alles prima hoor

Het kan altijd beter. Alles was prima voor elkaar.

Na 2 leveringen tevreden

De order werd toch 2x toe verkeerd geleverd echter binnen een paar dagen werd het alsnog recht getrokken. Alles keurig verpakt. Volgende keer bestellen we er zeker weer.

Traag

Geen matten ontvangen

Hi Willem, Dank voor uw review. Uit uw bericht maak ik op dat u automatten bij ons heeft besteld. Aan de hand van uw gegevens ben ik op zoek gegaan naar de betreffende order. Ik kon echter nog geen order met automatten terugvinden in uw account. Ik kijk graag even mee naar de order en waarom u deze nog niet heeft ontvangen. Heeft u daarom het ordernummer voor mij, zodat ik met u mee kan kijken? Met vriendelijke groet, Bianca

prima service.

goede levering en prima omruil service TOP.

Goed geregeld

Goed door informatie bekijken wat je nodig heb en geleverd

Top en snel geleverd

Bestelling incompleet

Aantal onderdelen besteld, maar helaas was de bestelling niet compleet. Het was geen grote bestelling, dus vind het onbegrijpelijk dat er zo slecht verpakt is tijdens het verzamelen van de order. De onderdelen waren gewoon op voorraad, dus dat was het probleem niet. Na telefonisch contact zouden de onderdelen nagestuurd worden. Waar ik me dan ontzettend aan stoor is dat ik dan de volgende dag pas een verzendbevestiging ontvang en de dag daarna pas de missende onderdelen ontvang. Weer 2 dagen verder dus. Zoiets moet in een dergelijk geval gewoon de volgende dag bij een klant binnen zijn.

Goedemorgen Patrick, Wij vinden het erg vervelend dat u uw order niet compleet bij u werd afgeleverd. Onze excuses daarvoor! Door toegenomen drukte kunnen wij momenteel helaas niet alle bestellingen versturen op de streefdatum. Wij doen alsnog ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk over te dragen aan de vervoerder. Helaas werd dit in uw geval een dag later. We hopen dat de onderdelen alsnog naar wens zijn bevallen en dat we u een volgende keer weer terugzien. Dan kunnen we laten zien dat het veel beter kan! Met vriendelijke groet, Bianca

Snel geleve5d.

Perfect geleverd en op tijd

Alles geleverd en het past perfect en goedkoop.

Nalevering gedaan na zelf verkeerde artikel te hebben besteld

Keurige after service nadat ik eracher kwam dat ik het verkeerde artikel had besteld. Is direct werk van gemaakt en enkele dagen later al het nieuwe artikel ontvangen. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Wederom naar verwachting

Ruitewissers gekocht. Snel geleverd en goed verpakt. Passen perfect, werken super, en voor een mooie prijs. Weer een goede ervaring met Winparts!

Prima geregeld op tijd

Mooi op tijd

heel tevreden

Duidelijke website, prima ervaring

Nette website, product in goede staat ontvangen

door foute omschrijving op de site verkeerde onderdelen gekregen

normaal altijd goede ervaringen, maar door foute omschrijving op de onderdelen site verkeerde onderdelen gekregen. gebeld met winparts en fout toegegeven en gaat de site aanpassen.

Hi Herman, Dank voor uw beoordeling. Goed dat u bij ons aan de bel heeft getrokken. We hebben natuurlijk ontzettend veel producten op onze website staan waarbij een foutje nog wel eens voorkomt. We zijn daarom alleen maar erg blij met uw feedback! Zo kunnen we onze website verbeteren. Zo te zien is er ook een ruiling voor u aangemaakt met de juiste remschijven. Deze worden naar verwachting vandaag naar u opgestuurd. We hopen dat alles naar wens is verlopen en dat we u een volgende keer weer van dienst mogen zijn! Met vriendelijke groet, Bianca

ok

ok

Snel en deskundig

Ik had het juiste onderdeel voor mijn type auto en bouwjaar snel in huis. Duidelijke website

Snelle levering en goed contact.

Vaag!

2 maal knipperlicht besteld zit na een week vol water en niet van een wasstraat woon in het noorden dus geen wateroverlast. bel je het nr niet in gebruik ik stop met winparts.

Hi Richard, Wat vervelend om te horen dat het knipperlicht is volgelopen met water! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ook is het vreemd dat u ons niet kon bereiken. Zou u ons anders een foto van het knipperlicht willen sturen naar support@winparts.nl? Dan kijken mijn collega's van de klantenservice even mee wat er mis is gegaan en wat we voor u kunnen betekenen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Bianca

Prijs, kwaliteit & levertijd zijn prima

Overzichtelijke site, goede producten.

Wacht nog steeds op antwoord

De dakdragers die ik besteld heb zouden geschikt moeten zijn voor mijn auto (besteld met behulp van kenteken). Helaas blijkt na levering dat het model niet wordt vermeld in de handleiding. Omdat er twee verschillende "klemmen" bij zitten gevraagd welke ik moet hebben. "Gaan we uitzoeken". Per e-mail reactie dat collega zegt dat e.e.a. voorgemonteerd is en dus goed moet zijn. Reactie gestuurd dat dit niet het antwoord op de vraag is en nogmaals uitgelegd wat ik wil weten. Nooit ee reactie gekregen. Slecht verhaal deze club.

Hi Marchel, Wat vervelend om te horen dat het contact met onze afdeling klantenservice zo stroef is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor! Ik heb uw vraag nogmaals onder de aandacht gebracht bij mijn collega's. Deze zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. We komen graag met u tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Bianca

Artikel mooi en snel geleverd Heb eerder besteld bij winparts bevald prima

"Pasgarantie" is geen garantie.

Enkele weken geleden een product bestelt. Deze zou conform de 'pasgarantie' moeten passen. Dit bleek niet het geval. Enkele dagen later exact hetzelfde product ontvangen welke ook niet paste. Deze kon ik dan weer retourneren waarbij de kosten verzending voor mij waren, ondanks de pasgarantie. Kortom, ze versturen iets, past het niet, is het niet hun probleem. Daarbovenop komt dat ze proberen je alle kosten via slinkse wijze nog te laten betalen. Let op: dit doen ze door ze door in eerste instantie geen verzendsticker mee te sturen. Daarbij melden ze het volgende bij de retourzending: "Let bij het retourneren erop, dat u niet op de originele doos of verpakking schrijft. Gebeurt dit wel, dan kunnen wij de retour niet accepteren en wordt deze helaas door ons geweigerd. Tevens vervalt hierbij het retour recht." Bovenstaande wordt erg lastig wanneer er geen verzendsticker toegezonden wordt. Kortom, wanneer je het retourstuurt, zijn alle kosten nog voor eigen rekening.

Hi Jelle, Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dt Van sommige auto’s zijn er in hetzelfde bouwjaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor kan het helaas wel eens voorkomen dat een product toch niet past, ondanks de pasgarantie. Kijk daarom altijd even goed hoe het product eruit moet zien. Bij twijfel kunt u natuurlijk altijd even onze experts om hulp vragen! Als een product niet blijkt te passen mag u deze kosteloos bij ons omruilen. Retourneren kunnen wij daarentegen helaas niet zomaar gratis aanbieden. Dit heeft te maken met de afwijkende afmetingen en gewicht van onze producten. In sommige gevallen zal dit natuurlijk wel toegestaan worden. Ik begrijp uit uw review dat de matten na ruiling opnieuw niet blijken te passen. U kan daarom uw retour het beste even overleggen met onze klantenservice via support@winparts.nl of telefonisch! Dan gaan we kijken wat we voor u kunnen betekenen. ;-) Met vriendelijke groet, Bianca

Goed ontvangen

De verpakking was goed,maar in een veel te grote doos.

Top Bedrijf

Alles volgens afspraak