Creatief meedenkend!!

Eerlijke mensen die meedenken in oplossingen, daar hou ik van!

Top bedrijf qua klantgerichtheid en klantbeleving MET kwaliteitsproducten

Alle ervaring is top. Het product zelf is een meer dan prima kwaliteit, maar de ervaring met Lataza als organisatie is nog beter. korte lijntjes, oplossingsgericht en goede levering.

Doen wat er wordt beloofd, erg betrouwbaar dus

Levering binnen de beloofde tijd

Voor spoedige bezorging

Tas is zijn prijs absoluut niet waard

Aangekochte tas : Gigi Fratelli Dames Leren Laptoptas 17 inch Romance Business ROM8007 Rubino Bestelling en levering verliepen correct doch met vertraging. Kwaliteit van de tas laat te wensen over. Ziet er cheap uit. Lijkt precies een tas wat je op de markt koopt. Beschrijving klopt ook niet helemaal. Er staat dat de ritsen tot beneden open kunnen. Dit klopt niet. De verstelbare schouderriem is helemaal niet comfortabel en kan niet volledig ingekort worden. Ze is ook alles behalve ruim, met een A4 ordner erin moet je al veel moeite doen om er nog extra dingen in kwijt te kunnen. Op de koop toe merkte ik vandaag dat de naden van het stof van het laptop compartiment aan het loskomen zijn. Ik kan ze spijtig genoeg niet terugsturen aangezien ik ze vandaag gebruikt heb. Mede hierdoor heb ik dus gemerkt dat ze niet praktisch is en de prijs niet waard is.

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Vervelend te lezen dat de tas niet aan de verwachtingen voldoet. Gigi Fratelli is een gerenomeerd merk met hoge kwaliteit Italiaans leer. Uiteraard is het altijd mogelijk om een product binnen de zichttermijn van 30 dagen retour te sturen. Dat er naden loskomen is vanzelfsprekend niet de bedoeling en valt onder garantie. We nemen voor de verdere afhandeling rechtstreeks contact met u op, zodat we het naar tevredenheid kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Meedenkend

Perfecte service

Geen supersnelle levering, maar perfecte service.

product voldoet aan de verwachtingen

Top, alleen is de kleur niet echt zoals afgebeeld cognac.

Een dag later geleverd via PostNL. Kleur niet cognac.

Snel levering & mooie tas

Mooie tas & snelle levering

De laptoptas werd snel verstuurd en voldoet uitstekend.

De beschrijving van de tas was uitstekend en de tas voldoet ook uitstekend

Zeer goed !!

Ik heb voor de eerste keer besteld. Vriendelijk personeel en een zeer snelle levering. Top!!

Mooi product, op tijd geleverd! Lataza stelt nooit teleur!

Netjes verpakt en ik ben erg blij met mijn oranje laptop tas van Gigifratelli.

Stukken ontbreken

Geachte, Gisteren avond heb ik dus als 1 van de kerstgeschenken deze Chesterfield Jade shopper aan mijn vrouw gegeven. Ik ging ervan uit dat er ook de actie-items, zoals een riem, een card wallet en de spray, zouden bijzitten. Toen ik deze tas kocht stonden ze op dezelfde page als de shopper met de vermelding "actie". Ik heb echter die 3 items niet ontvangen. Zou u dit voor mij kunnen nakijken ? Alvast bedankt, Marc Meyen

Stukken ontbreken

Snel en goed met goede prijs

Gewoon goed en snel

Snelle service zelfs in de drukke kerstperiode

prima persoonlijke service

Laptoptas had vertraging, ik werd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Snelle levering en goede kwaliteit

De producten werden snel verzonden en zijn van goede kwaliteit.

heel tevreden

goede kwaliteit ,mooi iedereen aan te raden

Mooi een goede kwaliteit

Fantastisch!

Kado is door alle drukte rond Sint toch op tijd geleverd. Fantastisch!

Lataza staat voor zijn klant

Tas direct verzonden alleen door de bezorgservice ernstig vertraagd. Lataza pakt dit direct op en hield mij op de hoogte van de vordering van de levering

Goeie service

Zeer mooi product en rekening houdend met de drukte geleverd in een aanvaardbare tijd

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.