Goede service, erg snel in reageren.

het geheel liep prima, maar kan nog beter.

Mijn ervaring met de medewerkers was prima. Proces, wanneer alles klopte verliep prima en geld was snel overgemaakt. Denk alleen dat de lijst van " te leveren documenten" wat scherper kan. Goed om in de toelichting te zetten wat proecies bedoeld wordt. B.v. " ga naar pensioenoverzicht en download de documenten. Denk dat de lijst wat scherper kan. Daarnaast was het voor mij lastig dat de ING net de site had aangepast, waardoor dat deel voor mij even zoeken was. Verder top.

Veel moeite maar uiteindelijk goed gekomen.

Eerste Keer een PL aangevraagd .....

Pleasant experience

Good service and follow up

Vlot geholpen

Heel snel geholpen en geld stond snel op mijn rekening

Vlot geholpen bij aanvraag, onduidelijke aflossing oude krediet

De aanvraag verliep vlot, wel erg veel papierwerk. Acht formulieren moeten opsturen. De uitbetaling gaat erg snel. De aflossing van mijn oude Directalening zorgde voor verwarring. Het actuele saldo op ‘Mijn Directa’ komt niet overeen met wat Directa aflost. Dat is nogal misleidend, want een verschil van enkele honderden euro’s. Bij navraag volgt een onduidelijk verhaal over een verschil in het actuele overzicht. Dat kan/moet dus beter. Inmiddels derde lening bij Directa en dus ‘vaste klant’.

Snel en makkelijk

Alles was snel geregeld.

Ben goed geholpen en snel uitbetaald kon niet beter

Ben heel proffesioneel geholpen

Ben goed en snel geholpen binnen 3 dagen, had zelf eerlijk gezegd niet verwacht omdat ik dacht dat het weken zou duren.

Ben heel proffesioneel geholpen

Snel en makkelijk geld lenen

Via Directa snel, makkelijk en veilig een lening voor zonnepanelen af kunnen sluiten. Na goedkeuring stond het geld er binnen 2 dagen op. Directa bedank!

Snel en betrouwbaar

Klantvriendelijk en snel geregeld

alles is goed geregeld.

Na grondig onderzoek wat ook zekerheid geeft is alles goed geregeld.

Directa is de bank waar ik het vertrouwen heb gekregen

Directa is de bank die ons een toekomst geeft Dankjewel voor het vertrouwen

Snel en goed geregeld

Mijn aanvraag was super snel behandeld en geregeld. Helemaal top. En vriendelijke mensen aan de telefoon.

Nu meerdere keer hier een lening afgesloten. Vakkundig en vlot. Aanrader

Perfect!

Aanvraag ingediend en na aanlevering van aanvullende documenten werd de lening verstrekt tegen een mooi rentepercentage!! Geld stond daarna direct op mijn rekening. Top gedaan en goede service.

Snelle afhandeling en behulpzaam advies

Vanaf de eerste stap kreeg ik behulpzaam advies zodat ik exact wist hoe ik de aanvraag moest indienen en waar het voor dient. Daarna werd er direct actie ondernomen en kreeg ik binnen enkele dagen al een reactie. Ik zou Directa zeker aanbevelen!

Aanvraag wordt snel beoordeeld en geregeld

Mijn aanvraag is snel geregeld. Handig uploadportaal, snelle beoordeling en snelle uitbetaling. Super!

prettig

Fijne laagdrempelige organisatie met een snelle afhandeling. Zeker fijn contact gehad met adviseur Demy/Demie. Zeker een aanrader.

Heldere communicatie, in woord en schrift.

In korte tijd een eerlijke lening, gebaseerd op goede, snelle en juiste informatie. Geen poeha, maar concreet. Snel weten waar je aan toe bent en indien akkoord, snel je geld met daarbij ook een snelle afhandeling bij eventuele aflossingen elders. Chapeau!

Zeer klantvriendelijk

Ik heb een doorlopend krediet aangevraagd. Hierop ontving ik heel snel een passende offerte. Het uploaden van gevraagde documenten loopt zeer soepel.

Snelle service en goed bereikbaar

Tijdens de aanvraag ging er even iets mis. Gelukkig kun je bellen en krijg je binnen een paar seconden iemand aan de lijn die je direct kan helpen.

Snel en duidelijk

Eenvoudig om aan te vragen en snel geregeld! Dank!

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.