Filters

1

Waardeloos

Via de site van Winparts ruitenwissers op kenteken besteld. Binnen twee dagen geleverd, helaas de verkeerde ondanks dat ik ze juist besteld had. Dan begint het feest om het via de robochat en live chat kenbaar te maken. Na iedere vraag of opmerking minutenlang wachten en uiteindelijk antwoord dat Winparts het verkeerd geleverd heeft. Dan het ontmoedigingsbeleid om een retourlabel te krijgen. Foto’s van het product maken en dan moet de verkeerde bestelling nog beoordeelt worden. Afijn inmiddels 5 verschillende chatmedewerkers “ gesproken” te hebben, 10 minuten aan de telefoon gezeten te hebben en ruim twee uur verder en dan nog geen retourlabel hebben. BAH, dit was mijn laatste bestelling bij Winparts!,

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Rob, Hartelijk dank voor uw review. Wat spijtig om te vernemen dat het bestelde onderdeel niet passend bleek te zijn en dat u problemen heeft ervaren met onze chatfunctie. We begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. We gaan dit doorzetten naar de juiste afdeling. Indien u op dit moment nog steeds geen retourlabel heeft ontvangen, dan willen wij u vragen om een mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. We kijken dan graag met u mee. Met vriendelijke groet, Thirsa

2

Orderstatus blijft updaten, met uitgestelde data

Magazijn is altijd leeg lijkt het wel. Iets besteld met de "Garantie" dat het de volgende week binnen is. wacht nu al 2,5 week. Het schiet niet echt op, de helpdesk helpt ook niet mee. geeft geen indicatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen zijn met uw order. Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: [email protected]. Met het bijbehorende order nummer. Met vriendelijke groeten, Naomi

1

Kansloos... Veel loze beloftes, waardeloos magazijn beheer en slecht (niet) bereikbaar.

Veel loze beloftes, waardeloos magazijn beheer en slecht (niet) bereikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses dat u deze vervelende ervaring met onze webshop hebt. Dat is niet de bedoeling. We nemen uw feedback mee in ons interne verbeterproces. Mocht uw case nog niet zijn afgehandeld of mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, stuurt u dan een e-mail naar [email protected], onder vermelding van het ordernummer. Met vriendelijke groet, Anita

5

Order was not right

When you order parts for your car you need to enter your car registration plate number. However even with that they delivered wrong part.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 5

Reactie van het bedrijf

Goodmorning, Thank you for writing a review. We greatly appreciate the feedback from our customers. We are sorry that the parts did not fit, in spite of the license plate check. The licence plate check is a convenient tool to assess whether a part fits your car. Unfortunately, some car manufacturers have released several model variations in the same year. This can result in a misfit. We suggest you take a detailed look at the part you order to minimise the chance of ordering the wrong item. Should you need to return your part, please use our return portal: https://winparts.returnless.com/en Kind regards, Anita

1

Te laat en verkeerd geleverd artikel

Op dit moment is het een puinhoop bij dit bedrijf, want: *Levertijd klopt niet (week later geleverd) *Verkeerd geleverd artikel *Retourneren werkt niet vanwege een storing *Trage en slechte communicatie *Totaal niet klant gedreven Kortom kost veel tijd en frustratie. Ik bestel hier nooit meer iets!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat u dit zo heeft ervaren. Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gekomen kan u contact opnemen met ons, via dit e-mailadres: [email protected]. Met het bijbehorende order nummer. Dan gaan wij met u meekijken naar een oplossing. Met vriendelijke groeten, Naomi

2

“De volgende dag bezorgd” is echt onzin!

Ondanks eerdere slechte ervaringen met leveren van Winparts, toch nog eens een poging gewaagd aangezien er beloofd wordt dat het onderdeel de volgende dag geleverd zal worden. Het betreft Uw order: Ordernummer: WP224-418667 Besteldatum: 04-06-2024 11:46 Klantnummer: 1620575 Verwacht aflevermoment: 05-06-2024 Nu krijg bericht dat Winparts het verzenden niet is gelukt en het is ook nog niet eens aan PostNL aangeboden. Dit terwijl mijn keuze voor Winparts juist gemaakt is op basis van leverdatum (voor …uur besteld is morgen in huis). Dus aan de vervoerder ligt het niet. Ik heb de klantenservice een mail gestuurd met mijn klacht en vraag of er een passende oplossing/ compensatie mogelijk is. Ik krijg hierop een automatisch gegenereerd bericht dat ik binnen drie dagen antwoord krijg. Helaas krijg je vaak sneller bericht na het plaatsen van een negatieve review. Als ik naar de plaatselijke automaterialen zaak gegaan was en een paar euro meer betaald had, had ik vandaag wel mijn onderdeel gehad en tevens een rijdende auto. Jammer dat leveren een probleem blijft bij Winparts dit maak je tegenwoordig en zeker niet bij grote spelers meer mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 1

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven. Er kan helaas altijd iets misgaan. Het kan namelijk voorkomen dat ondanks dat wij het product op tijd aan de transporteur meegeven, dat het niet op tijd afgeleverd wordt. Zo kan een pakket net aansluiting missen bij de transporteur en dan vertraagt een pakket zo een dag. Dit proberen we natuurlijk te voorkomen door een zorgvuldige selectie van onze transporteurs en leveranciers, maar is nooit helemaal te voorkomen. Voor de kleine vertraging van uw order kan ik u een coulance aanbieden die u kan gebruiken voor uw volgende order. Mocht u daar belang bij hebben kan u contact opnemen met ons via [email protected]. Met het bijbehorende order nummer. met vriendelijke groeten, Naomi

2

Pakket na 12 dgn nog niet bezorgd

Pakket is door PostNL nog steeds niet bezorgd. Winparts verschuilt zich achter PostNL en kiest niet voor de klant. Moeten eerst ‘onderzoek afwachten’. Kan wel weer 5 dgn duren. Wacht dan dus al meer dan twee weken op een betaald pakket. Klantenservice neemt de telefoon slecht op. Reageert niet in het weekend op whatsapp terwijl ze zelf aangeven op zaterdag open te zijn. Uberhaupt reageren ze traag op berichten. Winparts: kies nou eens voor de klant en stuur het onderdeel opnieuw op. Vecht het zelf maar met PostNL uit en doe dit niet over de rug van de klant! Bestel er nooit meer

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat u dit zo heeft ervaren. Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gekomen kan u contact opnemen met ons, via dit e-mailadres: [email protected]. Met het bijbehorende order nummer. Dan gaan wij met u meekijken naar een oplossing. Met vriendelijke groeten, Naomi

6

Geduld en het vertrouwen op de proef gesteld

Het gaat om bestelling WP224-343932 hierbij een overzicht. Uw order: Ordernummer: WP224-343932 Besteldatum: 02-05-2024 16:51 Klantnummer: 2092531 Verwacht aflevermoment: 07-05-2024 06-05-2024 : uw bestelling is een dag vertraagd. Dat spijt ons! 09-05-2024: Reclame mail ontvangen 10-05-2024: Toch maar een bericht gestuurd naar Winparts. Verder alles goed? Wacht op mijn bestelling! Dat jullie druk zijn met verhuizen heb ik begrip voor maar laat je klanten zonder enig update wachten. 17-05-2024: Uw bestelling is verzonden WP224-343932 18-05-2024: Pakket ligt klaar bij PostNL-punt Heb totaal geen antwoord gekregen op mijn bericht en geen contact gehad met de klantenservice. Ze laten je wachten totdat ze de bestelling verzenden en geven dat dan door. Uiteindelijk eenmaal verzonden was mijn bestelling binnen een dag bezorgd. Mijn bestelling was wel compleet dat was een opluchting. Hopelijk voor Winparts hebben ze de magazijn nu op orde want een snelle verzending is wel mogelijk gezien uit mijn eigen ervaring. Groet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 5

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat u dit zo heeft ervaren. Ik heb even meegekeken en zie dat uw order vertraagd is geraakt door onze verhuizing van ons magazijn. Hiervoor onze welgemeende excuses en wij snappen dat dit erg vervelend is. Ik zou u graag een coulance willen aanbieden voor deze ervaring als u daar belang bij heeft kan u contact opnemen met ons, via dit e-mailadres: [email protected]. Met het bijbehorende order nummer. Met vriendelijke groeten, Naomi

1

Wat eenpuinhoop!

23 april spullen 5 items besteld, 24 mei 1 bus olie binnen gekregen en direct gebeld waar de rest was. Klantenservice gaf aan dat de items zo snel mogelijk verzonden zouden worden. Week later weer gebeld, de status van de levering staat inmiddels op afgehandeld??????? Klantenservice geeft aan dat ze er achteraan gaan en het oplossen. Tot nu toe helemaal niets. Schijnbaar noteert de klantenservice alleen de klacht maar lost niets op. Vandaag maar weer bellen. Als je alles toch van te voren weet........

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u uw order nog niet in zijn geheel heeft ontvangen. Mijn excuses daar voor. Een bestelling gaat na een aantal dagen na verzending automatisch op status "afgehandeld", dit betekend echter niet dat wij er niet meer mee bezig zijn. Ik kijk graag even met u mee naar een passende oplossing, zou u dan uw ordernummer via de mail door kunnen geven aan [email protected]? Met vriendelijke groet, Pascal

1

Bedrijf uit de sporen.

Bestelling gedaan op 18 april met alle artikelen op status groen (voorradig), dus je verwacht levering op een 3tal dagen. Levering pas op 26 april, en blijkt dat er een artikel ontbreekt wegens niet voorradig ??. Na enkele dagen 1e maal contact opgenomen. Beloofd men het artikel onmiddellijk op te sturen en ook het antwoord dat hun stockbestand niet correct werkt, dus status voorradig was onjuist. Na een week nog geen levering. Blijkt er wel een verhuis aan de gang, dit kan enkele dagen verschil maken… na 2weken 2e maal contact opgenomen via chat en wordt na enkele contactregels, er gewoon afgegooid met melding (Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. We helpen met alle plezier op een moment dat het u beter uit komt. Voor nu ga ik de chat sluiten. Nog een fijne dag! ) Daarna heeft een medewerker wel zo fair geweest om een mail te sturen en mijn vraag terug op te pikken. Heb dan voorgesteld om een vervangartikel te nemen om toch een levering te kunnen krijgen. Weer een week gewacht en opnieuw via de chat de belofte gekregen van onmiddellijk op te sturen. Tot 3 maal toe deze belofte…. Hulplijn was wel vriendelijk en behulpzaam, buiten die 1e keer, maar er komt gewoon geen levering uit het magazijn. Na 6 weken en 3 beloften was het voor mij over, en heb terugbetaling gevraagd en dit is wel vlot teruggestort. Heb bij een andere leverancier het artikel besteld (zelfde prijs) en na 2dagen al in huis. Spijtig voor Winparts… geen bestellingen meer in de toekomst…

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen meneer Van den Eynden, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Vanwege de verhuizing zijn er inderdaad wat problemen opgetreden met uw bestelling. Mijn excuses daar voor. De verhuizing is inmiddels voorbij en de levertijden zijn nu weer zoals vanouds, het zou mooi zijn als u ons nog een keer zou willen overwegen. Met vriendelijke groet, Pascal

1

Spullen worden te laat of niet geleverd en zijn opeens niet op voorraad

Zit al een week op spullen te wachten die gewoon op voorraad zouden zijn. Na vele keren contact komt het hoge woord eruit. Onderdeel is niet op voorraad en moet besteld worden weer een week later dus. Alternatief gevraagd is er wel maar kost 4 euro en die moet ik betalen. Belachelijk echt waar de laatste keer dat ik hier wat bestel als het zo moet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mijn excuses daar voor, ik kijk graag even met u mee naar een passende oplossing, zou u dan uw ordernummer door kunnen geven via een mail naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Pascal

1

Waardeloos

Verschillende producten besteld. Een kabelset met bijbehorende trekhaak. De kabelset zou op voorraad zijn zoals vermeld op de website en bleek toch niet geleverd te kunnen worden vanwege onbekende redenen. De trekhaak klopt totaal niet, terwijl op de website staat dat het product matched met mijn bus. Ook op het product zelf en bijgeleverde handleiding staat dat het niet geschikt is voor mijn bus. Bijna een maand geleden is de trekhaak opgehaald door de eigen leverancier en heb ik het geld nog steeds niet op mijn rekening. Duurt te lang en gaat te veel mis.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Beste Koen, Dank voor uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Ik zie inderdaad dat de kabelset wegens levertijd, niet geleverd kon worden. Daarnaast is het natuurlijk balen dat de trekhaak niet past. In de meeste gevallen klopt de kentekencheck wel, maar helaas is deze niet altijd waterdicht. Onze excuses hier voor. Ik zie dat op 30 mei een terugbetaling is goedgekeurd. Dit zou je vanaf die dag binnen 5 werkdagen weer terug moeten hebben. Met vriendelijke groet, Niels

1

Slecht slecht en nog eens Slecht

Klantenservice doet niet wat ze zegen, Winparts geeft een verkeerd adres op, Waardoor je de hele dag voor jan met de korte achternaam heb zitten wachten, Vervolgens bel je ze en gaan ze contact opnemen met de vervoerder wat dus niet gebeurd. En je dus zelf kan bellen met GLS die vervolgens een hele trommel lulkoek opentrekt en het adres niet willen aanpassen waardoor je de volgende dag naar een afhaalpunt kan rijden. En dan maar hopen dat het pakket er ligt. Terwijl ik toch echt bezorgkosten heb betaald. Volgende keer zal ik toch beter reviews lezen want blijkbaar gaat het niet zo best met Winparts.nl als ik het allemaal zo lees. Wat ook erg opvallend is dat ze altijd met verhuizen bezig zijn. Was de vorige bestelling ook al, die meer dan een week te laat kwam Ben normaal niet van de review plaatsen maar dit is niet de eerste keer dat het fout gaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Dank voor uw review. Wat vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Wij balen er natuurlijk van dat de levering op deze manier is gebeurd. Wij komen u dan ook graag tegemoet. Helaas kan ik uw bestelling niet vinden. Zou u een mail willen sturen naar [email protected]? Dan bieden wij u graag een passende tegemoetkoming aan. Met vriendelijke groet, Niels

1

levert dit bedrijf wel onderdelen?

Ik heb 2 weken geleden onderdelen besteld en nog steeds kan de klantenservice niet zeggen wanneer ze geleverd zullen worden. Zoals steeds krijg het verhuis excuus maar na al die tijd is dit niet meer geloofwaardig. Verwacht niet dat je onderdeel snel geleverd wordt als je hier besteld. De snelheid van terugbetaling valt nog af te wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Beste Eric, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Wij hebben de drukte van de verhuizing redelijk overschat. Hierdoor waren wij eigenlijk niet klaar om de drukte tijdens de verhuizing op te vangen. Daar zijn een hoop klanten de dupe van geworden waaronder u. Onze excuses hiervoor. Wij komen u graag tegemoet. Zou u ons een mail willen sturen op [email protected]? Dan kijken wij naar een gepaste tegemoetkoming. Verder zie ik dat de terugbetaling ondertussen is verwerkt. Deze zou u binnen 5 werkdagen weer op de rekening moeten hebben. Met vriendelijke groet, Niels

1

Levering veel te laat retourneren grrot probleem

2 mei 2024 een uitlaat 2 uitlaatklemmen en Gun Gum besteld voor mijn BMW E46. Krijg op de site te zien dat het dinsdag 7 mei geleverd zou worden. Helaas door verhuizing was de levering een dag later, voor mij geen probleem ik was op tijd met onderdelen regelen (dacht ik) auto moest 13 mei apk gekeurd zijn. Om een lang verhaal kort te maken de uitlaat kwam na veel bellen en vragen of er gecanceld kon worden donderdag 16 mei binnen. Intussen al wat anders geregeld 100 euro duurder maar dit terzijde. Nu proberen terug te sturen, dit gaat via een wazige onhandige site die voor een reëel denkend mens. Hier moest ik bij opmerkingen aangeven als het op een ander adres opgehaald diende te worden, dit gedaan hebbende staat de transporteur toch op het verkeerde adres, weer bellen, weer beloftes… weer bellen weer beloftes en op het moment van schrijven staat de uitlaat nog steeds in de gang hier.. nu de 30 dagen bijna voorbij zijn… wat dan?? Dan vervolgd dit verhaal.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order. Helaas kan ik uw order niet vinden, mocht er nog geen oplossing voor deze order zijn gekomen kan u via dit e-mailadres: [email protected] contact opnemen. Met het bijbehorende order nummer. Dan gaan we samen naar een oplossing kijken. Met vriendelijke groeten, Naomi

1

Treurig

Een maand geleden besteld, niemand van de klantenservice kan ook maar iets voor je betekenen. Ze kunnen niet inzien hoelang het nog gaat duren. Gevraagd of ik de bestelling kon annuleren, dit kon. Een dag later geen bevestiging van de annulering gekregen, contact gezocht. Kreeg te horen dat toch niet kan. Nu nog steeds geen Idé hoe of wat. Als je geen ellende wil bestel dan ergens anders je auto onderdelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw order gevonden en zie dat deze ernstig was vertraagd. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas is uw order de dupe geworden van de verhuizing van ons magazijn. Inderdaad is het enige tijd zo geweest dat we geen informatie konden geven over verwachte verzenden. Daarnaast mogen we geen orders annuleren die in het verzendproces zitten. Ik heb uw order erbij gepakt en zie dat deze op de 24e is geannuleerd en gecrediteerd. De credit is inmiddels ook verwerkt. Doorgaans is dit binnen 1-3 werkdagen terug te zien op uw bankrekening (onder vermelding van 'Mollie Payments'). Naar aanleiding van uw review zal ik u een persoonlijke e-mail sturen om ervoor te zorgen dat het echt helemaal is opgelost. Met vriendelijke groet, Anita

1

Niet betrouwbaar! en aan alle die overwegen iets te kopen, HANDEN AF!

Ik heb er mijn bestelling op maandag 13 mei geplaatst met als uiterlijkste aflevermoment vrijdag 17 mei. Op donderdag 16 mei kreeg ik een mailtje dat de bezorgtermijn niet gehaald zal worden en dat die met een werkdag opschuivt. Toen dacht ik, ok niet erg, het kan in ieder bedrijf gebeuren. Dinsdag namiddag de 21 mei krijg ik een mailtje dat een deel van de bestelling niet geleverd kan worden en dat die geanuleerd en gecrediteerd zal worden. Daarop heb ik gevraagd om de minimum de helft van de bezorgkosten gecrediteerd te krijgen, zonder gevolg. Klantendienst contacteerd, maar kreeg geen antwoord op mijn vraag. Het is nu al woensdag de 22 mei en ik heb zelfs geen enkele deel van mijn bestelling ontvangen. Achteraf gezien heb ik er spijt van dat ik niet naar de recensies van anderen heb gekeken voordat ik tot dez aankoop overging. Ik hoop en bid dat andere personen niet hetzelfde fout maken. De conclusie is: BESTEL IN GEEN GEVAL BIJ DEZE ONLINE WINKEL!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Beste M klein, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling zoveel vertraging heeft opgelopen. Wij zijn momenteel bezig met het verhuizen van ons magazijn. Hierdoor zijn veel bestellingen vertraag. Ik vrees dat uw bestelling hier ook de dupe van is geworden. Ik zie dat wij ondertussen de bestelling bij u hebben geleverd. Ik vertrouw erop dat u deze in goede orde heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. met vriendelijke groet, Niels

1

waardeloos bedrijf

Komen leveringsafspraken niet na en weigeren de door hun zelf gecreeerde problemen adequaat op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u deze ervaring hebt met onze webshop. Ik heb uw order erbij gepakt en speelden er inderdaad problemen die veroorzaakt zijn door de verhuizing van ons magazijn. Hoewel er hard aan wordt gewerkt om deze problemen op te lossen, komt de oplossing niet voor iedereen op tijd. Helaas is dat ook bij u het geval. Mijn collega heeft uw order geannuleerd en het geldt wordt naar u teruggestort. Met vriendelijke groet, Anita

1

Erbarmelijk slecht

Op 24-4-2024 een bestelling geplaatst. Verwachte levering: 26-4-2024. Datum vandaag: 20-5-2024. Nu nog steeds niet geleverd en geen tot zeer slechte communicatie. Bedrijf proberen te bereiken via de chatbot op de site (geen afdoende reactie), via de telefoon op 1 mei 2024 (werd niet beantwoord), via whatsap en via mail. Alles onbeantwoord. Op 4 mei heb ik wederom een poging gedaan via de mail, whatsapp en telefoon. Ja, contact!!! Ik kon de bestelling annuleren, dus gelijk gedaan en ik zou binnen 1 tot 3 werkdagen mijn geldterugkrijgen (dit heb ik op mail). Daarna kreeg ik te horen dat mijn bestelling niet meer geannuleerd kán worden en dat ik mijn bestelling aan de deur moet weigeren om deze vervolgens terug te laten sturen. Dit is zeer milieu- en klant-onvriendelijk, zeker omdat mijn bestelling nog niet eens verzonden is. De verwachte levering is nu 6 juni 2024 (!). Dit heeft Winparts mij niet laten weten per e-mail en moest ik zelf achter komen via het nazoeken van mijn orderstatus. Kortom: Ik MAG niet van WinParts annuleren. De bestelling MOET door WinParts opgestuurd worden. En dan MOET ik de verzending aan de deur annuleren wil ik mijn geld uberhaupt terugzien. Hun Algemene Voorwaarden vermeld in Artikel 13: 3.Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal Ondernemer geaccepteerde bestellingen metbekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt,of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt Consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestellinggeplaatst heeft bericht. Consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding. 4. Na ontbinding conform het vorige lid zal de Ondernemer het bedrag dat Consument betaald heeft onverwijld terugbetalen. Ze houden zich niet aan hun eigen AV!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 1

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u deze ervaring hebt gehad met onze webshop. De vertraging van uw order is helaas veroorzaakt door de verhuizing van ons magazijn. Door een probleem zijn er orders in het verzendproces gegaan en daar gebleven. Houdt u er rekening mee dat mijn collega's geen orders morgen annuleren die in het verzendproces zitten. Halverwege vorige week is dit probleem gelukkig opgelost en kunnen orders met dit specifieke probleem wel worden geannuleerd. We hebben dit voor de meeste orders in orde gemaakt. Zojuist heb ik op die manier ook uw order kunnen annuleren en crediteren. Ik heb de creditnota naar uw e-mailadres gestuurd. We verwerken teruggaves doorgaans binnen 1-3 werkdagen. Nogmaals onze excuses voor het feit dat u de dupe was van onze verhuisproblemen. We hopen het probleem hiermee te hebben opgelost. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op via [email protected] Met vriendelijke groet, Anita

1

Alles ging mis ! Levering en communicatie.

Alles ging mis! Levering en communicatie! Wat ging er mis? ALLES GING MIS ! Op 18/2/24 een Oris trekhaak en een kabelset besteld. Order aangevuld met een kofferbakmat. Diverse malen contact gezocht over leveringsdata die niet gehaald werden. Uiteindelijk begin april bericht dat de trekhaak niet meer geleverd kon worden en dat ik een (uiteraard duurdere) Oris Duoset moest bestellen. Winparts paste de order aan, maar vergat de kabelset te verwijderen. Uiteindelijk de juiste bestelling in het systeem en het verschil bijbetaald. Deze trekhaakset stond in de webshop op voorraad. NIET dus, weer een maand wachten, klantenservice gecontact. etc. Vanwege de problemen kreeg ik van de klantenservice 10% korting toegezegd. Maar toen puntje bij paaltje kwam was dat een dood vogeltje, de korting gold niet voor de order waar we het de hele tijd over hadden, maar voor een volgende order............ U snapt het al, die volgende order gaat er nooit komen! Wel stuurden ze opeens TEGEN MIJN INSTRUCTIES, de kofferbakmat af die al een maand of wat bij hen op de plank lag. Uiteindelijk heb ik op 11 mei de order geannuleerd. En oh ja, die trekhaakset..... die was volgens de Winparts website nog steeds op voorraad. Dus daar heb ik ze nogmaals op gewezen. (is nu geheel van de site afgehaald) Uiteindelijk bleek de kofferbakmat niet geschikt voor mijn Hyundai Kona Hybrid omdat hij de ventilatie gleuven van het accupakket afsluit. Met dank aan de geweldige info op de webshop van Winparts! WAT EEN DRAMA WINKEL ! Wees wijs, haal je auto-onderdelen NIET BIJ WINPARTS!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Beste Bas, Bedankt voor uw review. Uw feedback is erg belangrijk voor ons, ook als er iets verkeerd is gegaan. Onze excuses dat u deze ervaring heeft gehad met onze webshop. Inderdaad zie ik in uw orders terug dat er meermaals iets verkeerd is gegaan en dat u erg lang hebt moeten wachten op de zending en de informatie. We nemen uw feedback intern mee naar de betreffende afdeling(en). Nogmaals onze excuses dat het zo is gegaan. Met vriendelijke groet, Anita

1

Vroeger prima, tegenwoordig waardeloos

Weken wachten. Bellen, niet op voorraad. Vervangend onderdeel gekregen, past niet. Ben dr wel klaar mee. Vooral de veel te lange levertijden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt dat u een review hebt achtergelaten. We stellen uw mening erg op prijs. Ik zie meerdere orders van u, die inmiddels allemaal geleverd zijn. Ik zie dus niet met zekerheid naar welke order u verwijst. We begrijpen dat u ontevreden bent over de levertijd, maar adviseren u wel om uw niet-passende onderdelen retour te melden via ons retourportaal: https://winparts.returnless.com/nl We hopen u hiermee te hebben geholpen en nemen uw feedback mee naar de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Anita

1

Criminele bende.

Een halve ster is nog te veel. Heb voor 200 euro onderdelen bestelt en ben nu vier weken aan het wachten en ik heb nog niets. Een mogelijkheid om contact op te nemen is er helemaal niet. Als je een mail stuurt krijg je een reactie deze mail word niet gelezen, whatsapp het zelfde en de telefoon word niet opgenomen. Criminele bende!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u uw zending nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat u ons hebt gemaild en ook een reactie hebt gehad van een van mijn collega's. Mogelijk heeft dat bericht u om wat voor reden dan ook niet bereikt. Inmiddels is het wel bekend dat er bij onze verhuizing van alles is misgegaan met de verzending van pakketten. Hierdoor is het enorm druk bij onze klantenservice en kunnen wij klanten niet zo snel te woord staan als we zouden willen. Om u verder te kunnen helpen met uw order, neem ik via een persoonlijke e-mail contact met u op. We hopen er dan toch nog uit te komen. Met vriendelijke groet, Anita

1

Onbetrouwbaar en klantonvriendelijk

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Op 25 april lampjes besteld voor mijn koplamp, ben al drie weken aan het wachten en wordt continu aan het lijntje gehouden na meerdere keren gebeld te hebben (minimaal 20 min wachttijd per keer). Via de site ook vragen gesteld, worden gewoon niet beantwoord. Meerdere beloftes dat mijn product echt snel geleverd wordt, ja u krijgt vanavond een track en trace, lees vorige week en deze week. Nou vergeet het maar, en alles maar op de drukte en de verhuizing gooien, het is gewoon een grote chaos, zo run je een bedrijf niet. Zelfs *** is nog sneller. Mijn product staat na 3 weken nog steeds in bestelling en ik ben er helemaal klaar mee. Heb mijn product nu ergens anders besteld want met een kapotte lamp blijven rondrijden is ook geen optie. Bestel hier nooit................................ Nou ***, zoals ik hieronder meer lees, kom maar weer met al je excuses..... Waar je als klant niks aan hebt. Ga mijn klacht ook neerleggen bij Thuiswinkel Waarborg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat uw ervaring met onze webshop erg vervelend was. Ik kan ook in uw order terugzien hoe het is gelopen. De vertraging ligt inderdaad bij ons. Excuses zijn in zulke gevallen simpelweg op hun plaats. Daarnaast proberen we langs deze weg ook vaak een oplossing te bieden als dit nog mogelijk is. In uw geval zie ik dat uw order uiteindelijk is geannuleerd en het geld naar u teruggaat. Onze verhuizing heeft helaas meer problemen met zich meegebracht dan was voorzien. Wilt u hierover een klacht indienen, dan is dit uiteraard uw goed recht. Wij nemen langs deze weg uw klacht ook intern mee naar de betreffende afdelingen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben. neemt u dan contact op via [email protected]. Met vriendelijke groet, Anita

4

niet goed

order WP224-302047, besteld op 16-04-2024 Geen Track&Trace nummer ontvangen, dus ik weet als klant niet dat de bestelling ooit verzonden is. Heb 2x contact met klantenservice gehad. Men zou tot 2x toe een onderzoek instellen naar de "zending". De laatste datum van contact was 1 mei. Wil graag mijn geld terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0
1

zeer traag en zeer gebrekkige informatie

Bestelling op 2 mei, verwacht leverdatum 10 (wat op zich al onacceptabel lang is), vandaag 15 mei nog steeds niks binnen. Geen communicatie over mijn bestelling, enkel hoe blij ze zijn met de verhuizing en via één of andere AI helpdesk. Niet geholpen dus. Onmogelijk om een betrouwbare leverdatum te krijgen, status is al een week onveranderd op "order in behandeling" .. Vreselijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 1

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Onze oprechte excuses dat u deze ervaring met onze webshop heeft gehad vanwege de gevolgen van onze verhuizing. Ik zie dat u contact hebt gehad via de chat. In eerste instantie worden chats opgepakt via onze chatbot. Daarna bent u echter geholpen door een menselijke medewerker die uw order voor u heeft geannuleerd. Nogmaals onze excuses dat het zo is gelopen. We nemen uw feedback zeker mee in ons verbeterproces. Met vriendelijke groet, Anita

Bedrijfsgegevens

Banksstraat 5

6718 XP Ede

085 070 5200

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.