Van offerte tot uitbetaling super gegaan

Na offerte en upload van formulieren . Super geholpen ook aan de telefoon voor vragen na upload formulieren alles super snel verlopen

Van kastje naar de muur zonder reden

Vraag een lening aan na de documenten te hebben ge upload . Mail Directa voor bijkomende gegevens. Ook die upload ik en krijg melding dat aanvraag is goedgekeurd. Echter ik heb een Belgisch gsm nummer dus weten ze even niet hoe ze de financiering opgestart krijgen. Dan volgt er een horror week die in een programma RADAR als 'lachwekkend' niet zou misstaan. Na goedkeuring krijg ik ineens mail dat de aanvraag is afgewezen. Zonder informatie dus ik bellen. Dan volgt er 1000 x excuses want er is een verkeerde mail verstuurd. Alles is in orde u krijgt snel een mail voor de lening te bevestigen einde van de week staat geld op uw rekening. Ik hoor niets en ga bellen. Blijkt vanwege Belgisch nummer een IT probleem te zijn maar is weker op een dag opgelost. Vervolgens hoor ik weer niets dus wederom bellen. U aanvraag is afgewezen omdat uw huis te koop staat. Mijn huis staat niet te koop en heeft nooit te koop gestaan......... bijna 9 dagen van het kastje naar de muur gestuurd. Zorgwekkend dat er ook geen informatie wordt verstrekt waar men deze onjuiste informatie vandaan heeft gehaald. Aanvraag akkoord - Belgisch gsm nummer - IT problemen - aanvraag afgewezen vanwege huis te koop. Dat laatste is complete onzin. Ik vraag mij af hoe men men mijn persoonlijk aangeleverde stukken omgaat. Men zou mij niet horen als de reden correct zou zijn. Directa weigert om de instantie van de check aan mij kenbaar te maken waardoor ik dubbel gedupeerd ben.

Beste Michel, Het is erg jammer om te lezen dat u onze aanvraagproces op deze manier heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Ondanks dat u niet tevreden bent over Directa.nl, bedank ik u voor het schrijven van deze review. Op deze manier worden wij er extra bewust van gemaakt dat we altijd scherp moeten blijven. Ik kan me voorstellen dat ons uiteindelijke besluit u heeft verrast. Zoals mijn collega u telefonisch heeft toegelicht, kijken we op basis van de ingevoerde inkomsten en lasten in de online aanvraag globaal naar de mogelijkheden. Bij een voorlopig akkoord ontvangt u van ons een offerte. Deze offerte is echter altijd vrijblijvend van beide kanten. Wanneer de daadwerkelijke beoordeling uitgevoerd wordt, kijken wij naar de totale situatie van u als klant in combinatie met de door u aangeleverde documenten. Hierbij toetsen wij ook wat wij als Directa.nl verantwoord vinden om te lenen. Helaas kan het voorkomen dat het definitieve besluit anders uitvalt. Als u meer toelichting wilt over de keuze die gemaakt is, neemt u dan gerust nog eens telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Directa.nl

Zeer positieve dienstverlening!

Overzichtelijk site met goede overzichtelijke instructie. Telefonisch contact vriendelijk, duidelijk en constructief. Zeer goede ervaring

Snel en vriendelijk

Wederom bij aan vraag lening zeer goed geholpen. Niet alleen zeer vriendelijk an de telefoon, maar ook zeer snelle afhandeling binnen een paar dagen. Kortom een aanrader voor iedereen die een lening nodig heeft.

Wijziging kredietlimiet snel geregeld

Al dag nadat ik wijziging online had aangevraagd werd hiervoor gebeld. Helaas was ik niet te bereiken dus zelf teruggebeld. Klantenservice is snel bereikbaar. Zelfde dag nog gehele aanvraag in gang gezet. 2 dagen later was de wijziging al rond en stond de verhoging van limiet al op mijn betaalrekening. Enkel de wijziging op de online portal duurde iets langer.

Super snel en goed geregeld

Bij Directa geld lenen gaat super eenvoudig en snel. Vanaf de offerte tot aan het geld op de rekening in 4 dagen. Documenten aanleveren is ook heel eenvoudig en makkelijk te doen. Zeker een aanrader

Snel geregeld

Alles was snel geregeld. Communicatie ook erg goed!

Super snelle service

Na een online aanvraag en het uploaden van de documenten, stond het geld binnen 2 dagen op mijn rekening. Alles was eigenlijk binnen 4 dagen geregeld. Alleen jammer dat je niet digitaal kunt ondertekenen, maar toch nog moet printen en uploaden.

Correct

Lening is correct afgehandeld. Moest wel een keer extra contact opnemen maar de casus is daarna snel en zorgvuldig afgehandeld.

Snelle reaktie prims afhsndeling Top

Onze aanvraag is snel in behandeling genomen en positief beoordeeld binnen 2 dagen Tot nu toe is alles goed en snel gegaan

Zeer snel geregeld en netjes eerst gebeld en was zeer helder gesprek.

Supersnelle duidelijke dienstverlening

Directa handelt heel snel en netjes een aanvraag af. Geen kritiekpunten. Zeer duidelijk.

Super snel alles geregeld erg netjes aan de telefoon ben echt super blij mee dikke pluim

Klantvriendelijke financiële afwikkeling!

Ik heb een klantvriendelijke financiële afwikkeling met directa.nl kunnen afsluiten! Snelle service!

Goede snelle service

Directa levert goede service Het is allemaal erg snel geregeld en je word van alles netjes op de hoogte gehouden.

Ik heb goede zaken kunnen afsluiten met Directa

Na een aantal weken mijn persoonlijke financiele situatie te hebben bekeken heb ik uiteindelijke goede zaken kunnen afsluiten met Directa en mijn credit is goedgekeurd.

Soepel

Snel aangevraagd, documenten aanleveren gaat echt heel makkelijk via de upload pagina en duidelijke communicatie.

Snel en goed geholpen.

De medewerker heeft heel goed meegedacht bij een specifieke uitdaging. De uitkomst was er snel, en ook nog een direct geregeld.

Snelle goede levering

Contact goed. Duidelijk en vriendelijk Levering dienst zeer snel

uitstekende snelle behandeling/ acceptatie/storting

Zeer klantvriendelijk geholpen, zeer snelle feedback op de in behandeling genomen aanvraag, makkelijke manier van uploaden van formulieren en gegevens, duidenlijke verwerking van de aanvraag. Geld binnen enkele dagen op je rekening. top service!

is altijd goed en overzichtelijk

prima afgewikkeld en snel op mijn bank.

Klantvriendelijk

Medewerkers zijn klantvriendelijk, behulpzaam en verstrekken duidelijke informatie.

Snel alles geregeld via persoonlijke pagina. Als alles goedgekeurd is heb je, in ons gev, dezelfde dag het bedrag al. Vriendelijke klantenservice met duidelijke uitleg. Directa.nl doet wat beloofd s wordt

Je wordt hier snel en goed geholpen

Bij Directa wordt je snel en vakkundig geholpen. Wat je hier leent, weet je zeker dat je het ook kan terug betalen. Als de goedkeuring eenmaal daar is, heb je ook snel je geld met een niet te hoog rente percentage.

Goed en snel geld beschikbaar

goede informatie en geven goed advies ,is voor herhaling vatbaar en je kan alles goed overzien in de app.

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM, een vergunning heeft van De Nederlandsche Bank en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.