Snel en accuraat

Onderdelen makkelijk te vinden en te bestellen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

zeer snelle levering

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Super bedrijf en alles met een mooie prijs

Goede materialen voor mooie prijs ipv partspoint (brezan)

Nog nooit zo een slechte ervaring gemaakt. Absoluut niet aan te raden

Ik heb op 16/3 een autolampje aangekocht omdat ik op 29/3 moest vertrekken en het artikel, volgens de website, twee dagen later zou geleverd worden. Hoewel de klantenservice me meermaals beloofde dat het lampje ten laatste op 26/3 zou aankomen, heeft de levering een zeer lange vertraging opgelopen waardoor ik uiteindelijk het artikel last-minute (en duurder) elders moest bezorgen. Het lampje is ten slotte op 5/4 (3 weken na de bestelling!) geleverd worden en om het terug te zenden zou ik nu de verzendkosten zelf moeten betalen! Zo een ervaring heb ik nooit eerder gemaakt waardoor ik iedereen zou afraden om bij Winparts bestellingen te plaatsen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Goedemiddag meneer Galdi, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling niet tijdig geleverd is. Soms komt het voor dat wij onze producten niet op de verwachte leverdatum ontvangen vanuit onze leverancier. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Wij proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de verwachte leverdatum, soms verschuift de verwachte leverdatum een paar keer waardoor onze initiële verwachte leverdatum niet meer correct is. Mijn excuses daar voor. Over de retourkosten kunnen wij wel wat regelen, ik heb u daar een mail over gestuurd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Pascal

prima service

Makkelijk om de juiste onderdelen te zoeken via kenteken. Snelle levering aan gunstige prijzen. Graag weer!

ga zo door .alleen vindt ik de verzend kosten wel erg hoog.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

goede spullen, snel geleverd, nette prijs

Ruitenwissers en rubber automatten gekocht. Goede prijs betaald, alles past prima.

Snel geleverd en een goede service

Topbedrijf

Ik bestel hier al jaren mijn onderdelen en heb alleen maar goede ervaringen met Winparts. Goede prijzen, snelle verzending en gewoon eerlijk zaken doen. Gaat het een keer mis, dan wordt het keurig en snel opgelost.

Geen goede ervarin de laatste tijd

Het is nu de 2e keer dat ik op mijn bestelling 10 dagen wacht ! Mij besteling werd ergens anders bezorgd ! Ik heb zelf opgehaald ! Ik bestel veel bij winparts .maar als het zo doorgaat...weet ik ook niet . Mvg Roel

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u lang hebt moeten wachten op uw vorige bestelling. Bij uw laatste bestelling zie ik dat wij u bericht hebben gestuurd dat het bestelde onderdeel niet geleverd kan worden en dat wij daarom uw geld teruggestort hebben. Dit hebben we u op de dag van de bestelling al laten weten. Onze excuses dat we geen alternatief konden bieden. Ik hoop dat het nu duidelijk is. Met vriendelijke groet, Anita

snel en goed!

Juiste onderdelen, en snel geleverd.

Alles klopt

Super professionele duidelijke e-shop

Een degelijk werkende e-shop met grondige uitleg. Ik ben particulier en heb op 5 minuten een achterlamp voor een wagen van 2008 kunnen bestellen en 2 dagen later zelf geïnstalleerd. Degelijk verpakt en gemakkelijk op te volgen met track en trace.

Lekker snel, mooie wieldoppen

Bestelde verkeerde maat wieldoppen. Stuurde een appje en werd gelijk gecorrigeerd. Top service en snel geleverd.

Voorraad delen zijn niet altijd Voorraad delen

Onderdelen die op voorraad zijn, betreft voorraad bij de leverancier waardoor er een vertraging van minimaal 24 - 48 uur ontstaat. Dat is lastig als je een auto ontmanteld klaar hebt staan.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7, 8

Onderdelen besteld en vlot geleverd en tussentijds goed op de hoogte gehouden van de status.

Duidelijke site waar zelfs een autoleek alles gemakkelijk terugvindt. Snelle verzending ook. Zeker een aanrader!

Verrassend bestelde alle velen jaren onderdelen maar Winparts is top

Bestel al vele jaren auto onderdelen bij diverse online winkels. Maar Winparts is snel met leveren en heeft een scherpe prijs kwaliteit verhouding.

Top prijzen, top service, snelle levering

Fijne site met veel info, mailen je als je verkeerd product hebt besteld en stellen het juiste alternatief voor. Makkelijk met een knop kiezen en nog de volgende dag bezorgd krijgen. Alleen maar lof!

Snel geleverd in duurzame verpakking

Keurig op tijd geleverd en goede zoekfunctie obv kenteken.

Zeer stipte levering

Ze doen wat ze zeggen

Heel correct

top bedrijf

supper snel geleverd

Goed en snel geleverd

Gemakkelijk bestellen. Mooi product Snel geleverd

Snel en duidelijk

Transparant en een goede ondernemer