Geweldige servie en meedenkend

Heel goede ervaringen en zeer goede + snelle service. Vriendelijk, bekwaam en servicegerichte medewerkers.

Snelle afhandeling. Goede klantenservice. Zeer tevreden.

Zeer slecht

Ik had een DK bij Directa , heb altijd netjes afgelost tot ik ging scheiden en geld nodig had kon ik opeens niks meer opnemen om onduidelijke reden . Heb aantal keren contact gezocht maar altijd werd ik geblokt als een of andere boef terwijl ik nooit een BKR registratie of ook niet bekend ben bij incassobedrijven als wanbetaler. Heb gewoon een goeie baan . Snap nu nog steeds niet waarom...??? maar goed ik heb de restschuld afgelost en zal iedereen in mijn omgeving waarschuwen voor dit bedrijf en in speciaal voor de zure onsymphatieke medewerkers die achter hun desk zich superieur voelen t.o.t de klant(en). Directa is gewoon shit en een verrot bedrijf vanbinnen , ik raad iedereen aan dit te lezen en een ander financiele dienstverlener te zoeken die klantvriendelijkheid wel belangrijk vind.

Beste meneer de Muynk, Wij hebben 7 augustus contact met u opgenomen over uw review. Hierbij hebben wij u uitleg geven over de blokkade op uw Doorlopend krediet. Een wijziging in de persoonlijke situatie kan ervoor zorgen dat de opnamemogelijkheid van het Doorlopend krediet wordt geblokkeerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op met de Directa.nl klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer 073 – 645 99 39. Met vriendelijke groet, Directa.nl Medewerker Klantenservice

Snelle service, behulpzaam

snel en duidelijk

Lening aangevraagd, documenten doorgegeven in handige upload-tool, en na nog wat aanvullende info kwam snel het akkoord en binnen een paar dagen het geleende bedrag op de rekening. Prettige service en vriendelijk persoonlijk contact.

Geweldige dienstverlening

Alles binnen 2 dagen geregeld zeer duidelijk allemaal

Zeer snel beoordeeld en uitbetaald

Na een telefoontje meteen een offerte ontvangen en een mail om relevante gegevens te uploaden. Binnen twee dagen was het rond en uitbetaald. Super goed en snel geholpen.

Click&Go

PL aangevraagd... Na de gevraagde noodzakelijke documenten te hebben upgeload stond het geld al binnen een week op onze bankrekening!Top....aanrader!

Correct en vriendelijke klantenservice

Correcte eb vriendelijk iets waar service achter mag staan want dat was het

Correct en netjes geholpen snel geld op rekening

Lening aangevraagd en ander lening overgesloten is netjes en correct gedaan je wordt ook vriendelijk te woord gestaan

Redelijk goed

Alles toch nog goed geregeld wel in begin even moet wachten door wat mis communicatie ,maar spoedig daarop goed gegaan.

Goed en snel geholpen, Telefonisch of per post.

Ik heb en goede ervaring met directa gemaakt. Vriendelijk personeel met veel geduld

Directa maakt haar beoordelingen waar !

Na op een dinsdag en aanvraag te hebben ingestuurd werd ik kort daarna al gebeld. Dat vond ik prettig want ik kon in dit gesprek direct mijn vragen kwijt. Na aanlevering van een aantal extra formulieren kreeg ik vrijdagmiddag al een telefoontje dat alles in orde was. Wat is dit goed geregeld en snel, enorm bedankt voor deze top service !

helemaal top

ik vind directa heel klantvriendelijk en heel duidelijk ook aan de telefoon ik had mijn lening binnen 1 week geregeld niet moeilijk en geen gedoe toppie

Top service 😀👍🏻

Documenten gemakkelijk online in te sturen, snelle goedkeuring gekregen per telefoon bericht en e-mail en vervolgens stond een dag later het geld al op onze rekening!

Goede ervaring voor de tweede keer, vorige keer verliep wat soepeler de aanvraag.

Fijn dat er tijdens een lening ook extra afgelost kan worden en dat je dit allmaal in een app kunt bijhouden. De aanvraag kon de vorige keer op mijn eigen naam wat deze keer niet kon. Jammer dat ik dit niet zelf kan bepalen op welke naam de lening komt te staan. Na wat heen en weer gebel kun je gemakkelijk alles downloaden via een site. Dit is duidelijk allemaal.

Aanvraag door gebeld, gelijk een mailtje ontvangen met een linkje voor het invoeren van de persoonlijke gegevens , vlot antwoord ontvangen , alles vlot en op een correcte wijze afgehandeld.

Weer super geregeld

Wat een super service, in 3 dagen tijd het geld op de rekening. Wederom super tevreden over alles

Dankzij een meedenkende medewerker enorm geholpen !!

Ik wilde door wijziging in persoonlijke omstandigheden mijn Doorlopend krediet ( ook bij Directa) omzetten naar een persoonlijke lening. Bij het eerste contact werd er niet doorgevraagd en werd het zonder pardon afgewezen. Bij mijn 2e contact, toen met Dhr R. Vaesen werd er doorgevraagd, meegedacht, de aanvraag gemonitord en was het in 2 dagen gewoon omgezet en geregeld, met ook nog eens veel betere condities. Waarvoor mijn dank !!

Een tevreden klant

Na mijn eerste kredietopname heb ik bij Directa een tweede kredietaanvraag ingediend die inmiddels ook is gehonoreerd. Na wat strubbelingen bij het eerste krediet raakte mijn tweede contract, dat ik per post naar hen had opgestuurd zoek. Inmiddels is alles naar wens. Kritiek: Men houdt te weinig rekening met mensen die geen smartphone hebben en die geen printer hebben. Positief: Het geld staat zeer snel op je rekening zodat je er snel over kunt beschikken. Het bijhouden van de afwikkeling van je maandelijkse afdrachten is perfect te volgen op hun site.

De aanvraag verliep soepel en snel

De aanvraag verliep soepel en snel

Perfecte service

Nadat mijn oog gevallen was op een auto en deze maar 7 dagen werd gereserveerd was het noodzaak zo snel mogelijk een persoonlijke lening af te sluiten . Helaas bij andere leningverstrekkers slechte service ervaren , totdat ik met een medewerker van Directa in contact kwam ! Wat een frisse wind , iemand die oprecht met je meedenkt en er alles aan doet om jou situatie zo goed mogelijk te beoordelen . Alles was binnen no-time geregeld , de communicatie was helder , ik had nooit het gevoel dat welke vraag dan ook teveel was, en het geld stond nog sneller op de rekening dan verwacht . Directa bedankt !

Duidelijk en snel

Vanaf het eerste moment verloopt de communicatie met Directa snel en duidelijk. Men houdt je zowel via e-mail als per telefoon op de hoogte van het traject en beantwoord vriendelijk alle vragen. Daarnaast ook nog eens snel het geleende geld op mijn rekening, top!

Prima en snelle afhandeling

Aanvraag zeer vlot verlopen. Duidelijke communicatie zowel via e-mail, sms en online. Kortom erg tevreden!

Vlotte, vriendelijke en vooral persoonlijke afwikkeling!

Via Independer deze aanbieder gevonden en een lening aangevraagd op vrijdag avond. Maandag een mail met een voorlopige offerte en een link voor het uploaden van benodigde documenten. Een half uur later gebeld door een medewerker die extra informatie gaf. Voelde heel persoonlijk en vriendelijk aan. De documenten geüpload en woensdag werd ik gebeld dat er een document niet klopte. Mijn man had zijn handtekening geparkeerd. Dit direct in orde gemaakt en daarna direct gebeld dat dit in orde was. Donderdag een akkoord en vandaag het geld op de rekening gestort. Een dikke aanrader!

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.