Snelle levering volgens afspraak. Fietsendrager is top!

Monteren lastig doordat plastic raam dopjes niet werden meegeleverd

Artikel opzich prima alleen losse onderdelen worden niet meegeleverd. Miste losse dopjes voor in de ramen omdat dit in het vorige systeem anders was. Vervolgens zijn die dingen ook nog nergens te krijgen

Hi Ingmar, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat er een onderdeel van het raammechanisme niet is bijgeleverd. Onze excuses hiervoor! We kijken er graag nog eens met u naar om samen tot een passende oplossing te komen! Mijn collega neemt hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Lina

Goed helder aanbod en uitstekende service.

Nalevering ontbrekend onderdeel ging heel snel en zonder gedoe.

Zeer netjes

Goede website, supersnelle levering en zeer netjes verpakt en geleverd

Prima materiaal en veel voordeliger dan bij de dealer.

4 bougies besteld. Bij de dealer betaalde ik de laatste keer € 100 voor 4 bougies, bij Winparts € 66 inclusief verzendkosten.

goede kwaliteit en snelle levering.

Bosch ruitenwissers besteld snel geleverd en goede kwaliteit.

Conform afspraken.

Snelle accurate levering.

Prijs kwaliteit super overzichtelijke website en snelle levering

Ik ben al 8 jaar klant bij Winparts. de website is zeer overzichtelijk. de prijs kwaliteit is ook super. En de levering is ook zeer snel ondanks een tekort aan personeel.

Voor herhaling vatbaar

Goede en behulpzame klantenservice en heel snel bezorgd

Volgende dag in huis top!

Mooi op tijd en goede service

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Nu slecht

Goede dag ik had laast een bestelling geplaatst ik heb die goederen niet gehad ik heb contact op genomen me DHL die heeft een onderzoek gesplaats en ik heb me goederen nog steeds niet mijn is Mark adres kweldergrasveld 63 1313cb wat gaat er nu gebeuren dan ik ben geld kwijt

Hi Mark, Bedankt voor uw review. Goed dat u even aan de belt trekt! Wat vervelend dat uw bestelling niet is geleverd. Ik heb uw order nagekeken en zie dat deze volgens de vervoerder is afgeleverd. Wij zullen vandaag contact met u opnemen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Lina

slechte kantenservice

Geen mogelijkheid voor gratis verzending ook jammer

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Helaas kunnen wij door de omvang, het gewicht en de bijzondere vorm van auto-onderdelen niet zomaar gratis verzending aanbieden. Dit zou betekenen dat dit verwerkt moet worden in de productprijs. De gemiddelde productprijs wordt dan in onze shop al snel onaantrekkelijk. Dat willen we natuurlijk liever voorkomen! Hopelijk bent u toch tevreden over de producten en mogen we u een volgende keer nog eens van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Lina

goed en zeer slecht

Goed alles komt aan. Zeer slecht je kan niet bestelde onderdelen apart retour zenden, jammer.

Goed en Snel

Vlotte levering van d eproducten, conform wat ze beloven.

Zoals verwacht

Producten gekregen en snel in huis

Helemaal super

Prima product en de volgende dag geleverd super ervaring

STOP

SPAM MIJN MAIL BOX NIET MET HOE WAS HET AUB

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Goed dat u het aangeeft! Ik heb de reviewverzoeken in uw account uitgezet. Met vriendelijke groet, Lina

Goede service en uitleg

Dit is de tweede bestelling. Beiden keren correct en optijd geleverd.

Prima onderdelensite

Heb hier de remmerij voor de auto van m'n tante besteld direct het goede en een ruime productkeuze Heb eerder autodoc geprobeerd maar die sturen constant het verkeerde op dus daar bestel k niks meer

Goede service en snelle communicatie

Fijne klantenservice die werk maken van je vragen. Per telefoon soms wat lastiger maar zials bij mij via de mail snelle respons

Vlot geleverd

1 dag later in huis. Heb poetsmiddelen gekocht voor de camper. De bumpers zijn inmiddels weer mooi zwart :)

Ben zeer tevreden

De dakdragers passen perfect goede service snelle levering

Netjes snel geleverd

Duidelijke behulpzame website