Ben heel proffesioneel geholpen

Ben goed en snel geholpen binnen 3 dagen, had zelf eerlijk gezegd niet verwacht omdat ik dacht dat het weken zou duren.

Snel en makkelijk geld lenen

Via Directa snel, makkelijk en veilig een lening voor zonnepanelen af kunnen sluiten. Na goedkeuring stond het geld er binnen 2 dagen op. Directa bedank!

Snel en betrouwbaar

Klantvriendelijk en snel geregeld

alles is goed geregeld.

Na grondig onderzoek wat ook zekerheid geeft is alles goed geregeld.

Directa is de bank waar ik het vertrouwen heb gekregen

Directa is de bank die ons een toekomst geeft Dankjewel voor het vertrouwen

Snel en goed geregeld

Mijn aanvraag was super snel behandeld en geregeld. Helemaal top. En vriendelijke mensen aan de telefoon.

Nu meerdere keer hier een lening afgesloten. Vakkundig en vlot. Aanrader

Perfect!

Aanvraag ingediend en na aanlevering van aanvullende documenten werd de lening verstrekt tegen een mooi rentepercentage!! Geld stond daarna direct op mijn rekening. Top gedaan en goede service.

Snelle afhandeling en behulpzaam advies

Vanaf de eerste stap kreeg ik behulpzaam advies zodat ik exact wist hoe ik de aanvraag moest indienen en waar het voor dient. Daarna werd er direct actie ondernomen en kreeg ik binnen enkele dagen al een reactie. Ik zou Directa zeker aanbevelen!

Aanvraag wordt snel beoordeeld en geregeld

Mijn aanvraag is snel geregeld. Handig uploadportaal, snelle beoordeling en snelle uitbetaling. Super!

prettig

Fijne laagdrempelige organisatie met een snelle afhandeling. Zeker fijn contact gehad met adviseur Demy/Demie. Zeker een aanrader.

Heldere communicatie, in woord en schrift.

In korte tijd een eerlijke lening, gebaseerd op goede, snelle en juiste informatie. Geen poeha, maar concreet. Snel weten waar je aan toe bent en indien akkoord, snel je geld met daarbij ook een snelle afhandeling bij eventuele aflossingen elders. Chapeau!

Zeer klantvriendelijk

Ik heb een doorlopend krediet aangevraagd. Hierop ontving ik heel snel een passende offerte. Het uploaden van gevraagde documenten loopt zeer soepel.

Snelle service en goed bereikbaar

Tijdens de aanvraag ging er even iets mis. Gelukkig kun je bellen en krijg je binnen een paar seconden iemand aan de lijn die je direct kan helpen.

Snel en duidelijk

Eenvoudig om aan te vragen en snel geregeld! Dank!

Snel en keurig afgehandeld

Alles binnen 3 werkdagen geregeld, van aanvraag tot aan uitbetaling op de rekening. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Betrouwbare mensen

Heel aardig en betrouwbaar mensen

Super snel geregeld, ongekend late rente en heel vriendelijk personeel

Binnen een paar dagen van aanvraag naar uitbetaling. Een lagere rente is zo goed als niet te vinden. Directa biedt een hogere lening dan de meeste verstrekkers en wanneer je dat wilt kun je deze over een langere periode uitstrekking waardoor je maandlasten nog lager zijn. Kost onder de streep wat extra maar het kan. Je kunt na de aanvraag zelf bellen of je laten bellen voor wat extra vragen/bevestiging. In een paar minuten kun je daarna wat documenten uploaden via de website en de volgende dag is het beoordeeld en akkoord bevonden. Dag later komt de uitbetaling. Bovendien zijn de medewerkers bijzonder vriendelijk. Echt een top bedrijf.

Super vlot en met zorg geregeld

Erg blij met hoe het voor mij is opgepakt! Prettig telefonisch- en mailcontact.

Snel en vriendelijk

Wederom snel geholpen door Directa. Zeer vriendelijke en adequate medewerkers.

Supersnel en goed geregeld

Prettig contact gehad aan de telefoon en alles was goed en snel geregeld. Geld stond de dag na de bevestiging al op mijn rekening.

Snelle beoordeling en transactie

Mijn keuze voor Directa was snel gemaakt: lage rente en een gebruiksvriendelijke app. Na alle gevraagde documenten te hebben aangeleverd werd de volgende werkdag mijn aanvraag geaccepteerd en de dag erna stond het gevraagde bedrag op mijn bankrekening.

Snelle correcte afhandeling

Fijne communicatie aan de telefoon, makkelijk alles online uploaden, snelle afhandeling en snel je geld

Goed en snel afgehandeld

Mijn ervaring is goed. Werd snel en netjes behandeld. Kreeg ook goed advies.

Vriendelijk

Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Prima bedrijf

Larenweg 78

5234 KC ’s-Hertogenbosch

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.