Bijna alles voor de auto is te krijgen bij winparts. Naast dat zij vaak de goedkoopste zijn is de service echt super goed. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren!

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Vlot kunnen bestellen. Telefonische medewerker was geduldig en behulpzaam. Goede producten voor een eerlijke prijs. Voor kleine onderderlen helaas wel hoge verzendkosten. Alles snel in huis

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

gemakkelijk, snel en betrouwbaar

bestellen gaat gemakkelijk. super snelle levering en wat ook prettig is de pasgarantie.

Trage verzending en geen antwoord op vragen.

Pakket besteld en 2 vragen gesteld aan de klantenservice. Pakket 6 dagen later geleverd ipv dag erop. Nu bijna 2 weken verder en nog geen antwoord op 2 vragen, dus benodigde extra onderdelen elders besteld.

Gewoon perfect

Ik bestel veel omdat ik met een paar auto's hobby winparts is mijn trouwe leverancier gewoon top

Snel en correct

Denkt mee om het juiste product te kiezen Snelle afhandeling

snel en goed betaalbaar

Goed bedrijf, persoonlijk gericht, snelle levering en vriendelijke service. Kan het aanbevelen.

Snelle correcte levering

Helaas paste de mat niet in mijn GLC coupe . Retour gestuurd en meteen is mijn betaalde geld teruggestort . Super correcte afwikkeling . Top Winparts

Snel geleverd en alles naar wens

Dik tevreden

Accu besteld, volgende dag geleverd. Helemaal top. Aandachtspuntje; de accu zou volgens de site niet in mijn auto passen. Maar ik heb dezelfde besteld als die erin zat en dat ging prima.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Heb hier al meer keren besteld, snelle verzending en prima ingepakt, inhoud blijft schadevrij

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd

De auto matten voor de mini cooper zijn snel geleverd.

Goede site, met eerlijke prijzen van de producten.

Altijd een goeie prijs, en levering zoals aangegeven.

Keurig bedrijf.

Makkelijk bestelling te plaatsen en keurig geïnformeerd over levering.

Veel keuze in producten, maar levertijd wordt niet waargemaakt

Veel keuze in de producten en de website werkt gemakkelijk, maar op de website staat veel geadverteerd: vandaag besteld morgen in huis. Dit is bij mij echter nog niet gelukt. Heb inmiddels al een heel aantal bestellingen gedaan. Maar helaas duurt het altijd minimaal 2 werkdagen. (vaak langer) En dat is nou net waarom ik juist bij Winparts wilde bestellen omdat ze aangeven dat het snel bezorgd is. Zelfs wanneer je in Ede woont komt de bestelling gerust te laat binnen en je kan het helaas ook niet ophalen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 5

Super goed geregeld

De bestelling is perfect verlopen

Na wat problemen met leverdatum redelijk optijd

Niet goed.

Onderdeel besteld op kenteken. Dus dan zou het 100% moeten passen. En vervolgens past het niet.

Ben zeer tevreden over Winparts.

Snelle en correcte afhandeling, ook bij een omruiling. Heldere informatie. Staat bij mij op de eerste plaats.

Snelle service en bezorging

Iets duurder meestal als autodoc maar je hebt het een stuk sneller in huis.

Voorraad niet up to date

9 van de 10 keer gaat een bestelling bij Winparts goed. Wordt op tijd bezorgd etcetera. Helaas wordt het op het moment dat de voorraad niet klopt een langdradig verhaal. 9 oktober een bestelling geplaatst, 11 oktober zou er geleverd worden. Na 1 week heb ik via de chat contact gezocht. Voorraad fout, onderdeel wordt ergens anders besteld en zou 17 oktober klaar voor verzending staan. 18 oktober wordt er in het status een wijziging doorgevoerd dat er 18 oktober betaald zou zijn en dat de verzenddatum 19 oktober wordt. Helaas is er wederom niets verzonden. Het zou fijn zijn als Winparts meer inzicht zou geven in wat er eigenlijk gebeurt met de bestelling en dat onderdelen welke niet voorradig zijn ook niet op voorraad staan of blijven staan.

Goed geregeld

Onderdeel is precies goed goede communicatie betreft bezorging snelle levering

Snelle levering scherpe prijs

Goede kwaliteit. Scherpe prijs en snelle levering. Aanrader.

Goede keuze, snelle levering

Het gekozen product, werd snel geleverd, zoals beloofd op de website. Het product paste niet en retourzending verliep prima, betaling werd ook snel geretourneerd.

Banksstraat 5

6718 XP Ede