Prima en snelle afhandeling

Aanvraag zeer vlot verlopen. Duidelijke communicatie zowel via e-mail, sms en online. Kortom erg tevreden!

Vlotte, vriendelijke en vooral persoonlijke afwikkeling!

Via Independer deze aanbieder gevonden en een lening aangevraagd op vrijdag avond. Maandag een mail met een voorlopige offerte en een link voor het uploaden van benodigde documenten. Een half uur later gebeld door een medewerker die extra informatie gaf. Voelde heel persoonlijk en vriendelijk aan. De documenten geüpload en woensdag werd ik gebeld dat er een document niet klopte. Mijn man had zijn handtekening geparkeerd. Dit direct in orde gemaakt en daarna direct gebeld dat dit in orde was. Donderdag een akkoord en vandaag het geld op de rekening gestort. Een dikke aanrader!

Enorme snelle en goede service

Wij hadden een lening lopen bij Directa. Helaas was onze auto kapot gegaan en hadden wij een nieuwe nodig, binnen een paar dagen. Door dat Directa enorm snel onze huidige lening heeft verhoogd konden wij binnen een paar dagen een andere auto kopen.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Opnieuw blijkt Directa goed in het devies: Zeggen wat je doet en doen wat je zegt! Ik voel me fantastisch goed geholpen!

Snel en makkelijk geregeld

Alles was snel en makkelijk online te regelen. Goede service. Ik werd tijdens de aanvraag een paar keer gebeld of alles wel ging lukken en of ik hulp nodig had. Heel prettig geregeld allemaal.

Een zeer betrouwbaar en behulpzaam

Onze ervaring is heel positief, snelle reactie, snelle afhandeling,heel behulpzaam , en zeer duidelijk .Kortom wij zijn zeer tevreden .

Snel en uitstekend geregeld.

Na aanvraag is alles binnen een week geregeld en stond het geld al op onze rekening. Zeer vriendelijk personeel. Toppie.

Geld nodig voor een auto of iets anders, ga dan meteen naar Directa.nl

Ik had op korte termijn geld nodig, dus eerst even kijken op Indepeder, toen was Directa vrij snel gevonden. In een paar dagen was alles geregeld en bedrag wat ik nodig had stond op mijn rekening, helemaal top. Pieter

Denken goed mee, fijn personeel

Op een prettige manier te woord gestaan. Objectief meegedacht om zaken goed geregeld te krijgen.

snelle service

ik werd goed en snel geholpen en de dingen die ik most aanleveren waren ook duidelijk

Makkelijk snel en goed contact ook erg duidelijk zeer vriendelijke medewerker gesproken

snelle en correcte afhandeling

snelle handelingen bij de juiste afdelingen.

Telefonisch kontakt gehad en beviel prima . Vriendelijk en goede antwoorden gehad op onze vragen.

Snelle en duidelijke service

Ik werd erg prettig geholpen bij de klantenservice. Ze zijn goed bereikbaar, ze denken met je mee en zijn klantvriendelijk. De beoordeling van de leningsaanvraag duurde door de feestdagen wat langer, maar het contact tussendoor was prima. Ik kreeg bericht via een korte SMS en het bedrag stond binnen 1 dag op mijn rekening. Prima geregeld!

simpel!

Heel snel een lening omgezet. Super geholpen en alles snel en simpel uitgelegd

Super tevreden, snel en direct

Ik werd goed geholpen met mijn pl. Zij boden de laagste aan en dat klopte. Alles was snel geregeld en voor vragen direct reactie.

Direct, Correct, Maatwerk

Bij de aanvraag van ons Doorlopend Krediet is snel en adequaat gehandeld door de mensen van Directa.nl zodat alles snel voor elkaar was. Het geleverde product is op maat gemaakt zodat je nooit iets krijgt dat je niet wil.

Supergoede service

Zeer moeilijk om bij de gevestigde partijen financiële reserve te krijgen. Directa nam als enige de aanvraag in behandeling en keek hierbij ook naar de toekomst. Geen enkele andere partij slaagde daarin. Ook de voorwaarden zijn absoluut acceptabel. Heel goed dus!

1 woord SUPER

Snelle reactietijd, overzichtelijke website. Ik heb op een vrijdag middag de documenten ingeleverd. Dinsdag een sms ontvangen dat de aanvraag is goed gekeurd! Ik ben zeer tevreden over de service! Ik beveel het iedereen aan!

Snel en eenvoudig geregeld

Heel snel een lening omgezet. Super geholpen en alles snel en simpel uitgelegd

Kunnen nog veel leren van de foutjes

Ik heb al heel lang een doorlopend krediet bij Primeline. Wilde deze laten overzetten naar een Persoonlijke lening. Hierdoor kwam ik bij Directa terecht. Eén voorwaarde van mijn kant was dat het nog openstaande bedrag werd overgemaakt naar mijn rekening en dus de volledige lening inclusief het opgenomen bedrag zou worden omgezet naar een PL. Tijdens een telefoongesprek werd mij verteld dat het openstaande bedrag inderdaad werd overgemaakt en de volledige lening omgezet zou worden naar een PL. Toen de heer in kwestie het bedrag noemde dat zou worden omgezet wees ik hem erop dat dat bedrag minder was dan het openstaande kredietbedrag. Maar volgens de heer klopte het wel degelijk. Een dag later kreeg ik al het contract per mail waarin ook dat verkeerde bedrag stond. Hierop telefonisch contact opgenomen maar ook deze meneer vertelde dat het bedrag wat in het contract stond klopte. Dus groot mijn verbazing, of eigenlijk niet , toen ik vorige week werd gebeld met de mededeling dat er een foutje was gemaakt en men het nog openstaande én dus uitbetaalde bedrag was vergeten mee te nemen in het totaal. Tja dat had ik ook al door ….. Eind goed al goed hoor. Heb het nieuwe contract binnen en alles is verder keurig verwerkt. Maar ik denk dat er wel een les is geleerd. Met vriendelijke groet, Edward Smit

Beste meneer Smit, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen om uw ervaring te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u hier behoefte aan hebben, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Wij nemen dan contact met u op. Met vriendelijke groet, Directa.nl

Hulp op maat

Directa heeft mij passend geholpen in mijn financiële situatie.

Snel antwoord en snel geregeld!

Ik kan niets anders zeggen dan TOP. Vrijdag aangevraagd en documenten ingeleverd en maandag goedkeuring.

Voel me serieus genomen, snel geholpen en zeer klantvriendelijk

Als zeer positief. Als je belt denken de medewerkers met je mee en geven ze je gedegen advies. Tevens krijg je ook snel antwoord op je mail.

Snel antwoord en snel geregeld

Fijne communicatie aan de telefoon. Altijd vriendelijk en behulpzaam. In een paar dagen was het doorlopend krediet geregeld en konden wij er al gebruik van maken.

Larenweg 78

5234 KC ’s-Hertogenbosch

Over Directa.nl

Directa.nl helpt al ruim 20 jaar klanten aan een passende en verantwoorde lening. Men sluit de lening rechtstreeks online bij Directa.nl af. We adviseren niet, maar informeren onze klanten wel zo volledig mogelijk over wat lenen inhoudt. Dit heet execution-only. Op www.directa.nl staat uitgebreide informatie, waarmee men zelf beoordeelt of de gekozen lening voldoet aan zijn wensen en past bij zijn financiële situatie. Directa.nl is onderdeel van Qander Consumer Finance B.V. Een professionele financiële dienstverlener, die staat ingeschreven bij de AFM en werkt volgens de gedragscode, richtlijnen en normen van de VFN.