaan dan sommige breekbare dozen die ik heb ontvangen in het verleden door andere koerriers. Zeer tevreden met TransMission.

Per ongeluk verkeerde ruitenwissers besteld, gebeld met Winparts en kreeg kosten loos nieuwe passende opgestuurd en de foute mocht ik iemand anders blij mee maken. Alles binnen drie dagen geregeld.

Super snel ontvangen

Onderdelen voor super prijs, en veren passen perfect.

Was niet voor met mijn bestelling

Ik zou pakket gisteren krijgen krijg ik vandaag omdat dhl niet had gescan ik dacht klant koning was ,zelf deze bedrijf kom niet met iets om een klant tevreden te stellen .ik zou geen bestelling meer plaatsen

goede service

gaat normaal gesproken altijd goed, redelijk snelle levering

Het is allemaal goed geregeld

Snelle levering goede prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Snelle en perfecte levering

Met behulp van het kenteken eenvoudig de juiste set Bosch ruitenwissers kunnen vinden. s’middags besteld, de volgende ochtend al geleverd.

Makelijk bestellen via site.

Makkelijk besteld en snel geleverd. Top,

Goed bereikbaar telefonisch

Goed bereikbaar telefonisch daar kunnen veel bedrijven en internet winkels wat van leren

Super snel en prima kwaliteit

De ruitenwisser werd de volgende dag al geleverd en is van een uitstekende kwaliteit. Ik was al bij diverse zaken geweest, maar dit type was niet in het assortiment.

Laatste keer

Producten pasten niet. Na enige uren toch de moed opgegeven. Dan de retour.. elke reactie duurt een week, het ingevukd formulier wordt slecht gelezen (info wordt opnieuw gevraagd), en uiteindelijk wordt (de voorgestelde helft) van de verspilde uren niet vergoed.

snelle levering en prijs/kwaliteit in orde

hexbweuxb

Product bleek niet 100%. Na contact met de klantenservice kon het oude product geretourneerd worden met restitutie van het aankoopbedrag. Nieuw vervangend product snel geleverd.

zeer goed.

product voldeed aan de verwachtingen, Op het afgesproken moment geleverd.