Snel verstuurd

Leuk met een card wallet als extraatje bij bestelling

Slechte afhandeling

Maandag 7 juni een laptoptas geretourneerd, Dinsdag 8 juni aldaar binnengekomen ( trac en tracé code ) zegt genoeg. Tot op heden Vrijdag 11 juni nog steeds geen bevestiging van retour...... Aanvraag voor de retour aanvraag ging ook al met erg veel moeite.

Beste mevrouw De Regt, Wat jammer te lezen dat u andere verwachtingen had van onze service. Wij ontvingen op 7 juni 's ochtends een telefoontje van u met het verzoek het bestelde product te retourneren. U heeft ongeveer 4 uur later via ons ticketsysteem een retourlabel van ons ontvangen met begeleidend schrijven. Echter bleek uit uw telefoontje 's middags dat u deze eerder had verwacht te ontvangen. Op dinsdag 8 juni hebben wij de status van het ticket in ons systeem aangepast. U kreeg hier bericht van. Wij ontvingen vervolgens een erg boos telefoontje van u, met de mededeling dat wij moesten stoppen met e-mails versturen en gewoon het geld moesten terugstorten. Zoals wij op onze website communiceren ontvangt u het geld binnen 5 werkdagen retour. Uw retour is ruim binnen deze tijd verwerkt en u ontvangt ook het geld binnen deze termijn. Wij hebben echter uw verzoek om geen e-mails meer te versturen gerespecteerd en daarom ook geen bevestiging van de retourverwerking gestuurd. Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Handige website, snelle levering

Duidelijke snelle website, keurige levering

Klantvriendelijk en betrokken

Mijn bestelling betrof een laptoptas als kado voor mijn vrouw. Na bestelling kreeg ik ter herinnering een e-mail over de levertijd. Daarbij kwam de leverdatum dicht in de buurt van de verjaardag zelf. Er werd mij gelijk vertelt dat dit goed zou komen. Vlak voor levering kreeg ik een persoonlijk bericht dat de tas was verzonden en werd mij (en dus mijn vrouw) een fijne verjaardag gewenst. Erg prettig als mensen zo betrokken zijn bij je bestelling.

De tas is prachtig, levering wat traag

Ik heb zo'n drie maanden geleden een laptoptas van het merk Gigi gekocht. Het was een lange zoektocht maar deze vond ik het allermooiste. De levering bleek echter heel lang te duren, maar liefst 3 maanden.

Hallo Carola, Hartelijk dank voor de beoordeling! Het is altijd vervelend als de levering van een product langer op zich laat wachten. Voordat de bestelling geplaatst was, had u telefonisch contact met ons opgenomen en zou de tas rond eind april weer leverbaar zijn. De tas moest opnieuw geproduceerd worden. Helaas hadden we daar bovenop te maken met de gevolgen van Corona, waardoor de productie vertraging opliep. We hebben geprobeerd u hier zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Wij wensen u veel plezier van de tas! Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Persoonlijke service, meedenken

Een bepaalde tas kon niet op tijd geleverd worden, ik had het als cadeau nodig. Lataza dacht zo goed mee dat ze me zelfs verwezen naar een andere webshop.

Geweldige service

Heb jaren geleden een prachtige plevier tas gekocht. Een schroefje bij de gesp was losgelaten. Heb gebeld met Lataza. Zij hebben direct contact gelegd met Plevier en een aantal schroefjes naar mij laten sturen. Dit bedrijf is echt het toonbeeld van perfecte service. Robbert van der Wal Victoraad Financieel Advies Amersfoort

Goedemorgen Robbert, Bedankt voor de beoordeling! Heel graag gedaan en fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Wij wensen je weer veel plezier van de tas! Fijn weekend! Hartelijke groeten, Jannie de Jong

Mooie tas, levering was goed

Het product ziet er goed uit. Alleen het moet nog cadeau gegeven worden dus dan pas weet ik of het in de smaakt valt...

Te ate levering, maar prima tas

Mooie stevige, nette laptoptas besteld. Heel blij mee. Ik hoop dat hij in praktijk (bij gebruik) ook netjes blijft en de kwaliteit ook goed is. Daar kan ik nu nog niet over oordelen. Maar "vandaag besteld, morgen in huis" maakt Lataza echter niet waar. Dinsdagmiddag besteld, had dus woensdags geleverd moeten worden, maar uiteindelijk vrijdag pas ontvangen.

Hallo Annemiek, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend te lezen dat de bezorging langer op zich heeft laten wachten. Ik heb het nagekeken en zie dat er bij PostNL wat vertraging is ontstaan. In een enkel geval kan dat gebeuren, hoe vervelend dat ook is. Ik wens je heel plezier van de tas! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Geweldige service

Vond mijn tas te bruin en geen cognac kleur. Gebeld en ze gingen direct de fabriek bellen of er nog andere kleurbaden waren en belde direct terug. Super service. Tas geretourneerd maar wel direct een nieuwe bij hun besteld. Ik hou van goede service.

Hallo Corinne, Bedankt voor de review! Fijn dat onze service gewaardeerd wordt. We wensen je heel veel plezier van tas! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Prettig te woord gestaan en meegedacht!!!

Zeer tevreden over de service

Beste Carla, Bedankt voor de beoordeling! Veel plezier van de aankoop gewenst! Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Prachtig model.

Ik ben een beetje teleurgesteld. Aan beide kanten van het handvat , zijn kleine ronde vormpjes voorzien. Een soort siernagel. Deze zaten allebei afgebroken in de verpakking. De water bestendige spray is super. Hij maakt geen vlekken.

Een geweldige service

Zeer snel geleverd, mooie tas, keurig verpakt. Kan niet anders concludeerden dat het een zeer snelle, nette en geweldige services was.

Alles in orde,goed ingepakt en vlugge levering.

s-middags besteld, andere dag 's-middags in huis

Producten zijn precies als op de foto. Kortom, ik ben een tevreden klant! Bij Lazata bestellen is voor herhaling vatbaar.

Online bedrijf met persoonlijke gerichtheid

Heb het telefonisch onderhoud als zeer prettig ervaren, een 5 sterren waardig

Snelle levering - betrouwbaar - alles goed op te volgen - goeie kwaliteit! Prijs ok

Gewoon goed!

Doen wat ze beloven

Zeer klantgericht en fijne service! Daarbij een snelle levering. Hartelijk dank.

Snel gevonden en keurig thuis bezorgd

Het zoeken naar de juiste laptoptas ging gemakkelijk. Bij het afrekenen nog een leuk cadeautje op de koop toe. Vervolgens is het conform afspraak bezorgd netjes en zonder schade.

Schitterende tas

Duidelijke site, snel geleverd in stevige doos met zelfs een “beschermtas” erbij voor als je de tas niet gebruikt en in de kast staat. Kwalitatief zeer mooi en degelijk gemaakt met zeer goede materialen.

Mooie duidelijke website

Goede website. Mooie aflevering van het bestelde product.

Mooi product.

Perfect voor mijn iPad pro12.9 en mijn MacBook Air.

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.