Top: snel, persoonlijk en betrouwbaar

Mooi assortiment, bestellen is gemakkelijk. Snel geleverd met persoonlijk kaartje. Hoeft niet, wel leuk! En nog een mooi cadeautje bij de tas (al op de site kunnen kiezen). Kortom, gewoon top!

Top: snel, persoonlijk en betrouwbaar

Top. Snel, persoonlijk en betrouwbaar

Goede service voor goede prijs.

Reageert snel en correct op vragen. Prijzen oké.

Ondanks een kleine vertraging erg tevreden over product en communicatie

Wat een mooie en fijne rugtas.

Uitstekend!

De tas en riem werden, goed verpakt, geleverd. Kwaliteit van de tas en riem zijn uitstekend. Ik ben er dan ook erg tevreden over..Het telefonisch contact met het bedrijf heb ik ook als zeer prettig/vriendelijk ervaren.

Ben heel tevreden met wat ik bij jullie besteld heeft

Lage prijs en goede snelle levering

Laagste prijs en snelle levering

Makkelijke site, makkelijk bestelproces en prachtige collectie!

Na de bestelling die overigens heel makkelijk is, is het werkelijke product minstens zo mooi als op de webshop te zien is. Prachtig design en hele mooie kwaliteit en snelle levering. Bijzonder attent vond ik het handgeschreven kaartje❤️

snelle levering, goed verpakt.

snelle levering van een mooie tas

Super service.

Snelle levering. Bestelde product voldoet boven verwachting kwaliteit. Wat mij oersoonlijk op viel was dat er een persoonlijk handgescheven bedank kaart bij zat…dat maakte het voor mij helemaal compleet!

Fijne klantenservice

Mijn pakket, een leren tas, was even zoek, maar Jannie reageerde steeds snel via de mail en hield me op de hoogte van het pakket. Bij mijn tas zat een persoonlijk kaartje. Zo attent. Wat een service.

Mooi product, bestelling snel en correct afgewerkt

Fijne tas, met veel oog voor detail gemaakt

Alles dik in orde

Mooie tas, stevig, goede kwaliteit en prima geleverd

TOP KWALITEIT

IS FANTASTISCH MATERIAAL. ZAL ZEKER NIET NALATEN NOG OP JULLIE SITE TE GAAN VOOR ANDERE ARTIKELEN.

Beste Murielle, Hartelijk dank voor de review! Fijn dat het materiaal en de kwaliteit naar wens is. Met vriendelijke groeten, Jannie van Lataza

Goed en aanbevolen

Het bestelproces was eenvoudig. Het product (Chesterfield LapTop tas) was goed verpakt en komt overeen met de afbeeldingen en beschrijving. Bij het openen van de doos, zat er ook nog een kaartje met een persoonlijke noot van Lataza in. Altijd leuk.

Mooie tas en uitstekende service

Grote keuze in kwalitatief goede zakelijke tassen. Er was een probleem met de verzending, veroorzaakt door de transporteur, wat zeer kundig, snel en adequaat is opgelost door de klantenservice. Zij bleven betrokken gedurende het gehele leveringsproces en boden zeer prettige nazorg. Zeer positief en een aanrader. Nogmaals dank voor de betrokkenheid én prettige service en ben zeer tevreden over het product.

Beste, Bedankt voor de beoordeling! Vervelend dat de levering niet helemaal vlekkeloos verliep. Blij dat het goed is afgelopen. Veel plezier van de tas gewenst! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

ben enorm blij met de tas!

ik vind bestellen via internet doorgaans best spannend. Voor mij voelt het vertrouwd als er een adres is, en een telefoonnummer. Lataza heeft dat. Dus toen ik een paar dagen na de bestelling nog niets had vernomen heb ik gebeld om te vragen hoever het stond met de bestelling. Dat was een prettig contact. En ik kon met een gerust hart de bestelling afwachten. Bezorging via PostNl is weer een ander verhaal.... Het is niet meer van deze tijd dat een bestelling wordt aangemeld. dan toch ineens niet blijkt te komen. Terwijl je er uren thuis op zit te wachten omdat het pakket persoonlijk moet worden aangenomen. Tip voor Lataza: informeer de klanten dat een duur pakket een handtekening vereist van het exacte adres. Pakket kan niet bij de buren dus bezorgd worden als jij er niet bent.... Is enorm onhandig.

Beste Machteld, Bedankt voor de uitgebreide review! En fijn dat de trolley naar wens is! Ik begrijp wat u aangeeft over PostNL. Vanuit ons gedacht gaven we meer zekerheid betreffende het pakket, maar voor de bezorging, wanneer deze inderdaad afwijkt, is dat niet prettig. Bedankt voor de tip! Veel plezier van de trolley gewenst! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Goede service.

Super snel geleverd!

Bestellen ging heel soepel en kreeg ook nog korting!

Alles verliep vlekkeloos

Voldoen aan alle beloftes

Beste Elize, Dank je wel voor de beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Goede service, snel geleverd en een lief handgeschreven kaartje erbij. Top!

Goede service, snel geleverd en een lief handgeschreven kaartje erbij. Top!

Mijn mooie ruime leren laptoptas is vlot en in goede conditie bezorgd.

Heel blij ben ik met mijn prachtig uitgevoerde leren Chesterfield rugtas. Na de bestelling verliep de bezorging erg vlot en netjes. De service is klantgericht en correct. Bij deze actieaanbieding kreeg ik leatherwax en een mooie leren broekriem cadeau. Helemaal top! Bedankt Lataza.

Beste H.A, Bedankt voor de beoordeling! En wat fijn dat je zo blij bent met de producten. Ik wens je er veel plezier van! Hartelijke groeten, Jannie van Lataza

Over Lataza

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan. Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat. Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.