Snelle en goede service

Na mijn telefonisch aanvraag waren de vervolgstappen duidelijk en stond de gevraagde lening snel op onze rekening.

Supergoed, - snel en vriendelijk.

Ben zeer vriendelijk geholpen en de medewerkers zijn erg behulpzaam en geduldig. Binnen 2 dagen alles geregeld.

Prima geholpen met afwikkeling en aanvraag!

Prima geholpen met afwikkeling en aanvraag!

Persoonlijke aandacht en snelle service

Snelle service en persoonlijke aandacht. Bij vragen wordt gebeld zodat onnodige mailwisseling wordt voorkomen. Ik voel me gehoord en uitstekend geholpen.

Klantvriendelijk en snelle service

Zeer vriendelijke klantenservice. Denken bovendien goed mee. Daarnaast is alles super snel geregeld. Heel fijn!

Directa is duidelijk vriendelijk en snel

Directa maakt bijna het onmogelijke mogenlijk ze zijn vriendelijk niet moeilijk in tegenstelling tot andere Gewoon kort gezegd top

Zeer goed prettige samenwerking

Aanvraag snel behandeld goede service

Uitstekend, professioneel, snel en duidelijk afhandeling.

Professionele afhandeling. Snel, klantvriendelijk en vooral duidelijkheid. Ik zou dit zeker aanbevelen bij familie of vrienden.

Prima, snel en transparant geregeld!

Snelle handeling om extra geld te krijgen. Daarbij ook alles nog eens de gegevens doorlopen en de puntjes op de i gezet.

Klantgericht

Begrijpt de behoefte van de klant en helpt daarbij

De prettige manier van communiceren

Er wordt professioneel met jouw als klant omgegaan

Lening aangevraagd omdat ik wat te kort kwam voor een auto, meerdere bekeken en bij sommige kon het niet. Gelukkig hier wel met een gunstig bedrag aan rente. Prima zaken gedaan.

Geweldige servie en meedenkend

Heel goede ervaringen en zeer goede + snelle service. Vriendelijk, bekwaam en servicegerichte medewerkers.

Snelle afhandeling. Goede klantenservice. Zeer tevreden.

Zeer slecht

Ik had een DK bij Directa , heb altijd netjes afgelost tot ik ging scheiden en geld nodig had kon ik opeens niks meer opnemen om onduidelijke reden . Heb aantal keren contact gezocht maar altijd werd ik geblokt als een of andere boef terwijl ik nooit een BKR registratie of ook niet bekend ben bij incassobedrijven als wanbetaler. Heb gewoon een goeie baan . Snap nu nog steeds niet waarom...??? maar goed ik heb de restschuld afgelost en zal iedereen in mijn omgeving waarschuwen voor dit bedrijf en in speciaal voor de zure onsymphatieke medewerkers die achter hun desk zich superieur voelen t.o.t de klant(en). Directa is gewoon shit en een verrot bedrijf vanbinnen , ik raad iedereen aan dit te lezen en een ander financiele dienstverlener te zoeken die klantvriendelijkheid wel belangrijk vind.

Beste meneer de Muynk, Wij hebben 7 augustus contact met u opgenomen over uw review. Hierbij hebben wij u uitleg geven over de blokkade op uw Doorlopend krediet. Een wijziging in de persoonlijke situatie kan ervoor zorgen dat de opnamemogelijkheid van het Doorlopend krediet wordt geblokkeerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op met de Directa.nl klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer 073 – 645 99 39. Met vriendelijke groet, Directa.nl Medewerker Klantenservice

Snelle service, behulpzaam

snel en duidelijk

Lening aangevraagd, documenten doorgegeven in handige upload-tool, en na nog wat aanvullende info kwam snel het akkoord en binnen een paar dagen het geleende bedrag op de rekening. Prettige service en vriendelijk persoonlijk contact.

Geweldige dienstverlening

Alles binnen 2 dagen geregeld zeer duidelijk allemaal

Zeer snel beoordeeld en uitbetaald

Na een telefoontje meteen een offerte ontvangen en een mail om relevante gegevens te uploaden. Binnen twee dagen was het rond en uitbetaald. Super goed en snel geholpen.

Click&Go

PL aangevraagd... Na de gevraagde noodzakelijke documenten te hebben upgeload stond het geld al binnen een week op onze bankrekening!Top....aanrader!

Correct en vriendelijke klantenservice

Correcte eb vriendelijk iets waar service achter mag staan want dat was het

Correct en netjes geholpen snel geld op rekening

Lening aangevraagd en ander lening overgesloten is netjes en correct gedaan je wordt ook vriendelijk te woord gestaan

Redelijk goed

Alles toch nog goed geregeld wel in begin even moet wachten door wat mis communicatie ,maar spoedig daarop goed gegaan.

Goed en snel geholpen, Telefonisch of per post.

Ik heb en goede ervaring met directa gemaakt. Vriendelijk personeel met veel geduld

Directa maakt haar beoordelingen waar !

Na op een dinsdag en aanvraag te hebben ingestuurd werd ik kort daarna al gebeld. Dat vond ik prettig want ik kon in dit gesprek direct mijn vragen kwijt. Na aanlevering van een aantal extra formulieren kreeg ik vrijdagmiddag al een telefoontje dat alles in orde was. Wat is dit goed geregeld en snel, enorm bedankt voor deze top service !

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM, een vergunning heeft van De Nederlandsche Bank en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.