onderdeel is passend

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 6

Overzichtelijk website

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8, 9

besteld en op tijd binnen.

besteld en op tijd binnen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7

Prima service goede prijs en kwaliteit

Snel geleverd en voor een goede prijs - kwaliteit Al vaker besteld en zeker ook weer in de toekomst

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Zelf betallen als je wilt retourneren

Ik heb een slechte ervaring gehad, ik vind het misleidend - op de website staat duidelijk 30 dagen gratis ruilen, maar pas op dat je niet retourneert? Ik moet zelfs de retour betalen!. Slecht voor de consument. Ik heb mijn spullen bij TEMU besteld. Goedkoper en ik kan het gratis retourneren. Rot bedrijf.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 0

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Heel vervelend dat u deze ervaring hebt met onze webshop. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat u een artikel hebt teruggestuurd naar ons. Bij het retourverzoek was de optie voor 'op eigen kosten terugsturen' aangevinkt. Wellicht is dit aan uw aandacht ontsnapt. Heel vervelend dat dit zo is gelopen. Sinds kort werken we met een nieuw retourportaal waar dit niet meer op die manier kan gebeuren. Denkt u recht te hebben op gratis retourzending, dan kunt u altijd het beste even navraag doen bij de klantenservice. Ik hoop hiermee nuttige informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Anita

Goede ervaring

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

Poor

You are only as good as your last order. I have ordered from here before and had good luck with deliveries but on Tuesday I ordered a single item due to the fact that delivery was promised for Wednesday. I could have paid less elsewhere but was willing to pay more for speed. Wednesday morning I was told that I would receive it Thursday but would receive a mail with delivery info when it was on its way. No mail or product Thursday or Friday. So much for paying more to get it in good time as promised.

Good afternoon Kevin, Thanks for your review. We feel sorry that your order has not yet been delivered. A delay has occured with our supplier. We are currently looking into the reason for this delay. We will get back to you as soon as we got an update regarding your order. We hope this information helps. Kind regards, Niels

Goed product snelle levering

Goed product snelle levering

Netjes

Goed verpakt en netjes geleverd

Snel en beste koop

Snelle levering, in dit geval beter aanbod dan de “grote” concurrenten.

Slechte ervaring

Ondanks dat ik twee keer telefonisch contant heb gehad om ervoor te zorgen dat de juiste onderdelen bij elkaar zouden worden gepast heeft winpsrts toch de verkeerde moeren greadviseerd namelijk m8 moeren voor m10 bouten.!! Het is zelf eigenlijk niet mogelijk om uit te vogelen welke bouten en moeren bij de uitlaat horen omdat informatie op de site te kort schiet. Ik heb helemaal het advies van uw medewerker opgevolgd maar dit blijkt dus onjuist advies . Andere webshops hebben hebben gewoon een bevestigingsset compleet zodat je weet waar je aan toe bent en niet alles apart bij elkaar hoeft te sprokkelen. Je kunt dus zelf op de website niet zien of het om m10 of m8 gaat, er staat verder geen technische info bij deze artikelen. Ook telefonisch contact krijgen gaat te moeizaam/duurt te lang. Toch is het niet allemaal kommer en kwel, de medewerkers zijn erg vriendelijk en nemen ruim de tijd! Daarom raad ik winpsrts toch aan. Misschien de twee verkeerde moeren krediteren? Groet paul

Beste meneer Van den Berkmortel, Bedankt voor uw review. Naar om te horen dat we u van verkeerde informatie hebben voorzien en hierdoor de verkeerde moeren hebben geleverd. Waarvoor onze excuses. Aangezien u besteld hebt aan de hand van pasgarantie en wij de verkeerde informatie hebben gedeeld, gaan wij mee in uw oplossing. Wij zullen de twee moeren aan u crediteren. Tot slot nemen wij uw feedback mee in het interne reviewproces. Met vriendelijke groet, Jeroen Marc

Ок

Ok

Vlotte levering. Goed verpakt

Prima afhandeling

Snellen en correcte afhandeling

producten zoals omschreven

de producten zijn goed en de service is redelijk. maar het verpakken is belabberd, of ze moeten de omdoos beter opvullen of kleinere doosjes gebruiken voor de producten.

Prima zaak bestel hier altijd

Altijd top service

Altijd héle fijne ervaringen gehad. Goede service en snelle levering. Mails worden snel beantwoord en steeds naar tevredenheid een oplossing gevonden.

Ben al jaren tevreden klant

Ja

Prima geregeld

Snel geleverd, duidelijke website

mooi op tijd geleverd en netjes aan de deur

mooi op tijd geleverd en netjes aan de deur

Een webshop hoe die moet zijn

Overzichtelijke website, goede prijs en zeer snelle levering

Prima bedrijf

Nette onnavolgbare prijs stelling.

Ging toch iets mis met het bestelde. Werd snel opgelost. Top

Prima verpakt en snel geleverd

Ruitenwisser besteld. Prima verpakt snel geleverd. Verder is er weinig over te zeggen.

Juiste onderdelen en snel geleverd.

Juiste onderdelen en snel geleverd.