Kaarten na 3 weken nog niet binnen!

Kerstkaarten 20december 2019 besteld, zou 21 aan moeten komen, tot op de dag van vandaag vrijdag 10januari nog steeds geen kaarten binnen! Ik heb jullie hele tijd bericht, na een lange tijd 1 berichtje binnen gekregen dat jullie afhankelijk zijn van PostNL nou PostNL brengt bij mij wel steeds andere post dus daar kan het niet aan liggen. Mijn bestelling zou worden vergoed dmv een kortingscode en die zou ik ontvangen via de mail en die heb ik ook nooit binnen gehad! Ik vind dit niet normaal heb er wel voor betaald en niks binnen gekregen, ik wil mijn geld terug!!!

Erg blij mee.

Na 18.00u besteld, volgende middag al in huis. Prachtige kaarten. Bedankt!

Geen bestelling ontvangen en niet reageren op de mail

Op 20 december 2019 een bestelling geplaatst voor 35 kerstkaarten maar vandaag 07-01-2020 nog steeds geen levering. We hebben 2 keer een mail verstuurd met de vraag waar de kaarten blijven maar hierop wordt ook niet gereageerd. Hierdoor hebben we nu alsnog bij een andere leverancier een bestelling gedaan voor 35 kaarten om onze leden en relaties een kerst/nieuwjaarsgroet te sturen. Voor onze kleine club is dit een redelijke schade post, hoe gaat "Kaartenhuis" dit netjes oplossen voordat ze na 15 januari stoppen met leveren van kaarten? Hieronder de vandaag ontvangen nieuwsbrief van het Kaartenhuis. Kaartenhuis stopt. Het is niet meer mogelijk om een bestelling te doen na woensdag 15 januari. Dat is jammer, zeker omdat jij in het verleden wel eens iemand (of jezelf) hebt blij gemaakt met een persoonlijke kaart. We hopen dat je op een andere manier mensen een glimlach per post blijft sturen. Namens het hele team van Kaartenhuis willen we graag tegen je zeggen: dankjewel! Bestellingen die vóór donderdag 16 januari zijn geplaatst, worden nog gewoon bezorgd. Meer vragen en antwoorden rondom het stoppen van Kaartenhuis vind je in de FAQ.

mooie kaarten, snelle levering

ik heb uitnodigingen voor het kinderfeestje van mijn zoontje besteld met foto. Het zijn enkele kaarten, ze zijn mooi en stevig van kwaliteit, de fo5o is er goed om afgedrukt en ook de service is goed: ik was wat laat met bestellen maar savonds besteld en de volgende dag in huis.

Na 10 dagen nog geen antwoord op mijn vraag of ik de 50 postzegels nog krijg

De kaarten waren prima, maar de 50 postzegels kreeg ik niet geleverd. Na 4 berichtjes nog geen antwoord.

snelle levering van mooie kaart

Ik heb een mooie fotokaart gemaakt wat goed te doen is op de site en deze is snel geleverd. Jammer dat de verzendkosten voor 1 kaart zo hoog zijn.

GEEN POSTZEGELS ONTVANGEN.

Ik heb uitnodigingen bij jullie besteld voor de eerst verjaardag van mijn dochter. ik ben tevreden over de kaart alleen heb ik de postzegels waarvoor ik betaald heb niet ontvangen. ik heb jullie vorige week + deze week een mail hierover gestuurd en ik heb nog steeds geen reactie. ik ontvang graag mijn postzegels of geld terug voor de postzegels zodat ik ze zelf kan kopen en de uitnodigingen eindelijk op de post kan doen. GRAAG REACTIE!! Stephanie

Super mooie kaart !

Voor een ieder is kaartenhuis aan te raden

Slecht

Ik probeer al twee contact te krijgen met het kaartenhuis met een vraag over me bestelling ik heb al meerdere mailtjes gestuurd ik krijg geen antwoord. Helaas zijn ze niet telefonisch te bereiken. Doordat ze zo slecht te bereiken zijn krijgen ze van mij een slechte beoordeling, anders gewoon een goede beoordeling.

Netjes en erg snel geleverd!

Netjes en erg snel geleverd! Zeker in deze drukke tijden erg handig om een bestelling bij kaartenhuis te doen. Hoop niet dat het ooit in elkaar zakt! 😜

Op dit moment nog niet best

Heb kaarten besteld voor kerst met eigen foto. Bij aankomst bleken ze allemaal een witte rand te hebben aan de zijkant en ook de tekstkant ziet er niet goed uit (smalle strook om te schrijven), kortom lijkt verkeerd afgesneden. Heb een mail gestuurd en tot op heden nog niets vernomen. Misschien is het bij mij niet gowd gegaan maar het betreft kerstkaarten, kan dan ook niet weken wachten op een antwoord. Heb het witte randje er maar handmatig afgeknipt want mowt toch wat...

Goed product!

Mooie kaarten, zeer snelle levering, niet duur.

Top en goede kwaliteit

Hele mooie bestelling foto kaarten ontvangen, en snelle levering, en helemaal niet duur. Heel blij mee!!

topkwaliteit voor lage prijs

Bij Kaartenhuis bestellen we al enkele jaren onze Kerst/nieuwjaarskaarten. Op deze site zijn de kaarten tenminste betaalbaar!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mijn ouders zijn onlangs verhuisd en natuurlijk hoort daar dan een adreswijziging bij. Er zijn veel websites die voor een stevige prijs aanbieden waardoor ik overwoog het maar per mail te doen. Kaartenhuis deed dit echter voor een schappelijke prijs en ook de kwaliteit is erg goed! Erg blij mee! Dus voor verhuiskaartjes, die je overigens ook helemaal zelf kunt vormgeven, naar Kaartenhuis.nl

Goede kwaliteit

Eerste keer bestelling geplaatst. Twee werkdagen later in huis. Mooie grootte. Goede kwaliteit.

Super mooie kaarten voor een top prijs!

Makkelijk te bestellen en een mooi resultaat?

2e keer kerstkaarten besteld, super snel in huis en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Kaartenhuis.nl reageert niet op mail, telefonisch niet bereikbaar

Enkele keren al een bestelling geplaatst en vlot ontvangen. Nu weer een bestelling geplaatst maar de envelop had geen enkele inhoud. Kan gebeuren. Maar aangezien kaartenhuis.nl niet telefonisch bereikbaar is, heb ik tot 2 maal toe een mail gezonden, maar geen enkele reactie mogen ontvangen. Jammer. Superslechte service, geld weg en geen kaarten. Geen kaartenhuis meer voor ons.

goed geleverd tegen een scherpe prijs

snel geleverd en een mooie kwaliteit, op wat verbeter puntjes na [ adreslijntjes op de kaarten en steviger verpakken] een prima aankoop en goede levering

Geen reactie en geen bestelling binnen

Een week geleden kerstkaarten besteld en bericht gestuurd omdat bestelling niet binnen was na een week . Maar helaas ook geen reactie terug . Ook jammer dat je telefonisch hun niet kan bereiken .

2 de jaar besteld

Mooi product snelle levering mijn complimenten

Mooie kwaliteit en snelle bezorging.

Prima kaarten voor een hele nette prijs.

Handige website, waarbij een leuke uitnodiging zo is gemaakt!

Heel erg mooi geworden.

Prachtig resultaat... Helaas een dag later geleverd.