Laden reviews...
Laden reviews...
5,074 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunder beskriver vanligvis en positiv opplevelse med rask levering og hjelpsom kundeservice. Produktinformasjonen blir ofte nevnt som tydelig og pålitelig pris. Noen få hendelser med forsinkelser eller feil kan forekomme, men helhetsinntrykket er godt.
Goed
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
16 January 2026
Bert Jansen
Oude Pekela
Prima
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
8
Beveelt aan
16 January 2026
Jan Van Meel
Made
Ik heb ooit een mail gestuurd geen reactie gehad
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
7
Beveelt aan
15 January 2026
J. Boxma
Bovensmilde
Beste J. Boxma,
Dank voor jouw review.
Wat vervelend dat wij nooit op jouw bericht hebben gereageerd. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb even op het mailadres gezocht dat u heeft gebruikt voor deze review, maar ik heb daar geen mail onder kunnen vinden. Zou u de mail anders nogmaals willen sturen naar [email protected]? Dan pakken wij hem zelf even voor u op.
Met vriendelijke groet,
Niels
Ondanks de weersomstandigheden en daardoor langere bezorgtijd, binnen 24uur mijn pakket binnen. Netjes verpakt. Met duidelijke beschrijving, dus prima zelf te monteren.
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
15 January 2026
Bianca
Valkenburg zh
Ik bestel een accu op kenteken en blijken de Polen van de geleverde accu verder uit elkaar te liggen, dus of een adapter uit China of een nieuwe accu, de geleverde accu van 130 euro kan ik niet inruilen
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
2
Beveelt aan
15 January 2026
G Zervaas
Den Haag
Beste G. Zervaas,
Dank voor uw review.
Wat vervelend dat de accu niet helemaal correct is. In de meeste gevallen zou de accu de juiste afmetingen moeten hebben wanneer u op kenteken zoekt. Helaas kant het soms zijn dat er bij een bepaald model wel een verschil in zit, bijvoorbeeld omdat die verschillende uitgaves heeft.
Ik heb uw bestelling er even bij gezocht en ik zie dat u nog ruim binnen de retourtermijn zit. U zou de accu dus nog wel terug kunnen sturen om daarvoor een andere te bestellen. Mocht u er niet helemaal uitkomen, zou u ons dan willen mailen op [email protected] onder vermelding van uw review en het ordernummer? Dan kijken we hier samen even naar.
Met vriendelijke groet,
Niels
Weer snelle en goede levering
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
15 January 2026
Brentjens
Wessem
Zou 5 euro korting krijgen maar bij bestelling kon je deze niet verekenen in de betaling,zodat ik de bestelling heb geanneleerd
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
6, 7
Beveelt aan
15 January 2026
John Ghielen
Helden
Goedendag John,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat het niet is gelukt om de kortingscode te verzilveren! We helpen u graag verder.
Ik heb u zojuist een mail gestuurd. Hopelijk kunnen we spoedig tot een oplossing komen.
Met vriendelijke groet,
Thirsa
Snelle levering en goede assistentie
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
15 January 2026
Luke Ammerlaan
Zoetermeer
Ze zetten bij hun producten dat als je voor 15.30uur bestel je het de volgende dag in huis hebt. Ik had op vrijdag 10.30 een accu besteld, deze kreeg ik uiteindelijk DONDERDAG geleverd. Je krijgt in de nacht een mail dat de verwachte levertijd waarschijnlijk niet gehaald gaat worden, maar geven ook niet aan wanneer wel. Via de link die ze sturen krijg je een melding dat de opdracht niet bekend is! Dan kan je met hun chatrobot contact zoeken, die snapt er al helemaal geen hol van want ook daar niks bekend. Opeens na de chat met dat ding staat de bestelling ineens klaar voor de vervoerder. Dinsdag maar eens de klantenservice gebeld omdat je via de track en trace alleen de melding krijgt geen order gevonden. Vervolgens in de avond een mail dat de vervoerder de volgende dag komt maar tijd volgt nog, je kan niet aangeven dat ze het ergens neer mogen zetten of af morgen geven bij de buren. Halverwege de dag een mail van vervoerder de bestelling is geleverd.. gelukkig zou je denken! Maar bij thuiskomst een briefje in de bus dat je een nieuwe afspraak moet maken binnen 5 werkdagen voor een nieuwe bezorgafspraak. Uiteindelijk is hij donderdagmiddag geleverd. Denk dat ze zich vergissen met de volgende dag in huis, dit moet zijn de week erop in huis. Dus voor mij geen winparts meer.
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
0
Beveelt niet aan
15 January 2026
Rikkert
Zevenaar
Beste Rikkert,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen dat uw pakket een aantal dagen later geleverd is dan beloofd. Onze oprechte excuses hiervoor.
Onze levertijden zijn gebaseerd op de bezorgtermijn van de leveranciers en transporteurs. Aangezien wij hier afhankelijk van zijn, zijn onze levertijden een indicatie en geen garantie. Ondanks dat begrijpen we dat het niet fijn is als er onduidelijkheid is omtrent de levering. We proberen iedereen zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte te stellen over de vorderingen omtrent de bestelling.
U geeft aan dat onze chatbot u niet verder heeft kunnen helpen, helaas kan de chatbot maar tot een bepaalde hoogte informatie geven en u verder helpen. Om die reden verwijzen wij u,a ls u er met de chatbot niet uitkomt, door naar één van onze agents binnen onze openingstijden.
Wij willen graag voor u uitzoeken wat er precies gebeurd is waardoor uw bestelling deze vertraging opgelopen heeft. Zou u ons een mail kunnen sturen op [email protected], onder vermelding van uw ordernummer en klacht? Wij willen dit dan zo snel mogelijk voor u uitzoeken en kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Zoë
Dynamo laad goed, niet duur en vlot geleverd
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
8
Beveelt aan
15 January 2026
Martens
LOCHEM
Super eenvoudig en gemakkelijk bestelproces en een snelle levering! Dit was mijn eerste bestelling bij WinParts en denk dat ik er nog vaker ga bestellen.
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
15 January 2026
Mark
Amstelveen
Ik ben heel blij met mijn ruitenwissers
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
14 January 2026
Sylvia Benjamins
KOOG AAN DE ZAAN
Heb goede ervaringen met Winparts. Goed en voor een betaalbare prijs
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Alex
Hengelo
Goede producten en snelle levering
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Nicole Kuijpers
Breda
Super bedrijf . Makkelijk zoeken wat je nodig hebt
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
14 January 2026
W. Riemersma
hallum
Goed
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Ronald
Meppel
Hebben alles snel gelevrd
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
14 January 2026
Werker
Almere
Soms late bezorging, Post nl beschadigt paket sturrnngeen nieuwe spullen op en geld terug krijgen is ook een probleem, Defect onderdeel terug sturen of voor garantie is zeer slecht geregeld de voorwaarders slaan nergens op, Ook aan de telefoon vind ik ze niet heel klant vriendelijk,
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
4
Beveelt niet aan
14 January 2026
Dennis Van Bennekom
Wormerveer
Beste Dennis,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer om te horen dat de bestelling onderweg beschadigd geraakt is, onze oprechte excuses hiervoor.
Zodra dit pakket weer bij ons binnen is, ontvangt u het geld van ons retour op dezelfde rekening als waarmee u betaald heeft.
Wanneer een product defect is en geretourneerd dient te worden, kunt u hiervoor een garantie-/ retouraanvraag doen. Wanneer de fout van het defect aan het product en dus bij ons ligt, vergoeden wij de retourkosten. Ook als u een autospecifiek product wil retourneren binnen de retourtermijn, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.
Vervelend om te horen dat u niet naar wens geholpen bent door onze klantenservice. Wij nemen uw feedback serieus en zullen dit meenemen. Nogmaals onze excuses.
Mocht u nog vragen naar aanleiding hiervan hebben, dan horen wij dat graag via onze klantenservice waar we u met plezier verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Zoë
Klantvriendelijk
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
14 January 2026
Cor Smits
Limburg
WinParts had een volle week de tijd nodig om een nieuwe accu af te leveren. Dat is niet zo handig als je je auto een week niet kan gebruiken. Normaliter levert WinParts de bestellingen snel. Maar dit keer ging het goed mis. Jammer......
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
7
Beveelt aan
14 January 2026
Willem Posthumus Meyjes
Leusden
Beste Willem,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer om te horen dat u uw auto een week niet heeft kunnen gebruiken doordat onze accu later geleverd is dan verwacht. We begrijpen dat dat erg vervelend is, onze excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft.
U heeft uw bestelling geplaatst op 05-01 en wij hebben uw bestelling op 06-01 overgedragen aan onze transporteur. Ik zie dat de levering vanuit hen uiteindelijk een stuk langer heeft geduurd dan verwacht. Het uitstel van deze levering heeft te maken met de enorme sneeuwval die week, waardoor zij niet de normale hoeveelheid aan pakketten hebben kunnen leveren als gewoonlijk. Helaas is hierbij sprake geweest van overmacht en heeft de transporteur hun uiterste best gedaan om de pakketten zo spoedig mogelijk te leveren bij de klanten.
Ondanks dat begrijpen we dat het erg vervelend is dat het een langer geduurd heeft dan u had mogen verwachten. Wij hebben u een mail gestuurd en hopen samen tot een passende oplossing te kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Zoë
Ze waren een filter vergeten. Gebeld met de klantenservice, opgelost!
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Garrick Miller
Rotterdam
Dit keer een raammechanisme voor mijn peugeot bestelt. Stuk goedkoper dan bij de garage en werkt naar behoren.
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
9
Beveelt aan
14 January 2026
Robert
Groningen
Snel en goed geleverd
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Frank
Arnhem
Altijd juiste artikelen geleverd
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Fial
Enschede
Nog nooit problemen met winparts gehad. Er tevreden over.
Hoe waarschijnlijk is het dat je het bedrijf aanbeveelt bij vrienden of bekenden (kies één)
10
Beveelt aan
14 January 2026
Slootweg
Vroomshoop
Banksstraat 5
6718 XP Ede
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven