Supersnelle levering

Het product dat ik bestelde was heel snel geleverd en helemaal zoals verwachte , kan het zeker aanraden. Dus bij deze bedankt een heel tevreden klant.

Snelle verzending, goede verpakking, mooie tas

Keurig verpakt, snel de bestelde tas ontvangen.

Supersnelle prima service

De bestelde tas voldoet helemaal aan de beschrijving voor goede prijs inclusief mooi cadeau. De levering kwam snel en op gepland tijdstip. De tas was goed en zorgvuldig verpakt, prima service.

Goed product; goed afgehandeld

Ondanks de verlate bezorging (door mijzelf verkeerd ingevuld), wat wel getracht werd om te wijzigen, maar dat lukte helaas niet vw drukte bij de Post. Nu de tas opgehaald bij het postagentschap en is het goed gelukt nu.

Snelle levering en mooi product

Goed heel blij met de tas echt een aanrader

Snelle levering!

Prachtige tas besteld en snel ontvangen! Precies aan de verwachting voldaan. Gescoord met mijn geschenk...hopen maar dat ik ook ooit zo’n mooie tas terug krijg...

Goede service en advies gekregen, geweldig! Hele mooie tas van goede kwaliteit.

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Kwaliteitsproduct

Service en klantvriendelijkheid geheel zoals ik gewend ben; perfect

Product van mijn voorkeur was niet op voorraad maar na een chat werd mij gemeld dat levertijd bij leverancier zou worden opgevraagd. De volgende dag levertijd doorgekregen welke uiteindelijk exact bleek te kloppen. Zo hoort het! Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Kwaliteits business trolley snel geleverd

Vorige week een stijlvolle business trolley besteld bij Lataza. Stevig verpakt en snel bezorgd. Ik ben heel tevreden.

Bijzonder snelle service, vandaag besteld en morgen in huis,TOP

prettige ervaring,ga zeker nog een keer iets bestellen

Snel, chique en tevreden

Met mijn nieuwe werktas ben ik super tevreden. De tas is keurig afgewerkt, werd binnen 2 werkdagen geleverd en zat netjes verpakt. Een mooie tas waarmee je graag gezien wordt op de werkvloer.

Bookbook producten zijn waardevol.

Als prof gebruiker van Apple producten zijn de producten van Bookbook een toevoeging aan de beleving van duurzaamheid en kwaliteit.

Fijne webshop

Overzichtelijke site met mooie tassen van goede kwaliteit, ook nog met korting op deze prachtige Burkely tas!

Bestellen bij Lataza is zeker een aanrader. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Ik had een laptop tas besteld waarover ik twijfelde na ontvangst. Van deze tas was ook een maatje kleiner. Ik heb met de klantenservice gebeld en wat een goede service!!!! Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en de medewerker heeft met mij meegedacht en advies gegeven. Ik ben heeeel tevreden.

Wat een super mooie laptop tas!

Ik heb een rode laptoptas besteld van het merk Gigi Fratell. Wat een super tas, precies wat ik zocht. Mooi leer, mooie indeling en ik kreeg ook nog gratis verzorgingsspray bij. De medewerkers van Lataza zijn erg behulpzaam en geven goed advies. Erg blij!

Overzichtelijke site, erg mooie tas en prima service/ levering. Al met al zeer tevreden!

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.