Ondanks mijn besteld artikel niet op voorraad, toch levering binnen de 5 dagen. TOP

Ik had een vraag 'm.b.t het artikel, deze werd snel beantwoord via mail

Snelle levering en mooi product!

Na mijn bestelling kreeg ik al snel de mooie laptophoes, die mooi was verpakt, thuis gestuurd.

Mooie tas, tijdig geleverd

Ik had nog enkele vragen omtrent mijn aankoop, snel en duidelijk antwoord mogen ontvangen.

Prima, goed gecommuniceerd

Prima goed gecommuniceerd

Vriendelijke, deskundige en betrouwbare klantenservice

Jammer dat tas in eerste instantie uitverkocht was en dat ik daar zelf achter moest komen door te bellen met de klantenservice. Daar verder vriendelijk en deskundig geholpen. Daarna levering volgens afspraak.

Heel snelle service

Zoals de titel zegt, heel snelle en correcte service

Heel vlug ontvangen. Mooi verpakt

Prachtige tas

Super snelle levering van mijn prachtige tas.

Goede prijskwaliteit verhouding

Gezocht , gevonden, snel geleverd

Ik was op zoek naar deze tas En vond hem hier bij lataza . En ook op andere sites Maar de uitstraling van de site En het extra product wat je er gratis bij kreeg ( een spuitbus leer onderhoud , of een portemonnee van het merk van de tas) Heeft mijn overtuigd om de tas hier te bestellen. En hij kon ook de volgende dag geleverd worden. Dat is ook een pluspunt. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.!

Snel geleverd goed product

Sneller geleverd dan op de site stond aangegeven

Snelle levering!

De tas werd snel geleverd en zat goed en netjes verpakt.

Goede kwaliteit, mooi formaat alleen de kleur valt mij tegen

de kleur is anders als op de foto, ik zou het zeker niet cognac noemen. Geen kleur die ik bij een leren tas verwacht.

Snelle levering en super goede ervaring met een leuk cadeautje erbij! Helemaal top!

Mooie tas

Mooie tas, goed ingepakt, fijne kortingscode.

Goede levering

Alles is geleverd volgens afspraak. Netjes en betrouwbaar.

Snelle levering ,goed verpakt

Snel geleverd en goede service!

Tassen worden snel en netjes geleverd. Ook terug sturen geen probleem. Ik had een vraag en die werd telefonisch keurig beantwoord. Topsite om mooie luxe tas te bestellen!

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.