Mijn ervaring was echt geweldig. Site is makkelijk te doorzoeken, hebben een groot assortiment en alles is echt mooi. Aan mijn kant is er bij de bestelling wat fout gegaan, dat hebben ze echt heel erg netjes en goed opgepakt! De service die je krijgt is echt geweldig, en de mensen zijn gewoon echt heel aardig en behulpzaam. 10/10 ervaring met dit bedrijf ga sowieso als ik nog een keer een mooie tas nodig heb bij hen bestellen.

Topservice

Fijne en snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij. Tas zelf is prachtig en is heel praktisch!

Snelle verzending en super fijne tas

Dit is mijn 2e tas al via Lataza: heel blij mee! Versturen doen ze snel en de service is super.

Prima levering, verzorgd ingepakt, mooie tas

Prachtige tas

De tas is nog mooier dan afgebeeld op de foto's. Meer dan voldoende ruimte voor al je spullen en door de brede riem zeer prettig te dragen. Levering ook snel en keurig. De persoonlijke handgeschreven kaart die in de doos erbij zat geeft betrokkenheid van de medewerkers en het bedrijf weer. Al met al zeer tevreden!

Goedemorgen Amina, Wat fijn om te lezen dat de tas nog mooier is dan op de foto's en dat alles naar wens is. Veel plezier van de tas gewenst! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Prima Service, snelle levering!

Prima service, snelle levering!

Beste, Bedankt voor zeer positieve beoordeling! Hartelijke groet, Jannie van Lataza

Gewoon goed!!

Heel eerlijk, ik kende de site niet. Ik was sceptisch omdat er meer sites zijn die Nederlands lijken en het niet zijn, met alle nare gevolgen van dien. Deze site is Nederlands! De site werkt keurig en binnen no time had ik mijn bestelling, een laptoptas kunnen plaatsen. Betaling ging ook vlot en goed. Nu afwachten! Binnen een paar dagen kreeg ik de tas, een cadeau voor mijn vrouw, geleverd. Op tijd, keurig verpakt, een kwalitatieve tas EN een handgeschreven kaartje erbij met een gelukwens en de naam van de medewerkster die uitnodigt op het moment dat er vragen zijn. Super!!

Beste Ron, Bedankt voor de mooie review! Heel fijn dat alles naar wens is geweest. Ik wens uw vrouw heel veel plezier van de tas! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Erg behulpzaam, zeer vriendelijk

Na lang zoeken eindelijk de juiste laptoptas gevonden. En er was ook nog eens een showroommodel van. Helaas werkte mijn internet niet mee dus heb ik even gebeld en ik ben zeer vriendelijk geholpen. Helaas was mijn aangepaste verzend adres hierbij verloren gegaan maar ook dat was zo opgelost. En toen kwam mijn tas en hij zal er perfect uit.

Beste Sandra, Wat fijn dat we hebben kunnen helpen én dat de tas helemaal naar wens is. Bedankt voor de mooie beoordeling! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Een klantvriendelijk bedrijf

Een snelle en prijs gunstige levering met een persoonlijke touch.

Geweldig en persoonlijke service

Zo moesten alle webshops zijn dan hoefde je nooit meer naar een winkel.

Beste Marten, Bedankt voor de mooie woorden. Daar worden we uiteraard blij van. :-) Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Slecht

Als ik de eerste keer de rits wil dicht doen , hapert de rits al. Daarna ging die niet meer dicht. Tas terug gestuurd echt jammer dit

Beste Saar, Bedankt voor de beoordeling! Wat ontzettend vervelend dat de rits van de SOCHA tas door een productiefout niet goed werkt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Er is meteen contact met u geweest en er is aangeboden een nieuwe tas op te sturen. U heeft ervoor gekozen om het geld terug te krijgen en dat is in gang gezet. Ik vertrouw erop dat het hiermee naar tevredenheid is opgelost. Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Schnelle Lieferung. Alles sehr gut

Von der Bezahlung bis zur Lieferung meiner neuen Tasche hat alles super geklappt. Versand nach Deutschland 3 Tage! Sehr gut

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Erg blij met de tas!

snel geleverd en een super product

Product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar de persoonlijke touch (briefje) van Lataza geeft het net een beetje meer sfeer en beleving.

Alles ging goed

Veel plaatjes op website die overeenkomen met de werkelijkheid. Prachtige tas ontvangen voor een goede prijs en ook snelle levering

Mooie tas en super goede klantenservice!

De tas had wat vertraging van DPD en uiteindelijk bleek het ook om een andere trackingnummer te gaan. Contact opgenomen met de klantenservice en de telefoon werd direct opgenomen, super fijne en aardige vrouw aan de lijn gehad die alles heeft uitgezocht. De tas kwam daarna ook direct binnen. Al met al heel erg tevreden dus!

Beste Nikita, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Fijn dat je, ondanks de vertraging, tevreden bent. Heel veel plezier van de tas gewenst! Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Er ging even iets mis met verzenden (schuld van Postnl), daar werd meteen actie op genomen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Ons pakket was door Postnl weer retour verzonden naar Lataza omdat Postnl de adressenlijst waar het pakket naartoe gestuurd kon worden niet up to date had. Lataza heeft dit prima opgelost! Bedankt Janny van de klantenservice!

Hallo Wendy, Bedankt voor de review! Heel graag gedaan en dat jouw dochter de tas met veel plezier mag dragen. Fijne dag! Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Top tas

Top tas

Super klantvriendelijk en meedenkend

De medewerkers van Lataza zijn super klantvriendelijk en denken mee aan een oplossing mocht het voorkomen dat je bestelde goederen niet helemaal naar je wens is.

Super klantvriendelijk en meedenkend

Top: snel, betrouwbaar en persoonlijk

Uitgebreid assortiment, overzichtelijk gepresenteerd. Bestellen is makkelijk en levering is snel, en ook nog met een persoonlijk briefje. Hoeft niet, wel leuk. Wat mij betreft een aanrader!

Middenwei 15

9248 SJ Siegerswoude

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.