Ок

Ok

Vlotte levering. Goed verpakt

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 8

Prima afhandeling

Snellen en correcte afhandeling

producten zoals omschreven

de producten zijn goed en de service is redelijk. maar het verpakken is belabberd, of ze moeten de omdoos beter opvullen of kleinere doosjes gebruiken voor de producten.

Prima zaak bestel hier altijd

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 10

Altijd top service

Altijd héle fijne ervaringen gehad. Goede service en snelle levering. Mails worden snel beantwoord en steeds naar tevredenheid een oplossing gevonden.

Ben al jaren tevreden klant

Ja

Prima geregeld

Snel geleverd, duidelijke website

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 9

mooi op tijd geleverd en netjes aan de deur

mooi op tijd geleverd en netjes aan de deur

Een webshop hoe die moet zijn

Overzichtelijke website, goede prijs en zeer snelle levering

Prima bedrijf

Nette onnavolgbare prijs stelling.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 7

Ging toch iets mis met het bestelde. Werd snel opgelost. Top

Prima verpakt en snel geleverd

Ruitenwisser besteld. Prima verpakt snel geleverd. Verder is er weinig over te zeggen.

Juiste onderdelen en snel geleverd.

Juiste onderdelen en snel geleverd.

TOP!

Snelle levering, keuze mogelijkheid van bezorgtijd.

Niet positief

Verkeerde bestelling gekregen en zeer slecht bereikbare klantenservice.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 2

Goedemiddag meneer De Haas, Dank u wel voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u een incorrecte levering heeft ontvangen en dat u vervolgens moeilijk contact heeft gekregen met onze klantenservice. Uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen wij ons best doen om dergelijke fouten te voorkomen. Zojuist heeft u een persoonlijke mail ontvangen waarin ik u een oplossing heb geboden. Wij vertrouwen er op dat het nu correct wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Pascal

Zéér klantvriendelijk

Bestelling was niet goed door mij besteld. Zonder problemen retourneren geld binnen 4 dagen terug gestort. Juiste bestelling volgende dag binnen

Fijne en duidelijke site

Was wel handig geweest als de kentekens van de ingevulde auto's opp mijn account waren opgeslagen. Nu moet je naar buiten om het juiste kenteken in te vullen, ik heb ergens gezien dat het mogelijk is.

Bijna uitstekend

De prijs op de website is wat instabiel bij mijn zoektocht heb ik drie verschillend prijzen gezien op euro 250,-een variatie van Euro 15,-

Alles perfect verpakt en zeer snel geleverd

Nóóit problemen.

Regelmatig onderdelen besteld. De pasvorm van de duurdere varianten zijn vaak wel beter. Ook wel eens iets verkeerd besteld (mijn fout). Toen gebeld en ik kon het gratis ruilen. Perfecte service . Goed bereikbaar.

Snelle levering!!

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. Helemaal top!

Goed geholpen Duidelijk beschreven producten

Slechte communicatie

Op 11 maart heb ik een aantal onderdelen besteld, een dag na de bestelling kreeg ik een mail dat de bezorging 1 dag later zou zijn. Na een week heb ik contact gehad met klantenservice die mij verzekerde dat ik mijn producten binnen 3 werkdagen opgestuurd zou krijgen. Na weer een week niks gehoord te hebben heb ik opnieuw met klantenservice gebeld, deze verzekerden mij dat het diezelfde week nog aan zou komen. Vervolgens lieten de onderdelen weer een week op zich wachten. Elke beloofde klantenservice mij op de hoogte te houden, dit hebben zij niet gedaan. Erg irritant.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één) 3

Goedemiddag meneer Bakker, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de communicatie tussen u en onze klantenservice niet goed verlopen is. Mijn excuses hiervoor. We nemen uw feedback mee in ons verbeterproces. Zo te zien is uw bestelling inmiddels geleverd. Ik hoop dat dit in goede orde is geweest en wij hopen u desondanks nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet, Pascal

Duidelijk, goede prijs en snel

Stadsweg 110 9793 PD Winneweer