Minachtende servicedesk

Door omstandigheden heb ik een lening nodig om mezelf wat financiële ruimte te geven. Na onderzoek uitgekomen op directa (vergelijkingssites) en alles zag er goed uit. Na de aanvraag te hebben ingediend en de verzochte documenten te hebben geüpload kreeg ik een mail met "er zijn meer documenten vereist", prima dacht ik maar vertel dan wat dan kan ik ze uploaden. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen met de vraag wat ze nodig hadden en uitgelegd dat dit de eerste keer is dat ik een lening aanvraag. Maar blijkbaar had ik wat "stomme" vragen gesteld want dit werd pijnlijk duidelijk gemaakt door de service desk medewerker die ik aan de lijn had. Nadat hij klaar was met vertellen welke extra documenten ze nodig hadden, vroeg ik: "zou je dit op mail kunnen zetten dan heb ik de gegevens bij de hand en kan ik alles netjes voor jullie uploaden" waarop ik als antwoord terugkreeg: "oh..., heeft u niet mee geschreven". Lijkt er heel erg op dat de persoon die ik aan de lijn had vond dat ze handreikingen doen aan de armen, zeer irritante ervaring. Zeker gezien ik een goede baan heb en de lening makkelijk kan bekostigen. Heb hierna ook de aanvraag geannuleerd dan maar een hoger rente percentage maar in ieder geval niet dit soort denigrerend gedrag.

Snelle beoordeling en transactie

Mijn keuze voor Directa was snel gemaakt: lage rente en een gebruiksvriendelijke app. Na alle gevraagde documenten te hebben aangeleverd werd de volgende werkdag mijn aanvraag geaccepteerd en de dag erna stond het gevraagde bedrag op mijn bankrekening.

Snelle correcte afhandeling

Fijne communicatie aan de telefoon, makkelijk alles online uploaden, snelle afhandeling en snel je geld

Goed en snel afgehandeld

Mijn ervaring is goed. Werd snel en netjes behandeld. Kreeg ook goed advies.

Vriendelijk

Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Prima bedrijf

Prima contact via mail, sms en telefoon

Snel en duidelijk geregeld met ook een goede klant omgeving in mijn Directa

Supersnel Geregeld! Klantvriendelijk! Goed Geïnformeerd!

Niet zeker wetend welk krediet leverancier ik zou nemen, en verschillende zoekopdrachten te hebben gemaakt, sprong Directa.nl er toch boven uit door hun informatieve website en een paar goede video's hoe alles werkt. Ook is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam met mijn aanvraag. Eenmaal online op Directa.nl een vrijblijvende offerte aangevraagd voor een doorlopend krediet, waarna ik vrijwel gelijk akkoord ging met het contract die ik heb toegezonden gekregen. Na het goedkeuren van mijn aanvraag (hier krijg je een sms'je van) stond dezelfde dag nog, het krediet bedrag op mijn rekening. Al met al, ik ben langer bezig geweest met het zoeken van een goede krediet leverancier, dan dat de aanvraag en goedkeuring heeft geduurd. Mijn mening voor diegene die een persoonlijke lening of doorlopend krediet zoeken, zoek niet verder en vraag een vrijblijvende offerte aan bij Directa.nl

Geduld is nodig

Twee weken gewacht op de beoordeling. Er werden steeds meer documenten opgevraagd waarna je weer twee dagen moest wachten tot het volgende document opgevraagd werd. De automatische berichten per mail dat de aanvraag afgewezen was werden per abuis verstuurd wanneer er weer een document was ontvangen. Hier schrok ik dan van. Dit als feedback ook aangegeven bij Directa. Na goedkeuring stond het geld gelukkig alsnog een dag later op mijn rekening maar was lange tijd onzeker of de lening verstrekt kon worden.

Snelle en goede service

Na mijn telefonisch aanvraag waren de vervolgstappen duidelijk en stond de gevraagde lening snel op onze rekening.

Supergoed, - snel en vriendelijk.

Ben zeer vriendelijk geholpen en de medewerkers zijn erg behulpzaam en geduldig. Binnen 2 dagen alles geregeld.

Prima geholpen met afwikkeling en aanvraag!

Prima geholpen met afwikkeling en aanvraag!

Persoonlijke aandacht en snelle service

Snelle service en persoonlijke aandacht. Bij vragen wordt gebeld zodat onnodige mailwisseling wordt voorkomen. Ik voel me gehoord en uitstekend geholpen.

Klantvriendelijk en snelle service

Zeer vriendelijke klantenservice. Denken bovendien goed mee. Daarnaast is alles super snel geregeld. Heel fijn!

Directa is duidelijk vriendelijk en snel

Directa maakt bijna het onmogelijke mogenlijk ze zijn vriendelijk niet moeilijk in tegenstelling tot andere Gewoon kort gezegd top

Zeer goed prettige samenwerking

Aanvraag snel behandeld goede service

Uitstekend, professioneel, snel en duidelijk afhandeling.

Professionele afhandeling. Snel, klantvriendelijk en vooral duidelijkheid. Ik zou dit zeker aanbevelen bij familie of vrienden.

Prima, snel en transparant geregeld!

Snelle handeling om extra geld te krijgen. Daarbij ook alles nog eens de gegevens doorlopen en de puntjes op de i gezet.

Klantgericht

Begrijpt de behoefte van de klant en helpt daarbij

De prettige manier van communiceren

Er wordt professioneel met jouw als klant omgegaan

Lening aangevraagd omdat ik wat te kort kwam voor een auto, meerdere bekeken en bij sommige kon het niet. Gelukkig hier wel met een gunstig bedrag aan rente. Prima zaken gedaan.

Geweldige servie en meedenkend

Heel goede ervaringen en zeer goede + snelle service. Vriendelijk, bekwaam en servicegerichte medewerkers.

Snelle afhandeling. Goede klantenservice. Zeer tevreden.

Zeer slecht

Ik had een DK bij Directa , heb altijd netjes afgelost tot ik ging scheiden en geld nodig had kon ik opeens niks meer opnemen om onduidelijke reden . Heb aantal keren contact gezocht maar altijd werd ik geblokt als een of andere boef terwijl ik nooit een BKR registratie of ook niet bekend ben bij incassobedrijven als wanbetaler. Heb gewoon een goeie baan . Snap nu nog steeds niet waarom...??? maar goed ik heb de restschuld afgelost en zal iedereen in mijn omgeving waarschuwen voor dit bedrijf en in speciaal voor de zure onsymphatieke medewerkers die achter hun desk zich superieur voelen t.o.t de klant(en). Directa is gewoon shit en een verrot bedrijf vanbinnen , ik raad iedereen aan dit te lezen en een ander financiele dienstverlener te zoeken die klantvriendelijkheid wel belangrijk vind.

Beste meneer de Muynk, Wij hebben 7 augustus contact met u opgenomen over uw review. Hierbij hebben wij u uitleg geven over de blokkade op uw Doorlopend krediet. Een wijziging in de persoonlijke situatie kan ervoor zorgen dat de opnamemogelijkheid van het Doorlopend krediet wordt geblokkeerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op met de Directa.nl klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer 073 – 645 99 39. Met vriendelijke groet, Directa.nl Medewerker Klantenservice

Snelle service, behulpzaam

snel en duidelijk

Lening aangevraagd, documenten doorgegeven in handige upload-tool, en na nog wat aanvullende info kwam snel het akkoord en binnen een paar dagen het geleende bedrag op de rekening. Prettige service en vriendelijk persoonlijk contact.

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM, een vergunning heeft van De Nederlandsche Bank en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.