Persoonlijk en top service

Ik had een tas sneller nodig dan de verwachte levertijd i.v.m. een cadeau. Jannie van Lataza heeft me hier heel erg goed meegeholpen. Had hem de dag erna in huis. Top service!

super goede winkel

prima service snelle levering

SUPER!

Snel, juist, netjes, reageren snel bij vragen Produkt is mooi.

Snel een goede aanbieding

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling, met ook nog een sale korting.

Snelle levering en geweldig product

Mooie aanvulling en inzichten

Leuk gesprek

Mooie tas

Goede levering, en eigenlijk nog mooier in het echt dan op het plaatje.

Je kan ze bellen en helpen je meteen, zooo fijn !!

Ik wilde weten wanneer de tas geleverd zou worden en kon ze bellen. Bij levering zat een heel lief kaartje bij. Een webshop met waar je meteen terecht kunt met vragen zie je niet meer zo vaak.

Snelle levertijd! Goede communicatie!

Zeker aan te raden!

Super goeie service !

Mooi assortiment, uitstekende prijzen en vooral de service is top! Meteen reactie (in t weekend) en snelle verzending

Top service!

Mooie website, leuke tassen. Bij mij was er even wat onduidelijkheid over de levering van de bestelling maar na een persoonlijk telefoongesprek was dat snel opgelost en dezelfde dag nog werd mijn bestelling een laptop-tas voor mij dochter bezorgd. Netjes verpakt en de afmetingen zijn precies zoals in de beschrijving staat, laptop 15,6inch past perfect in het laptopvak. Superblij met de goede service fijn bedrijf!

Beste Melanie, Bedankt voor de mooie woorden! Dat uw dochter er maar veel plezier van mag hebben. Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Top !

Mooi en goed verpakt en mooie riem ! Duidelijke en mooie website. Leuke spullen.

Mooi product en snelle bezorging

Mooie leren rugtas besteld. Snelle service

Internetverkoop made personal! Fijn contact en er wordt echt meegedacht en daardoor mijn cadeau op tijd binnen! Top!

Beste Ton, Bedankt voor de beoordeling! Super dat het cadeau op tijd was. Daar doen we het voor! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Zeer klantvriendelijk.

Bij de chat een echt persoon waar contact mee was. Zij heeft mij zeer goed geholpen. Geleverde tas is prachtig. Bezorging door post.nl verliep minder soepel (tijdstip van levering en de locatie veranderde steeds) maar dit is Lataza niet aan te rekenen.

Helemaal top.

Mooie rugzak, snel geleverd met een mooi compliment van Jannie, mbt de naam van mijn rijschool.

Wat een geweldig bedrijf!!

Wat een super bedrijf is Lataza, over de medewerkers alleen maar LOF.. Vooral Jannie, zij heeft mij buitengewoon geweldig geholpen, van bestellen tot aan leverering, zelfs een handgeschreven briefje, hoe geweldig is dat:) Als je een goede tas nodig hebt, bestel hem bij Lataza en nergens anders, service etc. kunnen veel bedrijven van leren.

Beste Dilek, Wow! Om verlegen van te worden.. Heel graag gedaan en tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Perfect!

Wat een ontzettend fijne website. Je merkt dat de mensen met passie hun werk doen. Zelfs een persoonlijke kaart erbij. Van harte aanbevolen!

Prima service!

Levertijd langer dan verwacht, maar service en kwaliteit prima.

Wegens te weinig voorraad kon product niet geleverd worden. Communicatie hierover was perfect. 2 dagen later bestelling ontvangen en super tevreden. Klanten verwachten niet altijd de levering 1 dag na de bestelling, ik verwacht service en bij deze was dat zeker het geval!

Duidelijke webshop met mooie producten

Laptoptas gekocht. Helemaal volgens verwachting. Makkelijk bestelproces en snelle levering

Prachtige producten en erg prettige service!

Mijn zoon wilde ik voor het behalen van zijn masterdiploma verrassen met een mooie laptoptas. Wat een enorme keuze heeft Lataza en wat een feest om al die prachtige tassen te bekijken! Mijn zoon had liever een ander model dan de tas, die ik voor hem gekozen had. Jannie heeft er op erg prettige voor gezorgd dat de tas moeiteloos geruild kon worden. En er mocht nog een cadeau bij gekozen worden ook. Kortom, op alle gebieden een aanrader!

Mijn ervaring was echt geweldig. Site is makkelijk te doorzoeken, hebben een groot assortiment en alles is echt mooi. Aan mijn kant is er bij de bestelling wat fout gegaan, dat hebben ze echt heel erg netjes en goed opgepakt! De service die je krijgt is echt geweldig, en de mensen zijn gewoon echt heel aardig en behulpzaam. 10/10 ervaring met dit bedrijf ga sowieso als ik nog een keer een mooie tas nodig heb bij hen bestellen.

Topservice

Fijne en snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij. Tas zelf is prachtig en is heel praktisch!

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.