Een geweldige service

Zeer snel geleverd, mooie tas, keurig verpakt. Kan niet anders concludeerden dat het een zeer snelle, nette en geweldige services was.

Alles in orde,goed ingepakt en vlugge levering.

s-middags besteld, andere dag 's-middags in huis

Producten zijn precies als op de foto. Kortom, ik ben een tevreden klant! Bij Lazata bestellen is voor herhaling vatbaar.

Online bedrijf met persoonlijke gerichtheid

Heb het telefonisch onderhoud als zeer prettig ervaren, een 5 sterren waardig

Snelle levering - betrouwbaar - alles goed op te volgen - goeie kwaliteit! Prijs ok

Gewoon goed!

Doen wat ze beloven

Zeer klantgericht en fijne service! Daarbij een snelle levering. Hartelijk dank.

Snel gevonden en keurig thuis bezorgd

Het zoeken naar de juiste laptoptas ging gemakkelijk. Bij het afrekenen nog een leuk cadeautje op de koop toe. Vervolgens is het conform afspraak bezorgd netjes en zonder schade.

Schitterende tas

Duidelijke site, snel geleverd in stevige doos met zelfs een “beschermtas” erbij voor als je de tas niet gebruikt en in de kast staat. Kwalitatief zeer mooi en degelijk gemaakt met zeer goede materialen.

Mooie duidelijke website

Goede website. Mooie aflevering van het bestelde product.

Mooi product.

Perfect voor mijn iPad pro12.9 en mijn MacBook Air.

Fantastische service

mooie producten, snelle levering en zeer vriendelijk aan de telefoon

Goed product en netjes op tijd afgeleverd

Zie boven

Super snelle levering!

Laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis! Verpakt in een stevige doos.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klant vriendelijk en snelle levering

goede website en snelle levering

Was niet tevreden , maar er werd goed naar me geluisterd, service was prima

Ben er helemaal niet blij mee!! IPad Pro 10,5 past niet goed.... Rand is te dik , dus je kunt niet goed bij de knopjes, Touch ID werkt daarom niet goed , Eerlijk gezegd zonde van geld

Beste Vera, Vervelend te lezen dat de iPad Pro 10.5 niet goed in de BookBook past. Wellicht gaat het om de iPad met modelnummer A1852. Deze past niet in de BookBook. We hebben uw bestelling inmiddels retour verwerkt en het geld teruggestort. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

retourverwerking duurt erg lang

Op 8 april zijn mijn retouren ontvangen en na ruim een week nog steeds mijn geld niet terug. Geen aanrader om hier dure tassen te kopen in coronatijd! Update: op 15 april zelf gemaild en retour is ontvangen geven ze aan. Op 16 april ook geld terug. Nav feedback gesproken met Lataza en als feedback gegeven dat klant direct na ontvangst retour iig een bevestiging ontvangt hiervan.

Beste Kim, we hebben inmiddels telefonisch contact gehad en het blijkt dat we het bedrag op de 15e (5de werkdag) gecrediteerd hebben. Ook kwamen we samen tot de conclusie dat het voor ons als webshop een verbeterpunt is om u als klant meteen een bericht te sturen zodra wij de retour hebben ontvangen en niet pas als we de creditering doen. Op die manier wordt dan bevestigd dat de retour goed is ontvangen, tevens kunnen we dan aangeven dat het geld binnen 5 werkdagen teruggeboekt wordt. Fijn dat we dit positief hebben kunnen bespreken en we gaan hiermee uiteraard aan de slag. Met vriendelijke groeten, Hendrikus Nijhof

Helemaal prima

perfect

alles zoals afgesproken.

Verwerking order bij Lataza goed helaas 3 dagen vertraging bij post nl.

Goede tas voor een mooie prijs. Was ook heel snel binnen super service!

Mooi product en snelle levering.

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.