perfect

alles zoals afgesproken.

Verwerking order bij Lataza goed helaas 3 dagen vertraging bij post nl.

Goede tas voor een mooie prijs. Was ook heel snel binnen super service!

Mooi product en snelle levering.

Goede service!

Tas was er de volgende dag. Pakket was netjes verpakt. Ook stevig.

Mooie tas waarin mijn 17,3 inch laptop past. Eerder had ik een 17 inch tas gekocht waar mijn laptop niet in paste. Heel netjes geholpen en zelf s mij geholpen om er een te vinden die wel past. Zeker een grote aanrader, mooie spullen, snelle levering en een uitstekende klantenservice!

Zoals het moet zijn

Snel, netjes... Super tevreden!

gewoon goed met vriendelijke mensen toen ik hen belde.

Supersnelle en goede service

Het product dat ik besteld had was van super kwaliteit en gedegen verpakt.

Alles liep zoals beloofd ! Ging snel en duidelijk met top service . Erg tevreden . De tas is erg mooi en voelt rijk aan ! Aanrader .

Heldere communicatie / mooie website

Prima Voelt goed

Adequate afhandeling

Mijn bestelde artikel was helaas niet voorradig. Dat kan gebeuren. Omdat de levertijd onbekend is heb ik de bestelling geannuleerd. Lataza heeft het geld snel teruggestort.

Lataza = Uitstekend!

Goede service (snelle verzending) en mooi assortiment producten. Voor herhaling vatbaar.

Snelle goede service.

Gebeld met een vraag over een tas die niet direct geleverd kon worden. Werd vriendelijk geholpen en later terug gebeld met meer informatie. Uiteindelijk was de tas binnen een paar dagen wel weer leverbaar. Een mooie tas, goede kwaliteit en zelfs een gratis busje protectiespray.

Persoonlijke en betrokken klantenservice

Ik heb heel fijn contact gehad met Lataza. Mijn geleverde bestelling klopte niet: verkeerde product in de verpakking, wat een fout was van de leverancier van Lataza. De helpdesk van Lataza was goed telefonisch bereikbaar en zij dachten met me mee voor een oplossing. Uiteindelijk heb ik het product gekregen dat ik wenste!

Snelle communicatie en goede service

Artikel was niet in voorraad maar Lataza heeft mij steeds correct geïnformeerd.

prima product

prima product en de levering was prima zoals was afgeproken

Bestelling netjes verpakt, leuk met gratis riem er bij en ook de snelheid van leveren was prima in orde.

Goede service en snel geleverd.

Product was snel binnen en netjes verpakt.

Duidelijk en snelle levering

Mooie website, waar veel keus is met een duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Leuke acties,en tevreden over de levering.

Prachtige, kwalitatieve tas!

Laptoptas van topkwaliteit! Mooi leder, zacht, perfect volgens beschrijving. Verzorgd ingepakt en bezorgd.

snel en goed

Mooi assortiment! Levering precies zoals aangegeven.

Goede snelle service. Goed product voor een scherpe prijs. Raad het zeker aan!

Zoals verwacht, top!

Netjes verpakt thuis gekregen en mooie tas! Groot zoals ik zocht en oogt mooi! Top!

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.